колеги помагайте!!!Проблем с температурата
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
колеги помагайте!!!Проблем с температурата
Имам отскоро е46 1.8i 2001г.Сутрин в тези студове като тръгна за работа и колата загрее/в движение/стрелката на температурата минава с милиметър средата.Следобед когато е по топло стрелката застава на средата и не мърда.Водната помпа и термостата са сменени.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: колеги помагайте!!!Проблем с температурата
Провери най-напред от скритото меню наистина ли вдига температура или е фалшива тревога.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- BLUE_999
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: колеги помагайте!!!Проблем с температурата
с концентрат ли си колега
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: колеги помагайте!!!Проблем с температурата
Колегя според мен нямяш проблем,не се плаши 

- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: колеги помагайте!!!Проблем с температурата
има ли още някой да знае че не се кара само с концентрат?питам и след ваши отговори ще кажа и моето мнение,което пък ми е дадено от лабораторията.
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: колеги помагайте!!!Проблем с температурата
Soni написа:Аз
Сподели какво знаеш
- Black-Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 11.06.2015
- Местоположение: морско
- Пол: Мъж
Re: колеги помагайте!!!Проблем с температурата
Имах предвид, че аз не зная. Така че, може да кажеш.
Stop me, if you can 

- ka4i
- ентусиаст
-
- Мнения: 1080
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
Re: колеги помагайте!!!Проблем с температурата
Разрежда се антифриз / вода в някакво съотношение да го докараш до минус (-) колкото градуса искаш.
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: колеги помагайте!!!Проблем с температурата

wladio написа:има ли още някой да знае че не се кара само с концентрат?питам и след ваши отговори ще кажа и моето мнение,което пък ми е дадено от лабораторията.
Отдавна има безводни антифризи, базирани на пропилен гликол, които не се разреждат в охладителната система на автомобила. Чистият етилен гликол, замръзва на - 13 градуса по Целзий






П.П.


Ubi dubium, ibi libertas
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: колеги помагайте!!!Проблем с температурата
Ще кажа какво ми казват от лабораторията -концентрата се разрежда с вода защото етилен гликола замръзва на -12, и антифриза ставал на желе. Почти замръзвал.затова се слага вода за да влезе в реакция с етилен гликола -основата на антифриза.
Не съм изчерпателен, но това ми казаха.за първи път ги чувам.ако някой е по запознат нека обясни по подробно и да каже истина ли е това твърдение по горе.
Не съм изчерпателен, но това ми казаха.за първи път ги чувам.ако някой е по запознат нека обясни по подробно и да каже истина ли е това твърдение по горе.
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: колеги помагайте!!!Проблем с температурата
Точно така е, само че, това което се продава , масово, за най силният концентрат не е чист етилен гликол, а разтвор с ~ 40% вода. С такава концентрация се постига най-ниската температура на замръзване. Увеличаваш ли едното от двете, температурата на замръзване също се повишава. Няма да е кой знае какъв проблем да го наливаш директно в системата, просто за нашите ширини е безмислено .... Изключения винаги има, за това има ареометри



Ubi dubium, ibi libertas
Re: колеги помагайте!!!Проблем с температурата
Колега,
стрелката трябва да стои по средата. Като се преместиш леко точно срещу стрелката, тя трябва да е на делението по средата без отклонение.
Нека и други колеги да кажат, но според мен не ти е точния термостат.
Виж наистина да не би да трябва да се обезвъздуши системата, но термостата не мисля, че лъже. Този, който са ти сложили ще работи, но за мен стрелката трябва да е на средата и в това не може да има компромис. Виж марката на термостата, виж кои други термостати се предлагат, виж какъв се слага от бмв и какви се предлагат в Дару кар, сравни и вземи по- информирано решение. В случая с термостата са важни последствията след време, защото термостата има връзка с постоянната работна температура на двигателя.
стрелката трябва да стои по средата. Като се преместиш леко точно срещу стрелката, тя трябва да е на делението по средата без отклонение.
Нека и други колеги да кажат, но според мен не ти е точния термостат.
Виж наистина да не би да трябва да се обезвъздуши системата, но термостата не мисля, че лъже. Този, който са ти сложили ще работи, но за мен стрелката трябва да е на средата и в това не може да има компромис. Виж марката на термостата, виж кои други термостати се предлагат, виж какъв се слага от бмв и какви се предлагат в Дару кар, сравни и вземи по- информирано решение. В случая с термостата са важни последствията след време, защото термостата има връзка с постоянната работна температура на двигателя.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани