твърд педал на спирачката
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- A-style
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: твърд педал на спирачката
DoesNot написа:A-style написа:След престой 2-3 часа и моя педал е твърд преди да запаля и омеква на секундата щом запаля двигателя! Смених всички вакум маркучи ,пробвах и в сервото дали има вода ,но маркуча си го извадих сух дори не се и натопи(ако имаше вода трябваше да е мокър) Някакъв номер има ли да пробвам вакум помпата дали и здрава(за домашни условия говорим,без сложна апаратура и инструменти) ?
е46 2001 дизел
И при мен е така, мисля че е нормално
Не е нормално ! Не може 3 г да е бил мек педала след 3-4 часа престой и сега от 1 месец да е твърд! Има някъде проблем ама къде ееее ?

Re: твърд педал на спирачката
Имаш един клапан и под него една гарнитура точно накрая на маркуча, където влиза в сервото.
Често самия клапан или гарнитурата изпуска вакуума, който е в сервото.
Ако след смяната им няма промяна, то значи има проблем в самото серво - най-често спукана мембрана.
Често самия клапан или гарнитурата изпуска вакуума, който е в сервото.
Ако след смяната им няма промяна, то значи има проблем в самото серво - най-често спукана мембрана.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: твърд педал на спирачката
х преди да продам колата направо сервото,разликата бе огромнаJTD написа:Имаш един клапан и под него една гарнитура точно накрая на маркуча, където влиза в сервото.
Често самия клапан или гарнитурата изпуска вакуума, който е в сервото.
Ако след смяната им няма промяна, то значи има проблем в самото серво - най-често спукана мембрана.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- A-style
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: твърд педал на спирачката
Gqbriel написа:х преди да продам колата направо сервото,разликата бе огромнаJTD написа:Имаш един клапан и под него една гарнитура точно накрая на маркуча, където влиза в сервото.
Често самия клапан или гарнитурата изпуска вакуума, който е в сервото.
Ако след смяната им няма промяна, то значи има проблем в самото серво - най-често спукана мембрана.
Каква разлика относно спирачките ? Влияе ли по някакъв начин този клапан на вървежа на колата ,все пак изпуска вакум ,а турбината е пряко свързана с вакум у вакумен клапан, все пак може би минимално или повече вакума в системата намаля ??
- A-style
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: твърд педал на спирачката
Gqbriel написа:х преди да продам колата направо сервото,разликата бе огромнаJTD написа:Имаш един клапан и под него една гарнитура точно накрая на маркуча, където влиза в сервото.
Често самия клапан или гарнитурата изпуска вакуума, който е в сервото.
Ако след смяната им няма промяна, то значи има проблем в самото серво - най-често спукана мембрана.
Относно сервото ,четох някъде ,че се тества по този начин - Изгасена кола , напомпваме спирачките докато не стане педала кокал ,палим колата и ако е било здраво сервото, трябва да омекне педала до нормално на момента (в рамките на 2-3 сек) ! В моя случай е точно така .
Поправете ме ако греша
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: твърд педал на спирачката
A-style написа:Gqbriel написа:х преди да продам колата направо сервото,разликата бе огромнаJTD написа:Имаш един клапан и под него една гарнитура точно накрая на маркуча, където влиза в сервото.
Често самия клапан или гарнитурата изпуска вакуума, който е в сервото.
Ако след смяната им няма промяна, то значи има проблем в самото серво - най-често спукана мембрана.
Относно сервото ,четох някъде ,че се тества по този начин - Изгасена кола , напомпваме спирачките докато не стане педала кокал ,палим колата и ако е било здраво сервото, трябва да омекне педала до нормално на момента (в рамките на 2-3 сек) ! В моя случай е точно така .
Поправете ме ако греша
И да и не,почне ли да става твърд педала,имай впредвид,че сервото си заминава мембраната (както каза JTD)...едно и също ккто обясняваш беше при мен,до момента в който не почна да се чува как изпуска въздух,а колата си спираше повече от перфектно за възможностите си.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: твърд педал на спирачката
A-style написа:Gqbriel написа:х преди да продам колата направо сервото,разликата бе огромнаJTD написа:Имаш един клапан и под него една гарнитура точно накрая на маркуча, където влиза в сервото.
Често самия клапан или гарнитурата изпуска вакуума, който е в сервото.
Ако след смяната им няма промяна, то значи има проблем в самото серво - най-често спукана мембрана.
Каква разлика относно спирачките ? Влияе ли по някакъв начин този клапан на вървежа на колата ,все пак изпуска вакум ,а турбината е пряко свързана с вакум у вакумен клапан, все пак може би минимално или повече вакума в системата намаля ??
Аз не разбрах въобще мнението на Габриел, но въпросния клапан няма отношение към вървежа на колата.
Идеята му е точно това, да осигури поне 2 натискания на педала на спирачката ако няма вакуум в системата. Например при внезапно изгаснал двигател в движение или в режим на максимален отворен дросел - важи при бензиновите двигатели.
Една от функциите на вакуум резервоара при дизелите, който реално е важен, ама в този форум блести съзнанието, че не бил важен и без него колата едва ли не върви повече.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: твърд педал на спирачката
JTD написа:A-style написа:Gqbriel написа:х преди да продам колата направо сервото,разликата бе огромнаJTD написа:Имаш един клапан и под него една гарнитура точно накрая на маркуча, където влиза в сервото.
Често самия клапан или гарнитурата изпуска вакуума, който е в сервото.
Ако след смяната им няма промяна, то значи има проблем в самото серво - най-често спукана мембрана.
Каква разлика относно спирачките ? Влияе ли по някакъв начин този клапан на вървежа на колата ,все пак изпуска вакум ,а турбината е пряко свързана с вакум у вакумен клапан, все пак може би минимално или повече вакума в системата намаля ??
Аз не разбрах въобще мнението на Габриел, но въпросния клапан няма отношение към вървежа на колата.
Идеята му е точно това, да осигури поне 2 натискания на педала на спирачката ако няма вакуум в системата. Например при внезапно изгаснал двигател в движение или в режим на максимален отворен дросел - важи при бензиновите двигатели.
Една от функциите на вакуум резервоара при дизелите, който реално е важен, ама в този форум блести съзнанието, че не бил важен и без него колата едва ли не върви повече.
Не разбра,щото се вади от контекста за това...никъде не съм казал,че има разлика във вървежа (мощността) на колата..а че спирачките станаха различни,да не кажа,че е и съединителя ми омекна повече,но нали...
Чакай сега,не ВСИЧКИ имат вакум резервоар ,ел управление на турбо актуатор няма...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: твърд педал на спирачката
Нещо или аз не виждам, или не знам.
Аз пиша на един човек, ти ми отговаряш на моето мнение, което го пиша на друг потребител.
Аз му отговарям каква е целта на клапана и вероятната причина къде се крие, а ти пишеш за някакви турбо неща и т.н.
Просто казах, че мнението, което си написал преди моето въобще не го разбирам. Ама грам. И то ти си го написал, а не е извадено от друг потребител.
Единствено предполагам, че някога си продал колата си, имало е някакво серво и имало някаква разлика. Ама въобще не схващам какво говориш, честно. И за това просто написах, че нямам идея какво казваш.
Аз пиша на един човек, ти ми отговаряш на моето мнение, което го пиша на друг потребител.
Аз му отговарям каква е целта на клапана и вероятната причина къде се крие, а ти пишеш за някакви турбо неща и т.н.
Просто казах, че мнението, което си написал преди моето въобще не го разбирам. Ама грам. И то ти си го написал, а не е извадено от друг потребител.
х преди да продам колата направо сервото,разликата бе огромна
Единствено предполагам, че някога си продал колата си, имало е някакво серво и имало някаква разлика. Ама въобще не схващам какво говориш, честно. И за това просто написах, че нямам идея какво казваш.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- A-style
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: твърд педал на спирачката
Днес извадих този клапан от мястото му и установих ,че пропуска и в 2-те посоки ! Май не трябва да е така ??
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: твърд педал на спирачката
A-style написа:Днес извадих този клапан от мястото му и установих ,че пропуска и в 2-те посоки ! Май не трябва да е така ??
Точно. Трябва да пропуска само в едната посока.
Съветвам те да смениш и уплътнението с ново, което не е много скъпо. Двете неща нови са ~40 лв.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- A-style
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: твърд педал на спирачката
A-style написа:Днес извадих този клапан от мястото му и установих ,че пропуска и в 2-те посоки ! Май не трябва да е така ??
Този клапан беше сдал багажа , след смяната с нов 5 ден няма и помен от твърдият педал

42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани