Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремонт
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
бате, не искам да съм груб, ама ти си си виновен! 

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Silverlight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
И аз съм минал по тоя път в началото на тази годината колега и разбирам как се чувстваш. Моята история пък беше такава: прибрах се от Белгия направих и облсужване масло, филтри и там подобни глупости и хоп след 1к км коляновият ми вал се скъса, както и да е. Водя го, аз на едни "майстори" този още като видя, как не иска да запали колата и каза колянов вал няма проблем сменяме го и аз викам ОК. Оставям колата намирам вал и буталА, и почнах да чакам да дойде ред на моята кола. След 2 месеца чакане и всеки ден ходене в сервиза най-накрая взеха да ми оправят колата до тук добре. Звънят ми онези "майстори" и ми викат колата ти е готова ела и си я вземи. Отивам паля казах им, че ще изпробвам колата и те ми казаха ОК. Прибрах се до вкъщи да взема парите и на идване към сервиза със 2-ра не мога да изкача един малък баир и колата пуши, като печка. Викам на онези колата пуши и не върви, а той ми вика, че са изпробвали колата и колата е била много много добре да ама не, след малко спорове и закани един от майсторите взе, че я оправи сбъркали са някакви вакумни маркучи на ЕГР-то. Източили са моето масло(CASTROL) и са сложили някакъв евтин ментак, тъй като аз не разбираХ много от двигатели тогава не знаех и за гарнитурата, че са сложили пак същата на мястото му. След каране на около 2к км започна едно тракане от двигателя и наду маркучите, закарахме я на един познат майстор и още като запалихме колата каза, че работи на 3 цилиндъра и има някакво бутало, което се е заклещило или се е счупило и накрая излезе, както каза човека. Така, че вяра на майстор да нямаш! 

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
ACCELERATOR написа:Gqbriel написа:dr.peshev написа:DiGital написа:Трябвало е да питаш тука за съвет преди всичко да се случи, а не сега след като си изял киселите краставички
30 Ное 2015, 23:07xterminator написа:Добър вечер, колеги!
ПрЕко ме засегнА въпроса с набиването на риза в блока на 320d 150 коня като неизбежна част от основния ремонт? Моля за вашите мнения "за" и "против". Като цяло този мотор не е проектиран и направен с ризи и набиването на такива би могло да създаде проблеми. С интерес ще се радвам да се споделят опит, случки, информация и мнения по въпроса. Търсих в търсачката, но информацията беше оскъдна...
viewtopic.php?f=34&t=401280&p=4132185#p4132185
Брой отговори = 0
А това преди или след като вече са набили ризите и са почнали ремонта...ако беше питал дали да сменя мотор или да оправя - едва ли някой ще каже да оправя...
Очевидно, гледайки датата на темата, я е пуснал след ремонта, и след "случката" описана по-горе. Пък и смяната на мотор не винаги е опция. Първо, че не се знае на какъв милионник ще попаднеш, и второ - че филмът със смяната и узаконяването след това никак не е малък. Тъй че, човекът си е преценил и е тръгнал на ремонт. Друг е въпросът, че ремонтът не е направен както трябва.
Кой филм с узаконяването,да сложиш 2.0д на мястото на 2.0д в кола за която е предназначен - сериозно ли?Почти съм убеден,че ще е по-бързо отколкото да разглобят стария,че ще го кодират ,окабелят и ще си тръгне за 1 ден....
После за 4033лв ще си вземе цяла кола десняк дори сам да си я вкара,кеф ти части на килограм,има граница ,която е допустима според мен да се мине при такъв ремонт но ако колата има себестойност поне 4/5 пъти отгоре.Един М47Н може да се намери за около 1.5 максимум ако не и доста надолу с документи и всичко,толкова много колеги продават части и коли на части...милионник, а това ,което го кара какво е - полумилионник ли,няма как да гарантираш нито за неовия си нито за друг,но при тази цена ще стане 2 в 1 - най-малкото..
Човека е преценил,но в случая е трябвало да прегледа как стоят нещата на пазара,минал съм по подобен път ,само че моя ремонт беше 2.1к но това беше преди 5 години,когато частите не се намираха чак толкова лесно а и още тогава ме хвана яд,след няколко дни в нета - но си взех поука с някои неща.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Колега начина е ще ти споделя когато се чуем по телефона
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
BAVAREC1 написа:Колега начина е ще ти споделя когато се чуем по телефона
Начина за кое?Да се оправи със съответния сервиз или ....
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
xterminator написа:За мен не остава нищо друго освен да чуя вашите мнения по въпроса (наистина ще се радвам) и да сезирам компетентните институции като КЗП, а впоследствие да се обърна и към адвокат...
Видяли са те млад с е46, което за повечето, да не кажа всички родни "майстори" е равнозначно на пиле за скубане и са те прекарали по традиционната схема "взимаме пари за нещо, което реално не сме направили или сме направили, ама с гъза си".
Ясно е, че сега си афектиран и искаш да им размажеш физиономиите и да им вдигнеш сервизчето във въздуха, ама... за съжаление нищо не можеш да направиш. По-скоро нищо, което да доведе до положителен резултат за теб. Нито КЗП ще направят кой знае какво по въпроса, нито ще ги осъдиш бързо. Знаеш колко се точат делата в милата ни родина.
Както казаха някои колеги опитай да говориш с шефа мъжката и да си се разберете, като мъже. Това ти е единствената "игра", както се казва.
А за в бъдеще си "напиши домашното". Иди/обади се на някой или всички форумни майстори. Питай, разпитвай. Дето се казва 3 пъти мери, един път режи. Толкова компетентни колеги имаме щастието да се подвизават във форума ни, че да не се допитваш до тях за такива сериозни неща си е направо грях

И последно - не жали такива хора. Кажи си спокойно кой е сервиза. Не е редно/етично да се прикриват подобни "майстори". Ще е изключително жалко обаче, ако се окаже някой от утвърдените във форума имена де

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
xterminator написа:те ме убедиха, че ако я направим като хората ще си я карам още много дълго време
.....няма как да стане като нов заводски, въпреки ремонта и имало допустими отклонения и луфтове и затова нямало как да не чука. Аз какво съм искал, напълно нов мотор както излиза от завода ли? За да станело както трябва – трябвало да се сменят 4 бутала с 4 биели.Не можело да отговарят за всички други компоненти в мотора“
тези момчета си противоречат.ако бяха мъжкари,щяха да ти ремонтират колата за тяхна сметка.а ти продължаваш да си коректен и не ги споменаваш

за какви дреболии са се получавали спорове и клевети тука,а сега за ремонт на стойност 4бона на м47

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
той е 6 човек ревнал от въпросния сервиз
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Само едно не мога да разбера , ЗАЩО нападате човека ДА БЕШЕ КАЗАЛ , да БЕШЕ Писал - ЗАМИСЛЕТЕ СЕ реално ТОй по цял ден се занимава с тази кола Набива маса пари Нали това е работата Отиваш на майстор и той ти казва тва тва тва - ти му вярваш кво да правиш ?"! Има ли човек тук който да разбира от всичко ? НЕ , като отидеш на доктор защо ходиш при него да го чуеш кво ще ти каже и после да не го направиш ли Нали и там се доверяваш Човека се е доверил на сервиза АМИ ако беше станало нещо по лошо някой мисли ли ? Аз прекарах един такъв фарс като неговия и го разбирам и то точно от тук от форума Реших да закупя кола която УЖ беше толкова обслужена , че едва ли не летеше и нямаше грам проблем само 2 3 неща като леко обелена боя колкото капчица и кво стана след 4000 км думна турбото, при свалянето му и разглеждане на др неща- Спукан колектор ЧУГУНЕН 184 кс. и така от ГАРАНЦИЯ франция за кола и двигател от човек който се кълна в кой ли не докато я купувах че КОЛАТА по ДВИГАТЕЛЯ НЯМА забележка стартирах с бързи 1000 лв. Така , че мисля единственото което е по добре е да се разбере КОЙ е човека и след като е пуснал някой темата да не е скрие като му замажат очите със свършена вече както трябва работа!!! Мисля , че трябва да се подкрепят всички а не само да се плюе !А при измикярите - да се изолират въпреки че докато има овце ще има и ... вълци НО вече всеки втори в БГ е толкова фалшив че не е истина и би продал майка си и баща си за 1000 лв. може би и затова сме на този хал защото толкова мъжкари има в кавички че ....(дълга тема )
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Много кофти история... Определено в даден момент трябва да кажеш кои са и ако са от форума да им видим мнението по въпроса...
Отделно вярно се чудя с какъв акъл си почнал да правиш 320д за такива пари... То старата на части + 4к + още малко и си на E90 320d
Отделно вярно се чудя с какъв акъл си почнал да правиш 320д за такива пари... То старата на части + 4к + още малко и си на E90 320d


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
от форума е сервиза обаче те винаги са прави и други работи
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
chippen написа:Само едно не мога да разбера , ЗАЩО нападате човека ДА БЕШЕ КАЗАЛ , да БЕШЕ Писал - ЗАМИСЛЕТЕ СЕ реално ТОй по цял ден се занимава с тази кола Набива маса пари Нали това е работата Отиваш на майстор и той ти казва тва тва тва - ти му вярваш кво да правиш ?"! Има ли човек тук който да разбира от всичко ? НЕ , като отидеш на доктор защо ходиш при него да го чуеш кво ще ти каже и после да не го направиш ли Нали и там се доверяваш Човека се е доверил на сервиза АМИ ако беше станало нещо по лошо някой мисли ли ? Аз прекарах един такъв фарс като неговия и го разбирам и то точно от тук от форума Реших да закупя кола която УЖ беше толкова обслужена , че едва ли не летеше и нямаше грам проблем само 2 3 неща като леко обелена боя колкото капчица и кво стана след 4000 км думна турбото, при свалянето му и разглеждане на др неща- Спукан колектор ЧУГУНЕН 184 кс. и така от ГАРАНЦИЯ франция за кола и двигател от човек който се кълна в кой ли не докато я купувах че КОЛАТА по ДВИГАТЕЛЯ НЯМА забележка стартирах с бързи 1000 лв. Така , че мисля единственото което е по добре е да се разбере КОЙ е човека и след като е пуснал някой темата да не е скрие като му замажат очите със свършена вече както трябва работа!!! Мисля , че трябва да се подкрепят всички а не само да се плюе !А при измикярите - да се изолират въпреки че докато има овце ще има и ... вълци НО вече всеки втори в БГ е толкова фалшив че не е истина и би продал майка си и баща си за 1000 лв. може би и затова сме на този хал защото толкова мъжкари има в кавички че ....(дълга тема )
1-во турбина гаранция само НОВА!!Това го разберете и стига сте ревали,че ще сменяте консуматив..А ти можеш ли да ми докажеш,че си карал колата както трябва и не си и таковал таковата на тва турбо - не можеш,само можем да ти вярваме ,така че танто за танто ,разбираш ме нали
2-ро спукан колектор - и като си поддържа колата човека и не вижда проблем,никой не му казва,защото не го е видял - той с какво ти е виновен



3-то трябва да си не сигурен ами незнам в човека ,който ти казва,че ще правиш ремонт на двигател за 4000+ лв..и дори да не поискаш второ мнение ...незнам за теб,но понеже даде пример - предпочитам да дам още пари за втори преглед при друг лекар,преди да предприема някакви действия ,а ако трябва да съпоставим този ремонт като цена и евентуално (не пожелавам на никой) здравословен проблем съразмерим вярвай ми НИКОЙ нормален човек,няма да остави нещата до 1 мнение...ама нали - замисли се


Прекарал бил един такъв фарс - не се излагайте,от думнала турбина до думнала турбина разликата е не малка..отделно турбо се рециклира и за 200 и за 800...е кво ,аз и още няколко мои приятели ,като дадохме над 1.5к за ремонти на агрегати,които просто се чупят и това е ясно,а са скъпи защото са сепцифични - фарс не виждам,колите за които става дума всичките са със сервизна история и не са на 15 години и са на под 200 000км и то не щото пише на книжката а защото им е водене сервизната история при дилър година по година...
Още малко ще наречеш фарс,че някой ти е казал,че може да изкараш със зимните гуми с които си купил колата още един сезон,а се окаже,че не са толкова добри...не може такава наивност.
Друго ако се окаже,че за следващите 2 год това ти е едиснтвения "ремонт" по двигателя - пак ли ще го наречеш "фарс" ?!
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Абонирам се за темата!
Ако "майсторите" са от форума, тук е момента да изкажат мнение по въпроса!
Масово е36-ци излизат от завода с демпферни маховици и се слагат нормални, значи да сме минали основни ремонти, или да има пълен град морга, че ремонт на мотора е скъпо. Масово българина прави така, като трябва да взима пари е БОК но като трябва да дава...
4000 лв за ремонт
? Ок имаш ли документи поне за частите? Ако дадения сервиз, откажа да поправи рекламацията, има инситтуция, която ще ти обърне внимание. Предполагам масово тук, ще помогнем ако можем. 
Ако "майсторите" са от форума, тук е момента да изкажат мнение по въпроса!
Масово е36-ци излизат от завода с демпферни маховици и се слагат нормални, значи да сме минали основни ремонти, или да има пълен град морга, че ремонт на мотора е скъпо. Масово българина прави така, като трябва да взима пари е БОК но като трябва да дава...
4000 лв за ремонт



Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
много добре колегата е решил да се оплаче,сервиза много добре се държат когато трябва да даваш кинти и след това си еби майката
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Пълно съсипване на колата след некачествен основен ремон
Haddess написа:Абонирам се за темата!
Ако "майсторите" са от форума, тук е момента да изкажат мнение по въпроса!
Масово е36-ци излизат от завода с демпферни маховици и се слагат нормални, значи да сме минали основни ремонти, или да има пълен град морга, че ремонт на мотора е скъпо. Масово българина прави така, като трябва да взима пари е БОК но като трябва да дава...
4000 лв за ремонт? Ок имаш ли документи поне за частите? Ако дадения сервиз, откажа да поправи рекламацията, има инситтуция, която ще ти обърне внимание. Предполагам масово тук, ще помогнем ако можем.
Според мен доста вече се сетиха за кой сервиз става дума,а ако е за същия - понякога,като чета темата и някои оплаквания чак не ми се вярва

Но моя съвет - просто вземи англичанка и си монтирай всичко в твоята...това не го виждам да се получи добър двигател..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]