Датчик ъгъл на завиване.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
68 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Датчик ъгъл на завиване.
Колега, и при мен след последния реглаж ми стоеше малко на една страна волана. Когато се върнах човекът ми даде сам да си го наглася и го направих леко на другата страна и сега е перфектен. Обаче лампи на мен не са ми светели когато беше накриво. Мисля, че при Е90-ките имаше подобен проблем със седенето на волана след преден мост.
А иначе задния мост регулира ли? Чувал съм за случаи, при които предница е идеално регулирана, но воланът стои накриво и евентуално колата дърпа на една страна. След корекция на задния мост се оправя.
А иначе задния мост регулира ли? Чувал съм за случаи, при които предница е идеално регулирана, но воланът стои накриво и евентуално колата дърпа на една страна. След корекция на задния мост се оправя.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Датчик ъгъл на завиване.
NGneer4eto написа:Колега, и при мен след последния реглаж ми стоеше малко на една страна волана. Когато се върнах човекът ми даде сам да си го наглася и го направих леко на другата страна и сега е перфектен. Обаче лампи на мен не са ми светели когато беше накриво. Мисля, че при Е90-ките имаше подобен проблем със седенето на волана след преден мост.
А иначе задния мост регулира ли? Чувал съм за случаи, при които предница е идеално регулирана, но воланът стои накриво и евентуално колата дърпа на една страна. След корекция на задния мост се оправя.
При БМВ реглаж на предница се прави спрямо заден мост!
- НЯМА такъв филм!Мисля, че при Е90-ките имаше подобен проблем със седенето на волана след преден мост.
- затова се регулира отзад напред....а волана стои накриво,защото трудно се застопорява да не мърда,винаги има лек луфт в който не реагират предните колела...и когато е на стенд,иска дооправяне ,ако е добър майстора ще е максимум още веднъж да се качи на стенда или на подемник да превърти накрайниците.Чувал съм за случаи, при които предница е идеално регулирана, но воланът стои накриво и евентуално колата дърпа на една страна. След корекция на задния мост се оправя
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Датчик ъгъл на завиване.
- НЯМА такъв филм!Мисля, че при Е90-ките имаше подобен проблем със седенето на волана след преден мост.
Извинявам се, че така е прозвучало. Имах предвид, че при Е90 съм чел подобна тема. Ето я и нея:
viewtopic.php?f=112&t=388167&hilit=%D0%BD%D0%B0%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%BE#p4040404
Смятам, че колегата може да извлече полезна информация от нея.

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Датчик ъгъл на завиване.
NGneer4eto написа:- НЯМА такъв филм!Мисля, че при Е90-ките имаше подобен проблем със седенето на волана след преден мост.
Извинявам се, че така е прозвучало. Имах предвид, че при Е90 съм чел подобна тема. Ето я и нея:
viewtopic.php?f=112&t=388167&hilit=%D0%BD%D0%B0%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%BE#p4040404
Смятам, че колегата може да извлече полезна информация от нея.
Това е при всички коли с ДСЦ ...системата има допустима стойност на отклонение,ясно,че да ги нарпавиш перфектно прави е малко трудно...тука е момента,че филма се решава с ЛЕКО крив волан не говоря да е светнал датчика - откачате волана,местите един зъб наляво надясно и опа перфектен волан - да много тъпо изпълнение,но на мен ми беше писнало да е леко крив и така си реших проблема,сега малка подробност е че дори да ми светне на мен датчика ,че е декалибриран мога да си го кодирам,НО не е задължително да светне.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- ivaylo8708
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 12.11.2015
- Пол: Мъж
Re: Датчик ъгъл на завиване.
На мен ми казаха за стенд на преница защото волана ми седи малко на една страна.когато изляза на магострала ми излиза грешката и след известно време сама се трие
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Датчик ъгъл на завиване.
Въпроса е при повторна калибрация , може ли да се калибрира датчика така , че волана да си сочи малко надясно , а колата да върви направо . Нали калибрирането се случва на място и се задава право положение на волана , от там датчика се докалибрира в движение . Ще го бъркат ли тези няколко градуса надясно във волана ?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Датчик ъгъл на завиване.
philipz написа:Въпроса е при повторна калибрация , може ли да се калибрира датчика така , че волана да си сочи малко надясно , а колата да върви направо . Нали калибрирането се случва на място и се задава право положение на волана , от там датчика се докалибрира в движение . Ще го бъркат ли тези няколко градуса надясно във волана ?
Keep wheels in straight position - това са инструкциите при калибрация ,с две думи това,че ти сочи надясно - когато нагласиш гумите направо ,той калибрира наново стойностите и нилуриа въпреки ,че волана е крив..но както казах има допустим ъгъл колко крив може да е волана...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- govedarov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320i а вече и 320d с пакет ;)
- Мечтае да кара: M3
Re: Датчик ъгъл на завиване.
Втора серия. Вчера пак светнаха лампите , DSC то не работи проверих и днеска пак ходих на диагностика само дето този път калибровка не става. При опит за калибровка датчика е тотално заминал. Цена от 460 лева за нов ме заболя главата. Продава ли се въобще това нещо втора употреба или неоригинално на нормална цена ?
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Датчик ъгъл на завиване.
Ходих на реглаж , волана е изправен, колата върви направо , датчика е прекалибриран с програмата RHEINGOLD , но днес пак си светна . Имаше вътрешна грешка от сензора , което автоматично означава ,че потенциометрите вътре не отчитат правилно . Ще сменям датчика другата седмица . Всичко направих , за да избегна ремонта , тампони на носачи смених , предницата е бетон , регулирана , но това е положението. Датчика е за смяна . Успех на колегите с този проблем .
Ако има вътрешна грешка от самия датчик , няма отърване колеги
Успех , моята диагноза е ясна

Ако има вътрешна грешка от самия датчик , няма отърване колеги

Успех , моята диагноза е ясна




- govedarov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320i а вече и 320d с пакет ;)
- Мечтае да кара: M3
Re: Датчик ъгъл на завиване.
bgpavlp написа:изчистихте ли грешката?
Да , няколко пъти. При опит за калибровка обаче при въртене на волана на лаптопа датчика не отчита никакви градуси и не мърда въобще. Датчика явно е тотал щета.
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Датчик ъгъл на завиване.
Изчистете грешката първо, иначе няма да ви дадеда калибрирате



- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Датчик ъгъл на завиване.
Има няколко грешки при тия неща. Wiper fault, offset error са важните. Първата, е че датчика е заминал/заминава, втората което се появява най-вече при магистрално каране след известно време е, че ъгълът е над X градуса при липса на странично ускорение, трябва реглаж на окачването или зануляване(калиброване) на датчика.
Ще ви дам полезен съвет - можете да направите 1 работещ от 2 неработещи датчика. Вътре има 2 к-та "мигли" и 4 писти, като 3 са графитени а 1 е метална. Износва се 1 мигла която се плъзга в/у металната мигла. намирате си 1 неработещ и си прехвърляте здравата мигла на вашия.
Ще ви дам полезен съвет - можете да направите 1 работещ от 2 неработещи датчика. Вътре има 2 к-та "мигли" и 4 писти, като 3 са графитени а 1 е метална. Износва се 1 мигла която се плъзга в/у металната мигла. намирате си 1 неработещ и си прехвърляте здравата мигла на вашия.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- danzel-jtd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 16.06.2012
- Кара: Audi 1.9 tdi;BMW e46 320da 12.2002
Re: Датчик ъгъл на завиване.
https://m.youtube.com/watch?v=5iXQDSOZOt0
От това видео се вижда как само със завъртане в двете крайни положения на волана се оправя само.Това ли е калибрирането или трябва намеса на софт и след това тази интервенция?
От това видео се вижда как само със завъртане в двете крайни положения на волана се оправя само.Това ли е калибрирането или трябва намеса на софт и след това тази интервенция?
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Датчик ъгъл на завиване.
danzel-jtd написа:https://m.youtube.com/watch?v=5iXQDSOZOt0
От това видео се вижда как само със завъртане в двете крайни положения на волана се оправя само.Това ли е калибрирането или трябва намеса на софт и след това тази интервенция?
Въобще не четете тея теми,ТОВА НЕ Е ВЪЗМОЖНО ПРИ Е46..само софтуерно се калибрира..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
68 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани