Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ronito1983
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 4.06.2012
- Пол: Мъж
Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година
Колеги гледам тези бензинови мотори дали са добри специално за след фейс модела на е 46 с 2.2 мотор,като цена са между 6 000 и 7 000 лв?Струва ли си?Какви проблеми правят?
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година
Точно този хем не върви , хем харчи много и бензин и масло 

- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година
Алтернатива на него е двулитровия 143кс, който е по - приятен за каране, харчи по - малко бензин, но пък още повече масло 

9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година
Няма да се притесняваш, аз стигнах до 3л на 1000 (хиляда) км масло (това без да давам газ). Иначе разхода на бензин не е лош ( по мое мнение ). Основния ремонт ти е не повече от 2к. Най-хубавото нещо в този мотор е, че на негово място влиза безпроблемно 2.8 М52ТУБ28 и нещата си идват по местата. Ако не върви може и някой експерт да го е зацепвал, иначе за 2.2 и 170 к.с. си е добре, проблема е, че е46 не е с много леко купе.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- fancooler
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320Ci '01
Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година
Aз също споделям мнението на колегите, че тоя мотор не е за рали, но всъщност е най-икономичният от всичките си 6 цилиндрови събратия. Ако попаднеш на читава бройка разходът на масло е приемлив - около 1 л. на 10 000 км. като зависи и от начина ти на шофиране.
Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година
efren написа:Няма да се притесняваш, аз стигнах до 3л на 1000 (хиляда) км масло (това без да давам газ).
Ти уби всичко детско в мене... а си мислех, че моята йеска гори много 0.7л на 1000км

..Bayerische Motoren Werke..


- ronito1983
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 4.06.2012
- Пол: Мъж
Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година
направо ме отказахте
значи масло винаги ще се налива,други забележки сещате ли се?

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година
Това е мотор М54, известен маслояд, потърси инфо. А онзи с 143 е още по-известен
Най-добре търси преди фейса с мотор М52

Най-добре търси преди фейса с мотор М52


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година
ronito1983 написа:направо ме отказахтезначи масло винаги ще се налива,други забележки сещате ли се?
Много често съм виждал с неработеща DISA клапа, проблемен клапан за вентилация на картерните газове, лошо работещи ламбда сонди, прословутите мисфайъри, които може да се дължат на доста неща, теч на масло от гарнитурата на капака на клапаните. Но по принцип и аз съм фен на 2.8, но във версия М52 не съм убеден, че ще успееш да го намериш в добро състояние, иначе е определено за предпочитане- и аз съм с този двигател.

- Challenger
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: atlantis blue
Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година
До тук съм имал 3 броя м54. Всичките модификации. В момента съм с б25. За 13 хиляди километра долях 700мл масло (5в30). Да чукам на дърво сменил съм само термостат ( щампа 2001г), тампон диф и една ролка, че взе леко да свири.. нататък.. божа работа
Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година
zvetiko написа:ronito1983 написа:направо ме отказахтезначи масло винаги ще се налива,други забележки сещате ли се?
Много често съм виждал с неработеща DISA клапа, проблемен клапан за вентилация на картерните газове, лошо работещи ламбда сонди, прословутите мисфайъри, които може да се дължат на доста неща, теч на масло от гарнитурата на капака на клапаните. Но по принцип и аз съм фен на 2.8, но във версия М52 не съм убеден, че ще успееш да го намериш в добро състояние, иначе е определено за предпочитане- и аз съм с този двигател.
При мене диса-та беше изправна, гарнитурата на капака подменена (и то добре - нямаше течове), ламбда сондите не вярвам да имат отношение към разхода на масло, а колкото до това дали 2.8 ще е в по-лошо състояние - относителна работа - те двигателите не са лоши, просто от м54 започват "програмираните" дефекти характерни не само за автомобилите, в случая маслени сегменти. Мисля, че един английски двигател 2.8 (на който по рег. табела на автомобила можеш за 5 мин да провериш реалния разход) не е по лош избор, пък и за каране е много по-спокоен и приятен. Единствено субективно 2.2 е по готин (поне за мен) заради това, че въртящия момент е висок чак до редлайн-а, но това до голяма степен се дължи на генерацията, а тя може да остане от 2.2-ката.
Иначе колата си е надеждна и не създава мн грижи - не ръждясва, малко детайли се чупят, повечето ремонти са лесни защото колата е добре проектирана и лесна за ремонт. Прословутото "проблемно" предно окачване не е чак толкова скъпо и чак толкова слабо (поне при бенз. двигатели, дизелите са по-тежки, не знам как е там), хубаво е салона да не е базов, а рекаро, защото базовите седалки не са мн удобни - по скоро са на нивото на евтина марка (лично мнение). Като цяло здрава кола с кофти двигатели.
И ако те убеждават, че другите са попаднали на "кофти бройка" двигател, погледни в чуждоезичните форуми още докато "бройките" са били по-нови и сам прецени.
Забравих, има и по лош двигател от М54-ките и той е N42B20 - за мой късмет не съм карал такъв, ама като гледам темите във форумите ( и не само българските) той е за мазохисти.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година
efren написа:
Забравих, има и по лош двигател от М54-ките и той е N42B20 - за мой късмет не съм карал такъв, ама като гледам темите във форумите ( и не само българските) той е за мазохисти.
Значи за съм мазохист , че карам N42B20 , та даже пак си търся такъв. Много ме кефи като почнат митовете (форумните) за дадена кола / мотор и няколко човека изреват , защото им се скапало нещо скъпо - теглят чертата и казват : "Туй е най-големия боклук !" Ами освен колегата ivoaudi, който е навъртял немалък километраж с неговия N42B20 - аз също съм навъртял стотици хил. км. с тоя мотор и пак не мога да кажа , че е скапан, камо ли "най-скапания"...
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
- fancooler
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320Ci '01
Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година
БМВ нямат калпави мотори. Всичко идва от поддръжката им...
Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година
Колега,
всички правят добри мотори. Скоростните кутии за мен са съществени. Ходова част, електрическа инсталация и заложените програми.
Ако моторът се чупи или харчи и това е от значение за теб, помисли за автомобил с по- ниска цена и мощен мотор като форд тъндърбърд примерно. Все пак моторчетата на бмв карат сърцето ми да затуптява, но това си е лично за мен. Има много марки коли, но тази за мен е символ на свобода. Определено няма мотор на БМВ, който да не си струва, но без добра сметка колата излиза кисела.
Няма как една кола да върви и да не изисква по- внимателна поддръжка и съответни средства. Затова първо прецени разноските си за година и след това се хвърляй, ако не, вземи си един 1,8 или 2,0 мотор БМВ Е 46 и пак има къде и какво да го правиш.
Гледай вратите в основата под корите, влез в темите на форума, постави колата на диагностика и след това иди при съдия изпълнител и поискай продавачът да ти покаже удостоверение за данъчни задължения към НАП, да не се окаже, че моторът ти издава кисели звуци?
Моторът е последното нещо, за което вече се гледа.
всички правят добри мотори. Скоростните кутии за мен са съществени. Ходова част, електрическа инсталация и заложените програми.
Ако моторът се чупи или харчи и това е от значение за теб, помисли за автомобил с по- ниска цена и мощен мотор като форд тъндърбърд примерно. Все пак моторчетата на бмв карат сърцето ми да затуптява, но това си е лично за мен. Има много марки коли, но тази за мен е символ на свобода. Определено няма мотор на БМВ, който да не си струва, но без добра сметка колата излиза кисела.
Няма как една кола да върви и да не изисква по- внимателна поддръжка и съответни средства. Затова първо прецени разноските си за година и след това се хвърляй, ако не, вземи си един 1,8 или 2,0 мотор БМВ Е 46 и пак има къде и какво да го правиш.
Гледай вратите в основата под корите, влез в темите на форума, постави колата на диагностика и след това иди при съдия изпълнител и поискай продавачът да ти покаже удостоверение за данъчни задължения към НАП, да не се окаже, че моторът ти издава кисели звуци?
Моторът е последното нещо, за което вече се гледа.
Re: Мнения за bmw 320i 170к.с. 2003 година
Taricate написа:efren написа:
Забравих, има и по лош двигател от М54-ките и той е N42B20 - за мой късмет не съм карал такъв, ама като гледам темите във форумите ( и не само българските) той е за мазохисти.
Значи за съм мазохист , че карам N42B20 , та даже пак си търся такъв. Много ме кефи като почнат митовете (форумните) за дадена кола / мотор и няколко човека изреват , защото им се скапало нещо скъпо - теглят чертата и казват : "Туй е най-големия боклук !" Ами освен колегата ivoaudi, който е навъртял немалък километраж с неговия N42B20 - аз също съм навъртял стотици хил. км. с тоя мотор и пак не мога да кажа , че е скапан, камо ли "най-скапания"...
Аз такъв не съм имал, но като отвори човек форумите, независимо на кой език - английски, руски, български и т.н. N42B20 просто разцепва

Като видиш оплакванията от м52туб28 и м43б19 и ги сравниш с N42B20 и разликата се набива на очи. Иначе колегата може да пробва с N42B20 - хем куц кон, хем разходи като за световно, ама знае ли човек може да уцели на поддържан, то всичко е до поддръжка

Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани