Проблем от серия тъпи с теч на антифриз
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Проблем от серия тъпи с теч на антифриз
getnicelogo написа:Някакви идеи как се прави байпас на парното с тези 3 маркуча?
Двете крайни тръби са вход за парното, средната е изход. Ако нищо не влиза, нищо не излиза.

Входовете са от клапаните на парното. Ако настроиш температурата на купето на 16degC, клапаните ще стоят затворени. Така системата би трябвало да остане изолирана. Лошото е, че ще трябва да караш поне 1000 км на студено, за да си сигурен, че няма теч и от друго място.
Относно мястото на теча съм имал опит с друг модел, но със същата компановка. Самите тръбички на парното са алуминиеви и ерозират от годините и се пробиват. При мен се бяха пробили милиметър след щуцера, в който се вкарва маркуча. Гледаш маркучът е ОК, скобата е ОК, а то тече. Като извадих маркуча и почистих щуцера и картинката се изясни. Самите тръбички излизат много малко от стената в моторния отсег и ремонт на място е много труден. За да се извадят таблото трябва да се свали. Може да се пробва само със средната конзола, но е тясно и труднодостъпно.
Продават се като спеърпартс.
Забележка: На Е39 не съм отварял, но по картинка изглежда същото като това, което съм правил.


Поздрави,
ДК

- hishnika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: 96' e39 520
- Детайли за колата: m52b20
Re: Проблем от серия тъпи с теч на антифриз
Ако имаш теч в "кабината" предното стъкло трябва да ти седи мазно
Байпаса не е лесен заради една причина, два от маркучите са с по малко "фи" и няма такъв тройник който да стане без допълнителен преход, и то става една магистрала от маркучи по сложна от ВЕЦ
Иначе трите маркуча на куп и няма да имаш проблем, лично тествано от мен над 300км, точно след покупката на колата по път за вкъщи, та се наложи да купувам китайски скоби по 5лв бройката и маркуч от 50лв метъра
- май малко се отплеснах 
Ако можеш да намериш майстор с един комплект за надуване на водната система (снимка 1), да я надуе след като е загряла и да гледате дали капе от някъде или губи налягане, лично пробвано от мен с точно същия комплект от снимката на две коли и при двете със положителен резултат. (този го имам наличен в работата, утре ще пробвам дали има накрайник за казанчето на бмв-то и ако си близо до Кюстендил, може да го тестваме)
Има и вариант за проверка на антифриза на наличието на газове в антифриза с един "Combustion Leak Detector" (снимка 2), това е вариант, който аз лично не съм тествал но съм чувал добри отзиви за този тест
Успех
Снимка 1

Снимка 2


Байпаса не е лесен заради една причина, два от маркучите са с по малко "фи" и няма такъв тройник който да стане без допълнителен преход, и то става една магистрала от маркучи по сложна от ВЕЦ

Иначе трите маркуча на куп и няма да имаш проблем, лично тествано от мен над 300км, точно след покупката на колата по път за вкъщи, та се наложи да купувам китайски скоби по 5лв бройката и маркуч от 50лв метъра


Ако можеш да намериш майстор с един комплект за надуване на водната система (снимка 1), да я надуе след като е загряла и да гледате дали капе от някъде или губи налягане, лично пробвано от мен с точно същия комплект от снимката на две коли и при двете със положителен резултат. (този го имам наличен в работата, утре ще пробвам дали има накрайник за казанчето на бмв-то и ако си близо до Кюстендил, може да го тестваме)
Има и вариант за проверка на антифриза на наличието на газове в антифриза с един "Combustion Leak Detector" (снимка 2), това е вариант, който аз лично не съм тествал но съм чувал добри отзиви за този тест
Успех

Снимка 1

Снимка 2

- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Проблем от серия тъпи с теч на антифриз
Газ-анализатора (снимка 2) го опитах...течността стана зелена с приятен вкус на топла хилядарка.Не е приятно ама к`во да се прави....
- hishnika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: 96' e39 520
- Детайли за колата: m52b20
Re: Проблем от серия тъпи с теч на антифриз
Колега, извинявай но какво толко струва хиляда във м52-ката?!? 

- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Проблем от серия тъпи с теч на антифриз
Всичко хаха всички гарнитури,шлайфане гумички клапани,нов радиатор,водна помпа...
- getnicelogo
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25.03.2015
Re: Проблем от серия тъпи с теч на антифриз
ddddk написа:getnicelogo написа:Някакви идеи как се прави байпас на парното с тези 3 маркуча?
Ако настроиш температурата на купето на 16degC, клапаните ще стоят затворени. Така системата би трябвало да остане изолирана. Лошото е, че ще трябва да караш поне 1000 км на студено, за да си сигурен, че няма теч и от друго място.
Поздрави,
ДК
Това определено звучи като по-лесна идея от байпасът. И има резон, защото цяло лято карам на климатроник (16 градуса, защото системата беше неизправна) и теч не съм забелязал

22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани