Топъл старт тдс

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 17.11.2006
Местоположение: burgas

Топъл старт тдс

Мнение от nikolai4eff » 27 Ное 2006, 19:26

Някой чул ли е за това, как се лъжела помпата да дава повече гориво и с това се избягва проблема с топлия старт. При мене пали от 5-6 завъртания иначе на студено пали от раз.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 890
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Мнение от sub_eleven » 27 Ное 2006, 20:41

Доколкото съм чел из форума, а всеки втори с TDS има този проблем - проблема може би е в ангренажната верига...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 27 Ное 2006, 21:06

Проблема е в ангренажната верига. С времето се отпуска. Може да търпи някаква корекция. Аз имам Рейндж Ровър с тдс мотор и преди две години това го оправих с корекция в омразния на всички Супер Дизел.
Паленето стана идеално.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 27 Ное 2006, 21:07

Опааа, корекция на помпата, а не на веригата естесвено.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 17.11.2006
Местоположение: burgas

Топъл старт тдс

Мнение от nikolai4eff » 27 Ное 2006, 21:50

Какво имаш в предвид под корекция на помпата, ако не е тайна колега?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 27 Ное 2006, 22:02

не знам в същество операцията.коригират нещо през компютъра предварение ли,стойностти ли?резултата е че помпата е нагодена към разтегнатата верига и пали без проблеми.този проблем действително е много разпространен и е писано много във форума.тук сигурно някой знае точно какво се коригира на помпата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 890
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Мнение от sub_eleven » 27 Ное 2006, 22:14

А колко струва смяната на веригата?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 27 Ное 2006, 22:35

Смяната в зависимост от частите и сервиза варира от 700 до 1000. При смяната освен две вериги се сменят и два банана, успокоител, ролки, гарнитура на главата. Живота на веригата е съизмерим със живота на мотора, макар че мисля, по книжка трябва да се сменя на 100 000км. На моя Рейндж е на 230 000 и още не е за смяна след корекцията. Според мен, не се хвърляй на смяна. Корекцията ми излезе около 60 лева в Супредизел. Аз съм доволен оттях. Ама като чета, май съм единствен такъв.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 17.11.2006
Местоположение: burgas

Топъл старт тдс

Мнение от nikolai4eff » 27 Ное 2006, 23:18

НА МЕНЕ МИ Я ПРЕДЛАГАТ ТАЯ ПРОЦЕДУРА ЗА 45ЛВ.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 27 Ное 2006, 23:42

Предполагам говориш за корекцията, а не за смяна на веригата. Еми 15лв разлика, не е нещо което да ни събори (предполагам). Мятай се! Поне нищо няма да развалиш.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 17.11.2006
Местоположение: burgas

Топъл старт тдс

Мнение от nikolai4eff » 28 Ное 2006, 0:01

Смятам да пробвам, пък и доста убедителни бяха майсторите от сервиза. Искренно се надявам да се намери в крайна сметка решение на този така наболял проблем (разбира се, това не означава смяна на чисто нова помпа, че мале малее)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.02.2005
Кара: Е39 525d

Мнение от ETW_You_ » 29 Ное 2006, 14:17

Корекции на помпата по електронен път са възможни,но ако увеличи количеството нафта за топъл старт и веригите и обтегачите са износени паленето става още по-трудно.най добре, ако са правени корекции всичките настройки да се върнат на фабричните и ако не се постигне подобрение проверка на центровката-колянав вал, предварение на помпата с индикатор и скоба на разпределителния вал.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 30 Ное 2006, 1:44

:idea: Сменяй веригата с прилежащите и части и не се лъжи с такива промени на настойки на ГНП-то!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 30 Ное 2006, 10:05

ICE написа::idea: Сменяй веригата с прилежащите и части и не се лъжи с такива промени на настойки на ГНП-то!
Абсолютно съм съгласен :D После само ще й показва ключа и ТЯ ще запръхти за десета от секундата :mhihi: А и не е лошо да се сменят и свещите, всичко излиза около 1400лева :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 30 Ное 2006, 11:13

Корекция/ъгълат на запалване/ на помпата се прави в начален стадии после пак втора и може би трета и тогава верига. това си е скъпа процедура която не е за подценяване и решенията трябва добре да се обмислят.
Аз обаче още не съм убеден че топлия старт е само верига. Защото веригата се центрова, а това от своя страна предполага още няколко елемента.
1. Електронната глава на помпата, която е претърпяла корекции във времето заради износване на елементите на самата помпа. И тука вече може само да гадаем за топлия старт.
Освен това помпата има две клапанчета вече непомня за какво бяха, но единия е за старта на двигателя.
Иначе казано веригата охабя и това е факта, обаче инженерите според мен са се сетили и за това и са предвидили да се прави тази интервенция на 100 к . като са се застраховали с няколко начина на корекция през помпата.
Ходих по мъките една година докато някой ме убеди че това тук е моя проблем и за съжаление никой неможа, ама не щото съм твърда глава, а защото Проблема е комплексен и многостранен. Пък тука колеги няма квалифициран персонал за да ти направят диагноза.
Моята кола я правих в дару кар после макар че познавах човека и той не можа да ми отговори точно.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook