Повдигане на Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- telecentar
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 29.12.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 e46
- Мечтае да кара: Camaro 1969
- Детайли за колата: Е46 , 2001г, 318i, всичко по реда си...
Повдигане на Е46
Здравейте,
Вчера повдигнах задницата на е46-цата с гумени тампони под пружините....да ама отпред е макферсон и там е малко по ш*т.
Купих 4 тампона, като не се замислих че отпред няма да стане....как да го повдигна отпред...момчето което ми продаде колата и е сложил спортно окачване отпред и е ужасно ниска....пък голяма разправия да продам тези и да купя нови стокови...та идеята ми е следната :
Мога ли хипотетично да сваля макферсона и от останалите два тампона да изрежа шайби да удължа трите болта в горната част на макферсона и да ги сложа между ботуша и самия макферсон....виждам го много нестабилно защото там обикновенно слагат алуминиеви планки а не гумени...тя гумата е ужасно твърда де тя е като пластмаса ама дали ще стане или ще окалпазиня нещата ? Как го виждате ?
Тип за задните :
Когато свалите гумата и напъвате носача на долу за да извадите пружината задължително развийте биалетката от горната страна и извадете болта в противен случай риска да я счупите е огромен....въпреки че са алуминиеви. Аз счупих една и ест. другата я развих хахаха
( защото по клиповете само напъват носача и свалят пружината да ама не.... )
Всичко най-най
и весели празници ! ! !
Вчера повдигнах задницата на е46-цата с гумени тампони под пружините....да ама отпред е макферсон и там е малко по ш*т.
Купих 4 тампона, като не се замислих че отпред няма да стане....как да го повдигна отпред...момчето което ми продаде колата и е сложил спортно окачване отпред и е ужасно ниска....пък голяма разправия да продам тези и да купя нови стокови...та идеята ми е следната :
Мога ли хипотетично да сваля макферсона и от останалите два тампона да изрежа шайби да удължа трите болта в горната част на макферсона и да ги сложа между ботуша и самия макферсон....виждам го много нестабилно защото там обикновенно слагат алуминиеви планки а не гумени...тя гумата е ужасно твърда де тя е като пластмаса ама дали ще стане или ще окалпазиня нещата ? Как го виждате ?
Тип за задните :
Когато свалите гумата и напъвате носача на долу за да извадите пружината задължително развийте биалетката от горната страна и извадете болта в противен случай риска да я счупите е огромен....въпреки че са алуминиеви. Аз счупих една и ест. другата я развих хахаха

Всичко най-най

Прави добро за да ти се случва добро.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Повдигане на Е46
Колега, всичките тези импровизации, които си направил и смяташ да направиш, имаш ли представа как ще се държат при една екстремна ситуация и дали живота на теб, може би и на близки на теб и около теб хора струва няколко стотин лева
.

- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Повдигане на Е46
Коелга не съм механик,но това което си описал евентуално да направиш според мен е опасно и неясно. По-добре недей. Най-добре махай това "спортно окачване" и си слагай стоково. Има много колеги продаващи коли на части. 

- telecentar
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 29.12.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 e46
- Мечтае да кара: Camaro 1969
- Детайли за колата: Е46 , 2001г, 318i, всичко по реда си...
Re: Повдигане на Е46
Спокойно хора....знам какво и кое е опасно...имах джип - повдигнах го, имам субару - повдигнах го, имам БМВ стържа на всякъде...ако го вдигна ще го направя нормално аз не съм тръгнал да го вдигам като Аутбек или нещо такова...
Така де явно ще търся стокови пружини и амове за отпред.
Не че нещо, но май май не пиша в точния форума за това начинние хаха
Мир и разбирателство !
Лек ден на всички !
Така де явно ще търся стокови пружини и амове за отпред.
Не че нещо, но май май не пиша в точния форума за това начинние хаха

Мир и разбирателство !
Лек ден на всички !
Прави добро за да ти се случва добро.
- cgm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Re: Повдигане на Е46
Здравей колега,
Като взех колата и при мен беше така.
Бяха сложени спортни пружи мисля Айбах или нещо подобно, но на стандартните амонтесьори.
Намерих си комплект стокови пружини от същият вид кола и ги смених. Стана екстра.
Преди това нямаше минаване през легнали полицай
Като взех колата и при мен беше така.
Бяха сложени спортни пружи мисля Айбах или нещо подобно, но на стандартните амонтесьори.
Намерих си комплект стокови пружини от същият вид кола и ги смених. Стана екстра.
Преди това нямаше минаване през легнали полицай

- telecentar
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 29.12.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 e46
- Мечтае да кара: Camaro 1969
- Детайли за колата: Е46 , 2001г, 318i, всичко по реда си...
Re: Повдигане на Е46
Да знам много е тежко хаха ще поръчам за отпред едни стокови пружини и ще се приключи...най евино и ефикасно
мерси !

мерси !
Прави добро за да ти се случва добро.
Re: Повдигане на Е46
31306779671
Това е номера на оригиналната част, която BMW предлагат за повдигане на е46 с 20 мм отпред. По този начин се запазва и твърдостта на съответните пружини, защото повдигайки колата с други пружини обикновено се променя твърдостта на окачването.
Това е номера на оригиналната част, която BMW предлагат за повдигане на е46 с 20 мм отпред. По този начин се запазва и твърдостта на съответните пружини, защото повдигайки колата с други пружини обикновено се променя твърдостта на окачването.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Повдигане на Е46
Аз карам вече 40 000 км с копия на тази оритгинална подложка. Поръчах ги на стругар и само му занесох материала. Направих ги 35мм. защото ми беше необходима проходима и висока кола. Отзад съм с гумени подложки под пружините. Наистина стабилността пострада доста, но все пак е много по стабилна от половината автомобили в този клас и от всички джипове които може да купите до 10 бона. Едни дистанционни фланци доста биха подобрили нещата. Много хора биха казали че това е кощунство за този автомобил, но аз постигнах проходимостта на паркетник с пъргавината на 330-ка, при това и си ме кефи как изглежда. Другия негативен ефект е че DSC-то стана по чувствително при агресивно каране.
Re: Повдигане на Е46
Технически погледнато не са нещо много сложно, малко алуминий, кадърен стругар ( евентуално малко фреза ако има под ръка, но не е задължително) и три болта и готово.
Виждам, че препоръчват и тази усилваща част 51717036781, но тя е само ако наистина някой мисли да превръща е46-цата в оф роуд автомобил.
Виждам, че препоръчват и тази усилваща част 51717036781, но тя е само ако наистина някой мисли да превръща е46-цата в оф роуд автомобил.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Повдигане на Е46
Колега,
тази кола е за по- нисък клиренс, но щом искаш да я вдигаш, по- добре не използвай гума, защото се напуква. Мисля, че метална планка е по-стабилното решение, но евентуално трябва да сложиш нещо против корозия и боядисаш планката. Това с пружината е по- добре да го правиш със свален амортисьор или нещо не разбирам. При гуми 195/65/15 клиренсът е 13 см. И май това е най- високия вариант. Всички останали гуми за модела свалят клиренса. Определено ще ти се отрази на устойчивостта, а при висока скорост се променя завихрянето под колата, която е с разпределение на тежестта 50/50. Не знам какво ще кажеш? Имай все пак едно наум. Субаруто ти е 4х4, а джипът ти е с изцяло друга база и концепция и може би също 4х4.
тази кола е за по- нисък клиренс, но щом искаш да я вдигаш, по- добре не използвай гума, защото се напуква. Мисля, че метална планка е по-стабилното решение, но евентуално трябва да сложиш нещо против корозия и боядисаш планката. Това с пружината е по- добре да го правиш със свален амортисьор или нещо не разбирам. При гуми 195/65/15 клиренсът е 13 см. И май това е най- високия вариант. Всички останали гуми за модела свалят клиренса. Определено ще ти се отрази на устойчивостта, а при висока скорост се променя завихрянето под колата, която е с разпределение на тежестта 50/50. Не знам какво ще кажеш? Имай все пак едно наум. Субаруто ти е 4х4, а джипът ти е с изцяло друга база и концепция и може би също 4х4.
- narkk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: Around the world
- Кара: e46 320d '02 // 8TA 3.0TDIQ '11
- Мечтае да кара: със служебна нафта
Re: Повдигане на Е46
Аз бих сменил пружините, колега, ако амортисьорите са обикновени. Стоковото е46 си е достатъчно високо, даже и с фабричен спорт съспеншън сетингс си катериш гърбици и тротоари.
Ама пък спортни пружини и спортни амортисьори на подложки си е филм без трейлър
Ама пък спортни пружини и спортни амортисьори на подложки си е филм без трейлър

Drive Fast, but Friendly and Safe!!!
- plam81
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 28.05.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
- Мечтае да кара: М5
Re: Повдигане на Е46
Колега моята я бях надигнал отзад с гумените тампони под пружината, но предницата си остава ниска а возията ми се влоши и вчера я смъкнах пак по старому. По този начин мисля, че се променя работния ход на амортисьора и от там лоша возия.
Както казват колегите по добре изцяло да се подменят пружини и амортисьори.
Аз също доста се замислям за тази интервенция.
Sent from my D2303 using Tapatalk
Както казват колегите по добре изцяло да се подменят пружини и амортисьори.
Аз също доста се замислям за тази интервенция.
Sent from my D2303 using Tapatalk
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани