Съединител ...

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 27.11.2013

Съединител ...

Мнение от e46323ci » 05 Фев 2016, 0:25

Колеги наскоро карах за настройки колата си (е39 3.0д 193 к.с) ръчка ! Та извадих 500 нм,но си замина съединителя. Въпроса ми е НОВ комплект Luk ще държи или да търся друго решение и какво ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: София
Кара: е53

Re: Съединител ...

Мнение от Cyberloner » 05 Фев 2016, 12:28

зависи от карането - ако ускоряваш плавно и т.н. - няма да имаш никакви грижи.
Обаче все си мисля че тия 500Нм не си ги изкарал с мисълта за икономия на гориво на дълъг път - та отговорътр е НЕ, няма да изкара :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Съединител ...

Мнение от ACCELERATOR » 05 Фев 2016, 14:40

Би трябвало да издържи. На 540i, който е 440Нм се слагат 2 вида съединители - преди '96 е 265мм, а след '96 - 240мм, същият като твоя. Щом издържа 440Нм, според мен ще издържи и 500.. А ако толкова те притеснява, тогава търси 265мм от 540, но той е по-голям и по-тежък съответно, с всичките последствия от това.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Съединител ...

Мнение от (bubsa) » 05 Фев 2016, 15:09

ACCELERATOR написа:Би трябвало да издържи. На 540i, който е 440Нм се слагат 2 вида съединители - преди '96 е 265мм, а след '96 - 240мм, същият като твоя. Щом издържа 440Нм, според мен ще издържи и 500.. А ако толкова те притеснява, тогава търси 265мм от 540, но той е по-голям и по-тежък съответно, с всичките последствия от това.

Има обаче малка разлика кога и как идват нютоните при 540 и при засилено 530д.
По-добре си направи керамика да ти е мирна главата.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 25.12.2013
Местоположение: Трявна
Пол: Мъж
Кара: 540i M
Детайли за колата: С бебе в колата...

Re: Съединител ...

Мнение от larry_boy » 05 Фев 2016, 17:33

ACCELERATOR написа:Би трябвало да издържи. На 540i, който е 440Нм се слагат 2 вида съединители - преди '96 е 265мм, а след '96 - 240мм, същият като твоя. Щом издържа 440Нм, според мен ще издържи и 500.. А ако толкова те притеснява, тогава търси 265мм от 540, но той е по-голям и по-тежък съответно, с всичките последствия от това.


Според споделеното във форума, този съединител в 540 се износва за 50 000км - 80000км. Зависи от водача. При 440Нм Които ги достига далеч, далеч при близо 4000 оборота. Можеш сам да предцениш колко ще изкара при теб.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Съединител ...

Мнение от ACCELERATOR » 05 Фев 2016, 18:56

Може и да сте прави. Аз също си сложих 240мм керамика при далеч по-скромните 340Нм бензин, за да ми е мирна главата, но и с предишния обикновен 220мм на незнам-колко-км (предвиден за 250Нм) не съм имал проблеми ;)
Мисълта ми е, че обикновено са преоразмерени, и 25% разлика в Нм не би трябвало да е проблем, още повече, че не караш 100% на пълна газ. А керамиката си има и недостатъци - за предимно градско шофиране трябва да си имаш едно на ум, но се свиква.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 15.08.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 02

Re: Съединител ...

Мнение от Mamar4o » 06 Фев 2016, 21:01

Ще издържи колега,едва ли го караш тоя дизел в 4000оборота постоянно ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Съединител ...

Мнение от racing_team_vidin » 06 Фев 2016, 22:44

Проблема на дизела не са 4000об/м, а 1800-2200, като дойдат нютоните....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Съединител ...

Мнение от (bubsa) » 07 Фев 2016, 0:47

racing_team_vidin написа:Проблема на дизела не са 4000об/м, а 1800-2200, като дойдат нютоните....

Точно така :yes:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook