Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремонт

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от vicho » 17 Дек 2015, 20:54

бате, не искам да съм груб, ама ти си си виновен! :kuku:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 16.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 320d & 322ci
Мечтае да кара: e30 с V8

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от Silverlight » 17 Дек 2015, 21:09

И аз съм минал по тоя път в началото на тази годината колега и разбирам как се чувстваш. Моята история пък беше такава: прибрах се от Белгия направих и облсужване масло, филтри и там подобни глупости и хоп след 1к км коляновият ми вал се скъса, както и да е. Водя го, аз на едни "майстори" този още като видя, как не иска да запали колата и каза колянов вал няма проблем сменяме го и аз викам ОК. Оставям колата намирам вал и буталА, и почнах да чакам да дойде ред на моята кола. След 2 месеца чакане и всеки ден ходене в сервиза най-накрая взеха да ми оправят колата до тук добре. Звънят ми онези "майстори" и ми викат колата ти е готова ела и си я вземи. Отивам паля казах им, че ще изпробвам колата и те ми казаха ОК. Прибрах се до вкъщи да взема парите и на идване към сервиза със 2-ра не мога да изкача един малък баир и колата пуши, като печка. Викам на онези колата пуши и не върви, а той ми вика, че са изпробвали колата и колата е била много много добре да ама не, след малко спорове и закани един от майсторите взе, че я оправи сбъркали са някакви вакумни маркучи на ЕГР-то. Източили са моето масло(CASTROL) и са сложили някакъв евтин ментак, тъй като аз не разбираХ много от двигатели тогава не знаех и за гарнитурата, че са сложили пак същата на мястото му. След каране на около 2к км започна едно тракане от двигателя и наду маркучите, закарахме я на един познат майстор и още като запалихме колата каза, че работи на 3 цилиндъра и има някакво бутало, което се е заклещило или се е счупило и накрая излезе, както каза човека. Така, че вяра на майстор да нямаш! :no:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от Gqbriel » 17 Дек 2015, 21:14

ACCELERATOR написа:
Gqbriel написа:
dr.peshev написа:
DiGital написа:Трябвало е да питаш тука за съвет преди всичко да се случи, а не сега след като си изял киселите краставички :)


30 Ное 2015, 23:07
xterminator написа:Добър вечер, колеги!

ПрЕко ме засегнА въпроса с набиването на риза в блока на 320d 150 коня като неизбежна част от основния ремонт? Моля за вашите мнения "за" и "против". Като цяло този мотор не е проектиран и направен с ризи и набиването на такива би могло да създаде проблеми. С интерес ще се радвам да се споделят опит, случки, информация и мнения по въпроса. Търсих в търсачката, но информацията беше оскъдна... :smoke:


viewtopic.php?f=34&t=401280&p=4132185#p4132185

Брой отговори = 0


А това преди или след като вече са набили ризите и са почнали ремонта...ако беше питал дали да сменя мотор или да оправя - едва ли някой ще каже да оправя...

Очевидно, гледайки датата на темата, я е пуснал след ремонта, и след "случката" описана по-горе. Пък и смяната на мотор не винаги е опция. Първо, че не се знае на какъв милионник ще попаднеш, и второ - че филмът със смяната и узаконяването след това никак не е малък. Тъй че, човекът си е преценил и е тръгнал на ремонт. Друг е въпросът, че ремонтът не е направен както трябва.


Кой филм с узаконяването,да сложиш 2.0д на мястото на 2.0д в кола за която е предназначен - сериозно ли?Почти съм убеден,че ще е по-бързо отколкото да разглобят стария,че ще го кодират ,окабелят и ще си тръгне за 1 ден....
После за 4033лв ще си вземе цяла кола десняк дори сам да си я вкара,кеф ти части на килограм,има граница ,която е допустима според мен да се мине при такъв ремонт но ако колата има себестойност поне 4/5 пъти отгоре.Един М47Н може да се намери за около 1.5 максимум ако не и доста надолу с документи и всичко,толкова много колеги продават части и коли на части...милионник, а това ,което го кара какво е - полумилионник ли,няма как да гарантираш нито за неовия си нито за друг,но при тази цена ще стане 2 в 1 - най-малкото..

Човека е преценил,но в случая е трябвало да прегледа как стоят нещата на пазара,минал съм по подобен път ,само че моя ремонт беше 2.1к но това беше преди 5 години,когато частите не се намираха чак толкова лесно а и още тогава ме хвана яд,след няколко дни в нета - но си взех поука с някои неща.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 11.09.2008

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от BAVAREC1 » 17 Дек 2015, 21:29

Колега начина е ще ти споделя когато се чуем по телефона

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от Gqbriel » 17 Дек 2015, 21:33

BAVAREC1 написа:Колега начина е ще ти споделя когато се чуем по телефона

Начина за кое?Да се оправи със съответния сервиз или ....
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от madafaka_donkele » 17 Дек 2015, 21:34

xterminator написа:За мен не остава нищо друго освен да чуя вашите мнения по въпроса (наистина ще се радвам) и да сезирам компетентните институции като КЗП, а впоследствие да се обърна и към адвокат... :|


Видяли са те млад с е46, което за повечето, да не кажа всички родни "майстори" е равнозначно на пиле за скубане и са те прекарали по традиционната схема "взимаме пари за нещо, което реално не сме направили или сме направили, ама с гъза си".
Ясно е, че сега си афектиран и искаш да им размажеш физиономиите и да им вдигнеш сервизчето във въздуха, ама... за съжаление нищо не можеш да направиш. По-скоро нищо, което да доведе до положителен резултат за теб. Нито КЗП ще направят кой знае какво по въпроса, нито ще ги осъдиш бързо. Знаеш колко се точат делата в милата ни родина.
Както казаха някои колеги опитай да говориш с шефа мъжката и да си се разберете, като мъже. Това ти е единствената "игра", както се казва.
А за в бъдеще си "напиши домашното". Иди/обади се на някой или всички форумни майстори. Питай, разпитвай. Дето се казва 3 пъти мери, един път режи. Толкова компетентни колеги имаме щастието да се подвизават във форума ни, че да не се допитваш до тях за такива сериозни неща си е направо грях :mhihi:
И последно - не жали такива хора. Кажи си спокойно кой е сервиза. Не е редно/етично да се прикриват подобни "майстори". Ще е изключително жалко обаче, ако се окаже някой от утвърдените във форума имена де :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от павката » 17 Дек 2015, 21:38

xterminator написа:те ме убедиха, че ако я направим като хората ще си я карам още много дълго време
.....няма как да стане като нов заводски, въпреки ремонта и имало допустими отклонения и луфтове и затова нямало как да не чука. Аз какво съм искал, напълно нов мотор както излиза от завода ли? За да станело както трябва – трябвало да се сменят 4 бутала с 4 биели.Не можело да отговарят за всички други компоненти в мотора“

тези момчета си противоречат.ако бяха мъжкари,щяха да ти ремонтират колата за тяхна сметка.а ти продължаваш да си коректен и не ги споменаваш :roll:
за какви дреболии са се получавали спорове и клевети тука,а сега за ремонт на стойност 4бона на м47 :bowdown: и да има толерантност?
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 11.09.2008

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от BAVAREC1 » 17 Дек 2015, 21:46

той е 6 човек ревнал от въпросния сервиз

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 20.01.2015
Пол: Мъж
Кара: F25 LCI 2.8 D

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от chippen » 17 Дек 2015, 21:49

Само едно не мога да разбера , ЗАЩО нападате човека ДА БЕШЕ КАЗАЛ , да БЕШЕ Писал - ЗАМИСЛЕТЕ СЕ реално ТОй по цял ден се занимава с тази кола Набива маса пари Нали това е работата Отиваш на майстор и той ти казва тва тва тва - ти му вярваш кво да правиш ?"! Има ли човек тук който да разбира от всичко ? НЕ , като отидеш на доктор защо ходиш при него да го чуеш кво ще ти каже и после да не го направиш ли Нали и там се доверяваш Човека се е доверил на сервиза АМИ ако беше станало нещо по лошо някой мисли ли ? Аз прекарах един такъв фарс като неговия и го разбирам и то точно от тук от форума Реших да закупя кола която УЖ беше толкова обслужена , че едва ли не летеше и нямаше грам проблем само 2 3 неща като леко обелена боя колкото капчица и кво стана след 4000 км думна турбото, при свалянето му и разглеждане на др неща- Спукан колектор ЧУГУНЕН 184 кс. и така от ГАРАНЦИЯ франция за кола и двигател от човек който се кълна в кой ли не докато я купувах че КОЛАТА по ДВИГАТЕЛЯ НЯМА забележка стартирах с бързи 1000 лв. Така , че мисля единственото което е по добре е да се разбере КОЙ е човека и след като е пуснал някой темата да не е скрие като му замажат очите със свършена вече както трябва работа!!! Мисля , че трябва да се подкрепят всички а не само да се плюе !А при измикярите - да се изолират въпреки че докато има овце ще има и ... вълци НО вече всеки втори в БГ е толкова фалшив че не е истина и би продал майка си и баща си за 1000 лв. може би и затова сме на този хал защото толкова мъжкари има в кавички че ....(дълга тема )

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от Rainbow » 17 Дек 2015, 21:58

Много кофти история... Определено в даден момент трябва да кажеш кои са и ако са от форума да им видим мнението по въпроса...

Отделно вярно се чудя с какъв акъл си почнал да правиш 320д за такива пари... То старата на части + 4к + още малко и си на E90 320d :confused:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 11.09.2008

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от BAVAREC1 » 17 Дек 2015, 22:01

от форума е сервиза обаче те винаги са прави и други работи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от Gqbriel » 17 Дек 2015, 22:05

chippen написа:Само едно не мога да разбера , ЗАЩО нападате човека ДА БЕШЕ КАЗАЛ , да БЕШЕ Писал - ЗАМИСЛЕТЕ СЕ реално ТОй по цял ден се занимава с тази кола Набива маса пари Нали това е работата Отиваш на майстор и той ти казва тва тва тва - ти му вярваш кво да правиш ?"! Има ли човек тук който да разбира от всичко ? НЕ , като отидеш на доктор защо ходиш при него да го чуеш кво ще ти каже и после да не го направиш ли Нали и там се доверяваш Човека се е доверил на сервиза АМИ ако беше станало нещо по лошо някой мисли ли ? Аз прекарах един такъв фарс като неговия и го разбирам и то точно от тук от форума Реших да закупя кола която УЖ беше толкова обслужена , че едва ли не летеше и нямаше грам проблем само 2 3 неща като леко обелена боя колкото капчица и кво стана след 4000 км думна турбото, при свалянето му и разглеждане на др неща- Спукан колектор ЧУГУНЕН 184 кс. и така от ГАРАНЦИЯ франция за кола и двигател от човек който се кълна в кой ли не докато я купувах че КОЛАТА по ДВИГАТЕЛЯ НЯМА забележка стартирах с бързи 1000 лв. Така , че мисля единственото което е по добре е да се разбере КОЙ е човека и след като е пуснал някой темата да не е скрие като му замажат очите със свършена вече както трябва работа!!! Мисля , че трябва да се подкрепят всички а не само да се плюе !А при измикярите - да се изолират въпреки че докато има овце ще има и ... вълци НО вече всеки втори в БГ е толкова фалшив че не е истина и би продал майка си и баща си за 1000 лв. може би и затова сме на този хал защото толкова мъжкари има в кавички че ....(дълга тема )


1-во турбина гаранция само НОВА!!Това го разберете и стига сте ревали,че ще сменяте консуматив..А ти можеш ли да ми докажеш,че си карал колата както трябва и не си и таковал таковата на тва турбо - не можеш,само можем да ти вярваме ,така че танто за танто ,разбираш ме нали

2-ро спукан колектор - и като си поддържа колата човека и не вижда проблем,никой не му казва,защото не го е видял - той с какво ти е виновен :?: :!: ЧЕ си кара колата,потропне,счупи се нещо и го смени ,обаче друго било на път - ти можеш ли да гарантираш за нещо механично :idea:

3-то трябва да си не сигурен ами незнам в човека ,който ти казва,че ще правиш ремонт на двигател за 4000+ лв..и дори да не поискаш второ мнение ...незнам за теб,но понеже даде пример - предпочитам да дам още пари за втори преглед при друг лекар,преди да предприема някакви действия ,а ако трябва да съпоставим този ремонт като цена и евентуално (не пожелавам на никой) здравословен проблем съразмерим вярвай ми НИКОЙ нормален човек,няма да остави нещата до 1 мнение...ама нали - замисли се :bchug: ;)

Прекарал бил един такъв фарс - не се излагайте,от думнала турбина до думнала турбина разликата е не малка..отделно турбо се рециклира и за 200 и за 800...е кво ,аз и още няколко мои приятели ,като дадохме над 1.5к за ремонти на агрегати,които просто се чупят и това е ясно,а са скъпи защото са сепцифични - фарс не виждам,колите за които става дума всичките са със сервизна история и не са на 15 години и са на под 200 000км и то не щото пише на книжката а защото им е водене сервизната история при дилър година по година...
Още малко ще наречеш фарс,че някой ти е казал,че може да изкараш със зимните гуми с които си купил колата още един сезон,а се окаже,че не са толкова добри...не може такава наивност.
Друго ако се окаже,че за следващите 2 год това ти е едиснтвения "ремонт" по двигателя - пак ли ще го наречеш "фарс" ?!
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от Haddess » 17 Дек 2015, 22:08

Абонирам се за темата!
Ако "майсторите" са от форума, тук е момента да изкажат мнение по въпроса!
Масово е36-ци излизат от завода с демпферни маховици и се слагат нормални, значи да сме минали основни ремонти, или да има пълен град морга, че ремонт на мотора е скъпо. Масово българина прави така, като трябва да взима пари е БОК но като трябва да дава...
4000 лв за ремонт :shock: ? Ок имаш ли документи поне за частите? Ако дадения сервиз, откажа да поправи рекламацията, има инситтуция, която ще ти обърне внимание. Предполагам масово тук, ще помогнем ако можем. :bowdown:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 11.09.2008

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от BAVAREC1 » 17 Дек 2015, 22:15

много добре колегата е решил да се оплаче,сервиза много добре се държат когато трябва да даваш кинти и след това си еби майката

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон

Мнение от Gqbriel » 17 Дек 2015, 22:17

Haddess написа:Абонирам се за темата!
Ако "майсторите" са от форума, тук е момента да изкажат мнение по въпроса!
Масово е36-ци излизат от завода с демпферни маховици и се слагат нормални, значи да сме минали основни ремонти, или да има пълен град морга, че ремонт на мотора е скъпо. Масово българина прави така, като трябва да взима пари е БОК но като трябва да дава...
4000 лв за ремонт :shock: ? Ок имаш ли документи поне за частите? Ако дадения сервиз, откажа да поправи рекламацията, има инситтуция, която ще ти обърне внимание. Предполагам масово тук, ще помогнем ако можем. :bowdown:


Според мен доста вече се сетиха за кой сервиз става дума,а ако е за същия - понякога,като чета темата и някои оплаквания чак не ми се вярва :shock: в смисъл такъв,не ми се вярва да се е случило нещо такова фрапантно..
Но моя съвет - просто вземи англичанка и си монтирай всичко в твоята...това не го виждам да се получи добър двигател..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook