Проблем от серия тъпи с теч на антифриз

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: ше: е36,e39,e61..

Re: Проблем от серия тъпи с теч на антифриз

Мнение от hummer » 12 Ное 2015, 12:57

Виж около печката маркучите как са .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Проблем от серия тъпи с теч на антифриз

Мнение от ddddk » 12 Ное 2015, 13:54

getnicelogo написа:Някакви идеи как се прави байпас на парното с тези 3 маркуча?


Двете крайни тръби са вход за парното, средната е изход. Ако нищо не влиза, нищо не излиза. ;)
Входовете са от клапаните на парното. Ако настроиш температурата на купето на 16degC, клапаните ще стоят затворени. Така системата би трябвало да остане изолирана. Лошото е, че ще трябва да караш поне 1000 км на студено, за да си сигурен, че няма теч и от друго място.

Относно мястото на теча съм имал опит с друг модел, но със същата компановка. Самите тръбички на парното са алуминиеви и ерозират от годините и се пробиват. При мен се бяха пробили милиметър след щуцера, в който се вкарва маркуча. Гледаш маркучът е ОК, скобата е ОК, а то тече. Като извадих маркуча и почистих щуцера и картинката се изясни. Самите тръбички излизат много малко от стената в моторния отсег и ремонт на място е много труден. За да се извадят таблото трябва да се свали. Може да се пробва само със средната конзола, но е тясно и труднодостъпно.
Продават се като спеърпартс.

Забележка: На Е39 не съм отварял, но по картинка изглежда същото като това, което съм правил.

Изображение

Изображение

Поздрави,
ДК
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 28.08.2009
Местоположение: Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: 96' e39 520
Детайли за колата: m52b20

Re: Проблем от серия тъпи с теч на антифриз

Мнение от hishnika » 17 Ное 2015, 23:10

Ако имаш теч в "кабината" предното стъкло трябва да ти седи мазно :dunno:

Байпаса не е лесен заради една причина, два от маркучите са с по малко "фи" и няма такъв тройник който да стане без допълнителен преход, и то става една магистрала от маркучи по сложна от ВЕЦ :D

Иначе трите маркуча на куп и няма да имаш проблем, лично тествано от мен над 300км, точно след покупката на колата по път за вкъщи, та се наложи да купувам китайски скоби по 5лв бройката и маркуч от 50лв метъра :mhihi: - май малко се отплеснах :conf:

Ако можеш да намериш майстор с един комплект за надуване на водната система (снимка 1), да я надуе след като е загряла и да гледате дали капе от някъде или губи налягане, лично пробвано от мен с точно същия комплект от снимката на две коли и при двете със положителен резултат. (този го имам наличен в работата, утре ще пробвам дали има накрайник за казанчето на бмв-то и ако си близо до Кюстендил, може да го тестваме)

Има и вариант за проверка на антифриза на наличието на газове в антифриза с един "Combustion Leak Detector" (снимка 2), това е вариант, който аз лично не съм тествал но съм чувал добри отзиви за този тест

Успех :yes:

Снимка 1
Изображение

Снимка 2
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Проблем от серия тъпи с теч на антифриз

Мнение от stenlipk » 18 Ное 2015, 0:43

Газ-анализатора (снимка 2) го опитах...течността стана зелена с приятен вкус на топла хилядарка.Не е приятно ама к`во да се прави....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 28.08.2009
Местоположение: Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: 96' e39 520
Детайли за колата: m52b20

Re: Проблем от серия тъпи с теч на антифриз

Мнение от hishnika » 18 Ное 2015, 19:49

Колега, извинявай но какво толко струва хиляда във м52-ката?!? :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Проблем от серия тъпи с теч на антифриз

Мнение от stenlipk » 18 Ное 2015, 21:13

Всичко хаха всички гарнитури,шлайфане гумички клапани,нов радиатор,водна помпа...

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.03.2015

Re: Проблем от серия тъпи с теч на антифриз

Мнение от getnicelogo » 23 Ное 2015, 12:48

ddddk написа:
getnicelogo написа:Някакви идеи как се прави байпас на парното с тези 3 маркуча?


Ако настроиш температурата на купето на 16degC, клапаните ще стоят затворени. Така системата би трябвало да остане изолирана. Лошото е, че ще трябва да караш поне 1000 км на студено, за да си сигурен, че няма теч и от друго място.


Поздрави,
ДК


Това определено звучи като по-лесна идея от байпасът. И има резон, защото цяло лято карам на климатроник (16 градуса, защото системата беше неизправна) и теч не съм забелязал :!:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook