Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 4.06.2012
Пол: Мъж

Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година

Мнение от ronito1983 » 17 Яну 2016, 23:05

Колеги гледам тези бензинови мотори дали са добри специално за след фейс модела на е 46 с 2.2 мотор,като цена са между 6 000 и 7 000 лв?Струва ли си?Какви проблеми правят?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година

Мнение от dr.peshev » 17 Яну 2016, 23:11

Точно този хем не върви , хем харчи много и бензин и масло :mhihi:
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година

Мнение от ivoaudi » 18 Яну 2016, 1:05

Алтернатива на него е двулитровия 143кс, който е по - приятен за каране, харчи по - малко бензин, но пък още повече масло :mhihi:
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година

Мнение от efren » 18 Яну 2016, 1:28

Няма да се притесняваш, аз стигнах до 3л на 1000 (хиляда) км масло (това без да давам газ). Иначе разхода на бензин не е лош ( по мое мнение ). Основния ремонт ти е не повече от 2к. Най-хубавото нещо в този мотор е, че на негово място влиза безпроблемно 2.8 М52ТУБ28 и нещата си идват по местата. Ако не върви може и някой експерт да го е зацепвал, иначе за 2.2 и 170 к.с. си е добре, проблема е, че е46 не е с много леко купе.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e46 320Ci '01

Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година

Мнение от fancooler » 18 Яну 2016, 1:58

Aз също споделям мнението на колегите, че тоя мотор не е за рали, но всъщност е най-икономичният от всичките си 6 цилиндрови събратия. Ако попаднеш на читава бройка разходът на масло е приемлив - около 1 л. на 10 000 км. като зависи и от начина ти на шофиране.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година

Мнение от M-coupe » 18 Яну 2016, 2:05

efren написа:Няма да се притесняваш, аз стигнах до 3л на 1000 (хиляда) км масло (това без да давам газ).

Ти уби всичко детско в мене... а си мислех, че моята йеска гори много 0.7л на 1000км :mhihi: Майтапа на страна ама тва си е доста даже и за този мотор.
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 4.06.2012
Пол: Мъж

Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година

Мнение от ronito1983 » 18 Яну 2016, 7:39

направо ме отказахте :)значи масло винаги ще се налива,други забележки сещате ли се?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година

Мнение от barty » 18 Яну 2016, 7:39

Това е мотор М54, известен маслояд, потърси инфо. А онзи с 143 е още по-известен :mhihi:

Най-добре търси преди фейса с мотор М52 :yes:
:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година

Мнение от zvetiko » 18 Яну 2016, 10:00

ronito1983 написа:направо ме отказахте :)значи масло винаги ще се налива,други забележки сещате ли се?


Много често съм виждал с неработеща DISA клапа, проблемен клапан за вентилация на картерните газове, лошо работещи ламбда сонди, прословутите мисфайъри, които може да се дължат на доста неща, теч на масло от гарнитурата на капака на клапаните. Но по принцип и аз съм фен на 2.8, но във версия М52 не съм убеден, че ще успееш да го намериш в добро състояние, иначе е определено за предпочитане- и аз съм с този двигател. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.12.2009
Местоположение: Пловдив
Кара: atlantis blue

Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година

Мнение от Challenger » 18 Яну 2016, 13:01

До тук съм имал 3 броя м54. Всичките модификации. В момента съм с б25. За 13 хиляди километра долях 700мл масло (5в30). Да чукам на дърво сменил съм само термостат ( щампа 2001г), тампон диф и една ролка, че взе леко да свири.. нататък.. божа работа


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година

Мнение от efren » 18 Яну 2016, 13:19

zvetiko написа:
ronito1983 написа:направо ме отказахте :)значи масло винаги ще се налива,други забележки сещате ли се?


Много често съм виждал с неработеща DISA клапа, проблемен клапан за вентилация на картерните газове, лошо работещи ламбда сонди, прословутите мисфайъри, които може да се дължат на доста неща, теч на масло от гарнитурата на капака на клапаните. Но по принцип и аз съм фен на 2.8, но във версия М52 не съм убеден, че ще успееш да го намериш в добро състояние, иначе е определено за предпочитане- и аз съм с този двигател. ;)


При мене диса-та беше изправна, гарнитурата на капака подменена (и то добре - нямаше течове), ламбда сондите не вярвам да имат отношение към разхода на масло, а колкото до това дали 2.8 ще е в по-лошо състояние - относителна работа - те двигателите не са лоши, просто от м54 започват "програмираните" дефекти характерни не само за автомобилите, в случая маслени сегменти. Мисля, че един английски двигател 2.8 (на който по рег. табела на автомобила можеш за 5 мин да провериш реалния разход) не е по лош избор, пък и за каране е много по-спокоен и приятен. Единствено субективно 2.2 е по готин (поне за мен) заради това, че въртящия момент е висок чак до редлайн-а, но това до голяма степен се дължи на генерацията, а тя може да остане от 2.2-ката.

Иначе колата си е надеждна и не създава мн грижи - не ръждясва, малко детайли се чупят, повечето ремонти са лесни защото колата е добре проектирана и лесна за ремонт. Прословутото "проблемно" предно окачване не е чак толкова скъпо и чак толкова слабо (поне при бенз. двигатели, дизелите са по-тежки, не знам как е там), хубаво е салона да не е базов, а рекаро, защото базовите седалки не са мн удобни - по скоро са на нивото на евтина марка (лично мнение). Като цяло здрава кола с кофти двигатели.
И ако те убеждават, че другите са попаднали на "кофти бройка" двигател, погледни в чуждоезичните форуми още докато "бройките" са били по-нови и сам прецени.

Забравих, има и по лош двигател от М54-ките и той е N42B20 - за мой късмет не съм карал такъв, ама като гледам темите във форумите ( и не само българските) той е за мазохисти.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 10.12.2014
Кара: E46 318i 2002

Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година

Мнение от Taricate » 18 Яну 2016, 18:00

efren написа:
Забравих, има и по лош двигател от М54-ките и той е N42B20 - за мой късмет не съм карал такъв, ама като гледам темите във форумите ( и не само българските) той е за мазохисти.


Значи за съм мазохист , че карам N42B20 , та даже пак си търся такъв. Много ме кефи като почнат митовете (форумните) за дадена кола / мотор и няколко човека изреват , защото им се скапало нещо скъпо - теглят чертата и казват : "Туй е най-големия боклук !" Ами освен колегата ivoaudi, който е навъртял немалък километраж с неговия N42B20 - аз също съм навъртял стотици хил. км. с тоя мотор и пак не мога да кажа , че е скапан, камо ли "най-скапания"...
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e46 320Ci '01

Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година

Мнение от fancooler » 18 Яну 2016, 18:24

БМВ нямат калпави мотори. Всичко идва от поддръжката им...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 16.12.2010
Пол: Мъж

Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година

Мнение от гумата » 18 Яну 2016, 23:08

Колега,
всички правят добри мотори. Скоростните кутии за мен са съществени. Ходова част, електрическа инсталация и заложените програми.
Ако моторът се чупи или харчи и това е от значение за теб, помисли за автомобил с по- ниска цена и мощен мотор като форд тъндърбърд примерно. Все пак моторчетата на бмв карат сърцето ми да затуптява, но това си е лично за мен. Има много марки коли, но тази за мен е символ на свобода. Определено няма мотор на БМВ, който да не си струва, но без добра сметка колата излиза кисела.
Няма как една кола да върви и да не изисква по- внимателна поддръжка и съответни средства. Затова първо прецени разноските си за година и след това се хвърляй, ако не, вземи си един 1,8 или 2,0 мотор БМВ Е 46 и пак има къде и какво да го правиш.
Гледай вратите в основата под корите, влез в темите на форума, постави колата на диагностика и след това иди при съдия изпълнител и поискай продавачът да ти покаже удостоверение за данъчни задължения към НАП, да не се окаже, че моторът ти издава кисели звуци?
Моторът е последното нещо, за което вече се гледа.


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година

Мнение от efren » 19 Яну 2016, 0:16

Taricate написа:
efren написа:
Забравих, има и по лош двигател от М54-ките и той е N42B20 - за мой късмет не съм карал такъв, ама като гледам темите във форумите ( и не само българските) той е за мазохисти.


Значи за съм мазохист , че карам N42B20 , та даже пак си търся такъв. Много ме кефи като почнат митовете (форумните) за дадена кола / мотор и няколко човека изреват , защото им се скапало нещо скъпо - теглят чертата и казват : "Туй е най-големия боклук !" Ами освен колегата ivoaudi, който е навъртял немалък километраж с неговия N42B20 - аз също съм навъртял стотици хил. км. с тоя мотор и пак не мога да кажа , че е скапан, камо ли "най-скапания"...


Аз такъв не съм имал, но като отвори човек форумите, независимо на кой език - английски, руски, български и т.н. N42B20 просто разцепва :clap: .

Като видиш оплакванията от м52туб28 и м43б19 и ги сравниш с N42B20 и разликата се набива на очи. Иначе колегата може да пробва с N42B20 - хем куц кон, хем разходи като за световно, ама знае ли човек може да уцели на поддържан, то всичко е до поддръжка :lol:
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook