Трудно палене ГИ BRC

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: BMW

Трудно палене ГИ BRC

Мнение от ilia1984 » 18 Дек 2015, 17:45

Колеги колата пали трудно студена на бензин двигателя е 1,9 М43ТU .Колата върви супер на бензин.И на газ върви без проблеми,само дeто като я карам на газ пали много трудно като е студена.Ако я покарам малко само на бензин проблема се оправя,пали на четвърт.Газовата е BRC Sequent 24 и винаги пали на бензин :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 7.04.2012
Местоположение: Плевен
Кара: пил
Мечтае да кара: пил и да стигне жив
Детайли за колата: мътни

Re: Трудно палене ГИ BRC

Мнение от EH0260BB » 18 Дек 2015, 17:59

Ако след престой двигателя запалва с продължително въртене на стартер (повече секунди), значи по някаква причина налягането от бензиновата помпа до рейката е спаднало. Провери бензинова помпа , регулатор и накрая дюзи.
При мен имаше такъв проблем и се оказа, че бензиновата помпа не може да задържи налягането и връщаше бензина в резервоара след като угася двигателя. Можеш да провериш дали тя е причината, като закачиш манометър с маркуч директно за изхода й, завърти стартера и провери дали налягането ще се запази или ще падне на нула.
40345

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Трудно палене ГИ BRC

Мнение от ACCELERATOR » 18 Дек 2015, 18:19

EH0260BB е прав, но вариант е и газовата да не ти е настроена правилно. Казваш, че ако покараш на бензин известно време, и се оправя. А как се държи тогава на газ? Ако сместа на газ ти е твърде богата или бедна, компютърът на колата ще се нагоди, като си настрои т.нар. "трим"-ове, за да компенсира неточността. Така например, ако на газ ти е много бедна, бензиновият компютър ще коригира така, че да увеличи времената на дюзите, и на газ смесите ще станат нормални. На бензин обаче сместа ще ти е богата, и като я палиш студена ще се дави. Или обратно - ще е твърде бедна, и пак ще пали трудно.
Все пак, трябва мноого да ти бяга настройката на газ, че да ти затруднява паленето, но вече от нашите газаджии нищо не може да ме учуди..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: BMW

Re: Трудно палене ГИ BRC

Мнение от ilia1984 » 18 Дек 2015, 18:24

ACCELERATOR написа:EH0260BB е прав, но вариант е и газовата да не ти е настроена правилно. Казваш, че ако покараш на бензин известно време, и се оправя. А как се държи тогава на газ? Ако сместа на газ ти е твърде богата или бедна, компютърът на колата ще се нагоди, като си настрои т.нар. "трим"-ове, за да компенсира неточността. Така например, ако на газ ти е много бедна, бензиновият компютър ще коригира така, че да увеличи времената на дюзите, и на газ смесите ще станат нормални. На бензин обаче сместа ще ти е богата, и като я палиш студена ще се дави. Или обратно - ще е твърде бедна, и пак ще пали трудно.

Проблема е само когато се кара на газ ,когато се кара на бензин пали без проблем, вървенето на газ и бензин е много добро даже доста добро :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Трудно палене ГИ BRC

Мнение от ACCELERATOR » 18 Дек 2015, 19:17

ilia1984 написа:
ACCELERATOR написа:EH0260BB е прав, но вариант е и газовата да не ти е настроена правилно. Казваш, че ако покараш на бензин известно време, и се оправя. А как се държи тогава на газ? Ако сместа на газ ти е твърде богата или бедна, компютърът на колата ще се нагоди, като си настрои т.нар. "трим"-ове, за да компенсира неточността. Така например, ако на газ ти е много бедна, бензиновият компютър ще коригира така, че да увеличи времената на дюзите, и на газ смесите ще станат нормални. На бензин обаче сместа ще ти е богата, и като я палиш студена ще се дави. Или обратно - ще е твърде бедна, и пак ще пали трудно.

Проблема е само когато се кара на газ ,когато се кара на бензин пали без проблем, вървенето на газ и бензин е много добро даже доста добро :roll:

Точно затова те питах, след като си я карал известно време на бензин и почне да пали нормално, когато включиш на газ как е веднага след това? Ако първите няколко км на газ усещаш леко прекъсване, или отзад смърди яко на лук и чесън, и после се оправя, значи газовата не ти е настроена както трябва.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Трудно палене ГИ BRC

Мнение от vladobate » 18 Дек 2015, 19:23

ilia1984 написа:
ACCELERATOR написа:EH0260BB е прав, но вариант е и газовата да не ти е настроена правилно. Казваш, че ако покараш на бензин известно време, и се оправя. А как се държи тогава на газ? Ако сместа на газ ти е твърде богата или бедна, компютърът на колата ще се нагоди, като си настрои т.нар. "трим"-ове, за да компенсира неточността. Така например, ако на газ ти е много бедна, бензиновият компютър ще коригира така, че да увеличи времената на дюзите, и на газ смесите ще станат нормални. На бензин обаче сместа ще ти е богата, и като я палиш студена ще се дави. Или обратно - ще е твърде бедна, и пак ще пали трудно.

Проблема е само когато се кара на газ ,когато се кара на бензин пали без проблем, вървенето на газ и бензин е много добро даже доста добро :roll:

Е нали казваш че пали винаги на бензин , как тогава като я караш на газ пали трудно . Пишеш като покараш малко на бензин няма проблем , е нали кат запали пали на бенз и щеш не щеш поне 5-10 секунди работи на бенз така или иначе . Не мога да разбера . Освен да ти изпуска някоя дюза газова и кат загасиш да си църка малко квото е останало изпарена газ и да се дави с бенза , не съм сигурен обаче това ще породи описания проблем. Така или иначе газовите инжектори си искат калибрация , че се променя и то осезаемо , аз лично всеки 10хил. си ми ги проверяват и съм доволен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Трудно палене ГИ BRC

Мнение от spacepl » 18 Дек 2015, 19:27

Казва, че ако е карана на газ преди да угаси, после пали трудно. Най-вероятно ти е богата сместа на газта, компа обеднява и на сутринта като тръгнеш да палиш, той подава по-бедна смес и комбинирано със студеното време - пали трудно. Отиди някъде да ти видят адаптациите на горивото и по тях да ти настроят газовия комп.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Трудно палене ГИ BRC

Мнение от ACCELERATOR » 18 Дек 2015, 20:33

spacepl написа:Казва, че ако е карана на газ преди да угаси, после пали трудно. Най-вероятно ти е богата сместа на газта, компа обеднява и на сутринта като тръгнеш да палиш, той подава по-бедна смес и комбинирано със студеното време - пали трудно. Отиди някъде да ти видят адаптациите на горивото и по тях да ти настроят газовия комп.

И аз това се опитах да обясня :lol:
Важно е, преди да ти настроят газовата, да си карал известно време на бензин, за да не се получават такива разминавания.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Трудно палене ГИ BRC

Мнение от zvetiko » 18 Дек 2015, 23:29

Колега, провери дали от маркуча след изпарителя, поради повреден клапан, не се пълни колектора с газ и сутринта горивната смес е прекалено богата- имал съм 2-3 подобни случаи, след смяна на клапана, проблема се е решавал.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: Бмв Х1 2021 г.

Re: Трудно палене ГИ BRC

Мнение от kruz » 19 Дек 2015, 11:16

zvetiko написа:Колега, провери дали от маркуча след изпарителя, поради повреден клапан, не се пълни колектора с газ и сутринта горивната смес е прекалено богата- имал съм 2-3 подобни случаи, след смяна на клапана, проблема се е решавал.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: Бмв Х1 2021 г.

Re: Трудно палене ГИ BRC

Мнение от kruz » 19 Дек 2015, 11:23

zvetiko написа:Колега, провери дали от маркуча след изпарителя, поради повреден клапан, не се пълни колектора с газ и сутринта горивната смес е прекалено богата- имал съм 2-3 подобни случаи, след смяна на клапана, проблема се е решавал.

При мен беше точно така спукана мембрана изпуска пълни колектора и сутрин едвам палеше,ако е загасена на газ.Много е богата сместа на първото палене и е опасно да не гръмне сутрин,че с тези мластмасови колектори лошо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Трудно палене ГИ BRC

Мнение от spacepl » 19 Дек 2015, 16:01

При газовия инжекцион, дюзите не пускат газта в колектора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Трудно палене ГИ BRC

Мнение от vladobate » 19 Дек 2015, 16:05

spacepl написа:При газовия инжекцион, дюзите не пускат газта в колектора.

Ами къде , малко след него ама пак там :yes: . Не е в цилиндъра директно така или иначе , та има резон в предположението .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Трудно палене ГИ BRC

Мнение от spacepl » 19 Дек 2015, 20:28

vladobate написа:
spacepl написа:При газовия инжекцион, дюзите не пускат газта в колектора.

Ами къде , малко след него ама пак там :yes: . Не е в цилиндъра директно така или иначе , та има резон в предположението .


Дюзите държат газта в инжектроната (газовата) рейка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Трудно палене ГИ BRC

Мнение от vladobate » 19 Дек 2015, 21:39

spacepl написа:
vladobate написа:
spacepl написа:При газовия инжекцион, дюзите не пускат газта в колектора.

Ами къде , малко след него ама пак там :yes: . Не е в цилиндъра директно така или иначе , та има резон в предположението .


Дюзите държат газта в инжектроната (газовата) рейка.

Вярно е . Разбрал съм те за общия случай , не в частност неработен режим :yes: .

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook