проблем на e46 с работата на газ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- BMW_ALPINA_B3 S
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 4.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 323i
- Мечтае да кара: BMW E46 M
проблем на e46 с работата на газ
Колеги имам следния проблем карам BMW E46 323i на газ. Всяка сутрин като запаля да загрее да прехвърли на газ след прехвърляне започват да ми играят оборотите и от време на време ми гасне. Закачах я на диагностика 2 пъти и ми излиза НЕУСПЕШНО ЗАПАЛВАНЕ НА 3 ЦИЛИНДЪР. След това излезна 2,1,4,5,6.Изтрих ги след което ходих на газаджия той ми каза да сменя сфещите. Вчера ги смених,днес я запалих пак ми светна чека и пак ми излезнаха същите грешки. Забравих да спомена че вчера я карах на бензин и при напълно загряла кола я прехвърлих на газ нямаше проблем и не излезна никаква грешка. Моля ви за някакъв съвет че вече ще откача 

- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: проблем на e46 с работата на газ
Най-простото което е можел да направи твоя газаджия е да увеличи леко коефициентите на горивната карта на газ в областта на празен ходи и малките времена. Възможно е да е и богата сместа докато загрее, но понеже нямаш проблем с паленето и работата на бензин докато е студена и наличието на Misfire говорят за обратното. Каква марка ти е газовото?
- BMW_ALPINA_B3 S
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 4.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 323i
- Мечтае да кара: BMW E46 M
Re: проблем на e46 с работата на газ
Италианска E-GAS
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: проблем на e46 с работата на газ
Къде и преди колко време е монтирана газовата? Какъв е пробега до момента и сменени ли са филтрите на уредбата?
Re: проблем на e46 с работата на газ
накарай го този газаджия да ти настрой смесите като хората иначе оправяне няма да имаш.Аз имах подобен даже доста по брутален проблем първите 3 седмици след като монтирах газ,при преминаване на гас при още студен да кажем мотор направо се давеше и гаснеше.Ама с постоянство от моя страна за около 3 седмици направиха вс. като хората.
Та смяна на дюзи-2 пъти едните прекалено големи ,др.малки некви такива ми ги разправяха
Та ако щеш и смяна на компютър-1бр.че този дето го сложили първоначално губел настройки и там много зор докато се случат нещата.
И трето през три дена да донастроят смесите.
И сега вече цяла година карам без проблеми с газовото.
Пожелавам ти успех с начинанието ,че с тях малко трудна работа докато им писне да те гледат и свършат всичко.
Та смяна на дюзи-2 пъти едните прекалено големи ,др.малки некви такива ми ги разправяха
Та ако щеш и смяна на компютър-1бр.че този дето го сложили първоначално губел настройки и там много зор докато се случат нещата.
И трето през три дена да донастроят смесите.
И сега вече цяла година карам без проблеми с газовото.
Пожелавам ти успех с начинанието ,че с тях малко трудна работа докато им писне да те гледат и свършат всичко.
- shiko_mmm
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 11.11.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 46 купе фейслифт
- Мечтае да кара: Е 90 купе
Re: проблем на e46 с работата на газ
имах този проблем и аз и го оправих трудно но става с изключване на задните сонди след катализаторите и на газовата се слагат удължения на инжекторите и колата става като нова
- Icooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: София/Троян
- Пол: Мъж
- Кара: Котлон
- Мечтае да кара: e30 М3 на планински проход с нов асфалт :)
- Детайли за колата: E38 740i
Re: проблем на e46 с работата на газ
На каква температура прехвърля на газ? Преди време си играх с моята да прехвърля максимално бързо и ситуацията беше сходна..
Имал съм ядове с празния ход и от прекалено големи отвори на газовите инжектори и в комбинация с голямото време за реакция(бавни Rail) пак ставаше каша и мисфайър, защото не може да оправи малките времена.
Относно филтрите - ако като я смачкаш на пълна газ на високи обороти пада налягането на газта и обръща на бензин - тогава са за смяна (стига изпарителя да е оразмерен правилно и)
Поздрави и успех
Имал съм ядове с празния ход и от прекалено големи отвори на газовите инжектори и в комбинация с голямото време за реакция(бавни Rail) пак ставаше каша и мисфайър, защото не може да оправи малките времена.
Относно филтрите - ако като я смачкаш на пълна газ на високи обороти пада налягането на газта и обръща на бензин - тогава са за смяна (стига изпарителя да е оразмерен правилно и)
Поздрави и успех

- itan75
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318и M43TU B19
- Мечтае да кара: БМВ 750
Re: проблем на e46 с работата на газ
С какви инжектори си? А брах същите ядове само,че наобратно т.е перфектен празен ход както на газ така и на бензин,но подадеш ли и газ веднага глъхне както на газ така и на бензин.На диагностика излизаше "мисфайер" 2 и 3 цилиндър мисля.Побърках се-смених 4 бобини втора ръка естествено,нови кабели,нови свещи НЖК,Бриск,Денсо,НЖК едноелектродно 4бр слагам сутринта,меря компресия 12 атм на всички цилиндри като по конец.След обяд слагам двуелектродното НЖК-е няма и няма прекъсва,патка като върна газта и на бензин и на газ.Отстраних Диса клапата изцяло и смених горивния и въздушния филтър с марка Манн.Почистих 4-те бензинови дюзи на ултразвук.След тези интервенции работата на бензин се подобри,но пак има едно досадно заглъхване при подаване на газ,което много ме дразни,защото колкото и малък да е мотора 318 все пак на първа въртеше гуми.Сега не ще
.На газ,когато отстраних Диса-та повече от 2000 об/м не искаше да вдигне.Смених филтърчето на изпарителя и на изпарената газ преди газовата рейка,но пак същия ядец
.Оставих ви я на единствения газаджия в Бургас дето се занимава с Ланди Рензо Омегаз,понеже такова ми е газовото.Той ме сюрпризира,че газовите ми дюзи една е много зле пък другите три едва кретали
.Дюза МЕД струва 120лв броя и 4бр са една сериозна сума,която при нашата газ пак не е гаранция колко ще ги бъде преди и те да свършат курса преждевременно.Предложи ми рейка Алех за 160лв без труда,но с тази рейка като ми се обади по телефона каза,че на други коли била идеална,но на БМВ-то не искала да работи във високите.Пробвал е още няколко вида рейки и накрая ми е сложил рейка Хана като ми взе 250лв.Честно не можах да си позная БМВ-то-не се усеща кога минава от бензин на газ,няма го вече глъхненето като подам рязко газ.Цепи се по-бързо до прекъсвач т.е до около 6300 об/м на газ отколкото на бензин
.Във всички режими мотора пее на газ,а и Хана-та се оказаха много безшумни инжектори,не като Мед-а да тракат все едно имаш около 30мм хлабина на клапаните.




Не спорете с идиоти! Те най-напред те завличат до нивото си, след което побеждават благодарение на опита си.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани