E46 320d "гони комари".
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
E46 320d "гони комари".
Привет на всички,
Събирам мнения за моя проблем.
Не бях я палил два дена и на третия ден,като я запалих след 30-40сек. се започна едно пушене от ауспуха, чак комшиите щяха да звънят на тел. 112.
На живи данни INPA ми показва 3 и 4 цилиндър в корекция висока.
Смених дюзите, но проблема остана.
Разкачих всмукателния колектор, махнах филтъра за картерни газове, същата работа.
Погледнах турбото, помислих си че може да хвърля масло в топлата част,няма луфт.
Не съм забелязал до сега да ми е губила масло или вода.
Не мога да я оставя да работи повече от 1мин. че става нещо ужасно на улицата.
Самия пушек има неприятна миризма,което все ме води към проблем свързан с масло или нафта, но не изключвам и възможността за проблем в главата.
Събирам мнения за моя проблем.
Не бях я палил два дена и на третия ден,като я запалих след 30-40сек. се започна едно пушене от ауспуха, чак комшиите щяха да звънят на тел. 112.
На живи данни INPA ми показва 3 и 4 цилиндър в корекция висока.
Смених дюзите, но проблема остана.
Разкачих всмукателния колектор, махнах филтъра за картерни газове, същата работа.
Погледнах турбото, помислих си че може да хвърля масло в топлата част,няма луфт.
Не съм забелязал до сега да ми е губила масло или вода.
Не мога да я оставя да работи повече от 1мин. че става нещо ужасно на улицата.
Самия пушек има неприятна миризма,което все ме води към проблем свързан с масло или нафта, но не изключвам и възможността за проблем в главата.

Ако нема у глава, има у Google.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: E46 320d "гони комари".
[quote="bgpavlp"]Привет на всички,
Събирам мнения за моя проблем.
Не бях я палил два дена и на третия ден,като я запалих след 30-40сек. се започна едно пушене от ауспуха, чак комшиите щяха да звънят на тел. 112.
На живи данни INPA ми показва 3 и 4 цилиндър в корекция висока.
Смених дюзите, но проблема остана.
Разкачих внсмукателния колектор, махнах филтъра за картерни газове, същата работа.
Погледнах турбото, помислих си че може да хвърля масло в топлата част,няма луфт.
Не съм забелязал до сега да ми е губила масло или вода.
Не мога да я оставя да работи повече от 1мин. че става нещо ужасно на улицата
Спукано бутало, мери компресия.
но е хубаво да сложиш дюзите на стенд, чува ми се че доста "твърдо" работи.
Събирам мнения за моя проблем.
Не бях я палил два дена и на третия ден,като я запалих след 30-40сек. се започна едно пушене от ауспуха, чак комшиите щяха да звънят на тел. 112.
На живи данни INPA ми показва 3 и 4 цилиндър в корекция висока.
Смених дюзите, но проблема остана.
Разкачих внсмукателния колектор, махнах филтъра за картерни газове, същата работа.
Погледнах турбото, помислих си че може да хвърля масло в топлата част,няма луфт.
Не съм забелязал до сега да ми е губила масло или вода.
Не мога да я оставя да работи повече от 1мин. че става нещо ужасно на улицата
Спукано бутало, мери компресия.

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: E46 320d "гони комари".
Аз на 99 процента съм сигурен че проблема е в главата, или не затваря клапан или заяждат водачите.
Една ревизия и нещата ще се оправят, при спукано бутало са други симптомите. При отворен изпускателен клапан също ще е ниска компресията.
Една ревизия и нещата ще се оправят, при спукано бутало са други симптомите. При отворен изпускателен клапан също ще е ниска компресията.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани