е39: равносметка след 2 години
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Re: е39: равносметка след 2 години
Andronoff написа:Някой настройвал ли е модула за отваряне на гаражна врата, онзи до копчето за шибедаха? Сложих си хубава гаражна врата Хьорман и ми се ще да вкарам тоя модул в употреба. А и защо е с 3 бутона?
Дано това ти помогне .
viewtopic.php?f=124&t=300044
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Re: е39: равносметка след 2 години
Да допълня темата.
Миналата седмица 2 дюзи си извървяха житейския път.
Освен тях, някои вакуми, единият термостат, виското, системата за реглажа на фаровете, която е на носачите, както и всички дискове и накладки, но този път ги купих оригинални, че последната им смяна ми струва 600лв и се изкривиха след 2к км. Рекламацията не беше приета за жалост.
Дисковете ги поръчах с всичките болтове, шайби, както и протекторите нови, че нещо дрънчеше.
Цялата работа ще излезе колкото една що годе читава тдс-ка
Миналата седмица 2 дюзи си извървяха житейския път.
Освен тях, някои вакуми, единият термостат, виското, системата за реглажа на фаровете, която е на носачите, както и всички дискове и накладки, но този път ги купих оригинални, че последната им смяна ми струва 600лв и се изкривиха след 2к км. Рекламацията не беше приета за жалост.
Дисковете ги поръчах с всичките болтове, шайби, както и протекторите нови, че нещо дрънчеше.
Цялата работа ще излезе колкото една що годе читава тдс-ка

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: е39: равносметка след 2 години
Denmark написа:а оригиналните какви са? pagid?
Оригинално са монтирали Jurid! От моята кола отпред и отзад свалих Jurid с BMW щампа на диска и на накладката, това обяснява и чувствително по-високата цена от всичко останало предлагащо се за е39
ПП: След няколко дни и аз правя 2 години с мойта "сериозна" приятелка. Навъртях и близо 30к км и съм предоволен. За цялото това време съм дал малко над 1000лв за подръжка (първоначалното пълно обслужване след закупуване не го смятам) като в тях влизат абсолютно всичко. Ето какво съм сменял:масла и филтри (2 пъти), предни накладки (АТЕ), задни дискове и накладки + датчик (АТЕ), помпа в резервоара, демферна шайба на коляновия вал, биалетки, чистачки + задна(2 пъти


525 TDS Touring
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: е39: равносметка след 2 години
Моята равносметка за 2 години е:
Предни дискове 1 път АТЕ с накладки АТЕ и се изкривиха.
След това АТЕ пауър диск предни + накладки.Със най-нефелната шарка на нарязване
Задни дискове и накладки АТЕ.
6 бр подгревни свещи.
Акумулатор Варта силвър 100.
Полиуретанови тампони на кривите носачи.
Гарнитури на всмукателния колектор.
18" джанти ББС.
4 бр 225/55/16 зимни мишелин алпин 5-нови.
2 бр Дънлоп спорт макс рт-нови и 2 бр вредщайн втора употреба.
1л спирачна течност.
2 вътрешни накрайника лемфьордер,които се оказаха здрави и си пазя старите лемфьордер с щампа БМВ.
Термостата и пластмасовата тръба от него покрай мотора.
Тройника под всмукателния колектор.
Водачи на фаровете.
Другото са масла и филтри.
След покупката избих и малко пари.
4-те катализатора-около 400лв.
Колата я взех с 10бр стаил 33 с гуми.6 продадох и си оставих 4 за зимен комплект.
Към колата ми дадоха и още един М волан,които също продадох.
Като цяло съм доста доволен и от разходите и от колата,като изключиме вибрациите около 100-110км
Предни дискове 1 път АТЕ с накладки АТЕ и се изкривиха.
След това АТЕ пауър диск предни + накладки.Със най-нефелната шарка на нарязване

Задни дискове и накладки АТЕ.
6 бр подгревни свещи.
Акумулатор Варта силвър 100.
Полиуретанови тампони на кривите носачи.
Гарнитури на всмукателния колектор.
18" джанти ББС.
4 бр 225/55/16 зимни мишелин алпин 5-нови.
2 бр Дънлоп спорт макс рт-нови и 2 бр вредщайн втора употреба.
1л спирачна течност.
2 вътрешни накрайника лемфьордер,които се оказаха здрави и си пазя старите лемфьордер с щампа БМВ.
Термостата и пластмасовата тръба от него покрай мотора.
Тройника под всмукателния колектор.
Водачи на фаровете.
Другото са масла и филтри.
След покупката избих и малко пари.
4-те катализатора-около 400лв.
Колата я взех с 10бр стаил 33 с гуми.6 продадох и си оставих 4 за зимен комплект.
Към колата ми дадоха и още един М волан,които също продадох.
Като цяло съм доста доволен и от разходите и от колата,като изключиме вибрациите около 100-110км

- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: е39: равносметка след 2 години
Една година и 8 месеца, малко над 40 000км
Преден лагер главина
Големия термостат
Помпа в резервоара
Тампони на кривите носачи
Две биалетки
Това за мен са съвсем нормални неща за кола на 14г.
Преден лагер главина
Големия термостат
Помпа в резервоара
Тампони на кривите носачи
Две биалетки
Това за мен са съвсем нормални неща за кола на 14г.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: е39: равносметка след 2 години
Аз съм пропуснал едно рециклиране на алтернатора, отатраняване на отечка на ток и акумулатор почти вегнага след купуването на колата. Така като гледам отиват към 1200-1400лв сумарно, което е доста добре (все пак повечето разходи са за подръжка)
Re: е39: равносметка след 2 години
За 2 години с 530д
-Рециклиране на стартер
-Термостат и антифриз
-Смяна на гарнитури на всмукателен колектор
-Вакум маркучи
-1 прав носач и 1 кормилен накрайник
-Шарнирните втулки
-Смених и кутията с торка (после излезе ,че проблема е торка ,но поне си имам кутия в резерва
)
-Уплътнение на предния прозорец (оригинал)
-Датчик нивото на ксенона -преден
-Другото са глезотии и стандартните масла филтри
-Рециклиране на стартер
-Термостат и антифриз
-Смяна на гарнитури на всмукателен колектор
-Вакум маркучи
-1 прав носач и 1 кормилен накрайник
-Шарнирните втулки
-Смених и кутията с торка (после излезе ,че проблема е торка ,но поне си имам кутия в резерва

-Уплътнение на предния прозорец (оригинал)
-Датчик нивото на ксенона -преден
-Другото са глезотии и стандартните масла филтри

Последна промяна hummer на 18 Дек 2016, 1:13, променена общо 1 път
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: е39: равносметка след 2 години
За 2 год. Термостат, гарнитури на смук колектор, двете горивни помпи в резервоара и под седалката, аербег модула по моя вина като свалях геврека, не разкачих акумулатора по съвет на бмв корифей, акумулатор от неправилно монтирана аларма.., теглич + м пакет
, продадох 16ките с които я взех и купих два комплекта 17ки. Биалетки още като я взех бяха заминали.

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Re: е39: равносметка след 2 години
Тия ремонти за колко хиляди километра са?
Иначе акумулатор и аз смених през ноември.
Моята съм й направил над 100к вече, през март ще станат 3 години, откак я имам, но през последната не съм й направил повече от 15к, понеже бях в чужбина доста време. Дори в момента е още с нафта от ноември
Чудя се колко ли бих могъл да й взема, ако тръгна да я продавам, при положение, че не съм щадил средства за нея.. Дали ще го оцени някой според вас?
Иначе акумулатор и аз смених през ноември.
Моята съм й направил над 100к вече, през март ще станат 3 години, откак я имам, но през последната не съм й направил повече от 15к, понеже бях в чужбина доста време. Дори в момента е още с нафта от ноември

Чудя се колко ли бих могъл да й взема, ако тръгна да я продавам, при положение, че не съм щадил средства за нея.. Дали ще го оцени някой според вас?
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- Monky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: е39: равносметка след 2 години
gsi_leo написа:Аз моя ключ си го направих в София,Дружба 2,за 40лв./ключ+чип/,отначало трудно се натискаха бутоните,но с времето улегнаха.
Здрасти колега, ключа с чип за имобилайзера и платка за откючване ли е?
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: е39: равносметка след 2 години
За 3 години:
- тампони преден мост, кормилни накрайници и щанга, нови държачи за тампоните на стабилизиращата щанга
- бензинова помпа
- висящ лагер на кардана
- водна помпа, термостат, виско
- климатична перка
- много нови пластмаси, кори, уплътнения, прагове
- рециклиране на стартер
- нови амортисьори с пружини
- нови дискове, накладки, апарати, маркучи
- нов акумулатор
- два пъти фарове и стопове
- запушване на теч на фреон
- семеринги на диференциала
- нов скоростен лост
- нови рамена за чистачки, нови пръскалки
- нова изпускателна с-ма
- три пъти нови гуми и два пъти джанти
- нови лагери
- ново челно стъкло
- много нови неща по интериора и екстериора
Остават цялостно пребоядисване, съединител с маховик, разпънка, предна и задна стабилизиращи щанги, ревизия на двигател, принудително пълнене и дино
- тампони преден мост, кормилни накрайници и щанга, нови държачи за тампоните на стабилизиращата щанга
- бензинова помпа
- висящ лагер на кардана
- водна помпа, термостат, виско
- климатична перка
- много нови пластмаси, кори, уплътнения, прагове
- рециклиране на стартер
- нови амортисьори с пружини
- нови дискове, накладки, апарати, маркучи
- нов акумулатор
- два пъти фарове и стопове
- запушване на теч на фреон
- семеринги на диференциала
- нов скоростен лост
- нови рамена за чистачки, нови пръскалки
- нова изпускателна с-ма
- три пъти нови гуми и два пъти джанти
- нови лагери
- ново челно стъкло
- много нови неща по интериора и екстериора
Остават цялостно пребоядисване, съединител с маховик, разпънка, предна и задна стабилизиращи щанги, ревизия на двигател, принудително пълнене и дино


- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: е39: равносметка след 2 години
In_Memoriam написа:За 3 години:
- тампони преден мост, кормилни накрайници и щанга, нови държачи за тампоните на стабилизиращата щанга
- бензинова помпа
- висящ лагер на кардана
- водна помпа, термостат, виско
- климатична перка
- много нови пластмаси, кори, уплътнения, прагове
- рециклиране на стартер
- нови амортисьори с пружини
- нови дискове, накладки, апарати, маркучи
- нов акумулатор
- два пъти фарове и стопове
- запушване на теч на фреон
- семеринги на диференциала
- нов скоростен лост
- нови рамена за чистачки, нови пръскалки
- нова изпускателна с-ма
- три пъти нови гуми и два пъти джанти
- нови лагери
- ново челно стъкло
- много нови неща по интериора и екстериора
Остават цялостно пребоядисване, съединител с маховик, разпънка, предна и задна стабилизиращи щанги, ревизия на двигател, принудително пълнене и дино
малеее



[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
- deathwingbg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Мечтае да кара: Тесличка
Re: е39: равносметка след 2 години
The 5th element написа:
малеее![]()
![]()
Ти ский при мене равносметката за година и половина (ама аз сам си го набих за някои работи)
Сигурно ще откажа половината народ да си купува е39

КОЛА (купчина старо желязо) E39 530d 193ps --- 5000
Гумени стелки -- 50
Ремонт 4 тампона + 2 биалетки (предни) + Накладки (задни) --700
Ремонт 2 тампона двигател --- 370
Ремонт + перка климатик (оригинална втора ръка) --240
Премахване катализатори -- 200
Продажба катализатори +++ 410
Чип (Adler auto) -- 300
Нафтова Помпа Pierburg (16147165590) 319 000 км --270
Консумативи (филтри, масла) 319 000 км --- 260
Труд смяна ---- 100
Съединител + Маховик (Sachs) 320 000 км ---- 1800
пружини k-flex KYB RH2590 -- 144
амортисиори meyle (326 623 0003 // 31 31 1 096 858) -- -- 186
филтър картерни газове 325 000 км --- 100
Труд смяна --- 130
стари пружини + 1 аморт ++++++130
ролки+ремъци 327 000 км ------ 230
ремонт климатик + труд ролки ремъци ---- 350
задни възд аморт. Noname (37121094613/37121094614) ---- 450
продажба заден възд аморт. Стари 2 бр. +++++190
Труд смяна задни аморт. ---90
поправка тръба климатик 45
гуми летни (4х Michelin Primacy 3 DOT2013) 225/55/16 -- 140
продажба стари гуми 2х ++++ 40
дискове и накладки (предни Ferrodo задни ATEC) ----- 400
чарколяци окачване (всичко отпред и отзад 18 части) (SCB) боклуци ------660
труд ---- 200
аморт. заден капак х2 (51248220072) ----- 150
труд + диагностика (аморт заден капак + възд аморт) -----257
компресор нивомат (втора ръка) + смяна ----- 155
маркучи вакуум + горивен + труд ----- 100
кормилен накрайник ляв+десен + труд ---- 170
рециклиране дюзи 6х ----- 1300
смяна масло DS 5W40 + филтри + труд/дюзи 330 000 км -----280
Акумулатор Starline 95Ah (гаранция до 12.2018) ----- 130
Носачи предни (дълги+къси ) + кормилен накрайник + Смяна антифриз/спирачна/хидравлична течност + труд 337500 --------- 800
Total 15 000
Трябва пак да сменям перката на климатика ... -500 лева
+ 2пъти смяна на радиото ---- 200 лева (разбиха ми колата по коледа) Стъклото не го броим, каското го покри.
Та така де да се оплача че ме гони каръка.
Последна промяна deathwingbg на 28 Апр 2016, 11:04, променена общо 1 път
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Re: е39: равносметка след 2 години
И при мен както колега по-горе и аз смених и ремонтирах доста работи,явно съм случил на такъв екземпляр но определено Е39н не е най-здравата откъм сервиз кола,лично мнение 

Нищо лично ,Просто бизнес !
- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Re: е39: равносметка след 2 години
Ама вие сериозно ли искате да караме 10+ годишнин коли по над 300000км по нашите перфектни пътища и да не сменяме нищо ? Само наивник би го помислил . Като добавим и , че частите в Бг на 98% са АБСОЛЮТНИ БОКЛУЦИ и се оформя реалната картина . Това е реалността .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани