Теч след смяна на гарнитури
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Porney
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 6.04.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
- Мечтае да кара: Камаз
Теч след смяна на гарнитури
Колеги смених всички гарнитури на ангренажния капак просълзи масло през предната гумена и металната имали ред и начин на стягане m43 е мотора
Ако всичко траеше вечно, нищо нямаше да е ценно!
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Теч след смяна на гарнитури
По принцип няма, но аз винаги почвам от средата към края. За всеки случай!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Теч след смяна на гарнитури
почисти всичко със кореселин, намажи си гарнитурите от двете страни със силикон ( на реинц например) и никога няма да ти протече повече
- Porney
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 6.04.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
- Мечтае да кара: Камаз
Re: Теч след смяна на гарнитури
След 3тото разглабяне вече я намазах с червен силикон задържа за сега, но да видим до кога, че и болтове превъртяха от сваляне 

Ако всичко траеше вечно, нищо нямаше да е ценно!
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани