Шум от уплътненията на предните врати(купе)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- HackeD
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Шум от уплътненията на предните врати(купе)
Проблема е следния стъклата на вратите от задната част(тази към малките стъкла) когато е затворена вратата просто стъклото не ляга хубаво на уплътнението(уплътненията са перфектни без скъсано, протрито и тн.) и шуми все едно е лекооо отврен прозореца. На затворена врата мога да прекарам лист хартия... Има ли някакъв вариант за "повдигане" на вратата ако е увиснала, ама пък си се затваря и отваря без проблем или някакси от пантите да се притегне ли как да се изразя да прибира повече?
Re: Шум от уплътненията на предните врати(купе)
Колега, има препарати за гумени уплътнения като Holts /rubber and nylon lubricant/ около 7 лв има го в бензиностанции Еко и в Метро Младост
и "Silicon spray" professional около 10 лв има го в Бриколаж
Вторият има червена тръбичка, която позволява да напръскаш навътре от вътрешната страна на уплътненията, а първият много добре размеква уплътненията, като тръбичката може да се сложи и на него.
Това, е временно решение, но върши много работа.
Сега е зима и е много мокро. Трябва да си на закрито в гараж или в някой подземен паркинг на топло и сухо.
Добре е след като си напръскал вратата да остане за малко отворена, за да не натиска цялото уплътнение.
Другата страна е изтъркване на уплътнението или дори скъсването му. Тогава търсиш втора ръка или купуваш ново с поръчка.
и "Silicon spray" professional около 10 лв има го в Бриколаж
Вторият има червена тръбичка, която позволява да напръскаш навътре от вътрешната страна на уплътненията, а първият много добре размеква уплътненията, като тръбичката може да се сложи и на него.
Това, е временно решение, но върши много работа.
Сега е зима и е много мокро. Трябва да си на закрито в гараж или в някой подземен паркинг на топло и сухо.
Добре е след като си напръскал вратата да остане за малко отворена, за да не натиска цялото уплътнение.
Другата страна е изтъркване на уплътнението или дори скъсването му. Тогава търсиш втора ръка или купуваш ново с поръчка.
- pac0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 1.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 320ка, тихо и кротко
- Мечтае да кара: по читави пътища
Re: Шум от уплътненията на предните врати(купе)
Здравей колега, имам абсолютно същия проблем като твоя, пак купе, пак кофти шумове... Редовно мажа уплътненията със силиконова смазка на SONAX, има ефект, но е съвсем минимален... Дори като съм намазал и затворя вратата, виждам къде точно не ляга прозореца, точно над долната хромирана лайстна на прозореца около 10 см зона остава неслегнато... Търсил съм доста из чуждите форуми, и съм видял поне 2 решения, които още се нагласям да пробвам..
1. Чрез нагласяне на самия прозорец да легне по-плътно върху гумата, но за целта се въртят едни болтове на механизма на стъклото, разхлабва се, притиска се прозореца и се затягат отново, ама и достъпа до тях е малко схема, махат се ластни, кори и т.н....
2. Чрез наместване на стоманените халки към които се затваря вратата (дето са закрепени за купето като отвориш...) Има едни фабрични деления върху самото купе, и върху основата на халките, и с времето се разместват (от много 'жасане, отделно и мръсотия се натрупва там..) и вратата не ляга плътно. Но говорих с компетентен човек от БМВ сервиз, който каза че има някакви допустими отклонения и не би трябвало да играят такава роля чак. Другото е от самите панти да се заиграе някой да намести вратата да легне по-плътно навътре.
И първия, и втория вариант ми изглеждат до някаква степен логични, единствено ме притеснява ако се нагласи да влезе достатъчно навътре вратата и/или прозореца, да не стане така че да се оказва някакво напрежение като е затворена вратата и оттам да дойдат други проблеми, хлабавини, счупени механизми на стъклото и т.н. За сега съм лепнал едно много тънко гумено уплътнение върху оригиналното, шума си изчезна, само дето седи грозно като се вгледаш... Ефективно, но временно. Ако някой е пробвал подобни интервенции, да сподели.
P.S. Сори за романа, но ето тези теми съм гледал, дано са полезни... Ако спра да се чудя в даден момент може да ги пробвам, но засега ще се почудя още малко
http://www.e46zone.com/forum/topic/4075 ... eed-coupe/
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=562143
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=647631
третото е най-подробно май...
1. Чрез нагласяне на самия прозорец да легне по-плътно върху гумата, но за целта се въртят едни болтове на механизма на стъклото, разхлабва се, притиска се прозореца и се затягат отново, ама и достъпа до тях е малко схема, махат се ластни, кори и т.н....
2. Чрез наместване на стоманените халки към които се затваря вратата (дето са закрепени за купето като отвориш...) Има едни фабрични деления върху самото купе, и върху основата на халките, и с времето се разместват (от много 'жасане, отделно и мръсотия се натрупва там..) и вратата не ляга плътно. Но говорих с компетентен човек от БМВ сервиз, който каза че има някакви допустими отклонения и не би трябвало да играят такава роля чак. Другото е от самите панти да се заиграе някой да намести вратата да легне по-плътно навътре.
И първия, и втория вариант ми изглеждат до някаква степен логични, единствено ме притеснява ако се нагласи да влезе достатъчно навътре вратата и/или прозореца, да не стане така че да се оказва някакво напрежение като е затворена вратата и оттам да дойдат други проблеми, хлабавини, счупени механизми на стъклото и т.н. За сега съм лепнал едно много тънко гумено уплътнение върху оригиналното, шума си изчезна, само дето седи грозно като се вгледаш... Ефективно, но временно. Ако някой е пробвал подобни интервенции, да сподели.
P.S. Сори за романа, но ето тези теми съм гледал, дано са полезни... Ако спра да се чудя в даден момент може да ги пробвам, но засега ще се почудя още малко

http://www.e46zone.com/forum/topic/4075 ... eed-coupe/
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=562143
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=647631
третото е най-подробно май...
- HackeD
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Шум от уплътненията на предните врати(купе)
Интересно е, че прозореца ляга на една част от уплътнението а надолу към вратата не е прилепнало...
А на дясната врата не ляга хубаво посредата... Даже и когато мия колата си личи от къде минават капки.
Третия вариант май е най-добър значи реално там за където се захваща тази "закопчалка" до колкото виждам не е фиксирано отвътре където влизам болтовете и ще мога да я преместя лекоо навътре да закопчава по-добре?
А на дясната врата не ляга хубаво посредата... Даже и когато мия колата си личи от къде минават капки.
Третия вариант май е най-добър значи реално там за където се захваща тази "закопчалка" до колкото виждам не е фиксирано отвътре където влизам болтовете и ще мога да я преместя лекоо навътре да закопчава по-добре?
- pac0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 1.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 320ка, тихо и кротко
- Мечтае да кара: по читави пътища
Re: Шум от уплътненията на предните врати(купе)
ами според мен най-доброто е да си я наместиш така че резките (обозначенията) на халката и купето да съвпаднат само. Ако иде по-навътре отколкото трябва може да има вече притискане повече от нужното и да станат други поразии от напрежението (това го говоря наизуст, ама принципно хора разбиращи са ми го казвали и има някакъв логика сигурно) Иначе в тая чуждата тема той направо ги вади да ги чисти, но за едното наместване няма нужда май да се вадят нацяло, само да се охлабят малко... Вече за тия Нм дето трябвало еди колко си точно да се приложат на болтовете не знам, може и да има значение но не мога да кажа... Иначе ако от това наместване стане номера и да няма шум, значи там бил ключа за палатката... Може уикенда да си поиграя и аз, ако пробваш, сподели после дали е имало ефект 

- mrtnslavchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 17.03.2014
- Кара: X3 E83 3.0I
Re: Шум от уплътненията на предните врати(купе)
Пробвах с преместването на закопчалката (тази която е на купето).
След като им махнах тапите , видях ,че отворите са фиксирани.
Също и бравата на вратата , и тя не става да се премести. И тя е с фиксирани отвори.
P.S. И аз очаквам някакво развитие .

EDIT: Сега видях в E46fanatics , че е възможно да се премести закопчалката на купето.
Само не трябва да и се развиват 2-та болта , до край , защото планката която е в гредата ще падне.
Трябва поне единия та е леко завит за да я държи.
След като им махнах тапите , видях ,че отворите са фиксирани.
Също и бравата на вратата , и тя не става да се премести. И тя е с фиксирани отвори.
P.S. И аз очаквам някакво развитие .


EDIT: Сега видях в E46fanatics , че е възможно да се премести закопчалката на купето.
Само не трябва да и се развиват 2-та болта , до край , защото планката която е в гредата ще падне.
Трябва поне единия та е леко завит за да я държи.
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Шум от уплътненията на предните врати(купе)
Чета ви глупостите и падам просто
Човека е написал,че не му приляга стъклото плътно към черното уплътнение и може да прокара лист хария на затворена вратa,вие му пишете за някакви препаратчета във флакони..
С времето от стотиците пъти затваряне на вратите,и особено тресканията...се получават известни размествания.Второ някой по нагоре каза,че стъклото се развивало и се нагласявало нещо си ...пълни глупости,който е виждал механизма на стъклото на Е46 купе отвътре знае,че стъклото НЕ подлежи на регулиране по наклон на градуси,така че единствения начин да легне по плътно стъклото към гумата е да се прибере с 1мм вратата,ако може снимай как са разположени двете ти врати спрямо панелите 



"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- pac0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 1.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 320ка, тихо и кротко
- Мечтае да кара: по читави пътища
Re: Шум от уплътненията на предните врати(купе)
Maxmadness написа:Чета ви глупостите и падам простоЧовека е написал,че не му приляга стъклото плътно към черното уплътнение и може да прокара лист хария на затворена вратa,вие му пишете за някакви препаратчета във флакони..
С времето от стотиците пъти затваряне на вратите,и особено тресканията...се получават известни размествания.Второ някой по нагоре каза,че стъклото се развивало и се нагласявало нещо си ...пълни глупости,който е виждал механизма на стъклото на Е46 купе отвътре знае,че стъклото НЕ подлежи на регулиране по наклон на градуси,така че единствения начин да легне по плътно стъклото към гумата е да се прибере с 1мм вратата,ако може снимай как са разположени двете ти врати спрямо панелите
разбрахме го човека, спокойно...


- HackeD
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Шум от уплътненията на предните врати(купе)
Вратите са перфектни спрямо касата... Сега пробвах с банкнота без проблем си я прекарвам в купето, от долу до малко преди най-горната част на прозореца там вече минава трудно защото прозореца е прилепнал хубаво. 

- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Шум от уплътненията на предните врати(купе)
HackeD написа:Вратите са перфектни спрямо касата... Сега пробвах с банкнота без проблем си я прекарвам в купето, от долу до малко преди най-горната част на прозореца там вече минава трудно защото прозореца е прилепнал хубаво.
Мойте 2 цента са,че аз си реших проблема като прибрах и двете врати с по 1мм и всичко заспа.
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- pac0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 1.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 320ка, тихо и кротко
- Мечтае да кара: по читави пътища
Re: Шум от уплътненията на предните врати(купе)
Maxmadness написа:HackeD написа:Вратите са перфектни спрямо касата... Сега пробвах с банкнота без проблем си я прекарвам в купето, от долу до малко преди най-горната част на прозореца там вече минава трудно защото прозореца е прилепнал хубаво.
Мойте 2 цента са,че аз си реших проблема като прибрах и двете врати с по 1мм и всичко заспа.
Това чрез нагласяне на металните халки в на касата ли го направи, или от пантите на самата врата? И чува ли се някакво скърцане от прозореца, усеща ли се напрежение в самата врата..?
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани