M54B25 Гори страшно много масло

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 22.10.2015
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 325ci
Мечтае да кара: M4
Детайли за колата: BMW e46 325ci coupe full M sport

M54B25 Гори страшно много масло

Мнение от Toshev1993 » 22 Окт 2015, 22:01

11379929_1143769002303769_2136215702_n.jpg
Колеги моля ви помогнете колата е E46 325CI coupe мотор M54B25 Колата е 2004-та година, гори страшно много масло от порядъка на 0.7 литра на 300км, не пуши кой знае колко предимно само като я запаля на студен двигател, като и подам газ и от ауспухa сякаш пръска масло, но като отидох на майстор той ми каза,че това било конденз и че за него по-скоро това било бензин. CCV Valve-a смених, но няма промяна... Помогнете!! :| :( :banghead:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Re: M54B25 Гори страшно много масло

Мнение от 100imenov » 23 Окт 2015, 0:18

Слагаш добавка и продаваш или отваряш мотора и сменяш сегменти(с тях вървят и други неща :mhihi: )


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: M54B25 Гори страшно много масло

Мнение от efren » 23 Окт 2015, 14:10

Сегменти.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 22.10.2015
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 325ci
Мечтае да кара: M4
Детайли за колата: BMW e46 325ci coupe full M sport

Re: M54B25 Гори страшно много масло

Мнение от Toshev1993 » 24 Окт 2015, 18:08

Като се отвори двигателя и се сменят сегментите трябва ли да се сменят масло обирачите също и трябва ли да се шлайфа главата също? :dunno:
Благодаря

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Re: M54B25 Гори страшно много масло

Мнение от 100imenov » 26 Окт 2015, 21:51

Еми то точно в обирателните ти е проблема, относно главата така и така си се хванал, направи го като хората и да знаеш че караш кола.


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: M54B25 Гори страшно много масло

Мнение от efren » 26 Окт 2015, 23:13

Вадене на двигателя от коша, сегменти, гумички, шлайфане глава, гарнитура глава, евентуално болтове глава, семеринги на к.вал отпред и отзад, биелни лагери, гарнитура картер, гарнитура капак на клапаните... Задължително оригинални сегменти. Като цяло това е, ако не съм пропуснал нещо.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 21.08.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46 330ci
Мечтае да кара: e46 M3, e92 M3

Re: M54B25 Гори страшно много масло

Мнение от AsenD » 27 Окт 2015, 11:47

Колега сигурен ли си, че го гори, а не тече от някъде, аз имах подобен разход(двигател М54В22) и моя проблем беше гарнитура на маслената конзола. Моят съвет е огледай хубаво за течове(гарнитура картер, маслена конзола, капак) и пробвай с малко по-гъсто масло преди да отвориш двигателя. :bchug:

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: M54B25 Гори страшно много масло

Мнение от K_Ilkov » 27 Окт 2015, 12:59

efren написа:евентуално болтове глава

Не е евентуално щото другото е циганийка ...

Оригиналните болтове не са якостни и се разтягат при стягането на главата на определените КГ.
Сам се сещаш какво става (или може да стане) като вече разтегнатия болт, го разтегнеш още веднъж ...

Харча е много голям ...

Ако няма течове си е за ремонт мотора, а има ли смисъл е една друга тема ...

пп. има някаква техника да "разкисване" на сегментите с газ за горене,
но не съм пробвал та ми е трудно да преложа или коментирам ...
Казват, че имало ефект ...
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: M54B25 Гори страшно много масло

Мнение от efren » 27 Окт 2015, 15:27

K_Ilkov написа:
efren написа:евентуално болтове глава

Не е евентуално щото другото е циганийка ...

Оригиналните болтове не са якостни и се разтягат при стягането на главата на определените КГ.
Сам се сещаш какво става (или може да стане) като вече разтегнатия болт, го разтегнеш още веднъж ...

Харча е много голям ...

Ако няма течове си е за ремонт мотора, а има ли смисъл е една друга тема ...

пп. има някаква техника да "разкисване" на сегментите с газ за горене,
но не съм пробвал та ми е трудно да преложа или коментирам ...
Казват, че имало ефект ...


Все пак не са болтове на дизелова глава. По принцип смятам, че трябва да се сменя, но според мен не е лесно да им направиш нещо ако спазваш указанията за стягане - най-многото което може да се случи е да платиш една гарнитура. Аз специално се хванах на бас за една бира (това след като предварително огледах болтовете) и специално на М54 им направих трето завиване, но двигателя си беше мой и аз си носех отговорността. Иначе да ако искаш да направиш нещата както трябва болтовете са за еднократна употреба - изрично е упоменато и на чужд двигател да ги завиеш отново е малко кофти. Пък и не са скъпи на общия фон наречен основен ремонт на М54.

Колкото за разкисването на сегментите на м54 - по скоро не. Или ремонт или продай колата или смени ДВГ-то. При мен проблема се реши радикално - имам обява за двигател на части :driving:
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: M54B25 Гори страшно много масло

Мнение от K_Ilkov » 27 Окт 2015, 16:08

Да, вероятно ще карат, ако не се скъсат при завиването ...

efren написа:Колкото за разкисването на сегментите на м54 - по скоро не.

Сподели защо?
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: M54B25 Гори страшно много масло

Мнение от efren » 27 Окт 2015, 18:53

Защото при М54 проблемът обикновено не е в спекли сегменти, които да се разкиснат, а в износени маслени такива.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: M54B25 Гори страшно много масло

Мнение от ivoaudi » 28 Окт 2015, 6:02

И да и не. Той хубаво М54 си се слави с "хубавите" си маслени сегменти, но изобщо не е излишно да се пробва трика с газта. Я си представи, че мотора някога през живота си е горял богати смеси да речем и се опекал наред с кокс? Изобщо не е задължително и не е закон маслените му сегменти да са износени. Средно поне при 8 от 10 мотора третирани с газ има чувствителен ефект. Ако пък колата е италианка, там масово гси и карат с евтини минерални масла петилетки наред :mrgreen: Тоест, кокс и смоли няма само в заден ляв габарит.
Ако ще се слага газ обаче, непременно на хубав страничен наклон, сещайте се сами що. Друго условие, колата да престои така цяла нощ.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook