Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремонт

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от Gqbriel » 23 Яну 2016, 21:51

xterminator написа:Здравейте, колеги! Взех си колата тази седмица и вече й навъртях 800-900 километра. Наблюденията ми са, че моторът работи добре и има мощност. на -18 запали малко по-трудничко и шумно, но все пак си запали на третото въртене и мисля, че това е нормално за по-студените дни (не го държа дълго да върти напразно стартера).
Само дето си има едно характерно прицъкване от дюзите под по-голям товар. Стигна се до извода, че това е от ремапа. Възнамерявам да върна оригиналния софтуер и да видя дали ще изчезне или намали. Ако изчезне си оставам с оригиналния софтуер и ще си я карам така.
Благодаря на колегите, които помогнаха и се включиха!
Благодаря и на сервиза, че пое отговорност и оправиха проблема! :bchug:
Като сменя софтуера ще пиша пак за резултата от дюзите.


Ти досега спомена ли за ремапа?
Не че нещо,ама тоя двигател май никога не е работил нормално...или никога няма да заработи нормално,като чета...на -20 колата ми палеше без да се замисля особено много - от 3я път ,за кола на която всичо е в ред НЕ е нормално,освен ако не е седяла няколко дни навън..на 2 неработещи свещи не ми се е налагало да въртя повече от 1 път :dunno: ...
Сериозно ли чуваш дюзите под товар - в движение?
Почвам да си мисля,че комплексно има проблем тоя мотор...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.01.2010
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от xterminator » 23 Яну 2016, 23:42

Gqbriel написа:
xterminator написа:Здравейте, колеги! Взех си колата тази седмица и вече й навъртях 800-900 километра. Наблюденията ми са, че моторът работи добре и има мощност. на -18 запали малко по-трудничко и шумно, но все пак си запали на третото въртене и мисля, че това е нормално за по-студените дни (не го държа дълго да върти напразно стартера).
Само дето си има едно характерно прицъкване от дюзите под по-голям товар. Стигна се до извода, че това е от ремапа. Възнамерявам да върна оригиналния софтуер и да видя дали ще изчезне или намали. Ако изчезне си оставам с оригиналния софтуер и ще си я карам така.
Благодаря на колегите, които помогнаха и се включиха!
Благодаря и на сервиза, че пое отговорност и оправиха проблема! :bchug:
Като сменя софтуера ще пиша пак за резултата от дюзите.


Ти досега спомена ли за ремапа?
Не че нещо,ама тоя двигател май никога не е работил нормално...или никога няма да заработи нормално,като чета...на -20 колата ми палеше без да се замисля особено много - от 3я път ,за кола на която всичо е в ред НЕ е нормално,освен ако не е седяла няколко дни навън..на 2 неработещи свещи не ми се е налагало да въртя повече от 1 път :dunno: ...
Сериозно ли чуваш дюзите под товар - в движение?
Почвам да си мисля,че комплексно има проблем тоя мотор...



Моторът е друг, от друга кола с мойте дюзи. Не е отварян, само картера с гарнитурата е сменен и са качени мойте нови водна помпа и термостат. Това ме навежда на мисълта, че се чува от дюзите. Не си спомням дали съм споменал за ремап - с ремап е от същото място, където правиха ремонта. Колата беше седяла близо 2 дни, без да е палена на доста усойно място. През нощта със сигурност е било по-ниско от -18. От както съм я купил като е било под -15 винаги е имало малко повече въртене, преди да запали. Не знам, ти с каква кола си?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.01.2010
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от xterminator » 23 Яну 2016, 23:59

Ако е N52B30 едва ли съм аз човекът, който да ти разяснява разликата как ще запали нов бензинов мотор и по-стар дизелов в студа. :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от sub_eleven » 24 Яну 2016, 0:55

В крайна сметка хепи енд. Не знам кой къде няма да си кара колата, но малко сервизи биха направили такъв реверанс, при тези обстоятелства.

И автора, в крайна сметка продължаваш ли да ползваш услугите им или се разделихте?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от dr.peshev » 24 Яну 2016, 1:02

Ще регистрираш ли мотора?!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.01.2010
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от xterminator » 24 Яну 2016, 1:59

dr.peshev написа:Ще регистрираш ли мотора?!


Да, ще го регистрирам непременно, но малко по-нататък, че сега на преден план излезнаха каско, преглед, данък, демферна шайба.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.01.2010
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от xterminator » 24 Яну 2016, 2:09

sub_eleven написа:В крайна сметка хепи енд. Не знам кой къде няма да си кара колата, но малко сервизи биха направили такъв реверанс, при тези обстоятелства.

И автора, в крайна сметка продължаваш ли да ползваш услугите им или се разделихте?


Отговорът на този въпрос няма как да е еднозначен с "да" или "не" на този етап. Не зависи само от мен. Може и те да не желаят повече да се занимават с мен, знам ли? Може да не съм им лицеприятен. Оценявам това, което се направи от тяхна страна, не е малко. Вероятно са малко сервизите, които биха го направили това. От друга страна и аз си взех доста демидж и нерви. Всяка монета има две страни. Всеки греши. Ще поживеем и ще видим.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от oci » 24 Яну 2016, 12:22

xterminator написа:
sub_eleven написа:В крайна сметка хепи енд. Не знам кой къде няма да си кара колата, но малко сервизи биха направили такъв реверанс, при тези обстоятелства.

И автора, в крайна сметка продължаваш ли да ползваш услугите им или се разделихте?


Отговорът на този въпрос няма как да е еднозначен с "да" или "не" на този етап. Не зависи само от мен. Може и те да не желаят повече да се занимават с мен, знам ли? Може да не съм им лицеприятен. Оценявам това, което се направи от тяхна страна, не е малко. Вероятно са малко сервизите, които биха го направили това. От друга страна и аз си взех доста демидж и нерви. Всяка монета има две страни. Всеки греши. Ще поживеем и ще видим.

Обърни си внимание на дюзите нали писа че са в корекция и има чукане като на аванс за да не сменяш и този мотор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от Gqbriel » 24 Яну 2016, 20:32

xterminator написа:Ако е N52B30 едва ли съм аз човекът, който да ти разяснява разликата как ще запали нов бензинов мотор и по-стар дизелов в студа. :)

Имайки предвид,че имах 2 такива с М47Ту от които втората все още няма никакъв проблем(с ремап е от 3 год почти и 90 000км),понеже е в семейството и общо на 2те над 120 000км много добре знам,как пали този двигател...
А можеш да питаш майстора си ,аз през колко нерви съм минал с предната :winky: ,защото от него научих повече от всеки друг специално за М47Ту ...
И ти казвам ,че този мотор на -17 пали от 1я път,ако е наред ,без да се подгрява,да се въртят ключове...

пс: а "модерния" бензин след 2 дни в гаража,без да е пален запали а а да загасне... :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.01.2010
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от xterminator » 24 Яну 2016, 22:15

Gqbriel написа:
xterminator написа:Ако е N52B30 едва ли съм аз човекът, който да ти разяснява разликата как ще запали нов бензинов мотор и по-стар дизелов в студа. :)

Имайки предвид,че имах 2 такива с М47Ту от които втората все още няма никакъв проблем(с ремап е от 3 год почти и 90 000км),понеже е в семейството и общо на 2те над 120 000км много добре знам,как пали този двигател...
А можеш да питаш майстора си ,аз през колко нерви съм минал с предната :winky: ,защото от него научих повече от всеки друг специално за М47Ту ...
И ти казвам ,че този мотор на -17 пали от 1я път,ако е наред ,без да се подгрява,да се въртят ключове...

пс: а "модерния" бензин след 2 дни в гаража,без да е пален запали а а да загасне... :mhihi:


Вероятно влияние оказва и качеството и състоянието на горивото
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от Gqbriel » 25 Яну 2016, 10:11

xterminator написа:
Gqbriel написа:
xterminator написа:Ако е N52B30 едва ли съм аз човекът, който да ти разяснява разликата как ще запали нов бензинов мотор и по-стар дизелов в студа. :)

Имайки предвид,че имах 2 такива с М47Ту от които втората все още няма никакъв проблем(с ремап е от 3 год почти и 90 000км),понеже е в семейството и общо на 2те над 120 000км много добре знам,как пали този двигател...
А можеш да питаш майстора си ,аз през колко нерви съм минал с предната :winky: ,защото от него научих повече от всеки друг специално за М47Ту ...
И ти казвам ,че този мотор на -17 пали от 1я път,ако е наред ,без да се подгрява,да се въртят ключове...

пс: а "модерния" бензин след 2 дни в гаража,без да е пален запали а а да загасне... :mhihi:


Вероятно влияние оказва и качеството и състоянието на горивото


То НЕ оказва влияние ,ако не иска да запали с едно въртене на ключа.. ;) ако е кофти нафтата няма да запали просто...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 16.12.2010
Пол: Мъж

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от гумата » 25 Яну 2016, 11:06

Колега,
чак днес прочитам тази ужасна история.
Ще ти дам правна консултация, но трябва да приготвиш доказателствата, с които разполагаш.
Има едно нещо, което ме смущава, а както четох и колегите са го развили много добре.
Питали са те за най- евтин вариант на ремонта и са ти сменили едно бутало, както и са набили една риза/освен гореизброените смени на части/. Всъщност има филм за производството на блока на бмв и тяхната технология за производство на алуминиеви двигатели. Там се вижда, че в пещ при специални условия се сглобяват и съвместяват ризата и алуминиевия блок, които са от различни материали. В този сервиз няма как да имат такива условия и това според мен е причината за блокирането на двигателя.
Но е редно да си наясно с точната причина за блокирането на двигателя иначе няма да спечелиш дело.
Назначава се експертиза и тя посочва точната причина. Ако експертизата не посочи , че това е точната причина, ще изхарчиш още пари за делото и ще го загубиш. Затова е много важно да се посъветваш каква е точната причина за блокирането на двигателя и скъсването на коляновия вал. Това, след като свърши всичко за теб, все още е актуално.
След като виждам, че си взел колата и я караш, забрави по- бързо лошите дни и си слушай мотора. Мисля, че "ремапа" ти не е за смяна със стария софтуер.
Мисля, че компромисния вариант, който са ти предложили в сервиза е приемлив. В същото време това е една история на компромиса с цена и качество. Те са гледали да ти помогнат и са се борили да им останеш клиент, ти си търсел цена и си разчитал , че качеството ще е приемливо. Някъде не е забелязано, че може да стане обратното, а цената да е заблуждаваща.
Определено трябва да мислиш за слагане на нови части и за поставяне на цели комплекти, когато правиш ремонти. Изглежда онова, което правят японците има основание. Като продават цели възли те държат в изправност цяла система. Тяхната логика е, че поддаде ли един елемент, това се е отразило на останалите елементи от техническия възел. Скъпо, но надеждно.
Историята ти е много полезна и може много да се мисли по нея. Благодаря.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от slitter » 25 Яну 2016, 15:59

Предполагам, че до дело няма да се стигне, все пак от сервиза му оправиха колата. Колкото до шума от дюзите - със сигурност не следва да се разграничава такъв шум докато караш. Ега ти дюзите, те да не са фолклорен ансамбъл, че чак да се чуват в купето. Със сигурност трябва да се установи що правят така...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 5.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ейшейсе и едно
Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
Детайли за колата: За тез пари Е39.

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от Monky » 25 Яну 2016, 18:36

Колеги, аз не разбирам защо не се сложи една червена точка на лицата на въпросния сервиз?!
Може би, не всеки ремонт, който правят е некадърен, но със сигурност действат НЕЕТИЧНО! Това не е първият случай, няма и да е последният.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 558
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: кестен сити
Пол: Мъж
Кара: 545i
Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от Wierdo » 26 Яну 2016, 16:16

Monky написа:Колеги, аз не разбирам защо не се сложи една червена точка на лицата на въпросния сервиз?!
Може би, не всеки ремонт, който правят е некадърен, но със сигурност действат НЕЕТИЧНО! Това не е първият случай, няма и да е последният.


Колега, България ни е държавата, не Индия. Там си слагат точки по челата, за да показват социален статус.

Кое е неетичното в цялата ситуация? Отказвам да приема, че са сгрешили, но дори и така да е - сменили са двигателя за тяхна сметка.

Държа пак да отбележа, че винаги има 2 страни на медала. Освен сервиза и клиента, никой друг няма как да знае какво точно е говорено, какво точно са се разбрали. Какъв е смисъла да си чешаме пръстите по клавиатурата с врели некипели. Който не иска да ползва сервиза, сам си взима решението, "слага по 1 червена точка на лицата на въпросния сервиз (бах, колко ли лица има 1 сервиз ...)" и те така. Други пък могат да решат да сложат ... зелена точка на лицата на сервиза и да почнат да го ползват.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook