Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.
fissikela написа:Пффф.Явно ще взимам нов.
Не ми се дават 250лв. Но ще се наложи.
Благодаря ви за вниманието.
Аз си взех варта силвър динамик 100А за 214лв


- fissikela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.
Знам го това.За сега няма кой да удари едно рамо за ддс-то
- изключвател
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 14.06.2006
- Местоположение: ЛУНАТА
- Кара: М5 Е39-да лети с 300км/ч
- Мечтае да кара: на магистралата Ниш-Белград!!!
Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.
Акумулаторите за старт/стоп системите са на двойна цена!!!
http://12v.bg/product/404/akumulator-va ... -95-r.html
http://akumulatori.bg/157/Product/338/B ... Start/Stop

http://12v.bg/product/404/akumulator-va ... -95-r.html
http://akumulatori.bg/157/Product/338/B ... Start/Stop
Хубавата кола, която не върви, е като хубавата жена, която не прави секс!!!
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.
Аз взех преди една година някакъв абсолютно no name акумулатор, 95 Ah, върнах стария Silver и ми излезе 100 лв. цялата процедура. Има си 2 г. гаранция и т.н. И аз не карам често и карам на късо, ама ядове нямам. И да се предаде в периода на гаранцията, ще го сменят. Ако се предаде след това, 100 лв. по мога да ги хвърля от 220-250. Тази сутрин колата запали на - 4.5 без нито една работеща подгревна свещ. И те така.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.
Моите наблюдения са че тия дизели искат як ток. Миналата зима и аз имах проблеми основно с първото палене сутрин, след това цял ден никакви ядове. Така 2 седмици си скъсах нервите и накрая си купих нов акумулатор, направо се родих, но интересното е че стария не го хвърлих, а го дадох на едно приятелче да "закърпи положението" на една 520i, и до ден днешен кара още с него!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.
и аз си купих чисто нов и си сложих ел. салон и от кеф и игра три дни с тия седалки при спян мотор, спрях на една бензиностанция и там си останах.. няма палене.
отидох в гаранционния сервиз и ми казаха, че е за зареждане..
направих 48 часова серия зарежданеи от тогава си е ок. при спряла кола държи 12.6-7 волта, при старт отива за секунда на 9-10
отидох в гаранционния сервиз и ми казаха, че е за зареждане..
направих 48 часова серия зарежданеи от тогава си е ок. при спряла кола държи 12.6-7 волта, при старт отива за секунда на 9-10
- Николай Диянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: София/Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39/ Е60
- Мечтае да кара: X6 цвят бордо
Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.
И аз го извършвах същото упражнение преди месец. Няколко дни поред автомобилът сякаш палеше една идея по- трудно. Вечерта го оставих в гаража и на сутринта едва мъждукаха лампичките в купето. Впоследствие се оказа, че житейският му път е приключил и сложих нов. В този ред на мисли и във връзка с кратките разстояния, които изминаваш, провери ли дали всичко е наред с динамото?
- fissikela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.
Под динамо имаш в предвид дали зарежда алтернатора?
Да зарежда.2 пъти го мерихме и двата зареждаше ок при вкючени всички консуматори.
Да зарежда.2 пъти го мерихме и двата зареждаше ок при вкючени всички консуматори.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.
fissikela написа:Под динамо имаш в предвид дали зарежда алтернатора?
Да зарежда.2 пъти го мерихме и двата зареждаше ок при вкючени всички консуматори.
Мерихте ли консумацията при заключена кола-(заспала електроника) не трябва да надхвърля 0,05А ако и по висока много ясно че ще изтощава акумулатора.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.
Проблема с недозареждането на акумулатора при каране на къси разстояния (най -вече при градско шофиране) не е от вчера ..... има вариянти за намаляване на този негативен ефект в/у акумуатора , но няма да се спирам на това , всеки сам да прецени какво и как да прави .....
Особено се засилва този ефект сега през зимния сезон защото разряда на акумулатора е по -сериозен заради ниските температури ....
Първо си намери човек , който качествено да измери дали алтернатора ти зарежда в норми , след това да се провери състоянието на акумулатора (товарна вилка , измерване на гъстота на електролита , ако е с електролит акумулатора ти, а не с гел ....). След това да се измери дали има утечка , това става като се откачи една от клемите (няма значение коя ) , след това се свърза последователно амперметър/мултицет м/у клемата на акумулатора и откачената клема на автомобила ...... следи се каква е консумацията на ток , ако надвишава 50 и повече милиампера (след като е изчакано необходимото време , за да "заспят" всички модули) , то се почва и се вадят един по един предпазителите , докато консумацията не падне до около допустимата (20-30 милиампера).
Ако консумацията не се нормализира дори след като се тествани всички предпазители , това означава , че повишените нива на ток идват от консуматор , който не е през предпазител - стартер , алтернатор , подгревно реле на свещи (за някои дизели на които подгревното реле не минава през предпазител, а е свързано директно).
Прегледай си таралежа , често той пуска вентилатора да върти на тихи обороти и от там идва разряда на акумулатора .....
Особено се засилва този ефект сега през зимния сезон защото разряда на акумулатора е по -сериозен заради ниските температури ....
Първо си намери човек , който качествено да измери дали алтернатора ти зарежда в норми , след това да се провери състоянието на акумулатора (товарна вилка , измерване на гъстота на електролита , ако е с електролит акумулатора ти, а не с гел ....). След това да се измери дали има утечка , това става като се откачи една от клемите (няма значение коя ) , след това се свърза последователно амперметър/мултицет м/у клемата на акумулатора и откачената клема на автомобила ...... следи се каква е консумацията на ток , ако надвишава 50 и повече милиампера (след като е изчакано необходимото време , за да "заспят" всички модули) , то се почва и се вадят един по един предпазителите , докато консумацията не падне до около допустимата (20-30 милиампера).
Ако консумацията не се нормализира дори след като се тествани всички предпазители , това означава , че повишените нива на ток идват от консуматор , който не е през предпазител - стартер , алтернатор , подгревно реле на свещи (за някои дизели на които подгревното реле не минава през предпазител, а е свързано директно).
Прегледай си таралежа , често той пуска вентилатора да върти на тихи обороти и от там идва разряда на акумулатора .....
- fissikela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.
metodi80 написа:Проблема с недозареждането на акумулатора при каране на къси разстояния (най -вече при градско шофиране) не е от вчера ..... има вариянти за намаляване на този негативен ефект в/у акумуатора , но няма да се спирам на това , всеки сам да прецени какво и как да прави .....
Особено се засилва този ефект сега през зимния сезон защото разряда на акумулатора е по -сериозен заради ниските температури ....
Първо си намери човек , който качествено да измери дали алтернатора ти зарежда в норми , след това да се провери състоянието на акумулатора (товарна вилка , измерване на гъстота на електролита , ако е с електролит акумулатора ти, а не с гел ....). След това да се измери дали има утечка , това става като се откачи една от клемите (няма значение коя ) , след това се свърза последователно амперметър/мултицет м/у клемата на акумулатора и откачената клема на автомобила ...... следи се каква е консумацията на ток , ако надвишава 50 и повече милиампера (след като е изчакано необходимото време , за да "заспят" всички модули) , то се почва и се вадят един по един предпазителите , докато консумацията не падне до около допустимата (20-30 милиампера).
Ако консумацията не се нормализира дори след като се тествани всички предпазители , това означава , че повишените нива на ток идват от консуматор , който не е през предпазител - стартер , алтернатор , подгревно реле на свещи (за някои дизели на които подгревното реле не минава през предпазител, а е свързано директно).
Прегледай си таралежа , често той пуска вентилатора да върти на тихи обороти и от там идва разряда на акумулатора .....
Всичко това премерихме.Меренето за утечка не стана по този начим ами с някакво устройство което допряха до кабелите.
Всичко било в норми само това че пусковия ток бил намалял до 650....
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.
metodi80 написа:Проблема с недозареждането на акумулатора при каране на къси разстояния (най -вече при градско шофиране) не е от вчера ..... има вариянти за намаляване на този негативен ефект в/у акумуатора , но няма да се спирам на това , всеки сам да прецени какво и как да прави .....
Особено се засилва този ефект сега през зимния сезон защото разряда на акумулатора е по -сериозен заради ниските температури ....
Изключително правилен отговор в тема! Браво колега.

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.
Дайте му още един шанс на този акумулатор... просто го заредете 

- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.
Тази теме още ли се дъвчи.Колега според мен доста от колегите ти казаха да си смениш акумулатора пробвай с нов или си зареди твоя,че чак тогава ако ,не иска да запали тогава му търсете проблема 

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.
ти ще разбереш 1 ден след зареждането какво е положението
даже ако имаш големия борд си пусни волт метъра и гледаи като запалиш какво ще стане
ако отиде на 6-7 волта в момента на старт го карай към вторични
ако след 1-2 дни след зареждането стане на 12 волта или под просто няма смисъл да се занимаваш
даже ако имаш големия борд си пусни волт метъра и гледаи като запалиш какво ще стане
ако отиде на 6-7 волта в момента на старт го карай към вторични
ако след 1-2 дни след зареждането стане на 12 волта или под просто няма смисъл да се занимаваш
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани