Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?

Мнение от Jang1r » 07 Яну 2016, 20:08

Зависи какво целиш.

Eibach Pro Kit на е36 и на е34 е ПО-МЕК от М-тех пружини :mhihi: Просто са по-ниски.

TA-то вози приятно стегнато,колата не се клати и можеш да избираш височината.От китайците най-добре подбрани пружини и амове.

Лично аз бих избрал ТА-то.ФК е мега меко,JOМ e пък с прекаленно твърди пружини за амовете си...Или много ташак амове за пружините си :mhihi:
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?

Мнение от Vanqu1sh » 07 Яну 2016, 22:16

M-coupe написа:да питам и аз нещо :mhihi: Ако сложа окачване 60/40 на моята, пак ли 6см ще смъкне отпред? Защото по вин се води с спортно окачване и предполагам то ще е малко по-ниско от обикновеното та за това :dunno: S704A M Sportfahrwerk M Sports suspension. В момента предната броня е доста ниска (9см от земята) и ако я смъкна с още 6см ще стане доста весело изкарването от гаража, а ми трябва максимално твърдо и ниско окачване :driving:

Няма да се смъкне със 6 см спрямо твоята, ами спрямо стоковата височина. Като цяло тези височини са условни и на различни коли свалят различно. Отделно, че ако сложиш чисто нова пружина може да остане на почти същата височина, защото твоята най-вероятно с годините е омекнала.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?

Мнение от bum_bum » 07 Яну 2016, 23:20

Тия теми с окачванията взеха да ми омръзват вече. Няма ли някой да се наеме да събере всичките писания в едно и да взема да я закача като важна?

Въпроса- ако си взема 60/40 колко ще ми стане ниска колата сигурно го има зададен поне едно 1000 пъти. А отговора е съвсем прост- Божа работа :mhihi:

Колкото до марките и какво си струва и какво не.

Ако се кара на писта или собственика просто държи да има нещо истинско вариантите са KW V3 или Клубспорт, Gaz, Bilstein PSS, TCKline, AST. Може и някои други от тоя ранг за които не се сещам.

Ако иска просто да изглежда добре въпреки че не върши кой знае каква работа- D2, XYX, BC Racing.

И ако държи окачването му да е по-скъпо от колата Moton, Penske, Ohlins.

Китайските комплектчета вероятно вършат същата работа като комплект пружини с амортисьори Кони, Билщайн или дори Апекс. Като последното е кажи-речи и на същата цена. Останалите са по-скъпи с около 40-тина % ама съответно ще изкарат двойно или тройно повече.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?

Мнение от k.milanov » 08 Яну 2016, 10:49

Забрави за маркировката на пружините точките какво значат?
ВЪПРОС: Спортно ли ми е окачването, имам такива и такива точки? ОТГОВОР: и да е спортно, то е било такова преди 20години :mhihi:

btw има една много готина тема със височини окачване и там доста колеги са качвали снимки на колите си с различни височини и може да се добие доста добра представа :yes:

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?

Мнение от Lenco » 08 Яну 2016, 11:04

М-тех е най-добрия вариант за нашите условия при малък компромис с визията.
Китайски не съм имал, но съм се возил/карал и на идеално прав път са чудесни, но при неравности, нещата стават трагични, на моменти колата подскача и гумите губят контакт с асфалта. Карах доста време с Билщайн койловъри, визия, возене, но пак компромис с по-големи неравности.
Ако взимате китайски койлове, поне гледайте да са с отделно регулиране на височината и отделно да се натяга пружината, така може да се постигне с много опити оптимално возене. Лошото при окачването на е30/36/46, е че задните пружини трябва да се сменят за постигане на оптимално возене (промяна на кг/мм), а гайката само за височина.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 27.09.2010
Пол: Мъж
Кара: e36 318is
Мечтае да кара: 1m coupe

Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?

Мнение от rowz » 11 Яну 2016, 22:31

edimen написа:@dynalias Човека пита дали китаеца ще му друса повече от айбах пружини на сток амотресьори.. Гледай какво се пише. никой не говори за возия "като на мерцадес". Евтините китайци са за визия и някоя начална кола за дрифт и издевателства. Нито като надежност са кой знае какво нито стабилността е по-добра от на билщайн б8 с пружини, просто са евтин вариант на спортно окачване.

Tisho_BMW написа:Колега,не ме бърка чак толкова как вози все пак и на 17 ки,проблема ми е дали ще издържи повече от оригинални аморти с пружини айбах?А също и ако искам да кача в багажника някакъв товар как ще се представи регулируемото,не ми трябва да е много ниска.


"Тука през интернета не мога да гадая кое-колко ще изкара това зависи от много фактори. Но на китаец за надежност особоно в този ценови клас просто не бих разчитал" По нагоре съм написал моето мнениеq за при този бюджет нещата за евридей бих оставил пружини и нови амортесьори, а за издевателства евтиния китаец. Като цяло и двата варианта са компромис с нещо, ако искаш нещо читаво и истинско цените са други, но подходи с читави части от самото начало, това е моето мнение което не е мередавно всеки се решава за него :yes:

колега повярвай ми, б8 и като цяло билщайн не са от най-надеждните амортисьори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?

Мнение от bum_bum » 11 Яну 2016, 22:37

rowz написа:колега повярвай ми, б8 и като цяло билщайн не са от най-надеждните амортисьори


:shock: :shock: :shock:

Билщайн са най-най-надежните амортисьори изобщо. Независимо от вида и серията. Това е марката амортисьори с най-добра система за проверка на качеството и най-прецизна сглобка.

Lenco написа:Ако взимате китайски койлове, поне гледайте да са с отделно регулиране на височината и отделно да се натяга пружината


Колко и да я натягаш то няма една с друга пружина еднаква на дължина, съответно и килограми. На 90% от качествените и скъпи марки реглажните им копчета не работят пропорционално на два различни амортисьора от един комплект. Какво остава за китайците. Два клика на единия са равни на четири на другия и така. Никога не може да го нацелиш за да направиш що-годе добър реглаж.

За това читавите окачвания си идват с дино страница.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 27.01.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Внимателно
Мечтае да кара: Нещо страшно

Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?

Мнение от BorisMitev » 11 Яну 2016, 22:51

Много е важно точно резултата, който ти искаш. Карал съм с нерегулеруемо Кони + ФК пружини, карал съм и с Jom до край свален и стегнат. Еми разликата е огромна. С Кони-то имах прилично твърда кола, хубаво следваща пътя пробвана няколко пъти на писта. Джома твърда като бетон, друса, лопа ... Но колата ниско и пързаля адекватно. Тъй че ... Тази равносметка ти си я даваш, аджеба какво търсиш :lol:
-Леко запазване на комфорта и прилично управление и визия
-Никакъв комфор, добро управление и пълзяща по земята :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 24.09.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 3 литра.. компот

Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?

Мнение от edimen » 11 Яну 2016, 23:20

rowz написа:колега повярвай ми, б8 и като цяло билщайн не са от най-надеждните амортисьори


Ми не ти вярвам :lol: , особена на ей така метната изречение без дори 1 аргумент..

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?

Мнение от Lenco » 11 Яну 2016, 23:37

Не съм се изразил правилно, китайците имат имитации на скъпи койли, които отделно регулират дължината на стойката и отделно натягат пружината. Ако подбереш правилните килограми, което не знам дали китаеца спазва, може да докараш някакво съотношение височина/твърдост.
Не съм виждал китайски с регулируем амортисьор.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?

Мнение от bum_bum » 11 Яну 2016, 23:52

Аз за пореден път се предавам, щом тук се твърди че китайската фъшкия е по-добро от кое да е Кони. :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 27.09.2010
Пол: Мъж
Кара: e36 318is
Мечтае да кара: 1m coupe

Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?

Мнение от rowz » 04 Фев 2016, 1:27

ок. ето го.. изскочи в движение, добре че карах с не повече от 20, че незнам ако бях по засилен кво щеше да се случи.. и разбрах, че не съм аз първия с билщайн при който се случва.
20150918_112800.jpg

като поведение е супер съгласен съм, но не и за надеждност !
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?

Мнение от bum_bum » 04 Фев 2016, 1:48

Да не би да е Сбирщайн нещо :mhihi: Аз с най-обикновено Б10 имам бая км вече и на пистата и нищо не е тръгнало да излиза.

Конито ми излезе още 20км след монтажа, на завой с 80км някъде. Просто майстора си беше оставил ръчичките там.

А и с тоя галош, дето си снимал последния проблем е че ще ти излезе амортисьора, вервай ми ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 25.09.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: Лястовица с рамка

Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?

Мнение от Tenata » 04 Фев 2016, 9:53

rowz написа:ок. ето го.. изскочи в движение, добре че карах с не повече от 20, че незнам ако бях по засилен кво щеше да се случи.. и разбрах, че не съм аз първия с билщайн при който се случва.
20150918_112800.jpg

като поведение е супер съгласен съм, но не и за надеждност !


Къде ти е шайбата на болта колега? Да не е забравена
ИзображениеИзображение
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?

Мнение от bum_bum » 04 Фев 2016, 11:12

Не е забравена, просто билщайна е скапана марка и падат в движение :mhihi:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook