320 D Проблемно запалване

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 16.06.2012
Кара: Audi 1.9 tdi;BMW e46 320da 12.2002

Re: 320 D Проблемно запалване

Мнение от danzel-jtd » 24 Дек 2015, 9:52

11.2-11.4 :!:
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1046
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: по Аутобан
Детайли за колата: снегорин

Re: 320 D Проблемно запалване

Мнение от NGneer4eto » 24 Дек 2015, 11:55

danzel-jtd написа:При мен паленето е наред.Днес смених 4 свещи,защото на диагностиката показа че 1 и 2 цилиндър са изгоряли. След смяната направих диагностика и пак показа 1 и 2 цилиндър.
Дали съм за ново реле?


Ето как се проверяват изгорели свещи: https://www.youtube.com/watch?v=4Po_1pNHE1Y. Може да се направи без да се свалят. Няма логика ако си за реле да ти показва две изгорели свещи. А сети ли се да занулиш грешките на първата диагностика?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 16.06.2012
Кара: Audi 1.9 tdi;BMW e46 320da 12.2002

Re: 320 D Проблемно запалване

Мнение от danzel-jtd » 24 Дек 2015, 13:07

Изчистих грешките,показаха се пак.
Изчистих ги,така и така съм се вързал към колата.Смених свещите,и докато беше свален колектора,обслужих стартера.Пак се включих и пак грешките за 1 и 2 цилиндър.Затова си мисля за реле,че нали умирало на 25,50.75.100 %, и при мен да е на 50% може би.
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: 320 D Проблемно запалване

Мнение от oci » 25 Дек 2015, 20:55

danzel-jtd написа:Изчистих грешките,показаха се пак.
Изчистих ги,така и така съм се вързал към колата.Смених свещите,и докато беше свален колектора,обслужих стартера.Пак се включих и пак грешките за 1 и 2 цилиндър.Затова си мисля за реле,че нали умирало на 25,50.75.100 %, и при мен да е на 50% може би.

Релето е

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 25.11.2014
Пол: Мъж

Re: 320 D Проблемно запалване

Мнение от gstoimenov » 26 Дек 2015, 10:56

кабели

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Re: 320 D Проблемно запалване

Мнение от BMDrago » 26 Дек 2015, 11:52

gstoimenov написа:кабели

евалата
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 29.10.2015
Местоположение: гр. София , Люлин 10
Пол: Мъж

Re: 320 D Проблемно запалване

Мнение от Nakamuri123 » 18 Яну 2016, 13:52

Колеги (БМВ 320д 150кс. 2003г. Фацелифт )и аз имам този проблем от както температурите почнаха да стават пот нулата , а като беше -14 -15 изобщо не запали.... въртеше въртеше и чак акулуматора падаше от въртене. Купих нов , свещи сменях 4 но ви филтър картерни газове смених ходих на диагностика преди 3 дни няма изгорели свещи. Днес слизам и върти 5-6 пъти и пали трудно като запали и изпушва синкаво , но само ка запали трудно. Да вметна ,че и добавка против замръзване и слагах Анти гел и промяна няма .... а след като запали после пали от рас . Имам приятел с абсолютно същото бмв и неговото пали без проблеми..... така че проблема за студа отпада. Има ли решение на този извън земен проблем ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 325DА touring

Re: 320 D Проблемно запалване

Мнение от kkrumov » 18 Яну 2016, 14:50

Nakamuri123 написа:Колеги (БМВ 320д 150кс. 2003г. Фацелифт )и аз имам този проблем от както температурите почнаха да стават пот нулата , а като беше -14 -15 изобщо не запали.... въртеше въртеше и чак акулуматора падаше от въртене. Купих нов , свещи сменях 4 но ви филтър картерни газове смених ходих на диагностика преди 3 дни няма изгорели свещи. Днес слизам и върти 5-6 пъти и пали трудно като запали и изпушва синкаво , но само ка запали трудно. Да вметна ,че и добавка против замръзване и слагах Анти гел и промяна няма .... а след като запали после пали от рас . Имам приятел с абсолютно същото бмв и неговото пали без проблеми..... така че проблема за студа отпада. Има ли решение на този извън земен проблем ?


Колега, имам същия проблем от 2 години и няма оправия. Всичко по колата ми е сменено или оправено. Сега ме съмнява релето, защото не е ново, а правено. Да не би то да прави проблемите...нямам никаква идея. Пиши, ако намериш решение.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 29.10.2015
Местоположение: гр. София , Люлин 10
Пол: Мъж

Re: 320 D Проблемно запалване

Мнение от Nakamuri123 » 19 Яну 2016, 18:54

kkrumov написа:
Nakamuri123 написа:Колеги (БМВ 320д 150кс. 2003г. Фацелифт )и аз имам този проблем от както температурите почнаха да стават пот нулата , а като беше -14 -15 изобщо не запали.... въртеше въртеше и чак акулуматора падаше от въртене. Купих нов , свещи сменях 4 но ви филтър картерни газове смених ходих на диагностика преди 3 дни няма изгорели свещи. Днес слизам и върти 5-6 пъти и пали трудно като запали и изпушва синкаво , но само ка запали трудно. Да вметна ,че и добавка против замръзване и слагах Анти гел и промяна няма .... а след като запали после пали от рас . Имам приятел с абсолютно същото бмв и неговото пали без проблеми..... така че проблема за студа отпада. Има ли решение на този извън земен проблем ?


Колега, имам същия проблем от 2 години и няма оправия. Всичко по колата ми е сменено или оправено. Сега ме съмнява релето, защото не е ново, а правено. Да не би то да прави проблемите...нямам никаква идея. Пиши, ако намериш решение.


Колега 2 години са много време за този проблем .... как не си я продал не знам. Тук моя майстор вика сигурно взима въздух от някъде ти тея процедури с въздуха правил ли си ги да сменяш маркучи ? А дали може да е от това , какво казват твойте майстори?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 325DА touring

Re: 320 D Проблемно запалване

Мнение от kkrumov » 19 Яну 2016, 20:45

За да проверя за въздуха я паркирах под наклон напред и назад, но колата си пали. Казаха, че не смуче въздух. На скенера ми показва реле. Смених моето работещо реле с друго- направено, проверих бушона зад жабката, който беше здрав, но отново ми показва грешка. Следващата стъпка е да ми проверят всички кабели от и до релете, въпреки че казват, че до релето стига ток. Относно продажбата- не ми се продава, защото в тинейджърските години ми беше мечта тази кола. Вече 3 години я карам и я чувставам като част от мен :lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 28.08.2015
Местоположение: Русе
Кара: BMW
Мечтае да кара: BMW 4 series coupe

Re: 320 D Проблемно запалване

Мнение от alicia_m » 26 Яну 2016, 21:51

И аз имам проблеми с паленето от бая време (320d 136hp). Сменях свещи, умна дюза и проблемът си остана. Накрая и направиха пълна диагностика и ми излезе аванс на ГНП-то.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 29.10.2015
Местоположение: гр. София , Люлин 10
Пол: Мъж

Re: 320 D Проблемно запалване

Мнение от Nakamuri123 » 27 Яну 2016, 23:23

alicia_m написа:И аз имам проблеми с паленето от бая време (320d 136hp). Сменях свещи, умна дюза и проблемът си остана. Накрая и направиха пълна диагностика и ми излезе аванс на ГНП-то.

Какво означава това ? И как реши проблема ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 29.10.2015
Местоположение: гр. София , Люлин 10
Пол: Мъж

Re: 320 D Проблемно запалване

Мнение от Nakamuri123 » 05 Фев 2016, 13:57

Здравейте колеги днес е 05 .02.2016 вчера на 04.02.2016 колата я карах последно в 20:20часа и днес на 05 .02.2016 я запалих в 11:30 въртя първи път , стартера върти колата не пали и въртя втори път запали.... а температурата не е падала много под минуса..... като беше топло тея дни нямах поблеми с паленето. Тук в топлите дни и смених релето за подгревните свещи ( 4-те са здрави) сменихме включвателя и четките на стартера и след всичките дадени пари 460лв. 100lv за диагностика в бмв- Варна и 360лв. За сменените части при друг майстор и колата се мъчи пак да запали.... в бмв ми казаха , че е от релето на 100% и , че не е искала да запали в големите студове заради релето не е работело и все едо съм бил без свещи и , че този двигател и без свещи може да пали , но не на повече от -3 ,-4 градуса .... 320d 150кс 2003г. Facelift е колата.... Това реле трябва ли да го чувам кога изключва ? Как да разбера включва ли изобщо ?
Вече не знам къде да търся проблема. .....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: 320 D Проблемно запалване

Мнение от oci » 08 Фев 2016, 12:52

Nakamuri123 написа:Здравейте колеги днес е 05 .02.2016 вчера на 04.02.2016 колата я карах последно в 20:20часа и днес на 05 .02.2016 я запалих в 11:30 въртя първи път , стартера върти колата не пали и въртя втори път запали.... а температурата не е падала много под минуса..... като беше топло тея дни нямах поблеми с паленето. Тук в топлите дни и смених релето за подгревните свещи ( 4-те са здрави) сменихме включвателя и четките на стартера и след всичките дадени пари 460лв. 100lv за диагностика в бмв- Варна и 360лв. За сменените части при друг майстор и колата се мъчи пак да запали.... в бмв ми казаха , че е от релето на 100% и , че не е искала да запали в големите студове заради релето не е работело и все едо съм бил без свещи и , че този двигател и без свещи може да пали , но не на повече от -3 ,-4 градуса .... 320d 150кс 2003г. Facelift е колата.... Това реле трябва ли да го чувам кога изключва ? Как да разбера включва ли изобщо ?
Вече не знам къде да търся проблема. .....


Реле е нарицателно, така да се каже, при теб си е модул и вътре няма никакво реле. С две думи нищо няма да чуеш да щрака.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 29.10.2015
Местоположение: гр. София , Люлин 10
Пол: Мъж

Re: 320 D Проблемно запалване

Мнение от Nakamuri123 » 12 Фев 2016, 21:34

Колеги защо след всичко сменено свещи подгревно реле (модул) на диагностика излиза , че са забили свещите и на минусовите температури няма да запали ? Зачистваме грешките и на следващия ден първо палене и пак забили (неработещи свещи) .....

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook