ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ - ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ !

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 8.07.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 316ti

Re: ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ - ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ !

Мнение от Silky » 03 Окт 2015, 20:54

Колеги, имам същият проглем описан в темата. Колата гасне в движение, светва лампа DCS .. Първият път като ми си случи помислих, че проблемът е в мен, но след 2-3 дни угасна и не искаше да запали. След 15 мин запали и няма и километър се повтори същото нещо.

Колата както на автора на темата е e46 316Ti (N42B18).
Диагнностиката показа следните грешки:

DME* -> 277F/24 - Crankshaft sensor
2782/24 - Camshaft sensor outlet
27BB/42 - Camshaft control outlet-VANOS0
2731/62 - Camshaft control inlet

До колкото прочетох от подобните теми трябва да сменя датчик колянов вал, а покрай него е хубаво да се смени и гарнитура всмукателен колектор и маслоотделителя (поправете ме ако греша).
Прочетох темата и навсякъде се споменават марки датчици, които в момента не мога да намеря да се продават. Споменатия оригинален датчик на Siemens в сайтовете за части изобщо не се споменава. В Дару ако е същият, то в момента струва много над споменатите в темата 180 лв :

Номенклатурен номер : 13627548994
Описание : ДАТЧИК КОЛЯНОВ ВАЛ
Ед.цена (с ДДС) : 268.39 BGN

В сайтовете за авточасти има марки Febi (77 лв), Facet (86 лв), Vemo (74 - 143 лв), Meat&Doria (103 - 254 лв).
Не искам да взема някой евтин и да бера ядове после, затова моля за мнение заслуват ли си тези или да взема поръчам оригинален? Също така някой знае ли откъде мога да намеря оригиналния датчик за по-добра цена?

Благодаря много!

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 13.12.2009
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW 318I

Re: ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ - ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ !

Мнение от petre1981 » 19 Окт 2015, 12:29

Silky написа:Колеги, имам същият проглем описан в темата. Колата гасне в движение, светва лампа DCS .. Първият път като ми си случи помислих, че проблемът е в мен, но след 2-3 дни угасна и не искаше да запали. След 15 мин запали и няма и километър се повтори същото нещо.

Колата както на автора на темата е e46 316Ti (N42B18).
Диагнностиката показа следните грешки:

DME* -> 277F/24 - Crankshaft sensor
2782/24 - Camshaft sensor outlet
27BB/42 - Camshaft control outlet-VANOS0
2731/62 - Camshaft control inlet

До колкото прочетох от подобните теми трябва да сменя датчик колянов вал, а покрай него е хубаво да се смени и гарнитура всмукателен колектор и маслоотделителя (поправете ме ако греша).
Прочетох темата и навсякъде се споменават марки датчици, които в момента не мога да намеря да се продават. Споменатия оригинален датчик на Siemens в сайтовете за части изобщо не се споменава. В Дару ако е същият, то в момента струва много над споменатите в темата 180 лв :

Номенклатурен номер : 13627548994
Описание : ДАТЧИК КОЛЯНОВ ВАЛ
Ед.цена (с ДДС) : 268.39 BGN

В сайтовете за авточасти има марки Febi (77 лв), Facet (86 лв), Vemo (74 - 143 лв), Meat&Doria (103 - 254 лв).
Не искам да взема някой евтин и да бера ядове после, затова моля за мнение заслуват ли си тези или да взема поръчам оригинален? Също така някой знае ли откъде мога да намеря оригиналния датчик за по-добра цена?

Благодаря много!

Значи при мен беше датчик колянов вал.Купих си го от колегата YOKOHAMA http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 7#p2798814 оригинален и сега нямам ядове.По принцип ти прави добра отстъпка,много е коректен и съм доволен.Ти решаваш дали искаш оригинален или не.Доколкото разбрах живота му е 200 хиляди км. а ментака незнам :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 29.11.2009
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E46 and E30

Re: ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ - ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ !

Мнение от Gonke » 20 Окт 2015, 22:33

Здравейте колеги , и аз имах същия проблем със същия мотор. Оказа се датчик на колянов вал. Взех си Вемо от ЕлитКар на 77 лв с отстъпката и вече 30 000 км и нагоре (да чукнем на дърво) няма проблеми ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ - ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ !

Мнение от dentamed » 25 Окт 2015, 23:58

колеги имам подобен проблем.Двигателя е n42b20 143 коня.
Колата пали без проблем върви супер но ниските обороти са нестабилни.Понякога компа се опитва да ги стабилизира и всичко е наред,но в следващия момент пак почват да играят.
Записва грешки.Едната е 27bb camshaft control outlet-vanos, другата е 2782 exhaust camshaft sensor.,третата 28d7 generator communication
сменени са 4 свещи,4 бобини,клапън картерни газове заедно с трите тръби,горивен филтър,масла ,филтри,ремонт алтернатор,
дроселова клапа,педал на газта.и много други работи
датчиците на разпределителните валове съм ги разменял,но грешката не сменя местата си.Пробвал съм с други датчици на разпределителните валове но пак същото.Интересното е ,че въобще не могат да се трият тези две грешки.
карам си така от две години.Иначе колата си върви супер,но много дразни това с оборотите на място.
Двигателя не гори масло от смяна до смяна.Свалихме и капака и проверихме центровката с оригинални инструменти за зацепване но всичко си дойде на мястото и задните, и тези на ваносите, и чопа на коляновия вал.
Колата ми е гаснела в движение 2,3 пъти но много отдавна.Грешки на датчик колянов вал никога не е записвала.
Но незнам дали не е от него вече.
възможно ли е датчика на коляновия вал да дава грешки на мястото на разпределителния вал?
има и запоявани кабели на датчиците на разпределителните валове,но на буксите има 12v на два от пиновете,а третия е нула
соленоидите също ги пробвахме на 12v работят.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook