ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 8.05.2014
Пол: Мъж

ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА

Мнение от ilianmarinoff » 30 Дек 2015, 11:27

Здравейте колеги!
бумера е Е46 318 I 118 кс....Проблема е следния: Забелязах, че губя антифриз...примерно на изминати 500-600 км. доливах около 100-150 грама. Веднага диагнозата в сервиза беше пластмасовия тройник който е на главата на двигателя. Преди коледата го смених и газ по празниците .....на коледа сутринта реших да проверя нивото на течността на студено.....отварям и ква да ви кажа щеката деото е на поплавък не се виждаше в казанчето......долях повече от литър до кат се покаже на макс. бях изминал около 300 км. извънградско. Веднага смяна с нов...отново тече, сл
ожихме три различни марки тройници....тече и тече....майстора установи, че проблема е в отвора на главата...имало някакво каналче-легло където лякал о-пръстена на тройника и бил корозирал и леко разрушен и оттам бил теча. След това майстора ме застреля със следното решение на проблема щял да намаже отвора на главата с "поксипол" а самия тройник със силикон и тва щяло да запечата теча......ТОВА ЩЕ РЕШИ ЛИ ПРОБЛЕМА??????

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА

Мнение от oci » 30 Дек 2015, 11:34

ilianmarinoff написа:Здравейте колеги!
бумера е Е46 318 I 118 кс....Проблема е следния: Забелязах, че губя антифриз...примерно на изминати 500-600 км. доливах около 100-150 грама. Веднага диагнозата в сервиза беше пластмасовия тройник който е на главата на двигателя. Преди коледата го смених и газ по празниците .....на коледа сутринта реших да проверя нивото на течността на студено.....отварям и ква да ви кажа щеката деото е на поплавък не се виждаше в казанчето......долях повече от литър до кат се покаже на макс. бях изминал около 300 км. извънградско. Веднага смяна с нов...отново тече, сл
ожихме три различни марки тройници....тече и тече....майстора установи, че проблема е в отвора на главата...имало някакво каналче-легло където лякал о-пръстена на тройника и бил корозирал и леко разрушен и оттам бил теча. След това майстора ме застреля със следното решение на проблема щял да намаже отвора на главата с "поксипол" а самия тройник със силикон и тва щяло да запечата теча......ТОВА ЩЕ РЕШИ ЛИ ПРОБЛЕМА??????


Като изключиш покси пола другото ще свърши работа Но първо почистваш добре със финна шкурка, обезмасляваш и тогава със силикон Виктор ренц и го чакаш да изсъхне сега в това време поне 12 часа и чак тогава наливаш антифриз. Това е процедурата дори и с оригиналналния тройник ако не искаш пак да протече.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 8.05.2014
Пол: Мъж

Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА

Мнение от ilianmarinoff » 30 Дек 2015, 11:41

oci написа:
ilianmarinoff написа:Здравейте колеги!
бумера е Е46 318 I 118 кс....Проблема е следния: Забелязах, че губя антифриз...примерно на изминати 500-600 км. доливах около 100-150 грама. Веднага диагнозата в сервиза беше пластмасовия тройник който е на главата на двигателя. Преди коледата го смених и газ по празниците .....на коледа сутринта реших да проверя нивото на течността на студено.....отварям и ква да ви кажа щеката деото е на поплавък не се виждаше в казанчето......долях повече от литър до кат се покаже на макс. бях изминал около 300 км. извънградско. Веднага смяна с нов...отново тече, сл
ожихме три различни марки тройници....тече и тече....майстора установи, че проблема е в отвора на главата...имало някакво каналче-легло където лякал о-пръстена на тройника и бил корозирал и леко разрушен и оттам бил теча. След това майстора ме застреля със следното решение на проблема щял да намаже отвора на главата с "поксипол" а самия тройник със силикон и тва щяло да запечата теча......ТОВА ЩЕ РЕШИ ЛИ ПРОБЛЕМА??????


Като изключиш покси пола другото ще свърши работа Но първо почистваш добре със финна шкурка, обезмасляваш и тогава със силикон Виктор ренц и го чакаш да изсъхне сега в това време поне 12 часа и чак тогава наливаш антифриз. Това е процедурата дори и с оригиналналния тройник ако не искаш пак да протече.


Благодаря колега.....точно сега се чух по телефона с мойстора...снощи вече го бил запечатал и след цяла нощ е съхнало...следд малко щял да налива антифриз и да я пали....да видим дали няма да си докарам няква по-голяма беля.....но това с поксипола определено ми изглежда БЕЗУМНОООО.....не съм по техниките, друг ми е занаята.....но как да споря с майстора...и той се нерви и може да ме прати на мааасиии, а утре пътувам на 400 км. за ЧНГ ;„„„

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА

Мнение от oci » 30 Дек 2015, 12:20

Според мен покси пола няма да издържи на високата температура и ще се отлюспи. Да не съм лош пророк ама си имай една туба с вода утре като тръгнеш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА

Мнение от ~Мишо~ » 30 Дек 2015, 14:42

Ако беше взел ОЕМ фланец нямаше да има нужда от каквото и да било. Върху подходящ камък от "гидория" се навива малко водна шкурка и се зачиства леглото. Оригиналния О-пръстен е толкова стегнат, че ще понесе значителна разлика в отвора...

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 8.05.2014
Пол: Мъж

Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА

Мнение от ilianmarinoff » 30 Дек 2015, 17:01

Взех я от сервиза.....набързо и сложих 40-50 км. градско....за сега няма признаци, но все пак ще послушам съветите за в бъдеще и най-вече този за тубата с водата за утре..........ще гледам водата да е червена, че се заредиха минусуви температури, а и на 3-ти дават обилни снеговалежи......
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА ИНФОРАМАЦИЯТА И ОКАЗАНАТА ПОМОЩ....ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА ЧНГ И БЕЗАВАРИЙНО КАРАНЕ....!!!!


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА

Мнение от efren » 30 Дек 2015, 17:06

Поксипола е най-обикновена епоксидна смола и понася температура около 110 градуса Целзий. Дори и не толкова обикновените за да понасят по-висока температура има контролиран процес на "печене". Според мен ремонтите с поксипол по двигателя са бомба със закъснител и даже и да не протече след ден два, рано или късно ще "даде фира". Според производителя "Poxipol" издържа на 120 градуса в зависимост от приложението, каквото и да означава "в зависимост от приложението" :lol: :lol: :lol: , аз такава техническа дефиниция не бях чувал.

http://www.poxipol.bg/preguntas_frecuentes.html
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА

Мнение от oci » 30 Дек 2015, 17:56

точно така колега аз затова му написах на човека, че този поксипол няма място там, температурата е далеч по-висока освен това нормалната температура на този мотор е 105 градуса. Аз съм си правил експерименти да лепя радиатори например с покси пол и други лепила които издържат по спецификация на производителя до 160 градуса и пак са се предавали.
На тройника му е достатъчно за качествено оправяне дори и на оригинален тройник, хубаво почистване обезмасляване и задължително дори и нов да е виктор рейнц високо температурен силикон, хората го използват при уплътняване на глави, капаци на картери и други.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА

Мнение от ~Мишо~ » 30 Дек 2015, 21:32

На оригинален тройник не му трябва силикон. Лепилата от сорта "течен метал" също са епоксидна смола, но се лепят глави, картери и блокове с тях. Пробвано многократно - държат с години. За поксипола смятам че и той ще държи, стига да е почистено и обезмаслено както трябва.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА

Мнение от oci » 30 Дек 2015, 23:21

~Мишо~ написа:На оригинален тройник не му трябва силикон. Лепилата от сорта "течен метал" също са епоксидна смола, но се лепят глави, картери и блокове с тях. Пробвано многократно - държат с години. За поксипола смятам че и той ще държи, стига да е почистено и обезмаслено както трябва.

За оригинала на моята го смених три пъти от Дару караш докато не го намазах с рейнц и забравих за теча. Това съм го приложил и на поне 10 други коли и работи безотказно. Леглото не може да се почисти идеално остава микрошупли и рано или късно протича а силикон а ги уплътнява ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: BMW

Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА

Мнение от ilia1984 » 30 Дек 2015, 23:28

oci написа:
~Мишо~ написа:На оригинален тройник не му трябва силикон. Лепилата от сорта "течен метал" също са епоксидна смола, но се лепят глави, картери и блокове с тях. Пробвано многократно - държат с години. За поксипола смятам че и той ще държи, стига да е почистено и обезмаслено както трябва.

За оригинала на моята го смених три пъти от Дару караш докато не го намазах с рейнц и забравих за теча. Това съм го приложил и на поне 10 други коли и работи безотказно. Леглото не може да се почисти идеално остава микрошупли и рано или късно протича а силикон а ги уплътнява ;)

Дано да си прав :yes:


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА

Мнение от efren » 31 Дек 2015, 1:22

~Мишо~ написа:На оригинален тройник не му трябва силикон. Лепилата от сорта "течен метал" също са епоксидна смола, но се лепят глави, картери и блокове с тях. Пробвано многократно - държат с години. За поксипола смятам че и той ще държи, стига да е почистено и обезмаслено както трябва.


Шегуваш се нали? :bchug:
Веднъж се забавлявах с един дето беше лепил глава с течен метал, много се смях...

http://www.praktika-bg.com/index.php?id ... er=product

Това е описанието на продукта - температурна устойчивост от -60 до +100 градуса
Недей така, че някой колега ще ти повярва и ще почне да лепи блокове и глави, пък току виж и бутала...
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА

Мнение от oci » 31 Дек 2015, 1:41

efren написа:
~Мишо~ написа:На оригинален тройник не му трябва силикон. Лепилата от сорта "течен метал" също са епоксидна смола, но се лепят глави, картери и блокове с тях. Пробвано многократно - държат с години. За поксипола смятам че и той ще държи, стига да е почистено и обезмаслено както трябва.


Шегуваш се нали? :bchug:
Веднъж се забавлявах с един дето беше лепил глава с течен метал, много се смях...

http://www.praktika-bg.com/index.php?id ... er=product

Това е описанието на продукта - температурна устойчивост от -60 до +100 градуса
Недей така, че някой колега ще ти повярва и ще почне да лепи блокове и глави, пък току виж и бутала...


Става за еднодневка :mhihi: те хората цветни заварки правят и пак не държат.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА

Мнение от ~Мишо~ » 31 Дек 2015, 1:54

:D Ни най-малко, и съм ползвал даже точно това което си дал. Преди десетина години го купих доста резервиран, лепих главата на един стар и рядък мотор за който не намерих части за ремонт. Карах колата няколко години така, докато не отиде за скрап. Това лято лепих блока на едно Пежо със същото лепило, оказа се напълно годно въпреки годините, макар и колата да не живя много по други причини...
Та така, говоря от личен опит, но ти не си длъжен да ми вярваш. :-)


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: ТЕЧЕ АНТИФРИЗ ОТ ТРОЙНИКА

Мнение от efren » 31 Дек 2015, 2:11

Някога преди около 30 години видях за първи път епоксидна смола и ми стана супер интересно. С годините съм правил всякакви неща с епоксидни смоли започвайки с ремонт на дървени изделия и стигайки до автомобилни и мотоциклетни карбонови детайли ( макар там смолите да са малко по-скъпи, ама като поръчваш 5 литрови баки се връзва), но все пак, въпреки твоя опит изразявам леко (така да го нарека) недоверие или едно наум - напълно е възможно части от блока или главата в не толкова натоварените им в температурно отношение части да се залепят успешно и да държат, но е рисковано. Моето наблюдение над така използвано лепило "течен метал" за лепене на глава беше свързано с много смях. Встрани от това аз дадох пример с BISON-а което е сравнително добра масова смола, но Poxipol със сигурност е много смешна смола ( пак мое лично мнение ).
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook