Датчик ъгъл на завиване.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1046
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: по Аутобан
Детайли за колата: снегорин

Re: Датчик ъгъл на завиване.

Мнение от NGneer4eto » 12 Ное 2015, 11:48

Колега, и при мен след последния реглаж ми стоеше малко на една страна волана. Когато се върнах човекът ми даде сам да си го наглася и го направих леко на другата страна и сега е перфектен. Обаче лампи на мен не са ми светели когато беше накриво. Мисля, че при Е90-ките имаше подобен проблем със седенето на волана след преден мост.
А иначе задния мост регулира ли? Чувал съм за случаи, при които предница е идеално регулирана, но воланът стои накриво и евентуално колата дърпа на една страна. След корекция на задния мост се оправя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Датчик ъгъл на завиване.

Мнение от Gqbriel » 12 Ное 2015, 14:33

NGneer4eto написа:Колега, и при мен след последния реглаж ми стоеше малко на една страна волана. Когато се върнах човекът ми даде сам да си го наглася и го направих леко на другата страна и сега е перфектен. Обаче лампи на мен не са ми светели когато беше накриво. Мисля, че при Е90-ките имаше подобен проблем със седенето на волана след преден мост.
А иначе задния мост регулира ли? Чувал съм за случаи, при които предница е идеално регулирана, но воланът стои накриво и евентуално колата дърпа на една страна. След корекция на задния мост се оправя.



При БМВ реглаж на предница се прави спрямо заден мост!

Мисля, че при Е90-ките имаше подобен проблем със седенето на волана след преден мост.
- НЯМА такъв филм!

Чувал съм за случаи, при които предница е идеално регулирана, но воланът стои накриво и евентуално колата дърпа на една страна. След корекция на задния мост се оправя
- затова се регулира отзад напред....а волана стои накриво,защото трудно се застопорява да не мърда,винаги има лек луфт в който не реагират предните колела...и когато е на стенд,иска дооправяне ,ако е добър майстора ще е максимум още веднъж да се качи на стенда или на подемник да превърти накрайниците.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1046
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: по Аутобан
Детайли за колата: снегорин

Re: Датчик ъгъл на завиване.

Мнение от NGneer4eto » 12 Ное 2015, 14:55

Мисля, че при Е90-ките имаше подобен проблем със седенето на волана след преден мост.
- НЯМА такъв филм!


Извинявам се, че така е прозвучало. Имах предвид, че при Е90 съм чел подобна тема. Ето я и нея:
viewtopic.php?f=112&t=388167&hilit=%D0%BD%D0%B0%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%BE#p4040404

Смятам, че колегата може да извлече полезна информация от нея. :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Датчик ъгъл на завиване.

Мнение от Gqbriel » 12 Ное 2015, 15:50

NGneer4eto написа:
Мисля, че при Е90-ките имаше подобен проблем със седенето на волана след преден мост.
- НЯМА такъв филм!


Извинявам се, че така е прозвучало. Имах предвид, че при Е90 съм чел подобна тема. Ето я и нея:
viewtopic.php?f=112&t=388167&hilit=%D0%BD%D0%B0%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%BE#p4040404

Смятам, че колегата може да извлече полезна информация от нея. :D


Това е при всички коли с ДСЦ ...системата има допустима стойност на отклонение,ясно,че да ги нарпавиш перфектно прави е малко трудно...тука е момента,че филма се решава с ЛЕКО крив волан не говоря да е светнал датчика - откачате волана,местите един зъб наляво надясно и опа перфектен волан - да много тъпо изпълнение,но на мен ми беше писнало да е леко крив и така си реших проблема,сега малка подробност е че дори да ми светне на мен датчика ,че е декалибриран мога да си го кодирам,НО не е задължително да светне.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 12.11.2015
Пол: Мъж

Re: Датчик ъгъл на завиване.

Мнение от ivaylo8708 » 12 Ное 2015, 18:43

На мен ми казаха за стенд на преница защото волана ми седи малко на една страна.когато изляза на магострала ми излиза грешката и след известно време сама се трие

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Re: Датчик ъгъл на завиване.

Мнение от philipz » 13 Ное 2015, 10:48

Въпроса е при повторна калибрация , може ли да се калибрира датчика така , че волана да си сочи малко надясно , а колата да върви направо . Нали калибрирането се случва на място и се задава право положение на волана , от там датчика се докалибрира в движение . Ще го бъркат ли тези няколко градуса надясно във волана ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Датчик ъгъл на завиване.

Мнение от Gqbriel » 13 Ное 2015, 12:27

philipz написа:Въпроса е при повторна калибрация , може ли да се калибрира датчика така , че волана да си сочи малко надясно , а колата да върви направо . Нали калибрирането се случва на място и се задава право положение на волана , от там датчика се докалибрира в движение . Ще го бъркат ли тези няколко градуса надясно във волана ?

Keep wheels in straight position - това са инструкциите при калибрация ,с две думи това,че ти сочи надясно - когато нагласиш гумите направо ,той калибрира наново стойностите и нилуриа въпреки ,че волана е крив..но както казах има допустим ъгъл колко крив може да е волана...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 4.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 320i а вече и 320d с пакет ;)
Мечтае да кара: M3

Re: Датчик ъгъл на завиване.

Мнение от govedarov » 02 Дек 2015, 19:11

Втора серия. Вчера пак светнаха лампите , DSC то не работи проверих и днеска пак ходих на диагностика само дето този път калибровка не става. При опит за калибровка датчика е тотално заминал. Цена от 460 лева за нов ме заболя главата. Продава ли се въобще това нещо втора употреба или неоригинално на нормална цена ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 522
Регистриран на: 23.06.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Датчик ъгъл на завиване.

Мнение от bgpavlp » 02 Дек 2015, 19:42

изчистихте ли грешката?
Изображение

Ако нема у глава, има у Google.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Re: Датчик ъгъл на завиване.

Мнение от philipz » 02 Дек 2015, 23:55

Ходих на реглаж , волана е изправен, колата върви направо , датчика е прекалибриран с програмата RHEINGOLD , но днес пак си светна . Имаше вътрешна грешка от сензора , което автоматично означава ,че потенциометрите вътре не отчитат правилно . Ще сменям датчика другата седмица . Всичко направих , за да избегна ремонта , тампони на носачи смених , предницата е бетон , регулирана , но това е положението. Датчика е за смяна . Успех на колегите с този проблем .

Ако има вътрешна грешка от самия датчик , няма отърване колеги :cry:

Успех , моята диагноза е ясна :D :D :D :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 4.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 320i а вече и 320d с пакет ;)
Мечтае да кара: M3

Re: Датчик ъгъл на завиване.

Мнение от govedarov » 03 Дек 2015, 0:40

bgpavlp написа:изчистихте ли грешката?



Да , няколко пъти. При опит за калибровка обаче при въртене на волана на лаптопа датчика не отчита никакви градуси и не мърда въобще. Датчика явно е тотал щета.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Re: Датчик ъгъл на завиване.

Мнение от philipz » 03 Дек 2015, 17:16

Изчистете грешката първо, иначе няма да ви дадеда калибрирате :yes: :wave:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Датчик ъгъл на завиване.

Мнение от DiGital » 03 Дек 2015, 21:28

Има няколко грешки при тия неща. Wiper fault, offset error са важните. Първата, е че датчика е заминал/заминава, втората което се появява най-вече при магистрално каране след известно време е, че ъгълът е над X градуса при липса на странично ускорение, трябва реглаж на окачването или зануляване(калиброване) на датчика.


Ще ви дам полезен съвет - можете да направите 1 работещ от 2 неработещи датчика. Вътре има 2 к-та "мигли" и 4 писти, като 3 са графитени а 1 е метална. Износва се 1 мигла която се плъзга в/у металната мигла. намирате си 1 неработещ и си прехвърляте здравата мигла на вашия.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 16.06.2012
Кара: Audi 1.9 tdi;BMW e46 320da 12.2002

Re: Датчик ъгъл на завиване.

Мнение от danzel-jtd » 05 Дек 2015, 14:01

https://m.youtube.com/watch?v=5iXQDSOZOt0
От това видео се вижда как само със завъртане в двете крайни положения на волана се оправя само.Това ли е калибрирането или трябва намеса на софт и след това тази интервенция?
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Датчик ъгъл на завиване.

Мнение от Gqbriel » 05 Дек 2015, 14:13

danzel-jtd написа:https://m.youtube.com/watch?v=5iXQDSOZOt0
От това видео се вижда как само със завъртане в двете крайни положения на волана се оправя само.Това ли е калибрирането или трябва намеса на софт и след това тази интервенция?

Въобще не четете тея теми,ТОВА НЕ Е ВЪЗМОЖНО ПРИ Е46..само софтуерно се калибрира..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook