Лампата за маслото свети в червено
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Лампата за маслото свети в червено
Здравейте, вчера както карах по магистралата изведнъж ми светна лампата за маслото в червено и отдолу оранжевата лампичка за нагревателите. Колата придърпа и оборотите започнаха да падат. Отбих веднага и се прибрах с пътна помощ. Взех колата от сервиз преди 2 дни, маслото е сменено. На какво може да се дължи? Моделът е 320д 150 коня 2003 г
Re: Лампата за маслото свети в червено
krlw123 написа:Здравейте, вчера както карах по магистралата изведнъж ми светна лампата за маслото в червено и отдолу оранжевата лампичка за нагревателите. Колата придърпа и оборотите започнаха да падат. Отбих веднага и се прибрах с пътна помощ. Взех колата от сервиз преди 2 дни, маслото е сменено. На какво може да се дължи? Моделът е 320д 150 коня 2003 г
Веднага обратно в сервиза...да си оправят белята. Едва ли някой оттук може по-добре да знае какво се е случило.
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
- BLUE_999
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: Лампата за маслото свети в червено
здравей колега провери ли на щеката има ли масло
Re: Лампата за маслото свети в червено
Проверих маслото е на макс, антифриза е окей. Казаха ми че може да е датчик на коляновия вал, но вече в сервиза ще стане ясно
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Лампата за маслото свети в червено
Наскоро един познат изпати много от менте маслен филтър. Филтъра не пропускал както трябва масло и сега ремонтира двигател.
Re: Лампата за маслото свети в червено
Виж темите за датчик на колянов вал. Обикновено светва веднага след проблема. Стои под входящия колектор ако не се лъжа и ако проблема е станал в сервиза вероятно трябва в границите на 10 минути от взимане на колата да си го видял. Просто това е част от проблема на е 46 и се пазарува оригинален на Сименс. Тези датчици си имат живот моточасове и после полимерите не държат на топлина, магнитът прегрява и всичко свършва с датчика. Затова се търси оригинален.
Другото е още по- лошо и означава да е отишла гарнитура на глава или двигателят да е тръгнал прегрява, което никак не ми се вярва.
Другото е още по- лошо и означава да е отишла гарнитура на глава или двигателят да е тръгнал прегрява, което никак не ми се вярва.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани