Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.

Мнение от (bubsa) » 29 Дек 2015, 21:24

fissikela написа:Пффф.Явно ще взимам нов.
Не ми се дават 250лв. Но ще се наложи.

Благодаря ви за вниманието.

Аз си взех варта силвър динамик 100А за 214лв ;) Това е цената след изкупуването на стария.Ако намериш и кой да ти върне ДДС-то си става по-евтин от искра :mhihi:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 1.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 525d Touring
Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
Детайли за колата: М пакет

Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.

Мнение от fissikela » 30 Дек 2015, 4:43

Знам го това.За сега няма кой да удари едно рамо за ддс-то
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 14.06.2006
Местоположение: ЛУНАТА
Кара: М5 Е39-да лети с 300км/ч
Мечтае да кара: на магистралата Ниш-Белград!!!

Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.

Мнение от изключвател » 30 Дек 2015, 6:40

Акумулаторите за старт/стоп системите са на двойна цена!!! :D

http://12v.bg/product/404/akumulator-va ... -95-r.html

http://akumulatori.bg/157/Product/338/B ... Start/Stop
Хубавата кола, която не върви, е като хубавата жена, която не прави секс!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.

Мнение от Elesar74 » 30 Дек 2015, 10:27

Аз взех преди една година някакъв абсолютно no name акумулатор, 95 Ah, върнах стария Silver и ми излезе 100 лв. цялата процедура. Има си 2 г. гаранция и т.н. И аз не карам често и карам на късо, ама ядове нямам. И да се предаде в периода на гаранцията, ще го сменят. Ако се предаде след това, 100 лв. по мога да ги хвърля от 220-250. Тази сутрин колата запали на - 4.5 без нито една работеща подгревна свещ. И те така.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.

Мнение от dmxl » 30 Дек 2015, 13:25

Моите наблюдения са че тия дизели искат як ток. Миналата зима и аз имах проблеми основно с първото палене сутрин, след това цял ден никакви ядове. Така 2 седмици си скъсах нервите и накрая си купих нов акумулатор, направо се родих, но интересното е че стария не го хвърлих, а го дадох на едно приятелче да "закърпи положението" на една 520i, и до ден днешен кара още с него!
DIESEL POWER
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.

Мнение от ares2 » 30 Дек 2015, 19:53

и аз си купих чисто нов и си сложих ел. салон и от кеф и игра три дни с тия седалки при спян мотор, спрях на една бензиностанция и там си останах.. няма палене.
отидох в гаранционния сервиз и ми казаха, че е за зареждане..
направих 48 часова серия зарежданеи от тогава си е ок. при спряла кола държи 12.6-7 волта, при старт отива за секунда на 9-10
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 24.03.2010
Местоположение: София/Карнобат
Пол: Мъж
Кара: BMW E39/ Е60
Мечтае да кара: X6 цвят бордо

Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.

Мнение от Николай Диянов » 31 Дек 2015, 13:47

И аз го извършвах същото упражнение преди месец. Няколко дни поред автомобилът сякаш палеше една идея по- трудно. Вечерта го оставих в гаража и на сутринта едва мъждукаха лампичките в купето. Впоследствие се оказа, че житейският му път е приключил и сложих нов. В този ред на мисли и във връзка с кратките разстояния, които изминаваш, провери ли дали всичко е наред с динамото?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 1.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 525d Touring
Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
Детайли за колата: М пакет

Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.

Мнение от fissikela » 01 Яну 2016, 0:47

Под динамо имаш в предвид дали зарежда алтернатора?
Да зарежда.2 пъти го мерихме и двата зареждаше ок при вкючени всички консуматори.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.

Мнение от oci » 01 Яну 2016, 15:50

fissikela написа:Под динамо имаш в предвид дали зарежда алтернатора?
Да зарежда.2 пъти го мерихме и двата зареждаше ок при вкючени всички консуматори.

Мерихте ли консумацията при заключена кола-(заспала електроника) не трябва да надхвърля 0,05А ако и по висока много ясно че ще изтощава акумулатора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.

Мнение от metodi80 » 02 Яну 2016, 0:17

Проблема с недозареждането на акумулатора при каране на къси разстояния (най -вече при градско шофиране) не е от вчера ..... има вариянти за намаляване на този негативен ефект в/у акумуатора , но няма да се спирам на това , всеки сам да прецени какво и как да прави .....
Особено се засилва този ефект сега през зимния сезон защото разряда на акумулатора е по -сериозен заради ниските температури ....
Първо си намери човек , който качествено да измери дали алтернатора ти зарежда в норми , след това да се провери състоянието на акумулатора (товарна вилка , измерване на гъстота на електролита , ако е с електролит акумулатора ти, а не с гел ....). След това да се измери дали има утечка , това става като се откачи една от клемите (няма значение коя ) , след това се свърза последователно амперметър/мултицет м/у клемата на акумулатора и откачената клема на автомобила ...... следи се каква е консумацията на ток , ако надвишава 50 и повече милиампера (след като е изчакано необходимото време , за да "заспят" всички модули) , то се почва и се вадят един по един предпазителите , докато консумацията не падне до около допустимата (20-30 милиампера).
Ако консумацията не се нормализира дори след като се тествани всички предпазители , това означава , че повишените нива на ток идват от консуматор , който не е през предпазител - стартер , алтернатор , подгревно реле на свещи (за някои дизели на които подгревното реле не минава през предпазител, а е свързано директно).
Прегледай си таралежа , често той пуска вентилатора да върти на тихи обороти и от там идва разряда на акумулатора .....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 1.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 525d Touring
Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
Детайли за колата: М пакет

Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.

Мнение от fissikela » 02 Яну 2016, 3:45

metodi80 написа:Проблема с недозареждането на акумулатора при каране на къси разстояния (най -вече при градско шофиране) не е от вчера ..... има вариянти за намаляване на този негативен ефект в/у акумуатора , но няма да се спирам на това , всеки сам да прецени какво и как да прави .....
Особено се засилва този ефект сега през зимния сезон защото разряда на акумулатора е по -сериозен заради ниските температури ....
Първо си намери човек , който качествено да измери дали алтернатора ти зарежда в норми , след това да се провери състоянието на акумулатора (товарна вилка , измерване на гъстота на електролита , ако е с електролит акумулатора ти, а не с гел ....). След това да се измери дали има утечка , това става като се откачи една от клемите (няма значение коя ) , след това се свърза последователно амперметър/мултицет м/у клемата на акумулатора и откачената клема на автомобила ...... следи се каква е консумацията на ток , ако надвишава 50 и повече милиампера (след като е изчакано необходимото време , за да "заспят" всички модули) , то се почва и се вадят един по един предпазителите , докато консумацията не падне до около допустимата (20-30 милиампера).
Ако консумацията не се нормализира дори след като се тествани всички предпазители , това означава , че повишените нива на ток идват от консуматор , който не е през предпазител - стартер , алтернатор , подгревно реле на свещи (за някои дизели на които подгревното реле не минава през предпазител, а е свързано директно).
Прегледай си таралежа , често той пуска вентилатора да върти на тихи обороти и от там идва разряда на акумулатора .....


Всичко това премерихме.Меренето за утечка не стана по този начим ами с някакво устройство което допряха до кабелите.
Всичко било в норми само това че пусковия ток бил намалял до 650....
Изображение

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.

Мнение от Atsalov » 02 Яну 2016, 11:05

metodi80 написа:Проблема с недозареждането на акумулатора при каране на къси разстояния (най -вече при градско шофиране) не е от вчера ..... има вариянти за намаляване на този негативен ефект в/у акумуатора , но няма да се спирам на това , всеки сам да прецени какво и как да прави .....
Особено се засилва този ефект сега през зимния сезон защото разряда на акумулатора е по -сериозен заради ниските температури ....






Изключително правилен отговор в тема! Браво колега. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.

Мнение от Владо » 02 Яну 2016, 23:22

Дайте му още един шанс на този акумулатор... просто го заредете :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 854
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.

Мнение от turbonetic » 03 Яну 2016, 12:35

Тази теме още ли се дъвчи.Колега според мен доста от колегите ти казаха да си смениш акумулатора пробвай с нов или си зареди твоя,че чак тогава ако ,не иска да запали тогава му търсете проблема :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Колата не иска да запали.Няма ток 525ДА М57 02г.

Мнение от ares2 » 03 Яну 2016, 15:08

ти ще разбереш 1 ден след зареждането какво е положението
даже ако имаш големия борд си пусни волт метъра и гледаи като запалиш какво ще стане
ако отиде на 6-7 волта в момента на старт го карай към вторични
ако след 1-2 дни след зареждането стане на 12 волта или под просто няма смисъл да се занимаваш
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook