Демонтаж на радиатора на парното
Модератор: Технически модератори
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Демонтаж на радиатора на парното
crazy_d написа:Ако ти се занимава с куриери пиши на ЛС какво ти трябва, ще ти ги подаря
И аз тъй

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Демонтаж на радиатора на парното
П.П. Така и така си шунтирал компресор и тръби, на твое място бих си надянал едно чисто парно "Сименс" или "Валео" - чиста механика. И си решавам евентуални бъдещи проблеми - да ми е зависимо топлото от 10 клапи и компютър в една осакатена климатична с-ма.[/quote]
я, каква е хавата с това парно сименс или валео, какво имаш предвид? да взема парно от кола без климатик, или нещо от типа печка? сподели по подробно, моля.
по принцип не обичам преправяници, нито тунинги, нито мунинги, ама тази ИНКА
с нея ще направя компромис, няма начин.
я, каква е хавата с това парно сименс или валео, какво имаш предвид? да взема парно от кола без климатик, или нещо от типа печка? сподели по подробно, моля.
по принцип не обичам преправяници, нито тунинги, нито мунинги, ама тази ИНКА



-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Демонтаж на радиатора на парното
Мхммм, чисто механично управление на парното ...
Въпреки че и там си има интересни неща като вакуумни датчици в краката на пасажер/шофер за температурата в купето !
Тааа, дори и това с жилата е "умно" !
Но не прави такива ядове както другите две
Въпреки че и там си има интересни неща като вакуумни датчици в краката на пасажер/шофер за температурата в купето !
Тааа, дори и това с жилата е "умно" !
Но не прави такива ядове както другите две

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Демонтаж на радиатора на парното
Да, парно от кола без климатик. То тези работи са на символични цени вече, щото практически са непродаваеми. В най-лошия случай ще ти излезе колкото да купиш нов китайски радиатор за климатроника. Трябва ти прасето-отоплител задължително с неговия си сноп кабели+ управлението. Всичко е на плъг енд плей в голямата черна букса под волана . Управлението е с трите вертикални врътки /на пръв поглед еднакво/, но е различно по устройство от това на колите с обикновен климатик, не са взаимозаменяеми. Единствен бутон за реотани - голям.
http://media.snimka.bg/s1/5038/036320052.jpg?r=0
Към прасето трябва да си вземеш и температурните сензори за купето, ляв/десен - на едни гумени шлаухи са, щото са вакуумни, общото маркуче се боцка на щуцера на вакуума за спирачната помпа.
Така че - нещата от една кола най-добре.
Не е трудна работа, но ти си реши най-добре.
http://media.snimka.bg/s1/5038/036320052.jpg?r=0
Към прасето трябва да си вземеш и температурните сензори за купето, ляв/десен - на едни гумени шлаухи са, щото са вакуумни, общото маркуче се боцка на щуцера на вакуума за спирачната помпа.
Така че - нещата от една кола най-добре.
Не е трудна работа, но ти си реши най-добре.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Демонтаж на радиатора на парното
След няколко дни издирване, поръчка и чакане, така мечтаният радиатор днес се намести в "черната кутия"
. Философията не е голяма. Развиват се три болтчета на радиатора, които държат тръбите и два болта над педалите, които държат щуцерите на клапаните за парното. Нужно е да се разбият, защото иначе не може да се отделят тръбите от радиатора. Обезателно се сменят и о-пръстените иначе ще протече.
За съжаление не можах да направя снимки, че си забравих фотоапарата.
Сега парното е брутално, направо слязох червен като домат от колата

За съжаление не можах да направя снимки, че си забравих фотоапарата.
Сега парното е брутално, направо слязох червен като домат от колата

Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Демонтаж на радиатора на парното
кое по- точно се разбива? а после? китайски радиатор ли сложи?
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Демонтаж на радиатора на парното
akula написа:кое по- точно се разбива? а после? китайски радиатор ли сложи?
Тайвански е радиатора. На фигурата съм отбелязъл какво се развива.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Демонтаж на радиатора на парното
aха, развива. аз разбрах, че се "разбива". щом е тайвански, мисля че се ядва, уж по добре от китайски
то се същото де. важното е да напича, и да не тече, ама това никой не може да гарантира. колега, горе долу колко време ти отне труда по сглобяване и разглобяване?

-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Демонтаж на радиатора на парното
Ами барчетата, копчелъци и кори по-малко от един час. И тук започна филма..., защото не бях виждал разглобено валео.
Значи след като свалиш кората над педалите, махни само духалката за към краката, държи се на четири болтчета и воала радиатора е пред очите ти. Друго не разглобявай по корубата, няма смисъл. После охлабваш тръбите, развиваш откъм радиатора и махаш тръбите от него, като преди това си нареждаш солидно количество парцали с найлон под тях, за да не съсипеш мокета. Ако имаш подходящ инструмент под ръка, операцията монтаж-демонтаж на радиаторчето е пак около час. И най-важното е да имаш наблизо някой железарси магазин, откъдето да купиш о-пръстените.
После имаш час и нещо за монтаж на барчетата и другите простотии плюс наливане на антифриза, и цялата процедура идва някъде около три часа , но това е ако не се правят излишни "маневри" и имаш свободно време да го направиш в един ден.
Успех ти желая
Значи след като свалиш кората над педалите, махни само духалката за към краката, държи се на четири болтчета и воала радиатора е пред очите ти. Друго не разглобявай по корубата, няма смисъл. После охлабваш тръбите, развиваш откъм радиатора и махаш тръбите от него, като преди това си нареждаш солидно количество парцали с найлон под тях, за да не съсипеш мокета. Ако имаш подходящ инструмент под ръка, операцията монтаж-демонтаж на радиаторчето е пак около час. И най-важното е да имаш наблизо някой железарси магазин, откъдето да купиш о-пръстените.
После имаш час и нещо за монтаж на барчетата и другите простотии плюс наливане на антифриза, и цялата процедура идва някъде около три часа , но това е ако не се правят излишни "маневри" и имаш свободно време да го направиш в един ден.
Успех ти желая

Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Демонтаж на радиатора на парното
alchohol написа:Ами барчетата, копчелъци и кори по-малко от един час. И тук започна филма..., защото не бях виждал разглобено валео.
Значи след като свалиш кората над педалите, махни само духалката за към краката, държи се на четири болтчета и воала радиатора е пред очите ти. Друго не разглобявай по корубата, няма смисъл. После охлабваш тръбите, развиваш откъм радиатора и махаш тръбите от него, като преди това си нареждаш солидно количество парцали с найлон под тях, за да не съсипеш мокета. Ако имаш подходящ инструмент под ръка, операцията монтаж-демонтаж на радиаторчето е пак около час. И най-важното е да имаш наблизо някой железарси магазин, откъдето да купиш о-пръстените.
После имаш час и нещо за монтаж на барчетата и другите простотии плюс наливане на антифриза, и цялата процедура идва някъде около три часа , но това е ако не се правят излишни "маневри" и имаш свободно време да го направиш в един ден.
Успех ти желая
ох , не знам. на линка дето беше го дал The Heartlistnener пича беше разколачил всичко като почнал от пепелника за задните пасажери

не знам дали аз ще се занимавам, че нямам време. като си взема донора тия дни от село, ще видя и преценям. и аз мисля, че оргинално работило е по добре, но верно може да гризна дървото, може да протече след месец- два.
клапаните от 39ката не затварят добре- отвън тръбите са яко нагрети, вътре духа леко топла струя. ако ги отворя, става доста по топло. не ги отварях да чиста, видяха ми се запазенки, без клес ръжди и налепи вътре, ама... но те са малкия проблем, по- кофтито е това че духа антифриз вътре.
гледах бушоните, изглеждаха наред


-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Демонтаж на радиатора на парното
15-ти бушон е за чистачките. Клапаните за парното няма как да видиш в какво състояние са без да ги разглобиш. Сменяй с ново, радиатор на старо не си е работа.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Демонтаж на радиатора на парното
akula, ти климатика така и така си го елиминирал, това че клапаните не държат не те бърка толкова. Ако си с функциониращ климатик, лятото ще го усетиш, читаво охлаждане няма да има.
Оправи радиатора, че така едно - губиш антифриз и налягане, и второ - като духа вентилатора тоз антифриз се набива по долните въздуховоди под мокета , щот водния радиатор е на по-ниско стъпало от климатичния и изтеклото не хваща оттоците за конденза, а именно въздуховодите за отзад. И става ужас за мокет и ламарина.
Неприятно е, да, пипкаво. Иска известно време и спокойна ръка. Ама почти всеки с тия дъртози е минал по този път
.
Успех.
П.П. Забравих да спомена - пробата за крайно затворени клапани - едва когато се стопли времето. Сега не е показателно. Ти задаваш минимума от 18 гр., но навън примерно е 7-8 гр., в купето също толкова. Компа на климатроника си взема данните от темп.сензори и почва да гони тия 18 гр. като отваря леко клапаните за да пусне топло, така че реално студени тръби няма да има.
Оправи радиатора, че така едно - губиш антифриз и налягане, и второ - като духа вентилатора тоз антифриз се набива по долните въздуховоди под мокета , щот водния радиатор е на по-ниско стъпало от климатичния и изтеклото не хваща оттоците за конденза, а именно въздуховодите за отзад. И става ужас за мокет и ламарина.
Неприятно е, да, пипкаво. Иска известно време и спокойна ръка. Ама почти всеки с тия дъртози е минал по този път

Успех.
П.П. Забравих да спомена - пробата за крайно затворени клапани - едва когато се стопли времето. Сега не е показателно. Ти задаваш минимума от 18 гр., но навън примерно е 7-8 гр., в купето също толкова. Компа на климатроника си взема данните от темп.сензори и почва да гони тия 18 гр. като отваря леко клапаните за да пусне топло, така че реално студени тръби няма да има.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Демонтаж на радиатора на парното
The Heartlistener написа:akula, ти климатика така и така си го елиминирал, това че клапаните не държат не те бърка толкова. Ако си с функциониращ климатик, лятото ще го усетиш, читаво охлаждане няма да има.
Оправи радиатора, че така едно - губиш антифриз и налягане, и второ - като духа вентилатора тоз антифриз се набива по долните въздуховоди под мокета , щот водния радиатор е на по-ниско стъпало от климатичния и изтеклото не хваща оттоците за конденза, а именно въздуховодите за отзад. И става ужас за мокет и ламарина.
Неприятно е, да, пипкаво. Иска известно време и спокойна ръка. Ама почти всеки с тия дъртози е минал по този път.
Успех.
П.П. Забравих да спомена - пробата за крайно затворени клапани - едва когато се стопли времето. Сега не е показателно. Ти задаваш минимума от 18 гр., но навън примерно е 7-8 гр., в купето също толкова. Компа на климатроника си взема данните от темп.сензори и почва да гони тия 18 гр. като отваря леко клапаните за да пусне топло, така че реално студени тръби няма да има.
нали и аз туй казвам, клапаните майната му, ама за парното се вайкам. знам , че не трябва да се кара така колата, бимата ми е за 2а кола, и не я карам, само 1-2 км колкото да тествам какво става, а вентилатаора не го пускам така и така, щото пуши, макар и малко, ама е гадно. няма да я окепазя тааа хубавица, няма страшно

всъщност това с теча кой знае откога е. като минаха жегите, видях, че ми поти леко на стъклото. от тогава падна малко нивото на антифриза, ама пак беше в норма

ПП не видях датчик за ел. перката никъде по големия радиатор, нито и някакви подозрителни самотни кабеляци? може ли радиатора да е менте някакво, или аз да съм пропуснал нещо?
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Демонтаж на радиатора на парното
http://media.snimka.bg/s1/5040/036324582.jpg?r=0
На водния радиатор гледаш, при десен фар.
Ако го нямаш, значи радиатора е сменян и не е поставен датчика. Колите с климатик не може да го нямат фабрично.
На водния радиатор гледаш, при десен фар.
Ако го нямаш, значи радиатора е сменян и не е поставен датчика. Колите с климатик не може да го нямат фабрично.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Демонтаж на радиатора на парното
Разглобявайки по повод смяната на радиатора попаднах на два датчика отпред в краката-един на кората над педалите и един в краката на пасажера, монтиран на планка зад жабката. Някой знае ли каква им е функцията?
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани