твърд педал на спирачката

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 5.10.2011
Пол: Мъж
Кара: спокойно
Мечтае да кара: по хубави български пътища

Re: твърд педал на спирачката

Мнение от A-style » 08 Ное 2015, 18:04

DoesNot написа:
A-style написа:След престой 2-3 часа и моя педал е твърд преди да запаля и омеква на секундата щом запаля двигателя! Смених всички вакум маркучи ,пробвах и в сервото дали има вода ,но маркуча си го извадих сух дори не се и натопи(ако имаше вода трябваше да е мокър) Някакъв номер има ли да пробвам вакум помпата дали и здрава(за домашни условия говорим,без сложна апаратура и инструменти :mrgreen: ) ?
е46 2001 дизел

И при мен е така, мисля че е нормално :dunno:

Не е нормално ! Не може 3 г да е бил мек педала след 3-4 часа престой и сега от 1 месец да е твърд! Има някъде проблем ама къде ееее ? :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: твърд педал на спирачката

Мнение от JTD » 08 Ное 2015, 19:34

Имаш един клапан и под него една гарнитура точно накрая на маркуча, където влиза в сервото.
Често самия клапан или гарнитурата изпуска вакуума, който е в сервото.
Ако след смяната им няма промяна, то значи има проблем в самото серво - най-често спукана мембрана.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: твърд педал на спирачката

Мнение от Gqbriel » 08 Ное 2015, 23:17

JTD написа:Имаш един клапан и под него една гарнитура точно накрая на маркуча, където влиза в сервото.
Често самия клапан или гарнитурата изпуска вакуума, който е в сервото.
Ако след смяната им няма промяна, то значи има проблем в самото серво - най-често спукана мембрана.
х преди да продам колата направо сервото,разликата бе огромна
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 5.10.2011
Пол: Мъж
Кара: спокойно
Мечтае да кара: по хубави български пътища

Re: твърд педал на спирачката

Мнение от A-style » 09 Ное 2015, 1:03

Gqbriel написа:
JTD написа:Имаш един клапан и под него една гарнитура точно накрая на маркуча, където влиза в сервото.
Често самия клапан или гарнитурата изпуска вакуума, който е в сервото.
Ако след смяната им няма промяна, то значи има проблем в самото серво - най-често спукана мембрана.
х преди да продам колата направо сервото,разликата бе огромна

Каква разлика относно спирачките ? Влияе ли по някакъв начин този клапан на вървежа на колата ,все пак изпуска вакум ,а турбината е пряко свързана с вакум у вакумен клапан, все пак може би минимално или повече вакума в системата намаля ??

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 5.10.2011
Пол: Мъж
Кара: спокойно
Мечтае да кара: по хубави български пътища

Re: твърд педал на спирачката

Мнение от A-style » 09 Ное 2015, 1:09

Gqbriel написа:
JTD написа:Имаш един клапан и под него една гарнитура точно накрая на маркуча, където влиза в сервото.
Често самия клапан или гарнитурата изпуска вакуума, който е в сервото.
Ако след смяната им няма промяна, то значи има проблем в самото серво - най-често спукана мембрана.
х преди да продам колата направо сервото,разликата бе огромна

Относно сервото ,четох някъде ,че се тества по този начин - Изгасена кола , напомпваме спирачките докато не стане педала кокал ,палим колата и ако е било здраво сервото, трябва да омекне педала до нормално на момента (в рамките на 2-3 сек) ! В моя случай е точно така .
Поправете ме ако греша

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: твърд педал на спирачката

Мнение от Gqbriel » 09 Ное 2015, 9:59

A-style написа:
Gqbriel написа:
JTD написа:Имаш един клапан и под него една гарнитура точно накрая на маркуча, където влиза в сервото.
Често самия клапан или гарнитурата изпуска вакуума, който е в сервото.
Ако след смяната им няма промяна, то значи има проблем в самото серво - най-често спукана мембрана.
х преди да продам колата направо сервото,разликата бе огромна

Относно сервото ,четох някъде ,че се тества по този начин - Изгасена кола , напомпваме спирачките докато не стане педала кокал ,палим колата и ако е било здраво сервото, трябва да омекне педала до нормално на момента (в рамките на 2-3 сек) ! В моя случай е точно така .
Поправете ме ако греша


И да и не,почне ли да става твърд педала,имай впредвид,че сервото си заминава мембраната (както каза JTD)...едно и също ккто обясняваш беше при мен,до момента в който не почна да се чува как изпуска въздух,а колата си спираше повече от перфектно за възможностите си.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: твърд педал на спирачката

Мнение от JTD » 09 Ное 2015, 10:49

A-style написа:
Gqbriel написа:
JTD написа:Имаш един клапан и под него една гарнитура точно накрая на маркуча, където влиза в сервото.
Често самия клапан или гарнитурата изпуска вакуума, който е в сервото.
Ако след смяната им няма промяна, то значи има проблем в самото серво - най-често спукана мембрана.
х преди да продам колата направо сервото,разликата бе огромна

Каква разлика относно спирачките ? Влияе ли по някакъв начин този клапан на вървежа на колата ,все пак изпуска вакум ,а турбината е пряко свързана с вакум у вакумен клапан, все пак може би минимално или повече вакума в системата намаля ??

Аз не разбрах въобще мнението на Габриел, но въпросния клапан няма отношение към вървежа на колата.
Идеята му е точно това, да осигури поне 2 натискания на педала на спирачката ако няма вакуум в системата. Например при внезапно изгаснал двигател в движение или в режим на максимален отворен дросел - важи при бензиновите двигатели.
Една от функциите на вакуум резервоара при дизелите, който реално е важен, ама в този форум блести съзнанието, че не бил важен и без него колата едва ли не върви повече. :kuku:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: твърд педал на спирачката

Мнение от Gqbriel » 09 Ное 2015, 11:30

JTD написа:
A-style написа:
Gqbriel написа:
JTD написа:Имаш един клапан и под него една гарнитура точно накрая на маркуча, където влиза в сервото.
Често самия клапан или гарнитурата изпуска вакуума, който е в сервото.
Ако след смяната им няма промяна, то значи има проблем в самото серво - най-често спукана мембрана.
х преди да продам колата направо сервото,разликата бе огромна

Каква разлика относно спирачките ? Влияе ли по някакъв начин този клапан на вървежа на колата ,все пак изпуска вакум ,а турбината е пряко свързана с вакум у вакумен клапан, все пак може би минимално или повече вакума в системата намаля ??

Аз не разбрах въобще мнението на Габриел, но въпросния клапан няма отношение към вървежа на колата.
Идеята му е точно това, да осигури поне 2 натискания на педала на спирачката ако няма вакуум в системата. Например при внезапно изгаснал двигател в движение или в режим на максимален отворен дросел - важи при бензиновите двигатели.
Една от функциите на вакуум резервоара при дизелите, който реално е важен, ама в този форум блести съзнанието, че не бил важен и без него колата едва ли не върви повече. :kuku:


Не разбра,щото се вади от контекста за това...никъде не съм казал,че има разлика във вървежа (мощността) на колата..а че спирачките станаха различни,да не кажа,че е и съединителя ми омекна повече,но нали...
Чакай сега,не ВСИЧКИ имат вакум резервоар ,ел управление на турбо актуатор няма...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: твърд педал на спирачката

Мнение от JTD » 09 Ное 2015, 12:32

Нещо или аз не виждам, или не знам.
Аз пиша на един човек, ти ми отговаряш на моето мнение, което го пиша на друг потребител.
Аз му отговарям каква е целта на клапана и вероятната причина къде се крие, а ти пишеш за някакви турбо неща и т.н.
Просто казах, че мнението, което си написал преди моето въобще не го разбирам. Ама грам. И то ти си го написал, а не е извадено от друг потребител.
х преди да продам колата направо сервото,разликата бе огромна

Единствено предполагам, че някога си продал колата си, имало е някакво серво и имало някаква разлика. Ама въобще не схващам какво говориш, честно. И за това просто написах, че нямам идея какво казваш. :D
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 5.10.2011
Пол: Мъж
Кара: спокойно
Мечтае да кара: по хубави български пътища

Re: твърд педал на спирачката

Мнение от A-style » 11 Ное 2015, 19:11

IMG_20151111_180750_399.jpg
Днес извадих този клапан от мястото му и установих ,че пропуска и в 2-те посоки ! Май не трябва да е така ??
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: твърд педал на спирачката

Мнение от JTD » 11 Ное 2015, 22:14

A-style написа:
IMG_20151111_180750_399.jpg
Днес извадих този клапан от мястото му и установих ,че пропуска и в 2-те посоки ! Май не трябва да е така ??

Точно. Трябва да пропуска само в едната посока.
Съветвам те да смениш и уплътнението с ново, което не е много скъпо. Двете неща нови са ~40 лв.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 5.10.2011
Пол: Мъж
Кара: спокойно
Мечтае да кара: по хубави български пътища

Re: твърд педал на спирачката

Мнение от A-style » 30 Ное 2015, 23:12

A-style написа:
IMG_20151111_180750_399.jpg
Днес извадих този клапан от мястото му и установих ,че пропуска и в 2-те посоки ! Май не трябва да е така ??

Този клапан беше сдал багажа , след смяната с нов 5 ден няма и помен от твърдият педал :bchug:

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook