Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремонт
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Пикаеща дюза(не разпръсква ,а тече) и това стопява или пробива буталото в следствие на повишена температура в челото на буталото.
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Това не може да се случи за секунди според мен. Трябва да има симптоматика няква, как така дюза пикае и ти си караш нормално. Нещо детонации, прекъсване, тинтири минтири. Не е възможно да се изпикае, ти да не усетиш и так - колата спира, щото буталото си .... майката. Тука има нещо...
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
При тези мотори се случва сравнително често да се пробие бутало, пък дали е от дюза или нещо друго 

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
adovet написа:При тези мотори се случва сравнително често да се пробие бутало, пък дали е от дюза или нещо друго
Най-малкото недобре работеща дюза почва да клати оборотите на празен ход... Имам усещането, че и турбото влиза в схемата с масълце, което може при изгаряне да смаже буталото. Това с дюзата само... някси не мога да си го обясня логически как става. Ако някой може и има опит ще съм благодарен да обясни... Виждал съм на диагностика неработеща дюза и кво прави колата... клати оборотите. А при колегата всичко е било ок и изведнъж колата спира. Просто се чудя възможно ли е?
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Да кажа опита си по темата. Преди да прибегна до рециклаж , в студено време като палех колата сутрин на минусови температури , мотора претрисаше ( губеше оборот ) няколко пъти така докато мотора поразнесе маслото и позагрее . След това нямаше никакви проблеми. Това беше с корекция на 2ри цилиндър +2,6 ( мерено на незагрял напълно мотор) . След рециклажа ( 2 разпръсквача , 1 игла и 1 клапан сменени , всички дюзи на стенд обаче ) това нещо се загуби , сега като я паля на -5 градуса няма такова нещо.
Предполагам това може да се каже че е симптом. Също така моторната електроника записваше грешка тогава именно от дюза, а за да запише , значи на студен мотор корекцията е била +5 и нагоре ( това е допустимата граница ) .
За да претриса така , за мен означава , че дюзата е била запушена , а не пикаеща , прав ли съм ? + корекция пикаене или запушване означава ?
И все пак , страха си остава ,че е възможно да не са ги рециклирали добре и лека полека да си ям мотора , ама това без никакви симптоми ли се случва ??
Предполагам това може да се каже че е симптом. Също така моторната електроника записваше грешка тогава именно от дюза, а за да запише , значи на студен мотор корекцията е била +5 и нагоре ( това е допустимата граница ) .
За да претриса така , за мен означава , че дюзата е била запушена , а не пикаеща , прав ли съм ? + корекция пикаене или запушване означава ?
И все пак , страха си остава ,че е възможно да не са ги рециклирали добре и лека полека да си ям мотора , ама това без никакви симптоми ли се случва ??
- xterminator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Ами, не знам дали има степен, с която пикае или просто пикае или не пикае 

- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Без да ми се сърдят колегите- от тук нататък ще се допускат само мнения свързани с технически въпроси!
Off topic ще трия без предупреждение!
Off topic ще трия без предупреждение!
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Да няма ЧЕП колата? Това може да бъде причина....
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Що се отнася до техническата част мен ми е любопитно кои са всичките прицедури по ремонта..очевадно е имало задрало бутало...щом е разстъргван блока и е набивана риза(не бих казал че тая процедура е опасна доста хора прицедират така...работя в един официален сервиз на една друга марка и имаме шлайф база и това е ежедневие) вала шлайфан ли е и на какъв ремонт. Какъв е варианта да е имало микропукнатина на вала? Крив ли е бил? Изправян ли е? То и на мен ми стана ясно кой е сервиза ама за мен това са едни от най точните и готини хора които познавам. Съжалявам за момчето и неговите проблеми и съм почти сигурен че нещата ще се наредят. Със здраве 

- xterminator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Шлайф на вала имаше. Написал съм го в списъка с извършени процедури в първия пост. Нямам никаква представа на колко са го взели и с какъв ремонт е, дали е бил крив или са го изправяли, въобще не съм го виждал даже. Действал съм на 100% доверие. Мисля, че е възможно при шлайфа да са направили нещо, но не е само това. Колата си имаше проблем от самото начало и за некачествения ремонт/части говореше и огромния разход на масло.
Аз също бях толкова добре настроен към този сервиз и хората в него, че ако бях видял подобна тема щях да вляза и да обяснявам на автора, че не е прав и че са много точни, докато не го изпитах на свой гръб...
Аз също бях толкова добре настроен към този сервиз и хората в него, че ако бях видял подобна тема щях да вляза и да обяснявам на автора, че не е прав и че са много точни, докато не го изпитах на свой гръб...
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Да де, ама това са въпроси, на които само майсторите могат да отговорят. За същите работи си мислих и аз, само че като няма достатъчно информация, а такава информация може да се изучи само на място. Има вероятност дори да са сглобили мотора добре, но самия вал да не е отремонтиран от подизпълнителя добре, което не ги отървава от отговорност, защото те работят с тези хора. Но е добре да се стигне до истината, за да може да се търси отговорност от този, който е допуснал грешката и всеки да поеме собствената си отговорност. Твърденията им, че скъсването се е получило от маховика лично мен ме дразни, защото е бягане от отговорност чрез неверни твърдения срещу човек, който идея си няма от механика. Това е подло!!! Също така при монтажа/демонтажа са окепазили алтернатора на човека и отново не взимат мерки, а го пускат да си тръгне така. Съответно на път остава без каквито и да е светлини през нощта и за малко не става голяма беля. Те застрашават, както неговия живот, така и живота на спътниците му, а именно жената на човека. Опасявам се, че тези хора могат да бъдат квалифицирани като обществено опасни. Казвам го с цялата си сериозност това нещо. Ами ако се беше случила трагедия!??? На тези неща трябва да се обръща специално внимание! Не се базикам въобще! Казвам тези неща и горното за простия народ, защото ние постоянно ревем срещу политици, власт имащи за техни постъпки, а реално сме същите на едно по-микроравнище. Политиците са еманация на народа и ежедневието, тази случка има абсолютно същата логика. ТОВА НЕ МОЖЕ ДА ПРОДЪЛЖАВА ТАКА!!! Не ги виня за парите, които са взели. Взели-взели, ок, но да беше свършена работата добре, или ако не е свършена да си я свършат. Нямаше да се стига до тук, ако всеки беше човек на място. Трябва да се научим да се уважаваме, в противен случай всички загиваме, разберете го. Очевадно става въпрос за голям набор от грешки, комплексен проблем. Валът може да е бил с микропукнатина, може да е бил крив, може да има грешна сглобка, недозатегнати болтове, луфтове, различно по тежина бутало и т.н. и т.н. Колата е била с шум веднага след сглобяването, който се е усилил, гълтала е яко масло... варианти бол и все сериозна симптоматика, на която не е обърнато внимание. Жалко е, наистина е жалко. За да има смисъл цялата тази тема, проблемът трябва да се изучи из основи, а сервизът да компенсира човека. По горе стана ясно, че има работими и приемливи варианти за това.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Някой да вземе да заключи тая пародия или да я премести в "извън темата" и да я почнем предколедно.
- ремонт на мъртво роден мотор - 4000лв
- крив колянов вал - голям разход на масло
- скъсан колянов вал - незавъртащ стартер
-
-
Понякога правим ПРЕМИУМ сеир на останалите марки.
- ремонт на мъртво роден мотор - 4000лв
- крив колянов вал - голям разход на масло
- скъсан колянов вал - незавъртащ стартер
-
-
Понякога правим ПРЕМИУМ сеир на останалите марки.
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Lenco написа:Някой да вземе да заключи тая пародия или да я премести в "извън темата" и да я почнем предколедно.
- ремонт на мъртво роден мотор - 4000лв
- крив колянов вал - голям разход на масло
- скъсан колянов вал - незавъртащ стартер
-
-
Понякога правим ПРЕМИУМ сеир на останалите марки.
Кво имаш предвид, не знам...
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
slitter написа:Lenco написа:Някой да вземе да заключи тая пародия или да я премести в "извън темата" и да я почнем предколедно.
- ремонт на мъртво роден мотор - 4000лв
- крив колянов вал - голям разход на масло
- скъсан колянов вал - незавъртащ стартер
-
-
Понякога правим ПРЕМИУМ сеир на останалите марки.
Кво имаш предвид, не знам...
Такс другото нещо за парите....аз погледнах какво е правено обатойно е сори колеги ама вие знаете ли как вървят цените в една шлайф база...щото аз в такова работя или айде не там в друг отдел ама всеки деб съм там. Ако му е реяизирана главата е поне 4-500 лева говорим изцяло...разстъргване на блок и еяентуално тунел и набиване ризи пак е толко...шлайф колянов вал ако е наякой ремонт 2-300 l лв...рециклирането на турбината е около 7-800 лв.... дюзи рвциклаж 200 лв дюза..втора употреба части не зная вадене на мотор слагане на мотор ...труд по разглобяване и сглобяване....гарнитури масла...смятайте. сега дали е рвнтабилно всеки сам си знае аз също бих ремонтирал...защото това ми е работата и знам кви греди втора ръка има...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
choio написа:slitter написа:Lenco написа:Някой да вземе да заключи тая пародия или да я премести в "извън темата" и да я почнем предколедно.
- ремонт на мъртво роден мотор - 4000лв
- крив колянов вал - голям разход на масло
- скъсан колянов вал - незавъртащ стартер
-
-
Понякога правим ПРЕМИУМ сеир на останалите марки.
Кво имаш предвид, не знам...
Такс другото нещо за парите....аз погледнах какво е правено обатойно е сори колеги ама вие знаете ли как вървят цените в една шлайф база...щото аз в такова работя или айде не там в друг отдел ама всеки деб съм там. Ако му е реяизирана главата е поне 4-500 лева говорим изцяло...разстъргване на блок и еяентуално тунел и набиване ризи пак е толко...шлайф колянов вал ако е наякой ремонт 2-300 l лв...рециклирането на турбината е около 7-800 лв.... дюзи рвциклаж 200 лв дюза..втора употреба части не зная вадене на мотор слагане на мотор ...труд по разглобяване и сглобяване....гарнитури масла...смятайте. сега дали е рвнтабилно всеки сам си знае аз също бих ремонтирал...защото това ми е работата и знам кви греди втора ръка има...
Рециклирането на турбина може да е и 100лв...
Темата наистина е приключена,да не се окаже ,че не сервиза като монтажисти - защото те нито струговат ,нито шлайфат нито мерят валове а само ги монтират и ги пращат с фирма с която работят..
Нека автора първо си изясни ситуацията,КАКВО точно се е случило след това да пише ,където си поиска неговото мнение

Нещата винаги имат 2 страни ,пак казвам НЕ защитавам никого,аз също съм потребител ,но е важно да се намери истината..а за цената,като знам че съм сменял бутало и клапани (чисто нови клапани,бутало друго) и т.н ремонта без шлайфане на вал,набиване на ризи и тем подобни беше над 2к ..тука вече идва момента на цената на труда и много малки части ,така че 4к не е чак толкова главоломна за цялото това нещо...но нека се изясни накрая какво е станало

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани