e46 330д технически въпрос
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
e46 330д технически въпрос
Здравейте на скоро станах собственик на бмв е 46 330д ,но имам малък проблем до 2000 оборота колата не наема,не набира след 2000 просто си къса гумите.Ако някой е имал такъв проблем може ли да сподели как го е решил?
- ivogk
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 23.08.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330d 184hp
Re: e46 330д технически въпрос
ако е автоматик,е нормано.и при мен е така
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: e46 330д технически въпрос
моята е ръчка и към 1800 оборота почва да оживява , не се филмирай толкова 

Re: e46 330д технически въпрос
колата е ръчка 6 скорости 204 коня и точно към 1800 тръгва също
philipz знаеш ли, нормално ли е това?
philipz знаеш ли, нормално ли е това?
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: e46 330д технически въпрос
Моята пък се държи доста културно от 1000-2000 оборота. Иначе няма чак такъв ряз на 2000(както при VW-помпа-дюза примерно), но това може и да е от 4х4-то. Иначе над 2000 дърпа все повече и повече и намаля чак след 4000. Все пак в сравнение с другите турбо дизели, които съм карал, този двигател има най-много пауър между 1000 и 2000 оборота и можеш да разчиташ на някаква мощност, ако нямаш време да превключиш. Даже при чисто задно предаване, тази мощност трябва да се усеща по-добре. Все пак при всеки е относително чувството за това как набира МПС-то, но описанието "не наема" не се връзва някакси за този двигател и може би проблем наистина има.
Колега, освен да те насоча към диагностика, друго не знам какво да ти кажа. Дебитомерът понякога прави подобми номера.
Колега, освен да те насоча към диагностика, друго не знам какво да ти кажа. Дебитомерът понякога прави подобми номера.
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: e46 330д технически въпрос
Моята дори е с изолиран вакуумен резервоар ( тулумба) с цел подобряване на отзивчивостта . Явно без ремап колата в ниските няма как да се развърта по-добре. Возил съм се в ремапната кола , в ниските обороти е доста по-жива.
Иначе да , в сравнение с VW груп, този мотор има значително повече мощност и гъвкавост в ниските да те измъкне от ситуация , както не един път е правил. Ама извинете , та то е 3000 кубика дали
Колега , има далеч по-сериозни неща за този мотор. Всички ми казват , здрав е да си е*е мамата , да , здрав е , ако го поддържаш правилно, а в България си е предизвикателство това
Прегледай си дюзи , турбо , турбопътища , кулер , дебитомер , колектор ( вихровите клапи са там колега !!! )
ПС Не съм чувал дебитомер само в ниските обороти да прави ядове , по-скоро във високите също. Но диагностиката бързо го хваща
Иначе да , в сравнение с VW груп, този мотор има значително повече мощност и гъвкавост в ниските да те измъкне от ситуация , както не един път е правил. Ама извинете , та то е 3000 кубика дали

Колега , има далеч по-сериозни неща за този мотор. Всички ми казват , здрав е да си е*е мамата , да , здрав е , ако го поддържаш правилно, а в България си е предизвикателство това

Прегледай си дюзи , турбо , турбопътища , кулер , дебитомер , колектор ( вихровите клапи са там колега !!! )

ПС Не съм чувал дебитомер само в ниските обороти да прави ядове , по-скоро във високите също. Но диагностиката бързо го хваща

- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: e46 330д технически въпрос
От изброените не виждам друго освен дюзи и дебитомер, което да причини невървене под 1800 оборота. Как кулер и турбопътища могат да са причина за това, като обикновено са причина за обратното - невървене във високите? Евентуално нещо по вакуумите може да има. Все пак да не хвърляме колегата в излишни разходи, а и не се знае на какъв майстор ще попадне.
Като за начало една качествена диагностика е задължителна. Ако там всичко се окаже наред, може и нищо да и няма на колата. Clozzy, най-добре е ако имаш възможност да се качиш на някоя друга, поддържана с този двигател Е46 за сравнение.
Казваш, че отскоро имаш колата, но не си споделил дали си сменил филтъра на картерните газове. Ако не си - веднага в сервиза за смяна! За пеперудите същото важи. За информация по процедурите и дали да ги правим има достатъчно теми. Успех!

Казваш, че отскоро имаш колата, но не си споделил дали си сменил филтъра на картерните газове. Ако не си - веднага в сервиза за смяна! За пеперудите същото важи. За информация по процедурите и дали да ги правим има достатъчно теми. Успех!

Re: e46 330д технически въпрос
NGneer4eto мерси много за информацията.Колата я имам от 3 дни и нищо по нея не е сменяно дори не я карам защото не е обслужена в понеделник ще свърша тази работа.Казаха ми че ако я чипна мога да оправя проблема,с новия софтуер търбината щяла да надува от 1300 оборота и вървенето в малките обороти да се подобри значително,но се чудя дали това не е замазване на проблема.
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: e46 330д технически въпрос
Clozzy написа:NGneer4eto мерси много за информацията.Колата я имам от 3 дни и нищо по нея не е сменяно дори не я карам защото не е обслужена в понеделник ще свърша тази работа.Казаха ми че ако я чипна мога да оправя проблема,с новия софтуер търбината щяла да надува от 1300 оборота и вървенето в малките обороти да се подобри значително,но се чудя дали това не е замазване на проблема.
Прочети темите за чипването! Доколкото знам сериозен специалист няма да ти чипне колата преди всичко да е проверено - турбина, дебитомер, филтър картерни газове и т.н. Мисля, че и трябва катализаторите да се махнат, но не съм сигурен, че е задължително. Всички тези процедури са свързани със средства, които ти трябва да си готов да дадеш, за да стане всичко както трябва. Имай предвид, че чипването малко или много скъсява живота на турбината и двигателя, а може би и скоростна кутия. Затова е добре гореспоменатите да са в изрядно състояние. Според проучванията, които правих обикновено искат да ти е рециклирана или нова турбината преди да чипосат колата, защото трудно може да се определи колко още живот има в нея. Най-добре се разрови във форума и събирай знания, за да си подготвен технически и ценово за това, което ти предстои. Успех!

- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: e46 330д технически въпрос
Имах предвид човека да си провери обстойно колата , като това са най-често слабите и места.
Качествения ремап изисква именно обстойна оценка на мотора и чарковете към него. Ремапа товари допълнително турбо,кулер,съединител,маховик,диференциал. Тези компоненти трябва да са тип топ ,ако искаш продължителен щастлив живот с ремап
Аз все още не се навивам на ремап ,въпреки ,че тези компоненти съм ги гледал по няколко пъти и са в добро здраве ( някои от тях съм ги и подменил за съжаление
).
В градски условия , тези 204 к.с./410нм са ми напълно достатъчни , извънградско колата спокойно поддържа 180 км/ч на круиз контрол , пълна с багаж .
Сигурно е гот още 40 кончета , ама наистина оправдано ли е всеки ден да си мислиш кога ще те предаде колата ,задето си е надул повече.
Качествения ремап изисква именно обстойна оценка на мотора и чарковете към него. Ремапа товари допълнително турбо,кулер,съединител,маховик,диференциал. Тези компоненти трябва да са тип топ ,ако искаш продължителен щастлив живот с ремап

Аз все още не се навивам на ремап ,въпреки ,че тези компоненти съм ги гледал по няколко пъти и са в добро здраве ( някои от тях съм ги и подменил за съжаление

В градски условия , тези 204 к.с./410нм са ми напълно достатъчни , извънградско колата спокойно поддържа 180 км/ч на круиз контрол , пълна с багаж .
Сигурно е гот още 40 кончета , ама наистина оправдано ли е всеки ден да си мислиш кога ще те предаде колата ,задето си е надул повече.

Re: e46 330д технически въпрос
До колкото разбирам купил си колата без да и направиш диагностика това е голяма грешка.Намери някой който разбира от диагностика на бмв и я закачи при него,ще си каже всичко колицата.
Мотора ти има 410 нютона при 1500 оборота така че ако почва да дърпа чак от 2000 значи наистина има нещо.
Мотора ти има 410 нютона при 1500 оборота така че ако почва да дърпа чак от 2000 значи наистина има нещо.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани