Проблем след пресадка от м52 б20 на б28
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем след пресадка от м52 б20 на б28
zoltan88 написа:Колеги реших проблема преди доста време..
Извинявам се че забравих за решението на проблема ама по добре късно от колкото никога..
Та проблема излезна че като са разкарвали двигателя напред назад са чукнали стойката на датчика на коляновия вал и беше мръднала леко... след като си я върнах на правилното място колата заспа и най вече започна да върви като за 2.8-ца
Благодаря на всички !
Как така е разместена стойката на датчика,то не е ли едно ухо излизащо от блока?
- zoltan88
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 36-ци на кубици
- Мечтае да кара: Шофьорски курсове
- Детайли за колата: Move Over
Re: Проблем след пресадка от м52 б20 на б28
То не е точно от блока а от капака на веригата.
Явно е било ударено като са сваляли мотора или при транспорта му..
И поради простата причина че е аломиниев капака ипри опита за изправяне се спука и го цвнтровах на болтчето на магия но известно време след това смених капака защото взе да просълзява масло..
И за сега нямам проблем освен че взе да пуши тая кола адски много. На празен ход бяло синкаво и като я изфорсирам пуши черно..
Диагностиката нищо не хваща сондите и свбитомера дават добри стойности и маслото не го бара грам...
2 варианта ми се въртят в главата 1-ви лош бензин -лукоилски 95 и прецакан клапан картерни газове.
Явно е било ударено като са сваляли мотора или при транспорта му..
И поради простата причина че е аломиниев капака ипри опита за изправяне се спука и го цвнтровах на болтчето на магия но известно време след това смених капака защото взе да просълзява масло..
И за сега нямам проблем освен че взе да пуши тая кола адски много. На празен ход бяло синкаво и като я изфорсирам пуши черно..
Диагностиката нищо не хваща сондите и свбитомера дават добри стойности и маслото не го бара грам...
2 варианта ми се въртят в главата 1-ви лош бензин -лукоилски 95 и прецакан клапан картерни газове.
Re: Проблем след пресадка от м52 б20 на б28
А реално колко трябва да е растоянието на датчика от шайбата? И евентуално ако знаете колко му е толеранса?
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Проблем след пресадка от м52 б20 на б28
Това ти е закъснение на искрата. Бензина изгаря много късно и за това зачервява колекторите. Огледай шайбата за деформации или стойката на датчик колянов вал 

19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани