Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремонт
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Айде и тук ще го напиша:
Връзката между хонинга и мазането не е създаване на драскотини, защото то си има от предходната механична обработка, дори са по-големи преди хонинговането. Целта е драскотините да не са хоризонтални, а като синусоида. Затова при хонинговане има движение на инструмента по две оси едновременно - въртене и възвратно-постъпателно.
Връзката между хонинга и мазането не е създаване на драскотини, защото то си има от предходната механична обработка, дори са по-големи преди хонинговането. Целта е драскотините да не са хоризонтални, а като синусоида. Затова при хонинговане има движение на инструмента по две оси едновременно - въртене и възвратно-постъпателно.
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
drago_pavlov написа:Айде и тук ще го напиша:
Връзката между хонинга и мазането не е създаване на драскотини, защото то си има от предходната механична обработка, дори са по-големи преди хонинговането. Целта е драскотините да не са хоризонтални, а като синусоида. Затова при хонинговане има движение на инструмента по две оси едновременно - въртене и възвратно-постъпателно.
Добре, че ми го каза!!! Айде довиждане, че ме дразниш вече... Дървен философ. Жив и здрав!
- Filipoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 21.11.2007
- Местоположение: Софията
- Пол: Мъж
- Кара: всичко дет се кара
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Снимки на цилиндрите:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
абе приятел,какво ще си играеш да снимаш на някой,къде бърка понятията.че и експертни оценки ще дава
(съвсем по-различно е да се види мнението на другата страна.похвално,че се разписахте и да се поизбистри ситуацията

(съвсем по-различно е да се види мнението на другата страна.похвално,че се разписахте и да се поизбистри ситуацията

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Значи в крайна сметка хонингът не е надиране, а надраскване на цилиндъра:) Драго Павлов, просто пишеш глупости и ти самият! Той Слитер вярно, че написа и той сериозна глупост в началото, но съумя да направи възможно най - трудното, да си признае грешката, което му прави чест, признай го и ти, не е трудно. Драскотините при шлайфа НЕ СА по - дълбоки от хонинга, сериозно по - плитки са. И да, няма такова условие хонинга да се прави на синусоида, има машини, които го правят по други начини, важното е именно да има надраскване, то да не е само хоризонтално или вертикално и толкова.
По сагата: и двете страни според мен са допуснали много сериозни грешки, но в същото време и двете страни определени неща им правят чест.
За сервиза: Въпросният маховик е бил свален все пак и ако е бил заподозрян е редно да бъде елиминиран като такъв. Според мен по - вероятно е не конкретно сервиза нещо да е сгафил, а някой от подизпълнителите. За пример Ванко и Васко ще се сетят преди години когато им дойде първият N42B20 и след сваляне на главата тя се върна от обслужване.....мръсна и недокосната. Много неприятно ми стана тогава и ако можех да си сложа колата в джоба и да си тръгна щях да го направя. Добре, че го направих на въпрос тогава, като нищо можеше да бъде качена наново с нулев ефект. Друга много неприятна ситуация бе, че настоявахте освен вложките, които аз исках да бъдат сменени, да отваряме И мотора за сегменти (дойдох за харч масло както всеки Н42). По мое настояване, въз основа на моята диагноза и с уговорката да бъде на моя отговорност сменихме само вложки, а сегментите скоро ще чукнат половин милион км и смятам да ги търкалям до поне 7-800хил, а що да не чукнат и милион. Като цяло обаче искам да кажа, че сервиза поне за мен носи по - малката вина за въпросната сага и сега много се радвам, че не се обадих още в началото, а изчаках да чуя и ответната страна. Та....две неща. Първото и по - важното е, че Васил и Ванко са хора със съвест и според мен честни и помагащи! Грешката станала, та станала, голяма работа. Грешки винаги стават. Има си ремонти, агрегати и възли, направо ПРОКЛЕТИ! Вари го, печи го, то като си е куцо, си е куцо. Който не си е цапал професионално ръцете с това, само той не знае за какво говоря. Според мен сериозно трябва да се вземе предвид че са ходили посред нощите, а това си е човещина и отговорност - нещо толкова липсващо днес! Сега пък предлагат и решение, ако правилно разбирам буквално за тяхна сметка.
Към автора на темата - похвално е, че си отделил такава сума да си направиш мотора читав, готов си и заем да вземеш, само и само нещата да станат добре, не си хленчил и не си се циганил за глупости....Страхотен клиент и човек си навярно, но тази грешка със зорлем дърпането си е направо кощунство. Едно, че за нищо на света не е бивало да го правите, а още по - малко да искаш и гаранция след това. Според мен, въпреки че вече бая си набутан ти също трябва да делиш вина в момента. Да тръгнеш на дълъг път след такъв ремонт също е несериозно.
Спорен остава само въпроса двигателя чукал ли е все пак или не след ремонта? Да се кара 4хил.км чукащ двигател след ремонт....адски несериозно! И от двете страни.
Искам да драсна и специално на ефрен, че бая ме подразни глупостта - не знам защо толкова го заяде човека, че дал 4 х.лв за ремонт?? Какъв ти е толкова проблема, че толкова пъти го повтори? Аз например си мисля дори, че можеш да го похвалиш! Ако толкова ти се хейтва, насочи си енергията към тези, които отказват да платят и 40ст за дефтунга да речем. Тая същата дефтунга от която да речем капе излишната нафта, ама тя колата си върви де, защо да се сменя..... Тая същата нафта, която капе по асфалта и го прави хлъзгав, а после виждаш връхлитащия самосвал отгоре ти и подобни. Помисли а? Чудя се как ли ще ме анатемосаш, ако ти кажа, че грубо само за части съм платил ПОНЕ десетина пъти въпросните 4хил.лв?
Но НАЙ – ВАЖНОТО според мен е, че форумът и дискусията помогнаха все пак. Имаше некомпетентни мнения, имаше офтопик, имаше и жлъч дори, важното е, че форумът и идеята работят! Весели празници!
По сагата: и двете страни според мен са допуснали много сериозни грешки, но в същото време и двете страни определени неща им правят чест.
За сервиза: Въпросният маховик е бил свален все пак и ако е бил заподозрян е редно да бъде елиминиран като такъв. Според мен по - вероятно е не конкретно сервиза нещо да е сгафил, а някой от подизпълнителите. За пример Ванко и Васко ще се сетят преди години когато им дойде първият N42B20 и след сваляне на главата тя се върна от обслужване.....мръсна и недокосната. Много неприятно ми стана тогава и ако можех да си сложа колата в джоба и да си тръгна щях да го направя. Добре, че го направих на въпрос тогава, като нищо можеше да бъде качена наново с нулев ефект. Друга много неприятна ситуация бе, че настоявахте освен вложките, които аз исках да бъдат сменени, да отваряме И мотора за сегменти (дойдох за харч масло както всеки Н42). По мое настояване, въз основа на моята диагноза и с уговорката да бъде на моя отговорност сменихме само вложки, а сегментите скоро ще чукнат половин милион км и смятам да ги търкалям до поне 7-800хил, а що да не чукнат и милион. Като цяло обаче искам да кажа, че сервиза поне за мен носи по - малката вина за въпросната сага и сега много се радвам, че не се обадих още в началото, а изчаках да чуя и ответната страна. Та....две неща. Първото и по - важното е, че Васил и Ванко са хора със съвест и според мен честни и помагащи! Грешката станала, та станала, голяма работа. Грешки винаги стават. Има си ремонти, агрегати и възли, направо ПРОКЛЕТИ! Вари го, печи го, то като си е куцо, си е куцо. Който не си е цапал професионално ръцете с това, само той не знае за какво говоря. Според мен сериозно трябва да се вземе предвид че са ходили посред нощите, а това си е човещина и отговорност - нещо толкова липсващо днес! Сега пък предлагат и решение, ако правилно разбирам буквално за тяхна сметка.
Към автора на темата - похвално е, че си отделил такава сума да си направиш мотора читав, готов си и заем да вземеш, само и само нещата да станат добре, не си хленчил и не си се циганил за глупости....Страхотен клиент и човек си навярно, но тази грешка със зорлем дърпането си е направо кощунство. Едно, че за нищо на света не е бивало да го правите, а още по - малко да искаш и гаранция след това. Според мен, въпреки че вече бая си набутан ти също трябва да делиш вина в момента. Да тръгнеш на дълъг път след такъв ремонт също е несериозно.
Спорен остава само въпроса двигателя чукал ли е все пак или не след ремонта? Да се кара 4хил.км чукащ двигател след ремонт....адски несериозно! И от двете страни.
Искам да драсна и специално на ефрен, че бая ме подразни глупостта - не знам защо толкова го заяде човека, че дал 4 х.лв за ремонт?? Какъв ти е толкова проблема, че толкова пъти го повтори? Аз например си мисля дори, че можеш да го похвалиш! Ако толкова ти се хейтва, насочи си енергията към тези, които отказват да платят и 40ст за дефтунга да речем. Тая същата дефтунга от която да речем капе излишната нафта, ама тя колата си върви де, защо да се сменя..... Тая същата нафта, която капе по асфалта и го прави хлъзгав, а после виждаш връхлитащия самосвал отгоре ти и подобни. Помисли а? Чудя се как ли ще ме анатемосаш, ако ти кажа, че грубо само за части съм платил ПОНЕ десетина пъти въпросните 4хил.лв?
Но НАЙ – ВАЖНОТО според мен е, че форумът и дискусията помогнаха все пак. Имаше некомпетентни мнения, имаше офтопик, имаше и жлъч дори, важното е, че форумът и идеята работят! Весели празници!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Начи, аман от бмвистчета... Извиних се за грешката, минаха повече от 13-14 години, когато съм отварял двигател на първата ми тройка за подобен ремонт, вече съм позабравил, щото тогава много се рових и сега се подсещам за некои неща. Държа да отбележа, че си го сглобявах сам с един приятел и колата изкара у мен още няколко години, а на скоро я видях да я търкаля един циганин. Демек още върви. Сбърках за хонинга и се извиних, поправих, че даже и пуснах видеа с интерактивни уроци от братята (за мен) руснаци. Кво се иска повече, по една св**ка ли да ви напраа??? Айде да помоля за малко по-умерено отношение конкретно към мен, щото колега <павката>, аз на колкото хора съм помогнал от форума, ти толко пу*ки не си на**ал, почти съм убеден!!! Никого не съм прецакал, подвел, натоварил. В мненията си тук, винаги съм споделял опита си, нищо не съм крил с цел облага. Изобщо съм един от малкото съвестни тука. Всичко останало, освен за хонинга, държа на мнението си! Извинявам се за пореден, но последен път.
Сега по темата - така на снимките изглеждат ок цилиндрите, до колкото може да се види. Също съм на мнение, че грешката може да е у подизпълнителя, казах го още в началото, макар действително да държа и да съм на мнение, че набиването на риза е тъпо решение. Някъде чух по-горе, че било световна практика - глупости! За разпилки може да се праат опити, за редки коли и тяхното реставриране също, но за модел масовка двигателят се води консуматив и по света не се занимават с щуротий. Има си описана процедура - ремонтни бутала, сегменти, сменяват си се по 4 и т.н. да не се повтаряме... или се сменява двигателя. На времето на едно служебно Санта Фе му се разтропа коляновия вал и смениха целия двигател, верно беше гаранционен. Хубаво би било да се разглоби част по част и да се види няма ли да излезе нещо жокер... Това към сервиза, ако им се занимава. Ако не друго, за опит. Ако го споделят, още по-добре... А кат се счупи част, на която на документ пише ДСЦ пърформънс, не се правиш на ущипана мадама, ами си поемаш отговорността. Така не се стига до форуми, мнения, съдения и сърдения! Пак казвам, ако не беше тая тема, човекът щеше да духа супата. Некъде отгоре пак некой беше писал, че гаранция никой не ти дава - така е, в Бг никой нищо не ти дава като гаранция, всеки дебне да те ебне, никога никой не е виновен...
Ай със здраве! Аз приключвам в тая тема. Ако некой реши да ми сипе пак на главата да знае, че съм на СПА, с халат съм и ме боли под халата...не ме вълнува
Модератор: Мнението е леко модерирано!
Сега по темата - така на снимките изглеждат ок цилиндрите, до колкото може да се види. Също съм на мнение, че грешката може да е у подизпълнителя, казах го още в началото, макар действително да държа и да съм на мнение, че набиването на риза е тъпо решение. Някъде чух по-горе, че било световна практика - глупости! За разпилки може да се праат опити, за редки коли и тяхното реставриране също, но за модел масовка двигателят се води консуматив и по света не се занимават с щуротий. Има си описана процедура - ремонтни бутала, сегменти, сменяват си се по 4 и т.н. да не се повтаряме... или се сменява двигателя. На времето на едно служебно Санта Фе му се разтропа коляновия вал и смениха целия двигател, верно беше гаранционен. Хубаво би било да се разглоби част по част и да се види няма ли да излезе нещо жокер... Това към сервиза, ако им се занимава. Ако не друго, за опит. Ако го споделят, още по-добре... А кат се счупи част, на която на документ пише ДСЦ пърформънс, не се правиш на ущипана мадама, ами си поемаш отговорността. Така не се стига до форуми, мнения, съдения и сърдения! Пак казвам, ако не беше тая тема, човекът щеше да духа супата. Некъде отгоре пак некой беше писал, че гаранция никой не ти дава - така е, в Бг никой нищо не ти дава като гаранция, всеки дебне да те ебне, никога никой не е виновен...
Ай със здраве! Аз приключвам в тая тема. Ако некой реши да ми сипе пак на главата да знае, че съм на СПА, с халат съм и ме боли под халата...не ме вълнува

Модератор: Мнението е леко модерирано!

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Основна грешка на автора на темата е предположението за маховика.
Това предположение е сламката на удавника за сервиза.
Тегленето е чистото оправдание за сервиза, за да не поеме "гаранцията", едновременно с най-грешното решение на собственика.
Още при първото палене на двигателя и тракането от него е показало, че нещо не е наред. Все пак това тракане се е чуло от обикновен потребител. Силно се съмнявам, че не е било доловено от ухото на опитен майстор.
От там нататък всичко се написа в тази тема.
Това предположение е сламката на удавника за сервиза.
Тегленето е чистото оправдание за сервиза, за да не поеме "гаранцията", едновременно с най-грешното решение на собственика.
Още при първото палене на двигателя и тракането от него е показало, че нещо не е наред. Все пак това тракане се е чуло от обикновен потребител. Силно се съмнявам, че не е било доловено от ухото на опитен майстор.
От там нататък всичко се написа в тази тема.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Мислех да не пиша повече тук, но забелязах нещо, което не ми дава спокойствие и реших да го споделя. Предварително казвам, че не се заяждам, позовавам се на снимките, които сервиза качи. Разбирам, че все пак са снимки и не може да се съди точно. Отдолу е зумнатата снимка на ремонтирания цилиндър предполагам. Как си обяснявате тези нетипични следи по ръба на буталото, все едно не е идеално кръгло, ами има изтъргани частици от него, както и тези вертиклни следи. Някои по-видни, други по-слабо забелязващи се...???!!! Останал е в такова положение, че не се вижда и надолу.... Пак казвам, не е заяждане, търся и вашето мнение!!!


- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Всъщност точно в тази снимка според мен се крие разковничето, не знам къде е била до сега. Аз поне винаги съм бил върл противник на набиването на ризи. Имаше по - нагоре мнение, че това се прави редовно на двигатели, които ще се усилват, ама сравнението според мен е несъстоятелно. За хард усилване се ползват предимно десетина стари изпитани двигатели, за които всичко се знае, изпитани са, части бол и евтини. Имаше и друго мнение, че винаги надиранията не излизат при шлайф, но и с него не съм съгласен, обикновено всичко излиза на чисто още при първи ремонт. Не е вярно също и трето заблуждение, че видиш ли като го свалиш още първата десета и надолу цилиндъра вече бил мек, бабини деветини! Предвид няколко неща аз не бих набил втулки ако правех този мотор, а именно - имаме принудително пълнене, кекав съвременен блок със сравнително тънки стени, че и алуминиев, а за технологичната хлабина трябва да разчитам на ума на човека, който ще набива ризите. Той пък едва ли има данни за температурното разширение на конкретното бутало да речем.
Движех се доста време в среди в които 30 40 двигателя бяха с набити ризи. Е няма такъв филм - разсипваха се да им пропадат ризите. А не е като да бяха набивани в мазето на бай Славчо, набиваха се в завода за производство, а не на ремонт на двигатели.
Движех се доста време в среди в които 30 40 двигателя бяха с набити ризи. Е няма такъв филм - разсипваха се да им пропадат ризите. А не е като да бяха набивани в мазето на бай Славчо, набиваха се в завода за производство, а не на ремонт на двигатели.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
И май ще се окаже, че слитер пак е прав!!! На пук на всички умници тука, дет много говорят... Да видим дали те няма да са на друго мнение.... 

- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Опитвам се да те защитя ако не забелязваш. А не бива да бързаш да злорадстваш, защото едно, че не е хубаво, второ, че нищо не се знае със сигурност още. Не забравяй че тук съдим по снимки или мненията на хора минали през собствените им призми. Отново повтарям - станалото станало, да си подадат ръцете, ама да привикат на справка според мен подизпълнителя, да не кажа, че баш той трябва да си сърба попарата.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
ivoaudi написа:...
Хубавото в този форум е, че всеки като се събуди и започва да дава квалификации за другите. Както видя, аз не давам квалификации за участниците във форума, включително за теб, но мога да си повторя мнението още един път - ако на един "милионник" му смениш половината части с нови, другата половина от частите си ОСТАВАТ пак части от "милионник" и шанса да се скъса вала на 1 млн + км е голям. Без значение дали за това ще обвиняваш сервиза или причината е в това, че си карал с пробито бутало. И когато аз стигнах до дилемата дали да правя ремонт на милионника си или да сложа двигател втора ръка, си взех двигател втора ръка на малко километри И му направих ремонт (ревизия) и за това тема с недоволство от сервиз НЯМАМ. И до догодина да подскачате и да ми правите квалификации, не мога да разбера защо като ще набиваш 4к в двигател на безброй километри, не добавиш още 1к и не вземеш някой, на който километрите са в пъти по-малко и да правиш него. Разликата между 4к и 5к не ми се вижда голяма.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
[quote="ivoaudi"] Не е вярно също и трето заблуждение, че видиш ли като го свалиш още първата десета и надолу цилиндъра вече бил мек, бабини деветини! Предвид няколко неща аз не бих набил втулки ако правех този мотор, а именно - имаме принудително пълнене, кекав съвременен блок със сравнително тънки стени, че и алуминиев, а за технологичната хлабина трябва да разчитам на ума на човека, който ще набива ризите. Той пък едва ли има данни за температурното разширение на конкретното бутало да речем.
[quote]
Разширението на буталото няма никаква връзка с технологична хлабина. Не знам какво разбираш под "технологична", но обикновено се разбира нещо необходимо за процес на сглабяне на детайли в производство. Ако имаш предвид хлабината между блока и ризата - там има стегнатост, а ако имаш предвид хлабината между цилиндровата стена и буталото - не виждам какво има да се изчислява, защото производителя го изчислил и цилиндъра си има определен диаметър.
[quote]
Разширението на буталото няма никаква връзка с технологична хлабина. Не знам какво разбираш под "технологична", но обикновено се разбира нещо необходимо за процес на сглабяне на детайли в производство. Ако имаш предвид хлабината между блока и ризата - там има стегнатост, а ако имаш предвид хлабината между цилиндровата стена и буталото - не виждам какво има да се изчислява, защото производителя го изчислил и цилиндъра си има определен диаметър.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
ivoaudi написа:Опитвам се да те защитя ако не забелязваш. А не бива да бързаш да злорадстваш, защото едно, че не е хубаво, второ, че нищо не се знае със сигурност още. Не забравяй че тук съдим по снимки или мненията на хора минали през собствените им призми. Отново повтарям - станалото станало, да си подадат ръцете, ама да привикат на справка според мен подизпълнителя, да не кажа, че баш той трябва да си сърба попарата.
Имаш право! Просто съм малко по-импулсивен, така съм си и в живота... А и имаше тука някви, които ме нападнаха, та се издразних... Въпреки това ще очаквам признание, ако се окажа прав... Ако не се окажа, не ми пречи отново да поднеса искрени извинения.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Към ефрен за да не поствам огромни писаници:
Говориш за милионници, а става въпрос за мотор, който едва ли е бил много настрани от 200 000, тоест спокойно си си подлежи на ремонт и си е оправдано, поне според мен. Просто е станал гаф, случва се. Това първо, второто бе за топлинната хлабина между бутало и цилиндър, а не за стегнатостта втулка - блок, хващаш се за думи и местиш спора настрани. Баш технологична си се нарича въпросната хлабина, ще я срещнеш и като топлинна и кой знае още колко други начини има да се нарече, не ми се дъвчат едни и същи дъвки сега.
А това, че не разбираш автора защо е похарчил 4к за този мотор е единствено и само твой проблем. Аз пък не те разбирам например какво толкова те гложди от това, че не го разбираш. Просто свикни с това, че има различни хора от теб и готово. Нито си му в портмонето, нито можеш да имаш същите мечти и въжделения като него, нито си износил неговите цървули. Хайде да не ходим настрани и да оставим този спор, на всичкото отгоре са и празници. Казах каквото имам, ти също. Отново - весели празници!
Говориш за милионници, а става въпрос за мотор, който едва ли е бил много настрани от 200 000, тоест спокойно си си подлежи на ремонт и си е оправдано, поне според мен. Просто е станал гаф, случва се. Това първо, второто бе за топлинната хлабина между бутало и цилиндър, а не за стегнатостта втулка - блок, хващаш се за думи и местиш спора настрани. Баш технологична си се нарича въпросната хлабина, ще я срещнеш и като топлинна и кой знае още колко други начини има да се нарече, не ми се дъвчат едни и същи дъвки сега.
А това, че не разбираш автора защо е похарчил 4к за този мотор е единствено и само твой проблем. Аз пък не те разбирам например какво толкова те гложди от това, че не го разбираш. Просто свикни с това, че има различни хора от теб и готово. Нито си му в портмонето, нито можеш да имаш същите мечти и въжделения като него, нито си износил неговите цървули. Хайде да не ходим настрани и да оставим този спор, на всичкото отгоре са и празници. Казах каквото имам, ти също. Отново - весели празници!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани