Проблем с имобилайзер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- bо666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 5.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: 5-Serie GT
Проблем с имобилайзер
Здравейте,
Проблема ми е че имобилайзера не работи както трябва и застрахователите искат да ми монтират допълнителна китайска аларма заради това, а аз не искам
Когато купих колата и отидох да я застраховам ме накараха да направя следното: Влизам в колата --> активирам алармата --> изчаквам 16секунди колкото е времето за да се активира напълно и да започне да мига индикатора под огледалото --> тествам да запаля. Резултата беше че след завъртане на ключа, не запали (стартера не завърта). До тук всичко като по книгите.
На следващата година, когато стихнах до момента с паленето, още като завъртях ключа на позиция 1 алармата се деактивира (чу се сякаш вратите се отключват, но седяха заключени), чу се едно цъкване от EWS-а и стартера си запали без проблем. Затова едвам се съгласиха да ми я застраховат без да слага допълнителна аларма с имобилайзер. Обясниха ми че BMW Е46 и по-старите, нямали вграден имобилайзер , което е разбира се е абсолютна глупост.
Това което забелязах аз е че диода под огледалото вече не се активира след 16тте секунди, както трябва да е, а още в момента в който активирам алармата той започва да мига. Другото, което съм правил аз, е да сваля километража за да сложа рингове. Това прочетох че също може да е объркало нещата с имобилайзера.
Повечето колеги имат проблем с това че колата не пали заради имобилайзера, а аз имам обратния
Искам да си оправя този проблем, но нямам идея от какво е. Много хора се опитват да ме убедят, че чипа на ключа е точно за това да се разпознава и да деактивра имобилайзера , но аз отлично знам как беше когато я купих и тогава работеше както трябва. Още повече, когато алармата е активирана и оригиналния ключ да позлваш наистина няма да логика да пали, без преди това да си деактивирал алармата.
Направих и друг тест. Имам още един ключ на който е паднала батерията отдавна и съответно с него не би трябвало да запали, дори и да има нещо общо с трансмитера в ключа. Да, но си пали без проблем и с него, Един вид, имобилайзера изобщо все едно го няма.
Ако някой разбира от тези неща моля за помощ, защото нито в нашия форум, нито из нета има много инфо за това. Знам че алармата няма нищо общо с имобилайзера на колата, но все пак предполагам че връзката с мигащия веднага след активиране диод показва че нещо не работи правилно.
Проблема ми е че имобилайзера не работи както трябва и застрахователите искат да ми монтират допълнителна китайска аларма заради това, а аз не искам

Когато купих колата и отидох да я застраховам ме накараха да направя следното: Влизам в колата --> активирам алармата --> изчаквам 16секунди колкото е времето за да се активира напълно и да започне да мига индикатора под огледалото --> тествам да запаля. Резултата беше че след завъртане на ключа, не запали (стартера не завърта). До тук всичко като по книгите.
На следващата година, когато стихнах до момента с паленето, още като завъртях ключа на позиция 1 алармата се деактивира (чу се сякаш вратите се отключват, но седяха заключени), чу се едно цъкване от EWS-а и стартера си запали без проблем. Затова едвам се съгласиха да ми я застраховат без да слага допълнителна аларма с имобилайзер. Обясниха ми че BMW Е46 и по-старите, нямали вграден имобилайзер , което е разбира се е абсолютна глупост.
Това което забелязах аз е че диода под огледалото вече не се активира след 16тте секунди, както трябва да е, а още в момента в който активирам алармата той започва да мига. Другото, което съм правил аз, е да сваля километража за да сложа рингове. Това прочетох че също може да е объркало нещата с имобилайзера.
Повечето колеги имат проблем с това че колата не пали заради имобилайзера, а аз имам обратния

Направих и друг тест. Имам още един ключ на който е паднала батерията отдавна и съответно с него не би трябвало да запали, дори и да има нещо общо с трансмитера в ключа. Да, но си пали без проблем и с него, Един вид, имобилайзера изобщо все едно го няма.
Ако някой разбира от тези неща моля за помощ, защото нито в нашия форум, нито из нета има много инфо за това. Знам че алармата няма нищо общо с имобилайзера на колата, но все пак предполагам че връзката с мигащия веднага след активиране диод показва че нещо не работи правилно.
BMW ,BMW -Какво друго му трябва на човек
Re: Проблем с имобилайзер
bo666 написа:Имам още един ключ на който е паднала батерията отдавна и съответно с него не би трябвало да запали,
Колега, тук си в голяма грешка - батерията на ключа няма абсолютно никакво отношение към това, дали колата ще запали или не!
- bо666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 5.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: 5-Serie GT
Re: Проблем с имобилайзер
Всъщност за това си прав, колега... Но не това е важното в случая
Важното е да бъде както беше преди. Виждал съм го и точно заради това знам как трябва да работи нормално 


BMW ,BMW -Какво друго му трябва на човек
- cgm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Re: Проблем с имобилайзер
Колега,
Нещо си се объркал.
Мога да ти кажа как е при мен.
При заключена кола и пусната аларма.
Ако отворя врата с ключа алармата се включва и започва да свири.
В момента в който дам на контакт с ключа алармата се деактивира и мога да запаля.
Така е при мен с фабрична аларма.
Нещо си се объркал.
Мога да ти кажа как е при мен.
При заключена кола и пусната аларма.
Ако отворя врата с ключа алармата се включва и започва да свири.
В момента в който дам на контакт с ключа алармата се деактивира и мога да запаля.
Така е при мен с фабрична аларма.
- bо666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 5.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: 5-Serie GT
Re: Проблем с имобилайзер
Така е сега и при мен, колега, но не трябва да е бъде. Пак казвам че когато купих колата, беше различно и със сигурен това. Виждал съм и при други автомобили как работи имобилайзера и надали при BMW е различно защото е BMW 

BMW ,BMW -Какво друго му трябва на човек
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани