проблеми с висящия лагер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- masterA123
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 23.10.2015
- Пол: Мъж
проблеми с висящия лагер
Здравейте момци.
От около 15 дни съм горд собственик на една E46, и по точно 320 d.
След като я купих покарах я около 20 км и кардана се разтропа. Цялата кола разтрисаше като дам газ.
Закарах я на майстор и той смени висящия лагер и тампон от ляво на диференциала.
След ремонта я карах около 2 000 км и сега пак почна да тресе леко и се чува познатия звук.
Въпроса ми е от какво може толкова бързо да се изнася лагера.
Интересно е също, че колата леко вибрира когато оборотите се качват, от 1000 до 1500, после спира. на 2000 отново има леки вибрации и след това си е стабилна.
Въпроса ми е от какво може толкова бързо да се изнася лагера?
Някой имал ли е подобни проблеми?
От около 15 дни съм горд собственик на една E46, и по точно 320 d.
След като я купих покарах я около 20 км и кардана се разтропа. Цялата кола разтрисаше като дам газ.
Закарах я на майстор и той смени висящия лагер и тампон от ляво на диференциала.
След ремонта я карах около 2 000 км и сега пак почна да тресе леко и се чува познатия звук.
Въпроса ми е от какво може толкова бързо да се изнася лагера.
Интересно е също, че колата леко вибрира когато оборотите се качват, от 1000 до 1500, после спира. на 2000 отново има леки вибрации и след това си е стабилна.
Въпроса ми е от какво може толкова бързо да се изнася лагера?
Някой имал ли е подобни проблеми?
- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: проблеми с висящия лагер
masterA123 написа:Здравейте момци.
От около 15 дни съм горд собственик на една E46, и по точно 320 d.
След като я купих покарах я около 20 км и кардана се разтропа. Цялата кола разтрисаше като дам газ.
Закарах я на майстор и той смени висящия лагер и тампон от ляво на диференциала.
След ремонта я карах около 2 000 км и сега пак почна да тресе леко и се чува познатия звук.
Въпроса ми е от какво може толкова бързо да се изнася лагера.
Интересно е също, че колата леко вибрира когато оборотите се качват, от 1000 до 1500, после спира. на 2000 отново има леки вибрации и след това си е стабилна.
Въпроса ми е от какво може толкова бързо да се изнася лагера?
Някой имал ли е подобни проблеми?
Това прилича на заминало гумено каре, прегледайте целия
кардан защото един разбит елемент повлича и разбива след
време и здрави възли. Майстора ти, беляза ли кардана преди
да го разглоби като е сменял висящ лагер, и после да го сглоби
по старото му положение. Ако това не се спази, се нарушава заводския
баланс на кардана.
- masterA123
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 23.10.2015
- Пол: Мъж
Re: проблеми с висящия лагер
IKN написа:masterA123 написа:Здравейте момци.
От около 15 дни съм горд собственик на една E46, и по точно 320 d.
След като я купих покарах я около 20 км и кардана се разтропа. Цялата кола разтрисаше като дам газ.
Закарах я на майстор и той смени висящия лагер и тампон от ляво на диференциала.
След ремонта я карах около 2 000 км и сега пак почна да тресе леко и се чува познатия звук.
Въпроса ми е от какво може толкова бързо да се изнася лагера.
Интересно е също, че колата леко вибрира когато оборотите се качват, от 1000 до 1500, после спира. на 2000 отново има леки вибрации и след това си е стабилна.
Въпроса ми е от какво може толкова бързо да се изнася лагера?
Някой имал ли е подобни проблеми?
Това прилича на заминало гумено каре, прегледайте целия
кардан защото един разбит елемент повлича и разбива след
време и здрави възли. Майстора ти, беляза ли кардана преди
да го разглоби като е сменял висящ лагер, и после да го сглоби
по старото му положение. Ако това не се спази, се нарушава заводския
баланс на кардана.
Здравей, благодаря за отговора.
Ами майстора го помолих да прегледа целия кардан, той и за това сменяше тампона до диференциала, иначе колата я бях закарал само за висящия лагер да се сменя.
За белязването не знам, няма и как да го питам сега, като не съм ви в България.
Иначе тва, че колата леко вибрира на по-ниските обороти особено на по-високите предавки - от 3та нататък (до 1500 оборота) нормално ли е ? Щото ся последните дни като я карах и не чувах нищо отзад, ама колата си вибрира, все едно двигателя се мъчи, после след 1500-те спира и на 2000 (на всички предавки) пак има леки вибрации и те спират след това .
Освен това отзад мисля чувам някъв звук, свирещ, все едно чайник.. някакви идеи ?

3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани