Ниска компресия... Много ниска

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 7.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i

Re: Ниска компресия... Много ниска

Мнение от Hadjy » 28 Окт 2015, 22:22

Здравейте,
Колега с какво си карал тази кола друже? Преди години на един бензинов двигател сложиха нафта в/то бензин, та след някакво време се наложи да се отваря мотора- само 2 сегмента от 4 цилиндъра бяха цели ( един изобщо го нямаше). Та да не е подобна ситуацията и при теб?
:kuku:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 27.01.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Внимателно
Мечтае да кара: Нещо страшно

Re: Ниска компресия... Много ниска

Мнение от BorisMitev » 28 Окт 2015, 22:55

Бедни смеси... Нямам наблюдения над Мотроник, но вече имам .. и то негативни. Строукове със Сименс, карат и до ден днешен без ремап - просто вървят бедни. А мотроника директно си счупи мотора след 7/8к километра.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Ниска компресия... Много ниска

Мнение от Jordana » 28 Окт 2015, 22:57

Типични щети от детонация , частичното стапяне на буталата от газовете които протичат надолу зад сегментите .Възможно е и от хлабави в леглата и разместени сегменти да се получи такова изтичане на газове със стапяне вследствие на което прегряване и пак детонации .
В случая е много трудно да се каже кое първо е настъпило , и дали е от калпаво гориво аванси или смеси .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 27.01.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Внимателно
Мечтае да кара: Нещо страшно

Re: Ниска компресия... Много ниска

Мнение от BorisMitev » 28 Окт 2015, 23:24

Jordana, какво имаш впредвид с разместени сегменти ?

Буталата отгоре също забелязах как ръба им откъм всмукателя е абразивен , под лупа се вижда как алумина е нашуплен целия на мехурчета вследствие пак от прегряване. В момента съм наредил инсталация за сиеменс, ще се сложи ванос с 2 knock-a и 2 ламбди и чип за много близък сетъп. И дано господ е българин.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Ниска компресия... Много ниска

Мнение от michev » 28 Окт 2015, 23:40

Добре де, не си ремапнал, ама поне горивен регулатор можеше да боднеш, други инжектори, да закачите една сонда да видите какво се случва. Извинявай колега, ама насила си си пр...л мотора.
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Ниска компресия... Много ниска

Мнение от Boyadjiev » 29 Окт 2015, 1:21

Те тия се водят слаби бутала по принцип. Макар че си карат много добре като е направен до края мотора.
Но не е там проблема - няма как да караш без смеси и аванси. Това е А и Б на тунинга. Вземи и си настрой колата колега, или я дай на някой да ти я настрои. Варианта с м52 електроника е доста по-лесен, но не мисля че е по-добър. Въпроса според мен стои така - заслужава ли си да направиш цял мотор и да спестиш накрая 300-400лв. и да караш с 15-20 коня по-малко от колкото всъщност е. Освен това с много по-кофти крива, загряващ и чупещ се.

Можеш да имаш много по-ниска компресия на стартер (демек както се мери) която се очаква от конкретна степен, ако са поразвъртяни разпределителните валове, или са по-големи като цяло (20-30+ градуса над сток).
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Ниска компресия... Много ниска

Мнение от Jordana » 29 Окт 2015, 19:35

Буталата не са слаби .Аз съм с такива вече 2 години в м20б20 направен на б23 с биели от м50 и даже са с разцепените поли буталата .С мега , настроена колкото да не счупи каляската .Турбото е пуснато без буст контрол - колкото успее да вдигне тоест често ходи до 1.2 -1.4 бара но колата не е за писта така че незнам при продължително ръчкане какъв ще е резултата .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: Ниска компресия... Много ниска

Мнение от Cosworth » 30 Окт 2015, 2:20

BorisMitev написа:
Cosworth написа:Само да вметна на манометъра 14,7 бара са 10,5 степен на сгъстяване.. Така че с 14 си точно на 10,0 степен.. Друг е въпроса колко е точен манометъра.


Не знам по каква формула го смяташ , но за мен двете величини не са праволинейни, в момента имам 0 атмосфери на 6ти цилиндър , но степента на сгъстяване ми е същата :ok:

Точно защото не са, ако всичко е наред по мотора те са праволинейни формулата е много проста...
Та като и другия колега вметна щом си смятал 12:1 степен а имаш 14бара на 5 от цилиндрите се опитах да те подсетя малко че не само 6ти цилиндър е проблема... Както вече и разбра, а това също наистина зависи и от фазите на разпределителните валове...
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: Ниска компресия... Много ниска

Мнение от Haddess » 30 Окт 2015, 8:56

От всичко, което чета дотук проблема е че колата е била с бош електроника, един вид сиеменса е по добър?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Ниска компресия... Много ниска

Мнение от M10 » 30 Окт 2015, 9:54

Не, проблема е че колата не е била настроена, а не с каква електроника е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 27.01.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Внимателно
Мечтае да кара: Нещо страшно

Re: Ниска компресия... Много ниска

Мнение от BorisMitev » 02 Ное 2015, 22:04

M10, така е .. Бедна е .. беше бедна .. ХАХАХ Амааа има доволно б25ци сименсови, лично карах една 1 година, продадох я и още се кара на цялата газ. Имам и наблюдения и на познати и те си мачкат и си карат и си пеят сомаму. Сега ще видим. Ама след като чупи буталата много неща се събраха.Ребилд на мотора ... Трябват ми дебитомер ,дюзи , масло ... счупи се кутията - плюе трета, едва вкарва четвърта и лагера вие на стружки. Ако имам време за глупости с удоволствие бих и закачил един wideband да я видя какви смеси ще изкара преди ремапа , просто да докажа сам на себе си , че сименса е по-кадърен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Ниска компресия... Много ниска

Мнение от Boyadjiev » 03 Ное 2015, 16:33

Аз като гледам ти вече си убеден, че сименса е по-добър. Има ли значение какво мнение ще изразим ние? :dunno:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 27.01.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Внимателно
Мечтае да кара: Нещо страшно

Re: Ниска компресия... Много ниска

Мнение от BorisMitev » 08 Ное 2015, 16:38

Има, ако нямаше ... нямаше въобще да напиша тема, в която да ви разкажа за проблема ми. Maxpower, също като строукна на 25ца , беше удивлен, че Сименса достатъчно кадърно се управя със смесите, поне така беше написал.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 12.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M50B25,M50B30,S50B30
Мечтае да кара: M1 Procar
Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3

Re: Ниска компресия... Много ниска

Мнение от bmw325ci » 08 Ное 2015, 23:25

Не че е за хвалба ама 1 година си карах с бошовския моторника немапната колата на цялата газ, даже на писта карах и не съм имал ядове. СлОчаЕност... може би :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 3.07.2009
Местоположение: България;Варна
Пол: Мъж
Кара: E36 320ci
Мечтае да кара: Е36 с F10 с turbo

Re: Ниска компресия... Много ниска

Мнение от Бумърчето » 21 Ное 2015, 3:40

Идеята веднага ще я дам- двигателя е бил добре стоплен. при шестаците това става мигновенно. При 6-ка се гледа температура и обороти предимно.Понеже е сголям ресурс на охладителна течност за около 30-на километра не можах да я свърша тази работа. При проблем с охлаждането не се долива до като се и кара, щот докто решиш да долееш двигателя мармлад и после слагаш F10 и си ти :D :yes:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook