Проблем с монтирането на М броня

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 20.02.2010
Местоположение: с. Казичене
Кара: c220 diesel
Мечтае да кара: e30 m50b25

Проблем с монтирането на М броня

Мнение от brankovv » 26 Дек 2015, 22:36

Колеги купих си М пакет за комбито и днес ЦЯЛ ден монтирам една броня, скъсах си нервите колата от която свалям пакета е 330xd 2004-та а моята е 330д 2003г. Честно казано не очаквах да има толкова много разлики
1во водачите на броните са различни
- при обикновената броня на комбито водачът е по-малък и се държи само да един болт към купето и има едни пласмаси дето се ловят на калника точно под мигача те са на пирони - счупих ги при демонтажа, при М бронята водачите са доста по-големи с по 2 болта на водач, няма никакви други крепежи
2ро подкалниците и въздуховодите също
- подкалниците не са толкова различни, но трябва да се сменят и те, Проглемът идва при въздуховодите меко казано нямат нищо общо на обикновената броня въздуховода е с може би 7-8см по-тесен от тази на М бронята както и дупките за захвата на кората под мотора - съвпада само едната от двете - тази към бронята
3то захватите на корите под моторите също са различни
-като изключим може би видимите разлики в корите няма как да се разменят въздуховодите

Та като се запознах с разликите в пласмасите започнах да монтирам и какво се оказа от ляво(шофъорската страна) на моята кола като свалих бронята се оказа че има един допълнителен въздуховод който отвежда въздух до някакъв охладител от горе - махнах го, не ми е проблем

Интересното дойде когато погледнах от дясно(пасажерската страна) Оказа се че колата ми има печка, някой виждал ли е печката на е46 да седи в подкалника ? - аз не бях виждал такова нещо и ми се налага да махна печката за да сложа М бронята защото иначе няма как да застане на място - халогенът подпира в печката и на никъде, а за М въздуховода изобщо няма място

Та оплаках се въпроса ми е какво да правя с тази печка ?
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Проблем с монтирането на М броня

Мнение от Gqbriel » 26 Дек 2015, 22:48

brankovv написа:Колеги купих си М пакет за комбито и днес ЦЯЛ ден монтирам една броня, скъсах си нервите колата от която свалям пакета е 330xd 2004-та а моята е 330д 2003г. Честно казано не очаквах да има толкова много разлики
1во водачите на броните са различни
- при обикновената броня на комбито водачът е по-малък и се държи само да един болт към купето и има едни пласмаси дето се ловят на калника точно под мигача те са на пирони - счупих ги при демонтажа, при М бронята водачите са доста по-големи с по 2 болта на водач, няма никакви други крепежи
2ро подкалниците и въздуховодите също
- подкалниците не са толкова различни, но трябва да се сменят и те, Проглемът идва при въздуховодите меко казано нямат нищо общо на обикновената броня въздуховода е с може би 7-8см по-тесен от тази на М бронята както и дупките за захвата на кората под мотора - съвпада само едната от двете - тази към бронята
3то захватите на корите под моторите също са различни
-като изключим може би видимите разлики в корите няма как да се разменят въздуховодите

Та като се запознах с разликите в пласмасите започнах да монтирам и какво се оказа от ляво(шофъорската страна) на моята кола като свалих бронята се оказа че има един допълнителен въздуховод който отвежда въздух до някакъв охладител от горе - махнах го, не ми е проблем

Интересното дойде когато погледнах от дясно(пасажерската страна) Оказа се че колата ми има печка, някой виждал ли е печката на е46 да седи в подкалника ? - аз не бях виждал такова нещо и ми се налага да махна печката за да сложа М бронята защото иначе няма как да застане на място - халогенът подпира в печката и на никъде, а за М въздуховода изобщо няма място

Та оплаках се въпроса ми е какво да правя с тази печка ?


Печката седи зад бомбето по принцип,където е мястото за акумулатора....а въздуховода ,който си махнал е за охлаждане на маслото..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 20.02.2010
Местоположение: с. Казичене
Кара: c220 diesel
Мечтае да кара: e30 m50b25

Re: Проблем с монтирането на М броня

Мнение от brankovv » 26 Дек 2015, 23:52

Знам че трябва да седи зад бомбето ама при мен е до дехидратора или иначе казано под десния фар, огледах всички крепежи, макручи, скоби всичко е щамповано и пише БМВ на всичко инсталацията е с оригинални букси и си влиза в основния сноп, незнам защо е там печката
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Проблем с монтирането на М броня

Мнение от chris_barnes » 02 Яну 2016, 16:25

Колега, успя ли да монтираш бронята, и ако да - преправя ли подкалниците?
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook