M54B25 Гори страшно много масло
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Toshev1993
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 22.10.2015
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 325ci
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: BMW e46 325ci coupe full M sport
M54B25 Гори страшно много масло



Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: M54B25 Гори страшно много масло
Слагаш добавка и продаваш или отваряш мотора и сменяш сегменти(с тях вървят и други неща
)

Re: M54B25 Гори страшно много масло
Сегменти.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Toshev1993
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 22.10.2015
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 325ci
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: BMW e46 325ci coupe full M sport
Re: M54B25 Гори страшно много масло
Като се отвори двигателя и се сменят сегментите трябва ли да се сменят масло обирачите също и трябва ли да се шлайфа главата също?
Благодаря

Благодаря
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: M54B25 Гори страшно много масло
Еми то точно в обирателните ти е проблема, относно главата така и така си се хванал, направи го като хората и да знаеш че караш кола.
Re: M54B25 Гори страшно много масло
Вадене на двигателя от коша, сегменти, гумички, шлайфане глава, гарнитура глава, евентуално болтове глава, семеринги на к.вал отпред и отзад, биелни лагери, гарнитура картер, гарнитура капак на клапаните... Задължително оригинални сегменти. Като цяло това е, ако не съм пропуснал нещо.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- AsenD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 21.08.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46 330ci
- Мечтае да кара: e46 M3, e92 M3
Re: M54B25 Гори страшно много масло
Колега сигурен ли си, че го гори, а не тече от някъде, аз имах подобен разход(двигател М54В22) и моя проблем беше гарнитура на маслената конзола. Моят съвет е огледай хубаво за течове(гарнитура картер, маслена конзола, капак) и пробвай с малко по-гъсто масло преди да отвориш двигателя. 

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: M54B25 Гори страшно много масло
efren написа:евентуално болтове глава
Не е евентуално щото другото е циганийка ...
Оригиналните болтове не са якостни и се разтягат при стягането на главата на определените КГ.
Сам се сещаш какво става (или може да стане) като вече разтегнатия болт, го разтегнеш още веднъж ...
Харча е много голям ...
Ако няма течове си е за ремонт мотора, а има ли смисъл е една друга тема ...
пп. има някаква техника да "разкисване" на сегментите с газ за горене,
но не съм пробвал та ми е трудно да преложа или коментирам ...
Казват, че имало ефект ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: M54B25 Гори страшно много масло
K_Ilkov написа:efren написа:евентуално болтове глава
Не е евентуално щото другото е циганийка ...
Оригиналните болтове не са якостни и се разтягат при стягането на главата на определените КГ.
Сам се сещаш какво става (или може да стане) като вече разтегнатия болт, го разтегнеш още веднъж ...
Харча е много голям ...
Ако няма течове си е за ремонт мотора, а има ли смисъл е една друга тема ...
пп. има някаква техника да "разкисване" на сегментите с газ за горене,
но не съм пробвал та ми е трудно да преложа или коментирам ...
Казват, че имало ефект ...
Все пак не са болтове на дизелова глава. По принцип смятам, че трябва да се сменя, но според мен не е лесно да им направиш нещо ако спазваш указанията за стягане - най-многото което може да се случи е да платиш една гарнитура. Аз специално се хванах на бас за една бира (това след като предварително огледах болтовете) и специално на М54 им направих трето завиване, но двигателя си беше мой и аз си носех отговорността. Иначе да ако искаш да направиш нещата както трябва болтовете са за еднократна употреба - изрично е упоменато и на чужд двигател да ги завиеш отново е малко кофти. Пък и не са скъпи на общия фон наречен основен ремонт на М54.
Колкото за разкисването на сегментите на м54 - по скоро не. Или ремонт или продай колата или смени ДВГ-то. При мен проблема се реши радикално - имам обява за двигател на части

Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: M54B25 Гори страшно много масло
Да, вероятно ще карат, ако не се скъсат при завиването ...
Сподели защо?
efren написа:Колкото за разкисването на сегментите на м54 - по скоро не.
Сподели защо?

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: M54B25 Гори страшно много масло
Защото при М54 проблемът обикновено не е в спекли сегменти, които да се разкиснат, а в износени маслени такива.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: M54B25 Гори страшно много масло
И да и не. Той хубаво М54 си се слави с "хубавите" си маслени сегменти, но изобщо не е излишно да се пробва трика с газта. Я си представи, че мотора някога през живота си е горял богати смеси да речем и се опекал наред с кокс? Изобщо не е задължително и не е закон маслените му сегменти да са износени. Средно поне при 8 от 10 мотора третирани с газ има чувствителен ефект. Ако пък колата е италианка, там масово гси и карат с евтини минерални масла петилетки наред
Тоест, кокс и смоли няма само в заден ляв габарит.
Ако ще се слага газ обаче, непременно на хубав страничен наклон, сещайте се сами що. Друго условие, колата да престои така цяла нощ.

Ако ще се слага газ обаче, непременно на хубав страничен наклон, сещайте се сами що. Друго условие, колата да престои така цяла нощ.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]