Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремонт
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
xterminator написа:Здравейте, колеги! Взех си колата тази седмица и вече й навъртях 800-900 километра. Наблюденията ми са, че моторът работи добре и има мощност. на -18 запали малко по-трудничко и шумно, но все пак си запали на третото въртене и мисля, че това е нормално за по-студените дни (не го държа дълго да върти напразно стартера).
Само дето си има едно характерно прицъкване от дюзите под по-голям товар. Стигна се до извода, че това е от ремапа. Възнамерявам да върна оригиналния софтуер и да видя дали ще изчезне или намали. Ако изчезне си оставам с оригиналния софтуер и ще си я карам така.
Благодаря на колегите, които помогнаха и се включиха!
Благодаря и на сервиза, че пое отговорност и оправиха проблема!![]()
Като сменя софтуера ще пиша пак за резултата от дюзите.
Ти досега спомена ли за ремапа?
Не че нещо,ама тоя двигател май никога не е работил нормално...или никога няма да заработи нормално,като чета...на -20 колата ми палеше без да се замисля особено много - от 3я път ,за кола на която всичо е в ред НЕ е нормално,освен ако не е седяла няколко дни навън..на 2 неработещи свещи не ми се е налагало да въртя повече от 1 път

Сериозно ли чуваш дюзите под товар - в движение?
Почвам да си мисля,че комплексно има проблем тоя мотор...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- xterminator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Gqbriel написа:xterminator написа:Здравейте, колеги! Взех си колата тази седмица и вече й навъртях 800-900 километра. Наблюденията ми са, че моторът работи добре и има мощност. на -18 запали малко по-трудничко и шумно, но все пак си запали на третото въртене и мисля, че това е нормално за по-студените дни (не го държа дълго да върти напразно стартера).
Само дето си има едно характерно прицъкване от дюзите под по-голям товар. Стигна се до извода, че това е от ремапа. Възнамерявам да върна оригиналния софтуер и да видя дали ще изчезне или намали. Ако изчезне си оставам с оригиналния софтуер и ще си я карам така.
Благодаря на колегите, които помогнаха и се включиха!
Благодаря и на сервиза, че пое отговорност и оправиха проблема!![]()
Като сменя софтуера ще пиша пак за резултата от дюзите.
Ти досега спомена ли за ремапа?
Не че нещо,ама тоя двигател май никога не е работил нормално...или никога няма да заработи нормално,като чета...на -20 колата ми палеше без да се замисля особено много - от 3я път ,за кола на която всичо е в ред НЕ е нормално,освен ако не е седяла няколко дни навън..на 2 неработещи свещи не ми се е налагало да въртя повече от 1 път...
Сериозно ли чуваш дюзите под товар - в движение?
Почвам да си мисля,че комплексно има проблем тоя мотор...
Моторът е друг, от друга кола с мойте дюзи. Не е отварян, само картера с гарнитурата е сменен и са качени мойте нови водна помпа и термостат. Това ме навежда на мисълта, че се чува от дюзите. Не си спомням дали съм споменал за ремап - с ремап е от същото място, където правиха ремонта. Колата беше седяла близо 2 дни, без да е палена на доста усойно място. През нощта със сигурност е било по-ниско от -18. От както съм я купил като е било под -15 винаги е имало малко повече въртене, преди да запали. Не знам, ти с каква кола си?
- xterminator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Ако е N52B30 едва ли съм аз човекът, който да ти разяснява разликата как ще запали нов бензинов мотор и по-стар дизелов в студа. 

- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
В крайна сметка хепи енд. Не знам кой къде няма да си кара колата, но малко сервизи биха направили такъв реверанс, при тези обстоятелства.
И автора, в крайна сметка продължаваш ли да ползваш услугите им или се разделихте?
И автора, в крайна сметка продължаваш ли да ползваш услугите им или се разделихте?
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Ще регистрираш ли мотора?!
- xterminator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
dr.peshev написа:Ще регистрираш ли мотора?!
Да, ще го регистрирам непременно, но малко по-нататък, че сега на преден план излезнаха каско, преглед, данък, демферна шайба.
- xterminator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
sub_eleven написа:В крайна сметка хепи енд. Не знам кой къде няма да си кара колата, но малко сервизи биха направили такъв реверанс, при тези обстоятелства.
И автора, в крайна сметка продължаваш ли да ползваш услугите им или се разделихте?
Отговорът на този въпрос няма как да е еднозначен с "да" или "не" на този етап. Не зависи само от мен. Може и те да не желаят повече да се занимават с мен, знам ли? Може да не съм им лицеприятен. Оценявам това, което се направи от тяхна страна, не е малко. Вероятно са малко сервизите, които биха го направили това. От друга страна и аз си взех доста демидж и нерви. Всяка монета има две страни. Всеки греши. Ще поживеем и ще видим.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
xterminator написа:sub_eleven написа:В крайна сметка хепи енд. Не знам кой къде няма да си кара колата, но малко сервизи биха направили такъв реверанс, при тези обстоятелства.
И автора, в крайна сметка продължаваш ли да ползваш услугите им или се разделихте?
Отговорът на този въпрос няма как да е еднозначен с "да" или "не" на този етап. Не зависи само от мен. Може и те да не желаят повече да се занимават с мен, знам ли? Може да не съм им лицеприятен. Оценявам това, което се направи от тяхна страна, не е малко. Вероятно са малко сервизите, които биха го направили това. От друга страна и аз си взех доста демидж и нерви. Всяка монета има две страни. Всеки греши. Ще поживеем и ще видим.
Обърни си внимание на дюзите нали писа че са в корекция и има чукане като на аванс за да не сменяш и този мотор.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
xterminator написа:Ако е N52B30 едва ли съм аз човекът, който да ти разяснява разликата как ще запали нов бензинов мотор и по-стар дизелов в студа.
Имайки предвид,че имах 2 такива с М47Ту от които втората все още няма никакъв проблем(с ремап е от 3 год почти и 90 000км),понеже е в семейството и общо на 2те над 120 000км много добре знам,как пали този двигател...
А можеш да питаш майстора си ,аз през колко нерви съм минал с предната

И ти казвам ,че този мотор на -17 пали от 1я път,ако е наред ,без да се подгрява,да се въртят ключове...
пс: а "модерния" бензин след 2 дни в гаража,без да е пален запали а а да загасне...

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- xterminator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Gqbriel написа:xterminator написа:Ако е N52B30 едва ли съм аз човекът, който да ти разяснява разликата как ще запали нов бензинов мотор и по-стар дизелов в студа.
Имайки предвид,че имах 2 такива с М47Ту от които втората все още няма никакъв проблем(с ремап е от 3 год почти и 90 000км),понеже е в семейството и общо на 2те над 120 000км много добре знам,как пали този двигател...
А можеш да питаш майстора си ,аз през колко нерви съм минал с предната,защото от него научих повече от всеки друг специално за М47Ту ...
И ти казвам ,че този мотор на -17 пали от 1я път,ако е наред ,без да се подгрява,да се въртят ключове...
пс: а "модерния" бензин след 2 дни в гаража,без да е пален запали а а да загасне...
Вероятно влияние оказва и качеството и състоянието на горивото
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
xterminator написа:Gqbriel написа:xterminator написа:Ако е N52B30 едва ли съм аз човекът, който да ти разяснява разликата как ще запали нов бензинов мотор и по-стар дизелов в студа.
Имайки предвид,че имах 2 такива с М47Ту от които втората все още няма никакъв проблем(с ремап е от 3 год почти и 90 000км),понеже е в семейството и общо на 2те над 120 000км много добре знам,как пали този двигател...
А можеш да питаш майстора си ,аз през колко нерви съм минал с предната,защото от него научих повече от всеки друг специално за М47Ту ...
И ти казвам ,че този мотор на -17 пали от 1я път,ако е наред ,без да се подгрява,да се въртят ключове...
пс: а "модерния" бензин след 2 дни в гаража,без да е пален запали а а да загасне...
Вероятно влияние оказва и качеството и състоянието на горивото
То НЕ оказва влияние ,ако не иска да запали с едно въртене на ключа..

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Колега,
чак днес прочитам тази ужасна история.
Ще ти дам правна консултация, но трябва да приготвиш доказателствата, с които разполагаш.
Има едно нещо, което ме смущава, а както четох и колегите са го развили много добре.
Питали са те за най- евтин вариант на ремонта и са ти сменили едно бутало, както и са набили една риза/освен гореизброените смени на части/. Всъщност има филм за производството на блока на бмв и тяхната технология за производство на алуминиеви двигатели. Там се вижда, че в пещ при специални условия се сглобяват и съвместяват ризата и алуминиевия блок, които са от различни материали. В този сервиз няма как да имат такива условия и това според мен е причината за блокирането на двигателя.
Но е редно да си наясно с точната причина за блокирането на двигателя иначе няма да спечелиш дело.
Назначава се експертиза и тя посочва точната причина. Ако експертизата не посочи , че това е точната причина, ще изхарчиш още пари за делото и ще го загубиш. Затова е много важно да се посъветваш каква е точната причина за блокирането на двигателя и скъсването на коляновия вал. Това, след като свърши всичко за теб, все още е актуално.
След като виждам, че си взел колата и я караш, забрави по- бързо лошите дни и си слушай мотора. Мисля, че "ремапа" ти не е за смяна със стария софтуер.
Мисля, че компромисния вариант, който са ти предложили в сервиза е приемлив. В същото време това е една история на компромиса с цена и качество. Те са гледали да ти помогнат и са се борили да им останеш клиент, ти си търсел цена и си разчитал , че качеството ще е приемливо. Някъде не е забелязано, че може да стане обратното, а цената да е заблуждаваща.
Определено трябва да мислиш за слагане на нови части и за поставяне на цели комплекти, когато правиш ремонти. Изглежда онова, което правят японците има основание. Като продават цели възли те държат в изправност цяла система. Тяхната логика е, че поддаде ли един елемент, това се е отразило на останалите елементи от техническия възел. Скъпо, но надеждно.
Историята ти е много полезна и може много да се мисли по нея. Благодаря.
чак днес прочитам тази ужасна история.
Ще ти дам правна консултация, но трябва да приготвиш доказателствата, с които разполагаш.
Има едно нещо, което ме смущава, а както четох и колегите са го развили много добре.
Питали са те за най- евтин вариант на ремонта и са ти сменили едно бутало, както и са набили една риза/освен гореизброените смени на части/. Всъщност има филм за производството на блока на бмв и тяхната технология за производство на алуминиеви двигатели. Там се вижда, че в пещ при специални условия се сглобяват и съвместяват ризата и алуминиевия блок, които са от различни материали. В този сервиз няма как да имат такива условия и това според мен е причината за блокирането на двигателя.
Но е редно да си наясно с точната причина за блокирането на двигателя иначе няма да спечелиш дело.
Назначава се експертиза и тя посочва точната причина. Ако експертизата не посочи , че това е точната причина, ще изхарчиш още пари за делото и ще го загубиш. Затова е много важно да се посъветваш каква е точната причина за блокирането на двигателя и скъсването на коляновия вал. Това, след като свърши всичко за теб, все още е актуално.
След като виждам, че си взел колата и я караш, забрави по- бързо лошите дни и си слушай мотора. Мисля, че "ремапа" ти не е за смяна със стария софтуер.
Мисля, че компромисния вариант, който са ти предложили в сервиза е приемлив. В същото време това е една история на компромиса с цена и качество. Те са гледали да ти помогнат и са се борили да им останеш клиент, ти си търсел цена и си разчитал , че качеството ще е приемливо. Някъде не е забелязано, че може да стане обратното, а цената да е заблуждаваща.
Определено трябва да мислиш за слагане на нови части и за поставяне на цели комплекти, когато правиш ремонти. Изглежда онова, което правят японците има основание. Като продават цели възли те държат в изправност цяла система. Тяхната логика е, че поддаде ли един елемент, това се е отразило на останалите елементи от техническия възел. Скъпо, но надеждно.
Историята ти е много полезна и може много да се мисли по нея. Благодаря.
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Предполагам, че до дело няма да се стигне, все пак от сервиза му оправиха колата. Колкото до шума от дюзите - със сигурност не следва да се разграничава такъв шум докато караш. Ега ти дюзите, те да не са фолклорен ансамбъл, че чак да се чуват в купето. Със сигурност трябва да се установи що правят така...
- Monky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Колеги, аз не разбирам защо не се сложи една червена точка на лицата на въпросния сервиз?!
Може би, не всеки ремонт, който правят е некадърен, но със сигурност действат НЕЕТИЧНО! Това не е първият случай, няма и да е последният.
Може би, не всеки ремонт, който правят е некадърен, но със сигурност действат НЕЕТИЧНО! Това не е първият случай, няма и да е последният.
- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Monky написа:Колеги, аз не разбирам защо не се сложи една червена точка на лицата на въпросния сервиз?!
Може би, не всеки ремонт, който правят е некадърен, но със сигурност действат НЕЕТИЧНО! Това не е първият случай, няма и да е последният.
Колега, България ни е държавата, не Индия. Там си слагат точки по челата, за да показват социален статус.
Кое е неетичното в цялата ситуация? Отказвам да приема, че са сгрешили, но дори и така да е - сменили са двигателя за тяхна сметка.
Държа пак да отбележа, че винаги има 2 страни на медала. Освен сервиза и клиента, никой друг няма как да знае какво точно е говорено, какво точно са се разбрали. Какъв е смисъла да си чешаме пръстите по клавиатурата с врели некипели. Който не иска да ползва сервиза, сам си взима решението, "слага по 1 червена точка на лицата на въпросния сервиз (бах, колко ли лица има 1 сервиз ...)" и те така. Други пък могат да решат да сложат ... зелена точка на лицата на сервиза и да почнат да го ползват.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани