"Ударили" ли са технологичния таван за атмосферки
Модератор: Общи модератори
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Вече не е Е-класата, ами ЦЛС-а. Брабус Рокет 730 коня ... тралала 367 км /ч .... нещо от сорта. Аз си мисля, че БМВ полека увеличават кубатурата. До сега незнам дали има БМВ с над 5 литра двигател
Но М5/М6 двигателя при следващия Фейслифт, ще бъде с още повече кончета ми се струва .... няма да оставят така нещата ... БМВ дръпнаха на Мерцедес 507 вс 476 коня и мерцедес веднага пуснаха 517 коня версия....време е за отговора на БМВ
Според мен двигателя може да се доразшири до 5.5 литра и мощност от 550 к.с. (тва е супер ламерско изказване ..... може би така ми се иска)


Според мен двигателя може да се доразшири до 5.5 литра и мощност от 550 к.с. (тва е супер ламерско изказване ..... може би така ми се иска)

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Абсолютно прав си
Тя Е39 в спортния вариант беше почти непригодна за разни тунинги от този тип, какво остава с този
Така както си говориме сладко-сладко,някой замисли ли се какво направиха Мерцедес с последното и най-мощно засега издание на Е-клас, купе тип 211
Премахнаха нагнетателя и повишиха кубатурата до респектиращите 6,3 литра, с което автомобила поскочи още повече и то в ниските обороти (говориме за заместването на механичен компресор) ... Те просто се завърнаха към атмосферното пълнене и единодушно изпитателите се изказаха доста по-ласкаво за методиката им.
Значи все пак кубатурата си остава незаменима
Смятам ,че в нормалните модификации като 335 напр. може да си позволят такива издувки, но когато стане въпрос за чисто спортните им версии ,тези технологий трябва да си останат табу
Няма нищо по-хубаво от високо оборотен двигател за пистите ...
Георги Пенчев


Така както си говориме сладко-сладко,някой замисли ли се какво направиха Мерцедес с последното и най-мощно засега издание на Е-клас, купе тип 211

Значи все пак кубатурата си остава незаменима


Георги Пенчев
Малко офтопик:
Offtopic2: http://videos.streetfire.net/search/335 ... 779a39.htm
MaXimal написа:2006 BMW M5 Nitrous 1/4 mile Drag Racing trap speed 0-60
1/4 Mile ET: 11.581
1/4 Mile MPH: 126.350
1/8 Mile ET: 7.624
1/8 Mile MPH: 96.960
0-60 Foot ET: 1.959
Temperature F: 64.0
Timeslip Scan:
Car Make: BMW
Car Model: M5
Car Type: Nitrous
Car Year: 2006
Driver: topsupra
http://www.dragtimes.com/2006-BMW-M5-Pictures-7809.html
Offtopic2: http://videos.streetfire.net/search/335 ... 779a39.htm
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Penchev написа:Така както си говориме сладко-сладко,някой замисли ли се какво направиха Мерцедес с последното и най-мощно засега издание на Е-клас, купе тип 211Премахнаха нагнетателя и повишиха кубатурата до респектиращите 6,3 литра, с което автомобила поскочи още повече и то в ниските обороти (говориме за заместването на механичен компресор) ... Те просто се завърнаха към атмосферното пълнене и единодушно изпитателите се изказаха доста по-ласкаво за методиката им.
Георги Пенчев
Жоре позволими да не се съглася с теб,компресорния мотор беше и ще е по-бърз от новия атмосферен В8-мак...особенно в ниските....изпитателите се изказаха ласкова за цялата кола че е по приятна,а не само защото е сменен мотора

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- BMW_dreamer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 26.11.2005
ооо равитието на турбо моторите при BMW никога не е спирало виж какви мотори правеше Алпина.През определен период от време от Бухлое излизаше някое турбоFlat 6 написа:Loewe написа:БМВ 2002 турбо е първата кола с турбо сериино производство, излиза 1973г. , 2 години преди Порше 930 турбо
Нелсън Пикет печели за пръв път Шампионата във Формула 1 с турбо двигател през 1983г
Нещо за традиции ли стана въпрос
Хахаха, точно такъв отговор провокирах![]()
И понеже говориме за серийни коли, спокойно може да махнеш втория ред и да добавиш "Край на традициите/историята"



- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
pAbLo написа:SlipKnoT написа::OT: Мноо ме кефят ТОП моделите на Порше.. 'сичките са ТУРБО..
Я дай пак![]()
997 GT3,turbo ли е според теб
GT3 не е топ модела...ГТ2 е топ модела а той е с турбо

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Мите,за автомобила специалистите споделят ,че е малко по-бърз от предходния, работи и в едни честоти , които за Мерцедес доскоро бяха немислимо нещо предвид стратегийте им най-малктото ...
Това разбрах аз и не вярвам да върнат с крачка назад
Все си мисля, че двигателя от най-лошия Х5 LeMan един ден може да бъде използван в бъдещ спортен модел,ако не в този си вид то като база с евентуално усъвършенстване
Георги Пенчев
Това разбрах аз и не вярвам да върнат с крачка назад
Все си мисля, че двигателя от най-лошия Х5 LeMan един ден може да бъде използван в бъдещ спортен модел,ако не в този си вид то като база с евентуално усъвършенстване

Георги Пенчев
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Penchev написа:Мите,за автомобила специалистите споделят ,че е малко по-бърз от предходния, работи и в едни честоти , които за Мерцедес доскоро бяха немислимо нещо предвид стратегийте им най-малктото ...
Това разбрах аз и не вярвам да върнат с крачка назад
Все си мисля, че двигателя от най-лошия Х5 LeMan един ден може да бъде използван в бъдещ спортен модел,ако не в този си вид то като база с евентуално усъвършенстване![]()
Георги Пенчев
има тука едни дино графики на компресора и на атмосферния още от 2000 компресора има 700нм така до 5000 после пада ама пак е колкото на атмосферния конете са почти в едни обороти...все си мисля че компресорния ще е по-бърз

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
давай графиките да ги разнищим...
а за скоростите знае ли се нещо?

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
[steeN] написа:давай графиките да ги разнищим...а за скоростите знае ли се нещо?
на списание са ,няма как да ги сканирам

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
[/quote]ооо равитието на турбо моторите при BMW никога не е спирало виж какви мотори правеше Алпина.През определен период от време от Бухлое излизаше някое турбо
мислиш ли че това е случайно BMW прави през Е34 М5 атмосверно 340кс а Алпина би турбо 360кс аналогичен пример по рано с Е24 така че развитие винаги е имало и както казаха и другите когато технологията напредна достатъчно еи ти 335i[/quote]
Този пример ми струва неубедителен, защото излиза 20к.с. подобрение след турбиниране
Освен това Алпина си е просто една тунинг фирма, която при това май е единствената в света, която тунингова мотор бе подобрение (пример Z
...



Този пример ми струва неубедителен, защото излиза 20к.с. подобрение след турбиниране

Освен това Алпина си е просто една тунинг фирма, която при това май е единствената в света, която тунингова мотор бе подобрение (пример Z

48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани