Проблем след смяна на гарнитура м52б20

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Проблем след смяна на гарнитура м52б20

Мнение от stenlipk » 16 Ное 2015, 17:54

Колеги,след смяна на гарнитура на главата се появи проблем.Колата пали и гасне на празен ход и няма мощност.Правихме и диагностика с някаква програма и излиза датчик разпределителен вал.Сменихме го с чисто нов и отново същата грешка.Презацепиха ваноса с вала и пак си гасне...Някакви идеи,че вече незнам...Казаха ми,че тези "общите"програми за диагностика понякога излиза грешка разпр.вал а всъщност е колянов.Сега сме поръчали и коляновия да го смениме и да видим...Вашето предложение ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20

Мнение от zvetiko » 16 Ное 2015, 18:01

stenlipk написа:Колеги,след смяна на гарнитура на главата се появи проблем.Колата пали и гасне на празен ход и няма мощност.Правихме и диагностика с някаква програма и излиза датчик разпределителен вал.Сменихме го с чисто нов и отново същата грешка.Презацепиха ваноса с вала и пак си гасне...Някакви идеи,че вече незнам...Казаха ми,че тези "общите"програми за диагностика понякога излиза грешка разпр.вал а всъщност е колянов.Сега сме поръчали и коляновия да го смениме и да видим...Вашето предложение ?


Колега, според мен трябва да се направи качествена диагностика, с правилният интерфейс, при която ще се разбере къде е проблема- датчик разпределителен вал, неправилно зацепване, нещо друго...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20

Мнение от ares2 » 16 Ное 2015, 23:37

освен някои от сензорите разпределителен или колянов и неправилно зацепване? :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20

Мнение от stenlipk » 16 Ное 2015, 23:52

Утре ще презацепват валовете...Ще пиша ако има развитие

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20

Мнение от ares2 » 17 Ное 2015, 11:23

а защо смени гарнитурата? прегря ли ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20

Мнение от stenlipk » 17 Ное 2015, 11:28

Не е прегряла,но много дуеше маркучите и изби радиатора...Те попринцип на БМВ маркучите почти винаги са твърди,но моите 30.сек след като запалиш бяха камък и изби водата.Газ анализатора също го показа и така...1000лв. назад

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20

Мнение от spacepl » 17 Ное 2015, 21:32

Майсторите които ще презацепват правили ли са го преди? Инструменти имат ли?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20

Мнение от stenlipk » 17 Ное 2015, 21:36

Ами сервиза е доста голям и отдавна...Днес взеха инструментите за зацепване на валове (било цял куфар чаркове).Предполагам че са го правили няма как...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20

Мнение от stenlipk » 18 Ное 2015, 11:25

Оказа се че всичко е зацепено както трябва просто не са сложили един маркуч за клапана на картерните

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20

Мнение от iliew » 18 Ное 2015, 20:19

stenlipk написа:Не е прегряла,но много дуеше маркучите и изби радиатора...Те попринцип на БМВ маркучите почти винаги са твърди,но моите 30.сек след като запалиш бяха камък и изби водата.Газ анализатора също го показа и така...1000лв. назад

1000лв смяна гарнитура..... :shock: :kuku:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 854
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20

Мнение от turbonetic » 18 Ное 2015, 20:58

Колега да беше дал още 400 лв и за 1400 лв щеше да си купиш 2.8..Аз поне съм на това мнение,че направиш ли един път основен ремонт за мен вече мотора ,не става за нищо..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20

Мнение от ares2 » 18 Ное 2015, 20:59

важно е когато се прави БМВ да не се прави от хора които са "майстори от сервиз" а да се закара при доверени и доказани такива
дано д не си попаднал колега при някои еКсперти каквото имаме в излишък в БГ :banghead:
а за 1000 лв. ако си се ревизира мотора и се сменят тук там някои неща си е нормално
престъпление е например да махнеш валовете и да не смениш гумичките на клапаните на кола която е 17- 18 години +
и други дреболииики и то си се събира цифра
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20

Мнение от stenlipk » 18 Ное 2015, 21:11

1000 лв.като включвам нов радиатор и водна помпа.Иначе гумички клапани и водачи също са сменени

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20

Мнение от ares2 » 18 Ное 2015, 21:28

това си е съвсем нормална ревизия и ми се струва че вски М52 на 18 години има нужда от нея..
а идеята да сложипш 2.8 в незнаино състояние.. лично бих си запазил Б20 с ревизия

като купиш 2.8 800-1000лв. ревизия (поне на основни неща) 400-500 лв.
смяна на кутия 200-250 лв. кардан, диф още 200 лв.
и да кажем 100-200 за непредвидени разходи? д ане говорим че ако тръгнеш да го регистрираш още 1000 ще отлетят
-----------
2000лв. ...
то за още малко пари ще си купиш колата 2.8 готова сглобена от БМВ
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20

Мнение от stenlipk » 18 Ное 2015, 22:11

Съгласен съм с теб..преди година на един фиат му прегря двигателя и на нас ни се стори скъпо да го ремонтираме..взехме друг двигател без да го отваряме и след месец му замина гарнитурата...тъй че както казваш по -добре ревизиран двг,отколкото незнаен насаден хах

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook