Помощ! е46 316i губи антифриз и няма оправия

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 6.03.2015
Пол: Мъж

Помощ! е46 316i губи антифриз и няма оправия

Мнение от dnpmor » 29 Окт 2015, 18:33

Здравейте,драги съфорумници :)
Става въпрос за е46 316i 2000г, смених и термостат, смених и С-образния маркуч от мотора към радиатора /този с пропката за обезвъздушане/ и колата продължава да гуми по-малко антифриз от някъде.
Пълним системата, обезвъдушаваме добре и както си карам след 200-300км в движение ми светва лампата за антифриза, колата работи на 108 до 114 градуса винаги.
Въпроса основно ми е следния... може ли да се намери някого, който разбира и е запознат с този мотор и просто да оправим нещата, защото масово по сервизите даже не знаят, че този мотор работи около 105 градуса нормална работна температура и всеки си измисля всевъзможни глупости.
Благодаря за отделеното време да прочетете темата ми!
Ще се радвам, ако някой се навие да помогне :)
Поздрави!

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 5.12.2011
Местоположение: Дупница
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: E30

Re: Помощ! е46 316i губи антифриз и няма оправия

Мнение от kinghood » 01 Ное 2015, 16:18

Ако няма течове по кората на автомобила или по пода(купето), причината е ясна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1665
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Кукерландия
Пол: Мъж
Кара: Тъпата кака да маа с черпака
Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....

Re: Помощ! е46 316i губи антифриз и няма оправия

Мнение от saleen » 01 Ное 2015, 16:38

Аз никъде не се открият течове, добре е да и направиш тест за наличие на изгорели газове в антифриза- евентуално за издухана гарнитура, или спукана глава.
Никой не мое ма връне на селу!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 8.03.2014
Местоположение: зад волана.
Пол: Мъж
Кара: направо.
Мечтае да кара: настрани!
Детайли за колата: винаги на борд.

Re: Помощ! е46 316i губи антифриз и няма оправия

Мнение от Stahlblau » 02 Ное 2015, 12:10

В същия филм бях и аз в началото на годината. Първо почнах с добавки срещу теч на антифриз. Нямаше ефект. След това започнах и аз като теб да обикалям по майстори и смених тройник. Закрепих я за няколко месеца и после се появи пак теч. Яко доливах и аз и в един прекрасен ден както си карам с 30 без никакво напрежение преди това БААМ изгърмя радиатора. Нов радиатор, нови маркучи, и... виновника в моя случай - нова капачка на антифриза. Клапана на капачката не отваря и системата търси слабо място и избива. Нещо толкова дребно ми нанесе толкова големи щети че не е истина. Купи си една нова капачка - 30 кинта, нещо от сорта... Нищо не ти коства да експериментираш. Току виж се оказал същия проблем!
Успех!
Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 30.08.2015
Пол: Мъж

Re: Помощ! е46 316i губи антифриз и няма оправия

Мнение от monster318 » 04 Ное 2015, 8:40

На мен ми губеше антифриз и се оказа тройника който е отзад и нов за 15 лева заспа работата!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.03.2009

Re: Помощ! е46 316i губи антифриз и няма оправия

Мнение от pe6kata_ » 09 Ное 2015, 18:34

На 105 106 трябва да почне да я сваля ! Посочените температури са много високи! Провери термостата!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 16.12.2010
Пол: Мъж

Re: Помощ! е46 316i губи антифриз и няма оправия

Мнение от гумата » 11 Ное 2015, 8:08

Не си гледал внимателно. Водно съединение има и зад двигателя откъм купето. Ако другите си ги видял там погледни. Освен това радиатора може да е спукан и да пръска към фара и да не се вижда., но може и водната помпа да пръска към ролката и също да не виждаш. Вземи фенерче погледни отдолу в някой канал или свали кората на въздушния филтър за купето под чистачките, свали му курубата и под тази част ще видиш двоен маркуч- горният е въздушен за картерни газове, долният е воден. Отвориш ли свалиш ли ги следва обезвъздушаване на колата защото въздушният е вакуумен, а водният отново изисква обезвъздушаване на радиатора..
Така или иначе съобщаваш за много загуба на антифриз и не може да не видиш бели пръски по нагорещени елементи ако спреш и внимателно огледаш.
Водната помпа е зад голяма ролка и водата разпръсква по блока на двигателя , но не се вижда хубаво. Погледни, обаче отзад двигателя към купето. Мога да те заведа при майстор.
Другото вече говори за гарнитура на глава, в радиатора ти вместо чист антифриз ще се лее боза.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook