Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- masterdealer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 2.06.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: през просото.
- Мечтае да кара: за без пари
- Детайли за колата: F07 535хd
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Както се казва, прост народ, слаба държава. Ще помоля колегата omegaart да качи цялата ни кореспонденция , защото явно има нещо да доказва или показва, де да знам и аз какво, пък който иска да се сеща 

(oOO \ [||] [||] / OOo)
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Изтрил съм файла с ВИН-а на колегата.
omegaart ако обичаш СПРИ с коментарите до тук,защото ще минеш в режим "read only".
omegaart ако обичаш СПРИ с коментарите до тук,защото ще минеш в режим "read only".
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Мненията на колегата omegaart си бяха от полза , нямаше нужда според мен от такива мерки , ама вие си знаете 

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Някой може ли да ми каже каква компресия в цилиндрите е добре да има бензиново е39 520, 523, 525 и 528? Мисля да взимам и това ще е първото нещо, което ще проверя и искам да знам под какви параметри, цилиндъра е умрял?
Също така гледам, че масово са на по около 250 000 - 300 000 км, което ми се вижда доста и не ме устройва, има ли как да проверя дали километрите на даденият екземпляр са връщани?
Също така гледам, че масово са на по около 250 000 - 300 000 км, което ми се вижда доста и не ме устройва, има ли как да проверя дали километрите на даденият екземпляр са връщани?
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
dak написа:Мненията на колегата omegaart си бяха от полза , нямаше нужда според мен от такива мерки , ама вие си знаете
След 2 седмици като се поуспокои малко,пак ще може да се изказва компетентно за колите на хората .
- shalashaska
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 9.02.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: e46 М3
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Колеги имаше едно е39 2.8 комби от Пловдив да се продава сиво автомат някой има ли инфо и телефон за него,че като гледам е имало чистка в Продава Автомобили




- plamon88
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 21.10.2015
- Местоположение: Исландия -Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
- Мечтае да кара: 750
- Детайли за колата: bmw e39 523i 1997 automatic
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Здравейте колеги , днес най-накрая се сдобих със BMW модел е39 523i 1997 на 229000 реални км. все пак не съм в ЕС , има леки забележки но инак си е добра , автомат със сменени консумативи , масла, филтри, окачване и пр. ще се опитам да кача снимки в профила си за да видите черната каляска 

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Ilko Ivanov написа:Изтрил съм файла с ВИН-а на колегата.
omegaart ако обичаш СПРИ с коментарите до тук,защото ще минеш в режим "read only".
Какво лошо е направил колегата, освен че предпазва хората?
Също така не знам защо този ВИН номер е такава тайна, че чак го криете.
И тъй като не мога да взема страна, защото не съм запознат с въпроса. Но като разсъждаваме логично... какво толкова е направил омегата, че го пуснахте в почивка



Опитал се е да помогне на на колегата, като покаже кусурите на гореспоменатата кола... нещо което всеки купувач иска да види предварително... а ако има неверни неща, вече на място могат да се видят само.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
alex4409 написа:Какво лошо е направил колегата, освен че предпазва хората?
Също така не знам защо този ВИН номер е такава тайна, че чак го криете.
И тъй като не мога да взема страна, защото не съм запознат с въпроса. Но като разсъждаваме логично... какво толкова е направил омегата, че го пуснахте в почивка![]()
![]()
То, не че това му е първия форум и първата почивка, ама аз лично не виждам причина.
Опитал се е да помогне на на колегата, като покаже кусурите на гореспоменатата кола... нещо което всеки купувач иска да види предварително... а ако има неверни неща, вече на място могат да се видят само.
Почива си защото ми изпрати няколко доста цинични и обидни Л.С. без да съм му давал повод за това,просто собственика на колата не искаше да му се публикува VIN номера,и аз му изпълних искането.
- jorfii
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Здравейте колеги тази неделя реших да се разходя до Горубляне да поразгледам петиците и по точно е39 530 дизел и греда там няма такива коли. Намерих 2-3 но не и с търсения мотор. Накрая открих една търговеца не я е изкарал за продажба заради проблем със салона. Проблема е следния салона е електрически и при опит да преместиш седалката напред или назад тръгва само от едната страна а от другата не и съответно се получава едно осукване на цялата седалка. Прави го и на двете седалки. Въпросния търговец каза че, ако оправи салона щял да и търси 6000 но, ако реша да я взема така в края на краищата паднахме до 5000. Въпросът ми е струва ли си според вас? Колата е нов внос от Италия 2003 година така както успях да я огледам набързо със всички екстри за модела, голяма навигация парктроник преден заден сензор за дъжд светлина и така нататък. Това което обаче успях да видя при бързия оглед като минуси е, освен горепосочения проблем със салона същият е и за претапициране външно има лека вдлъбнатина на колонката при капака на багажника и на задна лява врата, стоповете или по точно тяхното продължение върху задния капак са доста захабени направо пожълтяли както и стъклата на фаровете не са в цветущо здраве не знам оправя ли се това в смисъл и за стоповете и фаровете не знам дори дали стъклата на фаровете са стъкло или пластмаса от близо 10 години съм с е36 и не съм много запознат с е39 затова и пиша тук да помоля за съвет. Другото притеснително е че, колата седи пред един сервиз уж да видят там за проблема със седалките но същите не са демонтирани за разлика обаче от всичките кори и отпред и отзад и не знам защо другото което е че като помолих продавача да отвори капака той ми смоталеви и за някакъв проблем там и не можахме да отворим капака липсва също и едно копче на навигацията. Прилагам и няколко снимки които съм направил аз. Това което ме блазни в цялата история е че имам редкия шанс да огледам един автомобил преди да са го напудрили и изложили за продан.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Vacheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520/540
- Мечтае да кара: Е39
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Като чета колко проблема си намерил само на бърз поглед, не ми се мисли колко още ще излязат в последствие. Щом ти я дава за 5000 лева с печалба, смятай за колко пари я е купил в Италия. Лично аз фейслифтова петица за такива пари от автокъща няма дори да погледна. Стъкла на фарове може да смениш за 180лв. + пари за смяната. Стоповете на капака за още 100 кинта, салон кожа около 400-500 лева ако проблема е в седалките. Този капак дето не иска да се отвори, предположи колко време не е отварян и дали му е сменяно масло. Ще ти дам пример само как преди 2 години търсих да си купувам бус. В една автокъща(морга) викам на продавача отвори капака да видим за какво става въпрос. Бутнах да отворя капачката за маслото и познай- не иска да се отваря на ръка, а аз не съм от най-хилавите. Ония идва с един чук и един секач да отваря капачката и след няколко удара с чука капачката се отваря. До сега не бях виждал капачка за масло на двигателя да не иска да се отваря - от там извода кога за последно е отваряна, за да се спече толкова много.



- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Преди да я минеш на диагностика и обстоен преглед не я взимай, защото както каза колегата щом я дава за 5 с печалба има голяма вероятност да ти стъпи на поне 8 а разправиите и висенето по сервизите няма кой да ти ги плати.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Може ли мнението Ви за този екземпляр? http://www.mobile.bg/11445945090395778 Дали някой познава или е гледал тази кола? На вид е страхотна...но аз нямам набито око и не мога да видя никакви забележки въпреки че продавача е писал че има външни забележки. Благодаря предварително 

- jorfii
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Да май ще се откажа от тази. Между другото някой знае ли на какви пари могат да се намерят джанти като тези от поста и какъв стайл се водят лично за мен най яката джанта за е39
- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Може просто да не е карана известно време...
Иначе джантите са Style 81 , предполагам едни 700 лв. ще стигнат...

Иначе джантите са Style 81 , предполагам едни 700 лв. ще стигнат...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани