Проблем !!!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 2.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 320d '03
Мечтае да кара: E90 V10 Hartge

Проблем !!!

Мнение от adko001 » 08 Яну 2012, 15:30

Колеги, дайте мнение от какво може да е...!? Значи сутрин при студен старт, при самото запалване купето започва да се тресе :shock: :shock: и така продължава около 15-20 секунди, след това нещата се нормализират и отиват в нормалния ритъм... Другото, което е - скоростите понякога не влизат като у дома си... първа особено направо запъва зверски, но позагрее ли колата - всичко се оправя и си става като по старо му :dunno: :dunno: Някакви идеи какво се случва с колата ???

/05/2003 E46 320d Sedan M47N/
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 6.10.2010

Re: Проблем !!!

Мнение от kokoko » 08 Яну 2012, 18:51

изгоряли свещи или неработещо реле .за скоростите смени маслото с атф 3 :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Проблем !!!

Мнение от Gqbriel » 09 Яну 2012, 10:42

adko001 написа:Колеги, дайте мнение от какво може да е...!? Значи сутрин при студен старт, при самото запалване купето започва да се тресе :shock: :shock: и така продължава около 15-20 секунди, след това нещата се нормализират и отиват в нормалния ритъм... Другото, което е - скоростите понякога не влизат като у дома си... първа особено направо запъва зверски, но позагрее ли колата - всичко се оправя и си става като по старо му :dunno: :dunno: Някакви идеи какво се случва с колата ???

/05/2003 E46 320d Sedan M47N/


За началния старт - по-скоро свещи - отиди на диагностика или някой да види колко са...и те съветвам ако има изгорели - смени ги всички да не береш ядове..
За скоростите има писано,и на първо време това е като детски проблем при Е46 :mhihi: ,доста колеги са така,смяната на маслото е първа стъпка,имай предвид,че е доста студено навън..като запалиш колата..просто нареди скоростите на място,няколко пъти и не би трябвало след това да имаш проблем..ако продължава ориентирай се към масло :yes: както е казал колегата АТФ3
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 2.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 320d '03
Мечтае да кара: E90 V10 Hartge

Re: Проблем !!!

Мнение от adko001 » 09 Яну 2012, 13:35

:yes:
Изображение

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Проблем !!!

Мнение от ///M_Martin » 09 Яну 2012, 14:16

Само че маслото не е АТФ А МТФ-ЛТ03,ще ти трябва малко над литър :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 21.12.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем !!!

Мнение от gogo gif » 09 Яну 2012, 14:29

здравеите приятели.незнам каде да пиша и попитам,затова пиша тук имам следния вапрос.Наскоро си взех Е46 99 318ис и вапроса ми е вчера си сменях тампона на носача и случаино видях,че една букса отпред в дясно е изклучена нз какво е,прилича ми на някаква помпа и като запала като е студена почва да вие смисал свирене виене и след около минута спира преди да я вклуча тая букса го нямаше това.Бихте ли ми казали какво може да е помпа ли е нещо и за какво е Благодаря предварително

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 23.11.2010
Местоположение: Ел Марконе
Пол: Мъж
Кара: E46i

Re: Проблем !!!

Мнение от NIKMAN » 09 Яну 2012, 19:41

gogo gif написа:здравеите приятели.незнам каде да пиша и попитам,затова пиша тук имам следния вапрос.Наскоро си взех Е46 99 318ис и вапроса ми е вчера си сменях тампона на носача и случаино видях,че една букса отпред в дясно е изклучена нз какво е,прилича ми на някаква помпа и като запала като е студена почва да вие смисал свирене виене и след около минута спира преди да я вклуча тая букса го нямаше това.Бихте ли ми казали какво може да е помпа ли е нещо и за какво е Благодаря предварително


Здрасти, тази въздушна помпа служи за по бързо достигане на работна температура на катализатора при студен двигател. Тя нагнетява възух в колектора само при обороти на празен ход. Това е нещо като "екотек" с-ма.
Изображение Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 4.11.2014
Пол: Мъж

Re: Проблем !!!

Мнение от wein » 09 Сеп 2015, 11:36

Здравейте колеги,имам следният проблем-когато външната температура падне около 10С и надолу,при първоначалното палене,трябва да дам няколко пъти на контакт докато започне да се чува "жуженето"на някоя от горивните помпи.Без да се чуе върти яко и няма признаци на живот,щом избръмчи помпата пали като нова независимо дали е 10С или -20С,няма да изпушва,няма да тресе,въобще всичко е 6 до другата сутрин.Няма грешки на диагностиката.Някакви идеи от какво може да е :?: или някои да е патил от това.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 4.11.2014
Пол: Мъж

Re: Проблем !!!

Мнение от wein » 09 Сеп 2015, 11:37

Забравих да кажа че е е46 330д 2003г.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 13.10.2009
Местоположение: Чирпан / Синеморец
Пол: Мъж
Кара: квоту има
Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта

Re: Проблем !!!

Мнение от c7aH4eB » 10 Сеп 2015, 13:41

wein написа:Забравих да кажа че е е46 330д 2003г.

Изчакваш ли подгрева хубаво, пробвай да погрееш два пъти макар, че по това време на година дори и сутрин е топло. Друг варянт според мен е свещите, но то сега едва ли ще покаже. Освен някой датчик да се е*ава, кофти нафта или помпата да не прави налягане както трябва. Горивен филтър сменял ли си и акумулатора надежден ли е? :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
Мечтае да кара: M6 разбира се

Re: Проблем !!!

Мнение от Gancho » 10 Сеп 2015, 21:24

Колега свещите в това време не играят никаква роля при паленето,защото те се включват под темпаратура 3+ градуса.Подкачващата помпа ти е проблема.Щом не я чуваш значи не сработва и не можа на подкачи гориво до помпата за високо налягане.Щом я чуеш и пали значи работи и тогава запалваш без проблем.Първо се насочи към нея.Успех.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Re: Проблем !!!

Мнение от philipz » 10 Сеп 2015, 22:27

Кой датчик отговаря за включването на свещите ? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
Мечтае да кара: M6 разбира се

Re: Проблем !!!

Мнение от Gancho » 11 Сеп 2015, 21:03

Температурния датчик на антифриза.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 4.11.2014
Пол: Мъж

Re: Проблем !!!

Мнение от wein » 27 Дек 2015, 13:11

Здравейте,колеги значи проблема се оказа в релето което е зад бушоните в забката.Изчаках до сега с отговора,за да видя като паднат под 0С температурите как ще се държи.След смяна на релето (7лв струваше) пали без никакъв проблем.Моят съвет е ако на някои се появи същият проблем нека започне първо от там. :yes:


Весели празници на всички! :bchug:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook