Съединител ...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Съединител ...
Колеги наскоро карах за настройки колата си (е39 3.0д 193 к.с) ръчка ! Та извадих 500 нм,но си замина съединителя. Въпроса ми е НОВ комплект Luk ще държи или да търся друго решение и какво ?
- Cyberloner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Съединител ...
зависи от карането - ако ускоряваш плавно и т.н. - няма да имаш никакви грижи.
Обаче все си мисля че тия 500Нм не си ги изкарал с мисълта за икономия на гориво на дълъг път - та отговорътр е НЕ, няма да изкара
Обаче все си мисля че тия 500Нм не си ги изкарал с мисълта за икономия на гориво на дълъг път - та отговорътр е НЕ, няма да изкара

- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Съединител ...
Би трябвало да издържи. На 540i, който е 440Нм се слагат 2 вида съединители - преди '96 е 265мм, а след '96 - 240мм, същият като твоя. Щом издържа 440Нм, според мен ще издържи и 500.. А ако толкова те притеснява, тогава търси 265мм от 540, но той е по-голям и по-тежък съответно, с всичките последствия от това.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Съединител ...
ACCELERATOR написа:Би трябвало да издържи. На 540i, който е 440Нм се слагат 2 вида съединители - преди '96 е 265мм, а след '96 - 240мм, същият като твоя. Щом издържа 440Нм, според мен ще издържи и 500.. А ако толкова те притеснява, тогава търси 265мм от 540, но той е по-голям и по-тежък съответно, с всичките последствия от това.
Има обаче малка разлика кога и как идват нютоните при 540 и при засилено 530д.
По-добре си направи керамика да ти е мирна главата.
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Съединител ...
ACCELERATOR написа:Би трябвало да издържи. На 540i, който е 440Нм се слагат 2 вида съединители - преди '96 е 265мм, а след '96 - 240мм, същият като твоя. Щом издържа 440Нм, според мен ще издържи и 500.. А ако толкова те притеснява, тогава търси 265мм от 540, но той е по-голям и по-тежък съответно, с всичките последствия от това.
Според споделеното във форума, този съединител в 540 се износва за 50 000км - 80000км. Зависи от водача. При 440Нм Които ги достига далеч, далеч при близо 4000 оборота. Можеш сам да предцениш колко ще изкара при теб.
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Съединител ...
Може и да сте прави. Аз също си сложих 240мм керамика при далеч по-скромните 340Нм бензин, за да ми е мирна главата, но и с предишния обикновен 220мм на незнам-колко-км (предвиден за 250Нм) не съм имал проблеми 
Мисълта ми е, че обикновено са преоразмерени, и 25% разлика в Нм не би трябвало да е проблем, още повече, че не караш 100% на пълна газ. А керамиката си има и недостатъци - за предимно градско шофиране трябва да си имаш едно на ум, но се свиква.

Мисълта ми е, че обикновено са преоразмерени, и 25% разлика в Нм не би трябвало да е проблем, още повече, че не караш 100% на пълна газ. А керамиката си има и недостатъци - за предимно градско шофиране трябва да си имаш едно на ум, но се свиква.
- Mamar4o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 15.08.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 02
Re: Съединител ...
Ще издържи колега,едва ли го караш тоя дизел в 4000оборота постоянно ....
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Съединител ...
Проблема на дизела не са 4000об/м, а 1800-2200, като дойдат нютоните....
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Съединител ...
racing_team_vidin написа:Проблема на дизела не са 4000об/м, а 1800-2200, като дойдат нютоните....
Точно така

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани