320 D Проблемно запалване
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- danzel-jtd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 16.06.2012
- Кара: Audi 1.9 tdi;BMW e46 320da 12.2002
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: 320 D Проблемно запалване
danzel-jtd написа:При мен паленето е наред.Днес смених 4 свещи,защото на диагностиката показа че 1 и 2 цилиндър са изгоряли. След смяната направих диагностика и пак показа 1 и 2 цилиндър.
Дали съм за ново реле?
Ето как се проверяват изгорели свещи: https://www.youtube.com/watch?v=4Po_1pNHE1Y. Може да се направи без да се свалят. Няма логика ако си за реле да ти показва две изгорели свещи. А сети ли се да занулиш грешките на първата диагностика?
- danzel-jtd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 16.06.2012
- Кара: Audi 1.9 tdi;BMW e46 320da 12.2002
Re: 320 D Проблемно запалване
Изчистих грешките,показаха се пак.
Изчистих ги,така и така съм се вързал към колата.Смених свещите,и докато беше свален колектора,обслужих стартера.Пак се включих и пак грешките за 1 и 2 цилиндър.Затова си мисля за реле,че нали умирало на 25,50.75.100 %, и при мен да е на 50% може би.
Изчистих ги,така и така съм се вързал към колата.Смених свещите,и докато беше свален колектора,обслужих стартера.Пак се включих и пак грешките за 1 и 2 цилиндър.Затова си мисля за реле,че нали умирало на 25,50.75.100 %, и при мен да е на 50% може би.
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: 320 D Проблемно запалване
danzel-jtd написа:Изчистих грешките,показаха се пак.
Изчистих ги,така и така съм се вързал към колата.Смених свещите,и докато беше свален колектора,обслужих стартера.Пак се включих и пак грешките за 1 и 2 цилиндър.Затова си мисля за реле,че нали умирало на 25,50.75.100 %, и при мен да е на 50% може би.
Релето е
- Nakamuri123
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 29.10.2015
- Местоположение: гр. София , Люлин 10
- Пол: Мъж
Re: 320 D Проблемно запалване
Колеги (БМВ 320д 150кс. 2003г. Фацелифт )и аз имам този проблем от както температурите почнаха да стават пот нулата , а като беше -14 -15 изобщо не запали.... въртеше въртеше и чак акулуматора падаше от въртене. Купих нов , свещи сменях 4 но ви филтър картерни газове смених ходих на диагностика преди 3 дни няма изгорели свещи. Днес слизам и върти 5-6 пъти и пали трудно като запали и изпушва синкаво , но само ка запали трудно. Да вметна ,че и добавка против замръзване и слагах Анти гел и промяна няма .... а след като запали после пали от рас . Имам приятел с абсолютно същото бмв и неговото пали без проблеми..... така че проблема за студа отпада. Има ли решение на този извън земен проблем ?
- kkrumov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Re: 320 D Проблемно запалване
Nakamuri123 написа:Колеги (БМВ 320д 150кс. 2003г. Фацелифт )и аз имам този проблем от както температурите почнаха да стават пот нулата , а като беше -14 -15 изобщо не запали.... въртеше въртеше и чак акулуматора падаше от въртене. Купих нов , свещи сменях 4 но ви филтър картерни газове смених ходих на диагностика преди 3 дни няма изгорели свещи. Днес слизам и върти 5-6 пъти и пали трудно като запали и изпушва синкаво , но само ка запали трудно. Да вметна ,че и добавка против замръзване и слагах Анти гел и промяна няма .... а след като запали после пали от рас . Имам приятел с абсолютно същото бмв и неговото пали без проблеми..... така че проблема за студа отпада. Има ли решение на този извън земен проблем ?
Колега, имам същия проблем от 2 години и няма оправия. Всичко по колата ми е сменено или оправено. Сега ме съмнява релето, защото не е ново, а правено. Да не би то да прави проблемите...нямам никаква идея. Пиши, ако намериш решение.
- Nakamuri123
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 29.10.2015
- Местоположение: гр. София , Люлин 10
- Пол: Мъж
Re: 320 D Проблемно запалване
kkrumov написа:Nakamuri123 написа:Колеги (БМВ 320д 150кс. 2003г. Фацелифт )и аз имам този проблем от както температурите почнаха да стават пот нулата , а като беше -14 -15 изобщо не запали.... въртеше въртеше и чак акулуматора падаше от въртене. Купих нов , свещи сменях 4 но ви филтър картерни газове смених ходих на диагностика преди 3 дни няма изгорели свещи. Днес слизам и върти 5-6 пъти и пали трудно като запали и изпушва синкаво , но само ка запали трудно. Да вметна ,че и добавка против замръзване и слагах Анти гел и промяна няма .... а след като запали после пали от рас . Имам приятел с абсолютно същото бмв и неговото пали без проблеми..... така че проблема за студа отпада. Има ли решение на този извън земен проблем ?
Колега, имам същия проблем от 2 години и няма оправия. Всичко по колата ми е сменено или оправено. Сега ме съмнява релето, защото не е ново, а правено. Да не би то да прави проблемите...нямам никаква идея. Пиши, ако намериш решение.
Колега 2 години са много време за този проблем .... как не си я продал не знам. Тук моя майстор вика сигурно взима въздух от някъде ти тея процедури с въздуха правил ли си ги да сменяш маркучи ? А дали може да е от това , какво казват твойте майстори?
- kkrumov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Re: 320 D Проблемно запалване
За да проверя за въздуха я паркирах под наклон напред и назад, но колата си пали. Казаха, че не смуче въздух. На скенера ми показва реле. Смених моето работещо реле с друго- направено, проверих бушона зад жабката, който беше здрав, но отново ми показва грешка. Следващата стъпка е да ми проверят всички кабели от и до релете, въпреки че казват, че до релето стига ток. Относно продажбата- не ми се продава, защото в тинейджърските години ми беше мечта тази кола. Вече 3 години я карам и я чувставам като част от мен 

- alicia_m
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 28.08.2015
- Местоположение: Русе
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: BMW 4 series coupe
Re: 320 D Проблемно запалване
И аз имам проблеми с паленето от бая време (320d 136hp). Сменях свещи, умна дюза и проблемът си остана. Накрая и направиха пълна диагностика и ми излезе аванс на ГНП-то.
- Nakamuri123
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 29.10.2015
- Местоположение: гр. София , Люлин 10
- Пол: Мъж
Re: 320 D Проблемно запалване
alicia_m написа:И аз имам проблеми с паленето от бая време (320d 136hp). Сменях свещи, умна дюза и проблемът си остана. Накрая и направиха пълна диагностика и ми излезе аванс на ГНП-то.
Какво означава това ? И как реши проблема ?
- Nakamuri123
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 29.10.2015
- Местоположение: гр. София , Люлин 10
- Пол: Мъж
Re: 320 D Проблемно запалване
Здравейте колеги днес е 05 .02.2016 вчера на 04.02.2016 колата я карах последно в 20:20часа и днес на 05 .02.2016 я запалих в 11:30 въртя първи път , стартера върти колата не пали и въртя втори път запали.... а температурата не е падала много под минуса..... като беше топло тея дни нямах поблеми с паленето. Тук в топлите дни и смених релето за подгревните свещи ( 4-те са здрави) сменихме включвателя и четките на стартера и след всичките дадени пари 460лв. 100lv за диагностика в бмв- Варна и 360лв. За сменените части при друг майстор и колата се мъчи пак да запали.... в бмв ми казаха , че е от релето на 100% и , че не е искала да запали в големите студове заради релето не е работело и все едо съм бил без свещи и , че този двигател и без свещи може да пали , но не на повече от -3 ,-4 градуса .... 320d 150кс 2003г. Facelift е колата.... Това реле трябва ли да го чувам кога изключва ? Как да разбера включва ли изобщо ?
Вече не знам къде да търся проблема. .....
Вече не знам къде да търся проблема. .....
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: 320 D Проблемно запалване
Nakamuri123 написа:Здравейте колеги днес е 05 .02.2016 вчера на 04.02.2016 колата я карах последно в 20:20часа и днес на 05 .02.2016 я запалих в 11:30 въртя първи път , стартера върти колата не пали и въртя втори път запали.... а температурата не е падала много под минуса..... като беше топло тея дни нямах поблеми с паленето. Тук в топлите дни и смених релето за подгревните свещи ( 4-те са здрави) сменихме включвателя и четките на стартера и след всичките дадени пари 460лв. 100lv за диагностика в бмв- Варна и 360лв. За сменените части при друг майстор и колата се мъчи пак да запали.... в бмв ми казаха , че е от релето на 100% и , че не е искала да запали в големите студове заради релето не е работело и все едо съм бил без свещи и , че този двигател и без свещи може да пали , но не на повече от -3 ,-4 градуса .... 320d 150кс 2003г. Facelift е колата.... Това реле трябва ли да го чувам кога изключва ? Как да разбера включва ли изобщо ?
Вече не знам къде да търся проблема. .....
Реле е нарицателно, така да се каже, при теб си е модул и вътре няма никакво реле. С две думи нищо няма да чуеш да щрака.
- Nakamuri123
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 29.10.2015
- Местоположение: гр. София , Люлин 10
- Пол: Мъж
Re: 320 D Проблемно запалване
Колеги защо след всичко сменено свещи подгревно реле (модул) на диагностика излиза , че са забили свещите и на минусовите температури няма да запали ? Зачистваме грешките и на следващия ден първо палене и пак забили (неработещи свещи) .....
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани