Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремонт

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от slitter » 17 Дек 2015, 23:54

Ами мога да кажа, че в тая наша майка България всичко си еба майката, а както виждам и във форума... Жалко е! Затова вече не съм от най-активните писари тука...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от Haddess » 18 Дек 2015, 0:03

adovet написа:
slitter написа:
adovet написа:
slitter написа:С интерес бих направил обследване на тоя двигател що е думнал!!! Някъде има грешка и то остра!!! Ако правилно съм разбрал, човекът е имал шум веднага след кат си е взел колата, който по-късно се е усилил и накрая е думнал!

То е ясно на всички, че е направен калпав ремонт. Идеята е поне до някъде да си понесат последствията тея дето са го направили. Поне да беше някаква мижава цена, а те са му взели колкото струва друга такава кола в движение.


Аз за тва казах да му купят един мотор и всички да са умерено недоволни...

Това на дали ще стане колко и да са солидарни

Да каже кой е сервиза и отиваме с вилите и факлитем като едно време :mhihi: .
Шегата на страна, но бизнеса си е бизнес, правиш уговорка плаща ти се, не си свръшил работа, като ти направят рекламация си длъжен по писани и неписани закони да го направиш ! :censored:
Като пари се дават, за свършена работа, авансово пари се оставя за капаро, но това е друг въпрос.
На читавите сервизи, се дават части с гратисен период. :dunno:
Последна промяна Haddess на 18 Дек 2015, 0:06, променена общо 2 пъти
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.01.2010
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от xterminator » 18 Дек 2015, 0:05

Първо искам да кажа едно голямо БЛАГОДАРЯ на колегите, които се ангажираха да ми отговорят, че и помощ предложиха. :yes:


slitter написа:С интерес бих направил обследване на тоя двигател що е думнал!!! Някъде има грешка и то остра!!! Ако правилно съм разбрал, човекът е имал шум веднага след кат си е взел колата, който по-късно се е усилил и накрая е думнал!


Колега, правилно си разбрал и съм ги уведомил майсторите за това чукане, обаче всеки път бях обсипван и овъртулван в техническа информация и така се извъртаха нещата, че едва ли не от клатенето на ауспуха може да идва този шум, но не и от тяхна грешка. :shock:

След като постнах темата получих множество лични съобщения и след кратка комуникация се оказа, че далеч не съм единствения, който е патил от този сервиз. Искам да остана максимално коректен и щом тук не е редно да споделям имена - ще го направя в рубриката, която трябва и ще ви пусна линк.
Колата е поддържана редовно редовно в този сервиз, води й се сервизна история и във времето (за 4 години) може би съм им оставил почти още толкова пари. Изглеждали са ми коректни през цялото време, но границите на коректността им се е простирала до времето когато трябва поемат отговорност за гаф за хиляди левове.
Искам пак да подчертая, че е меко казано несериозно след като си отварял мотора, ремонтирал си го доста сериозно, правил си и си преправял, затваряш го и нещо започва да чатка вътре прогресивно, да гори масло колкото нафта и след 4500 км да блокира да търсиш проблема някъде другаде, а не в "майсторлъка" си. Не искам да ме разбирате погрешно - който не е ремонтирал - той не е грешил и некоректното в случая е, че няма желание за поемане на отговорността. Всеки може да сбърка и най-мъжкарското е да си признаеш и да поемеш отговорност, а не да се чудиш как да не останеш без печалба.
И тъй като, както казах, не сме малко хората патили - има вариант да се обединим и да вземем мерки срещу това, което се случва. :bang:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.01.2010
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от xterminator » 18 Дек 2015, 1:00

Сега се сетих, че в началото на първия си пост обещах да разкажа за последствията от разлятата хидравлична течност. Беше доста обилно и въобще не предполагах, че може да се случи това, което се случи. Докато са я бутали напред-назад и е въртян волана налягането в хидравличната система се е повишило и е избило през капачката.
Та като си взех колата от сервиза след големия ремонт и тръгнах за Велинград вече беше тъмно и когато вече бях стигнал до дефилето на един завой започна да ми свети таблото като дискотека - DSC, ABS, Airbag и тнт, таблото взе да мъждука, фаровете също. Стреснах и спрях на една отбивка и 2-3 секунди след като спрях лампичките на таблото изгаснаха, таблото и фаровете засветиха нормално. Тръгнах. 5 минути по-късно на един лек завой със скорост от около 70 км/ч пак светнаха лампичките и момента, в който погледнах таблото ВНЕЗАПНО всичко угасна - табло, двигател и най-лошото... фаровете! Изпаднах в паника, защото не знаех на къде отивам в черната тъмнина. С последните фотони от светлината ми се стори, че от лявата страна на пътя имаше отбивка и по интуиция и спомен се опитах да я нацеля. Спрях! Слава Богу без удар. Но все още бях в ужас, защото не знаех каква ми е позицията спрямо пътното платно... Ами, ако съм спрял в насрещното... Без светлини... Отгоре летят камиони с над 70км/ч... Приятелката ми беше с мен и адски се изплаши. Изкрещях й да излиза от колата и да се отдалечи. С облекчени установих, че горе долу съм уцелил отбивка. Поизбутах я да я донаместя. В колата нямаше грам ток. Лампата на алтернатора не ми е направила впечатление да свети или просто се е сливала с другите лампи от таблото. Отворих капака и светнах с телефона. Миришеше на изгоряла хидравлична течност, изпаряваща се от динамото. Беше подгизнало от хидравлика... Звъннах на момчето от сервиза. Беше около 21:00 вечерта. Казаха, че ще минат да вземат техника и ще дойдат при мен. Това беше коректно, но това, че са допуснали такъв излив на течност върху алтернатора пак е тяхна грешка, защото е станало докато е била при тях. Пристигнаха след около 2 часа и запалихме колата с кабели. В началото динамото не зареждаше добре, но впоследствие като поизсъхна започна да зарежда. И така стигнах до Велинград и се постарах бързо да забравя стреса. 2-3 седмици по-късно лампата на алтернатора започна да ми премига. Паралелно с това историческо ЧУКАНЕ в мотора започнах да се притеснявам да не се случи същото и избях да я карам в тъмното. Разпитах за читав еладжия във Варна и попаднах на един много коректен. Свали динамото и го отвори - беше адска мръсотия и сгур вътре от хидравликата. Направо се наложи да взема един алтернатор втора ръка за 100 лева. Ел-аджията отвори новия алтернатор, провери го - беше адски запазен, почти нов. Сложихме и го лампата спря да мига.
За този случай - бях решил да го преглътна и въобще да не го правя на въпрос, но при положение, че получавам такова отношение - няма как да не го спомена. :nono:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 11.09.2008

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от BAVAREC1 » 18 Дек 2015, 1:40

Колега когато съм бил посетител или клиент не и дваж съм бил свидетел на недоволни или примерно с друг проблем!!!Аз се сетих за един друг проблем след първото посещение взимам колата и педала на спирачки по-твърд и ми викат сменяй течност на спирачки,малко споря с тях сменям течност и пак съответно вдигат ръце,но сега като ходих в Дарукар се оказа,че причината при тях като са сваляли алтелнатора са спукали някаква тръбичка


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от efren » 18 Дек 2015, 9:41

Тоя форум заприличва на Субару форума. Там за въпроса дали някой модел, има някакви недостатъци трият темата и ти пускат линк към собствените им обяви за "нагласени", "гледани" и "обгрижвани" коптори. Не мога да разбера защо всичко това не се пише в темата за некоректни потребители и кое им е толкова ценното на техническите мнения, че да не можем да кажем името на сервиза.
Към автора на темата - да дадеш 4к за ремонт на мотор, който можеш да купиш втора ръка цял за около 1к е несериозно - просто си имал бол пари и си искал да ги дадеш, момчетата са ги взели, защо им се сърдиш? На всички вече стана ясно, че се опитваш да изнудваш сервиза чрез форума, да ти върне част от парите, но тъй като темата се следи и при споменаването му ще бъде изтрита, както написа колегата по горе, не виждам защо се пънеш. Единственото което правиш е по този начин да създаваш лошо впечатление за всички сервизи свързани повече или по-малко с форума, а някои от тях са кадърни момчета, които си вършат работата отговорно и съвестно и да петниш името на всички заедно е малко в повече. Ако имаш оплакване от някой, казваш от кого е, ако не ти стиска, защо занимаваш колегите?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 11.09.2008

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от BAVAREC1 » 18 Дек 2015, 9:47

efren написа:Тоя форум заприличва на Субару форума. Там за въпроса дали някой модел, има някакви недостатъци трият темата и ти пускат линк към собствените им обяви за "нагласени", "гледани" и "обгрижвани" коптори. Не мога да разбера защо всичко това не се пише в темата за некоректни потребители и кое им е толкова ценното на техническите мнения, че да не можем да кажем името на сервиза.
Към автора на темата - да дадеш 4к за ремонт на мотор, който можеш да купиш втора ръка цял за около 1к е несериозно - просто си имал бол пари и си искал да ги дадеш, момчетата са ги взели, защо им се сърдиш? На всички вече стана ясно, че се опитваш да изнудваш сервиза чрез форума, да ти върне част от парите, но тъй като темата се следи и при споменаването му ще бъде изтрита, както написа колегата по горе, не виждам защо се пънеш. Единственото което правиш е по този начин да създаваш лошо впечатление за всички сервизи свързани повече или по-малко с форума, а някои от тях са кадърни момчета, които си вършат работата отговорно и съвестно и да петниш името на всички заедно е малко в повече. Ако имаш оплакване от някой, казваш от кого е, ако не ти стиска, защо занимаваш колегите?

Въобще не изнудва сервиза,като знаем как и омайват човека е почнал и се е доверил дали е имал бол пари!!!!за некачествения ремонт не е виновен той,а те единствено иска да си поемат щетите

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от dr.peshev » 18 Дек 2015, 10:10

efren написа:Не мога да разбера защо всичко това не се пише в темата за некоректни потребители и кое им е толкова ценното на техническите мнения, че да не можем да кажем името на сервиза.

-Никой не е спрял колегата да пише в "Некоректни потребители"
-Ценното е да не се повтаря същата грешка от други колеги!Кои ремонти си заслужават и кои не!
-Това е техническия раздел и споменаването на имена, ще ме принуди да трия!
Нищо не е изтрито до момента,което показва колко либерален е този форум! :yes:
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от efren » 18 Дек 2015, 10:17

4000 лева за ремонт на двигател в кола която цялата струва 4000 лв, ама не е имал бол пари?
Единствено иска да си поемат щетите - тоест да му върнат 4000-те лева, да му отстранят другите причинени щети и да му платят пропуснати ползи :bowdown: - направо да му дадат 7к и да приключваме. И ти и той серете по всички момчета които си вършат работата и си хранят семействата само защото имат сервизи и са свързани с форума. Ако искаш да кажеш, че някой е некадърник или измамник, а само повтаряш, че е сервиз и е известен тук във форума просто седиш плюеш върху всички наред. Обикновено тук се плюе по някого (което само по себе си е тъпо, но за съжаление има такава практика във форума), но да плюеш под общ знаменател е малко как да кажа - прекалено.
Мога да ти кажа какво направих аз, когато ми направиха ремонт на двигателя за 1к и се оказа, че не са свършили работа - първо запретнах ръкави и си зацепих ваноса, защото се оказа, че "професионалистите" за 1к не могат да зацепят двоен ванос, второ с вече зацепен ванос запалих колата, покарах я малко за да се убедя, че не са свършили работа и накрая я закарах в друг сервиз и сложих друг двигател. Стария продадох на части и не си спомням да съм писал тема от рода:
ТУКА В ТОЯ ФОРУМ ИМА ЕДНИ ГАДНЯРИ В ЕДИН СЕРВИЗ, МА НЯА ДА ВИ КАЖА КОИ СА...
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от efren » 18 Дек 2015, 10:20

dr.peshev написа:
efren написа:Не мога да разбера защо всичко това не се пише в темата за некоректни потребители и кое им е толкова ценното на техническите мнения, че да не можем да кажем името на сервиза.

-Никой не е спрял колегата да пише в "Некоректни потребители"
-Ценното е да не се повтаря същата грешка от други колеги!Кои ремонти си заслужават и кои не!
-Това е техническия раздел и споменаването на имена, ще ме принуди да трия!
Нищо не е изтрито до момента! :yes:


Това е разликата със субару форума. Както забеляза и аз смятам, че мястото на темата е там за да не се сере по всички под общ знаменател, слава богу поне, там все още няма оплаквания от "мистериозен" сервиз.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от vankatagsi » 18 Дек 2015, 10:36

Сега пък го нападнахте момчето какъв балък бил че се е доверил на сервиз, който му е обещал че ще му направи колата.. Пуснал е темата да сподели болката си, да предпази и други които не са много наясно с колите и не на последно място да получи съвет как да си търси правата.. Сигурен съм, че скоро ще сподели и името на сервиза. Аз бих го посъветвал да си вземе колата ако не искат да я оправят и да прежали още някоя хилядарка ,ако немооже да го напшрави сам и да премине към първобитните практики за решаване на проблеми, варианти бол... За съжаление в тази държава особено при подобен вид проблеми за които няма разходни документи и описание за извършената услуга, не виждам друг начин за решаване на проблема...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: навсякъде
Кара: както може
Мечтае да кара: както не може...
Детайли за колата: от миналия век

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от drago_pavlov » 18 Дек 2015, 10:43

efren написа:4000 лева за ремонт на двигател в кола която цялата струва 4000 лв, ама не е имал бол пари?

Чел, недочел, ама бърза да дрисне в темата...
Човекът е теглил кредит, за да си оправи колата качествено. Спри се с тия бол пари, че ставаш смешен и дразниш...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от efren » 18 Дек 2015, 10:51

Понеже момчето иска да знае как "да си търси правата" "в тази държава" където "няма разходни документи" ето един прост съвет:

Става време да си вземем щайгата ( а щом пишем в е46 форума в навечерието на 2016-а най вероятно караме щайга, "без забележки"). Казват ни дължимата сума - Х лева. Молим за документ - фактура, касова бележка, разписка. Ако ви издадат фактура или касова бележка проблема е приключен. Ако поради данъчни или каквито и да било други проблеми ви откажат фактура или касова бележка искате разписка, но сега вече е хубаво да ви бъде написана собственоръчно и подписана лично пред вас от човека, който ви взема парите. Ако ви откажат и това става съвсем лесно - звъните на 112 викате полиция с мотива, че някой ви е отнел владението на автомобила и след нейното идване обикновено ви издават фактура - проверено. Ако не си поискате навреме фактурата, касовата бележка или разписката пак има решение - пишете във форума и си вадите поука за следващия път :lol:
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от Archangel » 18 Дек 2015, 10:55

efren написа:4000 лева за ремонт на двигател в кола която цялата струва 4000 лв, ама не е имал бол пари?
Единствено иска да си поемат щетите - тоест да му върнат 4000-те лева, да му отстранят другите причинени щети и да му платят пропуснати ползи :bowdown: - направо да му дадат 7к и да приключваме. И ти и той серете по всички момчета които си вършат работата и си хранят семействата само защото имат сервизи и са свързани с форума. Ако искаш да кажеш, че някой е некадърник или измамник, а само повтаряш, че е сервиз и е известен тук във форума просто седиш плюеш върху всички наред. Обикновено тук се плюе по някого (което само по себе си е тъпо, но за съжаление има такава практика във форума), но да плюеш под общ знаменател е малко как да кажа - прекалено.
Мога да ти кажа какво направих аз, когато ми направиха ремонт на двигателя за 1к и се оказа, че не са свършили работа - първо запретнах ръкави и си зацепих ваноса, защото се оказа, че "професионалистите" за 1к не могат да зацепят двоен ванос, второ с вече зацепен ванос запалих колата, покарах я малко за да се убедя, че не са свършили работа и накрая я закарах в друг сервиз и сложих друг двигател. Стария продадох на части и не си спомням да съм писал тема от рода:
ТУКА В ТОЯ ФОРУМ ИМА ЕДНИ ГАДНЯРИ В ЕДИН СЕРВИЗ, МА НЯА ДА ВИ КАЖА КОИ СА...


Убеден съм, че доста хора във форума обичат да си човъркат по колите. Аз включително. Няма как да не се съгласиш обаче, че не всеки може да отдели време. Аз ВАНОС няма да седна сам да зацепвам никога - ако чета един месец материали и техническа литература може и да се навия. Ако намеря правилните инструменти. Кодирах си сам едно време модула на Valvetronic-а с DIS, обаче вече нямам толкова време. Нямам кога да отделя една събота и неделя да човъркам и да чета TIS и форуми. Още повече, че виждаш, че дори във форума се навъди с хора, които не знаят за какво става дума. Преди години DIS, TIS, кабели, кодирания бяха за ентусиасти и всичко се споделяше. После хората видяха, че има бизнес в това начинание и лека-полека заформиха сервизи, обяви, а като ги попиташ за съвет отговорът беше "Ами ела, ще я погледна, защото не искам да си споделям know-how-то".
И ето - колите ни ходят на сервиз при едновремешните момчета, с които си обменяхме опит. И всеки се надява, че те са същите хора и биха се отнасяли към теб с нормално отношение. Без алчност, без желание да те прекарат, с достойнство. Не забравяй, че за 90% от хората тук колите са хоби, не средство за прехрана, много малко имат реално техническите познания, времето и нужните инструменти, за да си оправят сами колите. Ако беше така сервизите щяха да са умряли от глад отдавна. Аз имам и други занимания. Ако ти разбираш много от коли, аз разбирам много от други работи. Ако ти се наложи да свършиш моята работа и нямаш време, кое ще предпочетеш - да четеш 3 месеца или да ми дадеш пари, за да я свърша аз за 3 дни?

На мен ми също предстои голям ремонт...и пак покрай празниците се появява тема за форумен сервиз. Както преди години аз пусках тема за друг сервиз от форума(където се каза кой е де), и пак като тогава се обезверявам.
И не, поставянето под общ знаменател не е правилно. Но обезверяването на хората от сервизите е тъжната истина и пряк резултат от мисленето на голяма част от начинаещите в "бизнеса" с поправката на автомобили.с
И потребителите не са виновни, че си съставят общо мнение. Като мина през 2 форумни сервиза с такива хора - според теб луд ли съм достатъчно пак да търся тук, да ходя да питам други познати във форума, да се чудя с дни ще ме наиграят ли или не?
И въобще - какво е магическото число за преебаване, след което намираш някое от споменатите от теб "кадърни отговорни момчета"? 3? 5? 15? Колко пъти трябва да търпя някой да яде на мой гръб с моите пари, без да е направил нужното за това? Преди да намеря някой, който ще каже: "Да, прав си, всички гледат да те прецакат. Аз не съм такъв и ще се погрижа за твоя автомобил" и да е откровен, думата му да си тежи на мястото и да има чест.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от efren » 18 Дек 2015, 10:59

drago_pavlov написа:
efren написа:4000 лева за ремонт на двигател в кола която цялата струва 4000 лв, ама не е имал бол пари?

Чел, недочел, ама бърза да дрисне в темата...
Човекът е теглил кредит, за да си оправи колата качествено. Спри се с тия бол пари, че ставаш смешен и дразниш...


Ето - връщаме се в нормалното русло на форума - вместо да плюем под общ знаменател, плюем персонално, важното е да има плюене.
Да ще го кажа още веднъж - да дадеш 4к за ремонт на М-надесет годишна щайга е пръскане на пари, които имаш. Сега ако човека изтегли кредит и сложи в е46-ца чисто нов двигател за да е по сигурен в "качествения ремонт" ?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook