От стар модел към нов контактен ключ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
От стар модел към нов контактен ключ?
Може ли да се премине от първите модели ключове към по новите ромбовидни?
дали подлежат на кодиране дистанционните? И дали ще се зарежда батерията от кола преди фейса?
дали подлежат на кодиране дистанционните? И дали ще се зарежда батерията от кола преди фейса?
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: От стар модел към нов контактен ключ?
Може,всичко си работи,на моята кола ,която е 98г. със стария ключ съм и направил от новите ромбоидните.
- ivailo0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 371
- Регистриран на: 13.04.2014
- Местоположение: Варна / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack
Re: От стар модел към нов контактен ключ?
Става, даже имаше тема как става със снимки.
ПС. И аз съм го правил на тдс-ката
Sent from my HTC One using Tapatalk
ПС. И аз съм го правил на тдс-ката
Sent from my HTC One using Tapatalk
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: От стар модел към нов контактен ключ?
супер. а задължителна ли е тази процедура с разпояването на елементите? или това е ако искаме да не е със зареждащатата се батерия?
- aivanov99
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 11.10.2014
- Местоположение: София
- Кара: 2002 Е39 525dA Touring
Re: От стар модел към нов контактен ключ?

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- ivailo0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 371
- Регистриран на: 13.04.2014
- Местоположение: Варна / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack
Re: От стар модел към нов контактен ключ?
Мисля, че е кондензатор 432.
Re: От стар модел към нов контактен ключ?
Това в червеното е 100пр. Резистор.параметрите може да ти каже някой,който има отворена платка и погледне какво пише на него или замери.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- aivanov99
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 11.10.2014
- Местоположение: София
- Кара: 2002 Е39 525dA Touring
Re: От стар модел към нов контактен ключ?
Извинявайте, объркал съм елемента. Ето този ме интересува:

Sent from my Note 3L

Sent from my Note 3L

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: От стар модел към нов контактен ключ?
aivanov99 написа:Извинявайте, объркал съм елемента. Ето този ме интересува:
Sent from my Note 3L
Пиши ми едно ЛС ще ти подаря една платка за части
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: От стар модел към нов контактен ключ?
та да попитам пак.. ако сложа ключа без да му разлепям нищо и го кодирам за моето централно, дали ще се зарежда когато е в патрона?
и на какъв принцип се зарежда
и на какъв принцип се зарежда
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: От стар модел към нов контактен ключ?
ares2 написа:та да попитам пак.. ако сложа ключа без да му разлепям нищо и го кодирам за моето централно, дали ще се зарежда когато е в патрона?
и на какъв принцип се зарежда
ще се рарежда, но няма да пали колата, защото двата транспондера ще се бият един друг, затова или трябва да отпоиш транспондера на платката или да му вдигнеш крачето на захранването, но и в двата случая ще загубиш зареждането.
Re: От стар модел към нов контактен ключ?
махаш си софтуеърно евс-а от компа и така хем ще пали, хем ще зарежда, хем няма да го отваряш... това е вариянта...
Взимаш оригинален ключ втора употреба почистваш му много добре перото най-добре с финна телена четчица като приставка за дремел... след това се наслоява с калай с поялника така че да придобие по голяма форма от нова заготовка... след това изпиляваш до толкова че да стане нормална правоъгълна заготовка като чисто нов ключ и отиваш да ти го нарежат като за твоята кола
Аз го измислих тоя метод и става
пробвах го вече 
Взимаш оригинален ключ втора употреба почистваш му много добре перото най-добре с финна телена четчица като приставка за дремел... след това се наслоява с калай с поялника така че да придобие по голяма форма от нова заготовка... след това изпиляваш до толкова че да стане нормална правоъгълна заготовка като чисто нов ключ и отиваш да ти го нарежат като за твоята кола



- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: От стар модел към нов контактен ключ?
бмв е30 написа:махаш си софтуеърно евс-а от компа и така хем ще пали, хем ще зарежда, хем няма да го отваряш... това е вариянта...
Взимаш оригинален ключ втора употреба почистваш му много добре перото най-добре с финна телена четчица като приставка за дремел... след това се наслоява с калай с поялника така че да придобие по голяма форма от нова заготовка... след това изпиляваш до толкова че да стане нормална правоъгълна заготовка като чисто нов ключ и отиваш да ти го нарежат като за твоята колаАз го измислих тоя метод и става
пробвах го вече
само една подробност, софтуерното премахване струва колкото да си купиш оригинален ключ чисто нов от БМВ, а това с напояването с поялника евала ама чисто нова кутийка не нарязана струва 10 лв и е в пъти по надеждна от напояване с поялника и риска да се отлепи понеже ключа е с материал който трудно би напрали добра спойка с калая, а какво ще стане ако се отчупи парче калай и остане в патрона

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: От стар модел към нов контактен ключ?
преди години когато нямаше лесно маниране на тези ключове и съм правил една операция която стана много добре..
исках да ползвам оригиналната кутиика, която взех от мъртва кола. купих италианска заготовка за ключ на бмв ,но без място за електроника и го нарязах за моят автомобил.. нагрях металната част и тя се отдели и се изтегли от пластмасата много точно и лесно.
после изтеглих и тази на оригиналния чужд ключ, поставих няколко капки течен метал и вкарах новата заготовка в оригиналната кутия..
разлика нямаше никаква и този ключ се ползва и до днес от собствениците на колата.
към днешна дата обаче всичко това няма смисъл..
исках да ползвам оригиналната кутиика, която взех от мъртва кола. купих италианска заготовка за ключ на бмв ,но без място за електроника и го нарязах за моят автомобил.. нагрях металната част и тя се отдели и се изтегли от пластмасата много точно и лесно.
после изтеглих и тази на оригиналния чужд ключ, поставих няколко капки течен метал и вкарах новата заготовка в оригиналната кутия..
разлика нямаше никаква и този ключ се ползва и до днес от собствениците на колата.
към днешна дата обаче всичко това няма смисъл..
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани