Е36 318IS - проблем с охладителната с-ма
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- bido89
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 20.01.2015
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 318 is
- Мечтае да кара: e60 M5
Е36 318IS - проблем с охладителната с-ма
Здравейте колеги ! Имам проблем, имам БМВ 318 ис 92 година. Тази зима имах счупен фланец на охладителната система и течеше антифриз + загряване на двигателя. След като прибрах колата във гараж я разглобих и смених фланеца, след като сглобих всичко я запалих, за да изпразня цялата система, което беше да я оставя да загрее, отворих пробката най долу на радиатора и изчаках докато спре да тече и завих пробката и оставих да изстине колата. На следващия ден сипах 2,5 л. концентрат и запалих колата, за да загрее и да отвори термостата и да намалее антифриза, за да долея вода със антифриз смесено, но след дълго чакане и загряване на колата почти до червено и нищо. Системата не пое антифриза, а колата загря! Също така забелязах, че маркуча, който идва от радиаторчето на парното към радиатора е замръзнал. Моля за някаква помощ!!! Благодаря предварително !
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Е36 318IS - проблем с охладителната с-ма
bido89 написа:Здравейте колеги ! Имам проблем, имам БМВ 318 ис 92 година. Тази зима имах счупен фланец на охладителната система и течеше антифриз + загряване на двигателя. След като прибрах колата във гараж я разглобих и смених фланеца, след като сглобих всичко я запалих, за да изпразня цялата система, което беше да я оставя да загрее, отворих пробката най долу на радиатора и изчаках докато спре да тече и завих пробката и оставих да изстине колата. На следващия ден сипах 2,5 л. концентрат и запалих колата, за да загрее и да отвори термостата и да намалее антифриза, за да долея вода със антифриз смесено, но след дълго чакане и загряване на колата почти до червено и нищо. Системата не пое антифриза, а колата загря! Също така забелязах, че маркуча, който идва от радиаторчето на парното към радиатора е замръзнал. Моля за някаква помощ!!! Благодаря предварително !
Колега, за да се отвори термостата, трябва да го загрее антифриза, а ти си сложил само 2,5 л. концентрат. Напълни най-напред системата с антифриз и обезвъздуши- описвано е многократно как се прави.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Е36 318IS - проблем с охладителната с-ма
Казваш,че има замръзнал маркуч
Лошо.
Виж дали антифриза циркулира изобщо!

Виж дали антифриза циркулира изобщо!
Re: Е36 318IS - проблем с охладителната с-ма
bido89 написа:Здравейте колеги ! Имам проблем, имам БМВ 318 ис 92 година. Тази зима имах счупен фланец на охладителната система и течеше антифриз + загряване на двигателя. След като прибрах колата във гараж я разглобих и смених фланеца, след като сглобих всичко я запалих, за да изпразня цялата система, което беше да я оставя да загрее, отворих пробката най долу на радиатора и изчаках докато спре да тече и завих пробката и оставих да изстине колата. На следващия ден сипах 2,5 л. концентрат и запалих колата, за да загрее и да отвори термостата и да намалее антифриза, за да долея вода със антифриз смесено, но след дълго чакане и загряване на колата почти до червено и нищо. Системата не пое антифриза, а колата загря! Също така забелязах, че маркуча, който идва от радиаторчето на парното към радиатора е замръзнал. Моля за някаква помощ!!! Благодаря предварително !
Нищо не си направил а това което си успял е грешно

-Не е трябвало да я точиш , за да седи цяла нощ при отрицателни температури
-Как така ще палиш колата за да източиш ?? Просто отвиваш пробката долу и то си изтича .
-Земи прочети за какво служи антифриза и за какво водата в тази система

Добре че е студено , иначе да е кипнал чайника ... абе ..... ти си моя фаворит за награда "Дарвин"

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани