Спад на мощност при Е46 320D Facelift

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 30.11.2010
Пол: Мъж

Спад на мощност при Е46 320D Facelift

Мнение от Maverick1208 » 10 Ное 2014, 19:56

Здравейте колеги,
имам следния проблем с моята Е46-ца 2002г.При свързване на колата с ИНПА от време на време ми се появява грешка 4530 (Boost Pressure Actuator-Regulation Pressure too Low) и се усеща спад в мощноста при подаване на рязко газ, колата се зачудва и започва плавно да набира скорост, а педала е натиснат рязко.Изчиствам тази грешка и след 50-60 км отново като я вържа с ИНПА изписва същата грешка.
Възможно ли е това губене на вакуум да е от електромагнитния клапан за контрол на турбото или от вакуумни маркучи? Ако е възможно как се тества този електромагнитен клапан дали работи коректно?
Проверил съм маркучите и на пръв поглед изглеждат като нови, няма скъсвания, нито им е скъсана оплетката.
Ще съм благодарен на всеки който се е сблъсквал с подобен проблем и ми помогне и ме насочи какво да проверя за отстраняването на този проблем :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 10.08.2013
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е46 136к.с.
Мечтае да кара: м3

Re: Спад на мощност при Е46 320D Facelift

Мнение от Тодориев » 11 Ное 2014, 18:35

за ел клапана на туброто трудно може да го провериш но този на егр е сащият смени ги за проба или в форума има тема как се рециклира този клапан огледаи и маркучите на турбото за спукано.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 23.08.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: e46 330d 184hp

Re: Спад на мощност при Е46 320D Facelift

Мнение от ivogk » 12 Ное 2014, 8:27

актуатор

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 30.11.2010
Пол: Мъж

Re: Спад на мощност при Е46 320D Facelift

Мнение от Maverick1208 » 12 Ное 2014, 19:39

Утре ще разменя двата ел.клапана на турбото и на ЕГР-а и ще гледам с ИНПА дали има някаква разлика.Ако няма разлика значи, че си работят и евентуално проблема може да е в актуатора на турбото, но след като ги разменя, ще пиша отново за резултата :).
Благодаря за насоките за решаването на проблема!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 10.08.2013
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е46 136к.с.
Мечтае да кара: м3

Re: Спад на мощност при Е46 320D Facelift

Мнение от Тодориев » 13 Ное 2014, 17:29

проблеми с актуатора често имат колите от ваг групата , лесно може да провериш твоя поставяш една дълга шлауфка създаваш вакумм може с вакум помпа или (с устата ама е трудно ) след като си дръпран геометрията запушваш шлаувката и ако си стои драпната геометрията ти е здрав актуатора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 30.11.2010
Пол: Мъж

Re: Спад на мощност при Е46 320D Facelift

Мнение от Maverick1208 » 19 Ное 2014, 17:45

Здравейте отново, днес извърших манипулацията по смяната на ел.клапана на турбото с този на ЕГР-а и промяна нямаше.Отново ми дава грешка 4530 (Boost Pressure Actuator-Regulation Pressure Too Low).Сменил съм маркуча от ел.клапана към актуатора на турбото и другият по-късичък от ел.клапана до вакуумният резервоар.
Маркучите от страна на ЕГР клапана не са смениени, възможно ли е ако там има пропуск във вакуума да влияе на работата на ел. клапана на турбото? И по точно ако имам пропуск в няой маркуч от цялата вакуумна система може ли да влияе на работата на ел.клапана на турбото?
Може и проблема да е в актуатора, той продава ли се отделно и лесно ли се смяня?
Има ли друг начин за тестване на старият актуатор, защото нямам налична вакуум помпа, а и с устата ще е трудно?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 10.08.2013
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е46 136к.с.
Мечтае да кара: м3

Re: Спад на мощност при Е46 320D Facelift

Мнение от Тодориев » 20 Ное 2014, 0:15

колата не е с много вакум маркучи прегледаи всичките ел клапан турбо ,егр , клапина радиатора, всичките трагват от общата траба на вакум помпата .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 30.11.2010
Пол: Мъж

Re: Спад на мощност при Е46 320D Facelift

Мнение от Maverick1208 » 30 Дек 2014, 20:07

Смених всички вакуумни маркучи и отново при диагностика с ИНПА се вижда,че няма разлика в налягането,никаква промяна няма отново.
Прилагам снимки за да се придобие представа:

Untitled.jpg


1.jpg


Първата снимка е на празен ход, а втората е в движение под товар.
Искам да попитам дали може това да е от MAP сензора който е отзад на колектора, при положение,че не ми излиза на диагностика като грешка?
Разменил съм местата на ел.клапаните на турбото и на ЕГР-а и отново няма промяна,стойностите са отново същите и няма мощност .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 13.08.2012
Пол: Мъж

Re: Спад на мощност при Е46 320D Facelift

Мнение от icohristov » 06 Яну 2015, 11:33

При мен се беше скапал МАП сензора. Tогава даваше грешка: Boost pressure sensor, Tutbocharger/supercharger boost sensor "A" circuit low
Твоя би трябвало да си работи все още, но това не значи, че същия не е запушен и не отчита вярно. Ако не намериш друго решение го почисти или смени за проба с друг. Ако се наложи имам работещ.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 30.11.2010
Пол: Мъж

Re: Спад на мощност при Е46 320D Facelift

Мнение от Maverick1208 » 07 Яну 2015, 0:48

Ще гледам тия дни да почистя MAP сензора и ще пиша дали има някаква промяна :).Дано да е от него, че вече нямам идея от къде може да се получава тази грешка 4530 и тези показания в ИНПА.
Благодаря за насоките колега и ако не се оправи ще те търся да пробваме с твоят работещ дали ще има промяна.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 4.03.2014

Re: Спад на мощност при Е46 320D Facelift

Мнение от ice_terror » 04 Яну 2016, 17:14

Здравейте колеги понеже имам същия проблем искам да попитам оправи ли се колата след смяната на МАР сензора?

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook