Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремонт
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Демирев написа:На чужд гръб и 100 тояги са малко са рекли старите!
Не знам защо се е подлъгал автора че тук ще получи помощ?
При такъв тежък случай на измама в големи размери проблемите се решават в съда.
Голяма грешка е да се пише по форуми - фейсбук и скайпове за такива големи проблеми.
Защото получи помощ!

Какъв " такъв тежък случай на измама" като сервиза пое отговорност, въпреки всички неясни обстоятелства!
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Демирев написа:На чужд гръб и 100 тояги са малко са рекли старите!
Не знам защо се е подлъгал автора че тук ще получи стабилна помощ?
При такъв тежък случай на измама в големи размери проблемите се решават в съда.
Голяма грешка е да се пише по форуми - фейсбук и скайпове за такива големи проблеми.
Къде видяхте измама...има документи с цени и всичко. Тея цени не са измислени е така ..просто са такива. Очевадно има неуспешен ремонт поради каква причина не е ясно...доколкото разбрах от сервиза ще си поемат вината...кво пишете некви високопарни слова дет и вие не знаете защо ги пишете...
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Не съм прочел абсолютно всичко. Много време трябва да се изчете всичко.
Веднага обаче ми се наби в очите некоректноста!
Не може на клиент, който си го издойл за ремонт 95% от стойноста на колата!!! - да му изтъкваш; ''ти защо си я дърпал с въже, 'ти защо не ни плати още да сменим това или онова'' и подобни наглости!
Щом клиента иска всичко да му се смени и да не се налага отваряне на мотора в близките 5г. - значи всичко му се сменя.
На кола за 6000 лв. щом и се прави ремонт за 4000 всичко трябва да е и е перфектно след ремонта.
Не виждам и кое е нормалното при части за 1700 лв. да искаш за труд 2400 лв?
Веднага обаче ми се наби в очите некоректноста!
Не може на клиент, който си го издойл за ремонт 95% от стойноста на колата!!! - да му изтъкваш; ''ти защо си я дърпал с въже, 'ти защо не ни плати още да сменим това или онова'' и подобни наглости!
Щом клиента иска всичко да му се смени и да не се налага отваряне на мотора в близките 5г. - значи всичко му се сменя.
На кола за 6000 лв. щом и се прави ремонт за 4000 всичко трябва да е и е перфектно след ремонта.
Не виждам и кое е нормалното при части за 1700 лв. да искаш за труд 2400 лв?
Последна промяна Демирев на 22 Дек 2015, 14:46, променена общо 1 път
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Аз вярвам, че сервиза ще направи ремонта на колата отново и перфектно и ще натрие носа на всеки, който смята, че има измама.
Точно такъв ремонт планирах лятото при тях защото искам да си върна стария блок от стопеното бутало.
Сега съм със сменен мотор от тях и съм много доволен. Рециклираха ми дюзите, сложиха ми турбина втора употреба.
Поздрави
Точно такъв ремонт планирах лятото при тях защото искам да си върна стария блок от стопеното бутало.
Сега съм със сменен мотор от тях и съм много доволен. Рециклираха ми дюзите, сложиха ми турбина втора употреба.
Поздрави

- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Демирев написа:Не съм прочел абсолютно всичко. Много време трябва да се изчете всичко.
Веднага обаче ми се наби в очите некоректноста!
Не може на клиент, който си го издойл за ремонт 95% от стойноста на колата!!! - да му изтъкваш; ''ти защо си я дърпал с въже, 'ти защо не ни плати още да сменим това или онова'' и подобни наглости!
Щом клиента иска всичко да му се смени и да не се налага отваряне на мотора в близките 5г. - значи всичко му се сменя.
На кола за 6000 лв. щом и се прави ремонт за 4000 всичко трябва да е и е перфектно след ремонта.
Не виждам и кое е нормалното при части за 1700 лв. да искаш за труд 2400 лв?
Прочети моля те хубаво и тогава говори за труда...теуда е 600 лв всичко друго е направено извън сервиза в шлайф бази ..в турбо сервиз в сервиз за дюзи...
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
choio написа:Демирев написа:На чужд гръб и 100 тояги са малко са рекли старите!
Не знам защо се е подлъгал автора че тук ще получи стабилна помощ?
При такъв тежък случай на измама в големи размери проблемите се решават в съда.
Голяма грешка е да се пише по форуми - фейсбук и скайпове за такива големи проблеми.
Къде видяхте измама...има документи с цени и всичко. Тея цени не са измислени е така ..просто са такива. Очевадно има неуспешен ремонт поради каква причина не е ясно...доколкото разбрах от сервиза ще си поемат вината...кво пишете некви високопарни слова дет и вие не знаете защо ги пишете...
Некрокетност или измама или както ще да е!
Именно за това казвам че мястото на решаване на такива тежки-скъпи проблеми не е в интернет пространството.
Тук в интернет премълчават и автора и представителя на сервиза някои важни факти...а може би не...а може би само единия! Само догадки.
Затова и няма обективност тук!
Отделен въпрос за какъв дявол се е съгласил автора на толкова скъп ремонт. Но всеки сам си преценява.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Демирев написа:Веднага обаче ми се наби в очите некоректноста!
Не може на клиент, който си го издойл за ремонт 95% от стойноста на колата!!! - да му изтъкваш; ''ти защо си я дърпал с въже, 'ти защо не ни плати още да сменим това или онова'' и подобни наглости!
Щом клиента иска всичко да му се смени и да не се налага отваряне на мотора в близките 5г. - значи всичко му се сменя.
На кола за 6000 лв. щом и се прави ремонт за 4000 всичко трябва да е и е перфектно след ремонта.
Абсюлютно

Демирев написа: Не виждам и кое е нормалното при части за 1700 лв. да искаш за труд 2400 лв?
С това обаче, не мога да се съглася. Труда не е величина, която да гласи, че стойността му трябва да е няква част от тази на материалите.
Например едно добро боядисване на кола струва 1500 лв., материалите са 500 лв ...
Естествена кожа нужна за претапициране на един волан струва 30-40 лв, но тапицирането излиза 100-120.
Има дори случаи, когато транспорта на дадени материали е по-скъп от самите тях. Какво остава за труда тогава ..
Сигурен съм че в този труд, освен труда на момчетата от сервиза влизат и много други разходи, като услуги от външни лица, тези които са шлайфали например, транспорт, материали, амортизация и т.н, и т.н. Ако всичко започне да се смята чисто счетоводно съм сигурен че от тея 2400 лв ще остане най-много 1/3 от сумата. От тях е редно да се извади възнаграждението за часовете труд, които са положени по колата в сервиза и всичко останало може да се счита като печалба, което едва ли ще повече от 300-500 лв.
Който не се е занимавал с услуги, търговия или производство - няма как да ме разбере



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Добре трябва ли да си търговец - инженер или механик -
- за да се поставиш на мястото на автора чиято 14 годишна тройка за 6000 лв. е ремонтирана за 4000 лв. и след ремонта вече трета седмица е на трупчета и не може да се шофира?
- за да се поставиш на мястото на автора чиято 14 годишна тройка за 6000 лв. е ремонтирана за 4000 лв. и след ремонта вече трета седмица е на трупчета и не може да се шофира?
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Чакам още 1-2 колеги , дали заявка , да изкажат техническо мнение по въпроса и темата отива за ключ!
Повечето неща се разбраха, сервизът се показа сам и взе отношение по проблема!
Ако няма какво НОВО да кажете по темата , моля да пишете тук : viewtopic.php?f=4&t=402142
Повечето неща се разбраха, сервизът се показа сам и взе отношение по проблема!
Ако няма какво НОВО да кажете по темата , моля да пишете тук : viewtopic.php?f=4&t=402142
- xterminator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Dimitroff написа:Ще гледам да съм кратък...
1. Пиша сега, защото едва вчера с Васил Белухов (собственика на колата) осъществихме визуален контакт, а аз не смятам, че е редно да се пише преди да сме показали и обяснили на собственика каква всъщност е ситуацията (от наша гледна точка).
2. Белухов...помниш ли какви ми бяха думите по телефона когато ми се обади, че има проблем с мотора?!
Аз ще ти припомня - "Докарай я - ако има проблем по нещата, който сме правили - ще го отстраним на 100% за наша сметка!" - това ми бяха думите!
3. Ситуацията накратко от моя гледна точка:
Има проблем! Някакъв. В мотора.
Клиента или сервиза, в който се подменя маховика решава, че не е нужно да се превърти мотора на ръка....вместо това се взема гениалното решение да се закачи и да се пробва да пали на дърпане....при положение, че този мотор не иска да завърти на стартер...
- ако вала беше "просто скъсан" - вадим го, сменяме го, подменяме гарнитурите и всичко е ок (3 такива случая имаме вече - скъсани валове - непокътнати мотори нагоре).
- само дето ... при опитите да се пали на скорост в движение двете части на вала заклинват...и тунела е меко казано...доста зле.
- в заключение - вместо да "подарим" един вал и да приспаднем по-голямата част от труда за подмяната му (което съм казал на собственика на колата при един от разговорите ни) - отиваме на вариант друг мотор.
4. Белухов - написал си, че не си бил наясно с крайната цена, а същевременно пишеш, че плащането е било на два пъти - веднъж преди ремонта и втори път след ремонта...
Описал си 6-7 от над 22 позиции в ремонта...защо спести останалите ?
За колегите, който коментират, че цената е висока - вие знаехте ли какво точно е сменено и с какво ?
В заключение - личното ми мнение е, че вала е скъсан от маховика (дали ви се вярва или не - това е друг въпрос - аз изказвам мнението си на база на не един и два скъсани вала, който сме виждали...Белухов - онази Е46ца във фейсбук я видя - мога да ти покажа още 4 със същия проблем - при тях обаче никой не е набивал 3-та, 4-та или 5-та в движение и всичко се реши със смяна на вал). За въпросните случай е имало само един симптом преди да се скъса вала - маховик - вибрацията която създава си казва думата.
Белухов - каза ми, че маховика (сваления) бил много добре - къде е той?
Би ли поел риска да караш колата си отново....пак с него ? Въпроса е риторичен - не ми отговаряй - дай отговора сам на себе си.
П.С. В графата "извършени операции" фигурира нашето име, но не защото сме ги извършили ние (риза, шлайф, рециклаж и т.н.), а защото ПОЕМАМЕ ГАРАНЦИЯ ЗА ТЯХ.
П.С.2. - не смятам да пиша повече...
Знаете къде съм - ако някой има някакви забележки или иска да ми обясни нещо - да заповяда на място...
И последно - цените на частите могат да се проверят - работим с Елит Кар.
1. Радвам се, че изказвате вашето мнение и двамата. Очаквах, че ще го направите още в началото на темата.
2. Ванка, много бързо палиш и именно това беше една от причините да напиша тема тук - исках да си сверя часовника с колегите, защото виждах, че ме заливахте в техническа информация, която аз не съм подготвен да оспорвам. В първият си пост съм написал в началото: "може и да греша... " За мен нещата не са само черни или бели... Опитах се да спазя максимална етика и не съм се поддал на провокациите на някои хора, колкото и да им се гледаше сеир.
3. Колата пътуваше към София с единствената цел да стигне при ВАС. Както и за много други процедури (дори по-елементарни) съм тръгвал от Варна за София САМО и само да го направите именно ВИЕ. Това е +150лв за нафта само и само никой друг да не бара по колата. При положение, че закъсвам по тъмно на магистралата и не разполагам със сумата от 250-300 лева единствено за транспортирането й до София, взех компромисното решение да стигне до Пазарджик на 10 километра. Пак казвам - аз си бях внушил и решил, че съм закъсал заради маховика, защото не исках да повярвам, че мотор, за който съм дал горепосочената сума може да чука и да блокира. Казал съм го в първия си пост, може би съм сбъркал като съм го направил, но нямах друг избор. Оказа се, че не е маховика.
Никъде не съм казал, че маховика ми е "перфектен" - казах, че е на износване, но е можел да кара още - държа дебело да подчертая, че не е ВИБРИРАЛ и не е чукал при гасене на мотора. Залагам повече на варианта за некачествено шлайфане, още повече, че Васко би следвало да установи проблем в маховика, когато се качи да кара, за да чуе шума. Другият момент за констатиране на лош маховик е по време на сглобяването.
4. Да, думите ти по телефона бяха такива, но това беше при първото обаждане. След това нещата се промениха и заговорихме за отстъпки и солидарност.
5. Не съм пестил нищо от списъка с извършени операции - написах ги по спомен, защото ремонтната карта беше в жабката на колата, която е при вас. Аз имах желанието още в началото да опиша всичко точка по точка с цената, но нямаше как.
Цената на каквото и да било - труд или части НИКОГА нямаше да го направя на въпрос пред когото и да е, ако всичко с колата беше наред. Казах, че съм прежалил сумата само и само да имам качествено направена кола.

След такова отчаяние съм благодарен, че нещата се развиха така без повече усложнения и главоболия. Съгласен съм на предложения ми вариант да се замени мотора от друга кола, която е странично ударена и двигателят е бил читав със сервизна история в сервиза, като аз няма да имам повече финансови ангажименти. Ще се монтират моите нови водни помпа и термостат и рециклирано турбо. Ще повярвам, че моторът е в много добро състояние. Смятам, че това е достатъчно добра компенсация в случая, за което БЛАГОДАРЯ!
- xterminator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Изключително благодаря на всички колеги застъпили се за мен! Живи и здрави да сте!
Опитах се да бъда максимално въздържан, въпреки провокациите и хленченето на някои да пусна името веднага и тнт - именно това чаках - хората от сервиза да излязат със становището и гледната си точка!
Весели празници на всички да сте живи и здрави!
Опитах се да бъда максимално въздържан, въпреки провокациите и хленченето на някои да пусна името веднага и тнт - именно това чаках - хората от сервиза да излязат със становището и гледната си точка!
Весели празници на всички да сте живи и здрави!

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Аз не искам да се повтарям, но дали ще може да погледнем с няколко снимки откъм цилиндрите...?
П.С. Моля, не заключвайте темата. След като хвърля евентуално един поглед върху цилиндрите бих искал да си изкажа мнението и аз... технически и ценово в качеството си на потребител на форума.
П.С. Моля, не заключвайте темата. След като хвърля евентуално един поглед върху цилиндрите бих искал да си изкажа мнението и аз... технически и ценово в качеството си на потребител на форума.
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
може би не е моя работа да коментирам, но искам да напиша нещо към собственика на колата:
колега, след такъв ремонт не е сериозно да тръгнеш веднага на дълъг път. да, би следвало да ти е перфектна колата, но истината е, че е малко вероятно всичко да е перфектно, дори в БМВ да е извършен ремонта. ако бях на твое място щях да покарам колата леко из града първо, а след това леко по околовръстното/извънградско в близост до София.
второто е, че веднага като си чул шума е трябвало просто да оставиш колата там и да се опиташ по някакъв начин да им покажеш, че се чува. не е сериозно да караш няколко хиляди километра кола с шум в двигателя, особено след този ремонт. не знам какво си очаквал, че ще се случи.
колега, след такъв ремонт не е сериозно да тръгнеш веднага на дълъг път. да, би следвало да ти е перфектна колата, но истината е, че е малко вероятно всичко да е перфектно, дори в БМВ да е извършен ремонта. ако бях на твое място щях да покарам колата леко из града първо, а след това леко по околовръстното/извънградско в близост до София.
второто е, че веднага като си чул шума е трябвало просто да оставиш колата там и да се опиташ по някакъв начин да им покажеш, че се чува. не е сериозно да караш няколко хиляди километра кола с шум в двигателя, особено след този ремонт. не знам какво си очаквал, че ще се случи.

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Denmark написа:може би не е моя работа да коментирам, но искам да напиша нещо към собственика на колата:
колега, след такъв ремонт не е сериозно да тръгнеш веднага на дълъг път. да, би следвало да ти е перфектна колата, но истината е, че е малко вероятно всичко да е перфектно, дори в БМВ да е извършен ремонта. ако бях на твое място щях да покарам колата леко из града първо, а след това леко по околовръстното/извънградско в близост до София.
второто е, че веднага като си чул шума е трябвало просто да оставиш колата там и да се опиташ по някакъв начин да им покажеш, че се чува. не е сериозно да караш няколко хиляди километра кола с шум в двигателя, особено след този ремонт. не знам какво си очаквал, че ще се случи.
Е та той нали не веднъж им е казал че има шум
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани