Проблем с топлото от климатроника
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Yandel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 19.05.2011
- Местоположение: Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: ги като каляски !
Проблем с топлото от климатроника
Здравейте колеги от скоро имам е39 и доста неща не са ми ясни, а проблема който имам не успях да открия във по-предишни теми, за това моля за помощ тук.
По принцип когато климатроника е пуснат на топло '27-28' градуса примерно, наистина духа буквално горещ въздух и си затопля купето добре. Днес няколко пъти ми направи впечатление, че струята не е толкова топла и не може да се усети някакво чувствително затопляне. Двигателя си загря нормално и си поддържа работната температура, така че не предполагам не е термостат. Покарах я малко по околовръстното с по-висока скорост и се нормализира всичко, но след като я оставих известно време и се качих да карам се случи отново същото нещо.

По принцип когато климатроника е пуснат на топло '27-28' градуса примерно, наистина духа буквално горещ въздух и си затопля купето добре. Днес няколко пъти ми направи впечатление, че струята не е толкова топла и не може да се усети някакво чувствително затопляне. Двигателя си загря нормално и си поддържа работната температура, така че не предполагам не е термостат. Покарах я малко по околовръстното с по-висока скорост и се нормализира всичко, но след като я оставих известно време и се качих да карам се случи отново същото нещо.


- автокъща_бавария
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 17.10.2015
Re: Проблем с топлото от климатроника
помпата на парното е дала фирааааа
- Mamar4o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 15.08.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 02
Re: Проблем с топлото от климатроника
Аз залагам на термостат... отвори си температурата от скритото меню и ако не достигне 90 градуса си за термостат.И при мен беше така стрелката си удряше средата,но загряваше на 86-88 и не отваряше термостата 

- автокъща_бавария
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 17.10.2015
Re: Проблем с топлото от климатроника
Провери работи ли и циркулационната помпа, ако бачка значи ти е затлачено радиаторчето, като задържиш на 3000 оборота на място и топлото идва нали
- Yandel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 19.05.2011
- Местоположение: Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: ги като каляски !
Re: Проблем с топлото от климатроника
автокъща_бавария написа:Провери работи ли и циркулационната помпа, ако бачка значи ти е затлачено радиаторчето, като задържиш на 3000 оборота на място и топлото идва нали
точно така е колега,като задържа оборотите и се оправя, благодаря много...към кое трябва да обърна внимание ? Тази помпа или самото радиаторче което е под таблото ?
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем с топлото от климатроника
аз имам проблем с тази помпа,но разликата може да се усети когато темературата е под -5 навън
иначе парното ми е идеално и няма никакви проблеми
когато е много студено и паднат оборотите ми започва да духа по хладно и то само от страната на пасажера
вдигне ли обороти колата идва топлото
но никога не се е усещал проблема при темератури над 0 градуса
аз сложих помпа от Е34 защото ми писна да сменям помпите на Е39 които са тотален боклук
последната дори работеше коректно, но от време на време запаметяваше грешка и съответно когато има грешка помпата не работи защото системата я спира
иначе парното ми е идеално и няма никакви проблеми
когато е много студено и паднат оборотите ми започва да духа по хладно и то само от страната на пасажера
вдигне ли обороти колата идва топлото
но никога не се е усещал проблема при темератури над 0 градуса
аз сложих помпа от Е34 защото ми писна да сменям помпите на Е39 които са тотален боклук
последната дори работеше коректно, но от време на време запаметяваше грешка и съответно когато има грешка помпата не работи защото системата я спира
Re: Проблем с топлото от климатроника
Здравейте колеги.Аз имам същия проблем и за да не отварям друга тема ще попитам тук.Как се пробва въпросната помпа?
Аз я свалих и и подадох 12 v на буксата.Не върти.
Това ли е начинът?
Доста изчетох за тази помпа и още има неща които не са ми ясни.
Някои казват ,че върти постоянно други че върти след някви обороти и т.н.
Колегата ares2 казва ,че от E34 работи по-добре.
Какви са другите варианти (освен Дару Кар там е ясно)?
Тази помпа е доста често срещан проблем,а никъде из темите във форума няма точна и ясна информация за нея.
Мисля ,че ще бъде полезно за всички ,ако има специална тема за тази проблемна помпа.
Благодаря ви предварително!
Аз я свалих и и подадох 12 v на буксата.Не върти.
Това ли е начинът?
Доста изчетох за тази помпа и още има неща които не са ми ясни.
Някои казват ,че върти постоянно други че върти след някви обороти и т.н.
Колегата ares2 казва ,че от E34 работи по-добре.
Какви са другите варианти (освен Дару Кар там е ясно)?
Тази помпа е доста често срещан проблем,а никъде из темите във форума няма точна и ясна информация за нея.
Мисля ,че ще бъде полезно за всички ,ако има специална тема за тази проблемна помпа.
Благодаря ви предварително!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем с топлото от климатроника
помпите се износват.. може би четките най вече
когато системата усети товар в тази помпа автоматично я спира
сега съм с работеща помпа пак от Е39 която понякога леко товари и запаметява грешка
решил съм да я направя през реле за да управлявам релето с този импулс от управлението..
ако пък товара стане голям вече ще мисля за друга помпа
тази от Е34 е алтернатива и с нея работи по същия начин, но тя е на хела и се монтира отстрани
когато системата усети товар в тази помпа автоматично я спира
сега съм с работеща помпа пак от Е39 която понякога леко товари и запаметява грешка
решил съм да я направя през реле за да управлявам релето с този импулс от управлението..
ако пък товара стане голям вече ще мисля за друга помпа
тази от Е34 е алтернатива и с нея работи по същия начин, но тя е на хела и се монтира отстрани
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем с топлото от климатроника
Ако няма парно на ниски обороти и на място, долей антифриз. Изчакай колата да изстине съвсем, отвори капачката на казанчето и долей до линията - CALT
Re: Проблем с топлото от климатроника
Здравейте .Реших проблема с помпата.Взех една от "Megaparts" и топлото се появи.Друго обаче ме чоплеше и за това разглобих не работещата.Оказа се,че четките са се износили (както ares2 каза).Смених ги и естествено помпата заработи.Ще опитам да пусна тема със снимки за да е полезна за всички .
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани