Ниска компресия... Много ниска
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Hadjy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 7.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
Re: Ниска компресия... Много ниска
Здравейте,
Колега с какво си карал тази кола друже? Преди години на един бензинов двигател сложиха нафта в/то бензин, та след някакво време се наложи да се отваря мотора- само 2 сегмента от 4 цилиндъра бяха цели ( един изобщо го нямаше). Та да не е подобна ситуацията и при теб?

Колега с какво си карал тази кола друже? Преди години на един бензинов двигател сложиха нафта в/то бензин, та след някакво време се наложи да се отваря мотора- само 2 сегмента от 4 цилиндъра бяха цели ( един изобщо го нямаше). Та да не е подобна ситуацията и при теб?

- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Ниска компресия... Много ниска
Бедни смеси... Нямам наблюдения над Мотроник, но вече имам .. и то негативни. Строукове със Сименс, карат и до ден днешен без ремап - просто вървят бедни. А мотроника директно си счупи мотора след 7/8к километра.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Ниска компресия... Много ниска
Типични щети от детонация , частичното стапяне на буталата от газовете които протичат надолу зад сегментите .Възможно е и от хлабави в леглата и разместени сегменти да се получи такова изтичане на газове със стапяне вследствие на което прегряване и пак детонации .
В случая е много трудно да се каже кое първо е настъпило , и дали е от калпаво гориво аванси или смеси .
В случая е много трудно да се каже кое първо е настъпило , и дали е от калпаво гориво аванси или смеси .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Ниска компресия... Много ниска
Jordana, какво имаш впредвид с разместени сегменти ?
Буталата отгоре също забелязах как ръба им откъм всмукателя е абразивен , под лупа се вижда как алумина е нашуплен целия на мехурчета вследствие пак от прегряване. В момента съм наредил инсталация за сиеменс, ще се сложи ванос с 2 knock-a и 2 ламбди и чип за много близък сетъп. И дано господ е българин.
Буталата отгоре също забелязах как ръба им откъм всмукателя е абразивен , под лупа се вижда как алумина е нашуплен целия на мехурчета вследствие пак от прегряване. В момента съм наредил инсталация за сиеменс, ще се сложи ванос с 2 knock-a и 2 ламбди и чип за много близък сетъп. И дано господ е българин.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Ниска компресия... Много ниска
Добре де, не си ремапнал, ама поне горивен регулатор можеше да боднеш, други инжектори, да закачите една сонда да видите какво се случва. Извинявай колега, ама насила си си пр...л мотора.
only rear wheel drive
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Ниска компресия... Много ниска
Те тия се водят слаби бутала по принцип. Макар че си карат много добре като е направен до края мотора.
Но не е там проблема - няма как да караш без смеси и аванси. Това е А и Б на тунинга. Вземи и си настрой колата колега, или я дай на някой да ти я настрои. Варианта с м52 електроника е доста по-лесен, но не мисля че е по-добър. Въпроса според мен стои така - заслужава ли си да направиш цял мотор и да спестиш накрая 300-400лв. и да караш с 15-20 коня по-малко от колкото всъщност е. Освен това с много по-кофти крива, загряващ и чупещ се.
Можеш да имаш много по-ниска компресия на стартер (демек както се мери) която се очаква от конкретна степен, ако са поразвъртяни разпределителните валове, или са по-големи като цяло (20-30+ градуса над сток).
Но не е там проблема - няма как да караш без смеси и аванси. Това е А и Б на тунинга. Вземи и си настрой колата колега, или я дай на някой да ти я настрои. Варианта с м52 електроника е доста по-лесен, но не мисля че е по-добър. Въпроса според мен стои така - заслужава ли си да направиш цял мотор и да спестиш накрая 300-400лв. и да караш с 15-20 коня по-малко от колкото всъщност е. Освен това с много по-кофти крива, загряващ и чупещ се.
Можеш да имаш много по-ниска компресия на стартер (демек както се мери) която се очаква от конкретна степен, ако са поразвъртяни разпределителните валове, или са по-големи като цяло (20-30+ градуса над сток).



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Ниска компресия... Много ниска
Буталата не са слаби .Аз съм с такива вече 2 години в м20б20 направен на б23 с биели от м50 и даже са с разцепените поли буталата .С мега , настроена колкото да не счупи каляската .Турбото е пуснато без буст контрол - колкото успее да вдигне тоест често ходи до 1.2 -1.4 бара но колата не е за писта така че незнам при продължително ръчкане какъв ще е резултата .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Ниска компресия... Много ниска
BorisMitev написа:Cosworth написа:Само да вметна на манометъра 14,7 бара са 10,5 степен на сгъстяване.. Така че с 14 си точно на 10,0 степен.. Друг е въпроса колко е точен манометъра.
Не знам по каква формула го смяташ , но за мен двете величини не са праволинейни, в момента имам 0 атмосфери на 6ти цилиндър , но степента на сгъстяване ми е същата
Точно защото не са, ако всичко е наред по мотора те са праволинейни формулата е много проста...
Та като и другия колега вметна щом си смятал 12:1 степен а имаш 14бара на 5 от цилиндрите се опитах да те подсетя малко че не само 6ти цилиндър е проблема... Както вече и разбра, а това също наистина зависи и от фазите на разпределителните валове...
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Ниска компресия... Много ниска
От всичко, което чета дотук проблема е че колата е била с бош електроника, един вид сиеменса е по добър?

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Ниска компресия... Много ниска
Не, проблема е че колата не е била настроена, а не с каква електроника е.
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Ниска компресия... Много ниска
M10, така е .. Бедна е .. беше бедна .. ХАХАХ Амааа има доволно б25ци сименсови, лично карах една 1 година, продадох я и още се кара на цялата газ. Имам и наблюдения и на познати и те си мачкат и си карат и си пеят сомаму. Сега ще видим. Ама след като чупи буталата много неща се събраха.Ребилд на мотора ... Трябват ми дебитомер ,дюзи , масло ... счупи се кутията - плюе трета, едва вкарва четвърта и лагера вие на стружки. Ако имам време за глупости с удоволствие бих и закачил един wideband да я видя какви смеси ще изкара преди ремапа , просто да докажа сам на себе си , че сименса е по-кадърен.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Ниска компресия... Много ниска
Аз като гледам ти вече си убеден, че сименса е по-добър. Има ли значение какво мнение ще изразим ние? 




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Ниска компресия... Много ниска
Има, ако нямаше ... нямаше въобще да напиша тема, в която да ви разкажа за проблема ми. Maxpower, също като строукна на 25ца , беше удивлен, че Сименса достатъчно кадърно се управя със смесите, поне така беше написал.
- bmw325ci
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
Re: Ниска компресия... Много ниска
Не че е за хвалба ама 1 година си карах с бошовския моторника немапната колата на цялата газ, даже на писта карах и не съм имал ядове. СлОчаЕност... може би 

- Бумърчето
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 3.07.2009
- Местоположение: България;Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320ci
- Мечтае да кара: Е36 с F10 с turbo
Re: Ниска компресия... Много ниска
Идеята веднага ще я дам- двигателя е бил добре стоплен. при шестаците това става мигновенно. При 6-ка се гледа температура и обороти предимно.Понеже е сголям ресурс на охладителна течност за около 30-на километра не можах да я свърша тази работа. При проблем с охлаждането не се долива до като се и кара, щот докто решиш да долееш двигателя мармлад и после слагаш F10 и си ти



42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани