Топъл старт тдс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- nikolai4eff
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 17.11.2006
- Местоположение: burgas
Топъл старт тдс
Някой чул ли е за това, как се лъжела помпата да дава повече гориво и с това се избягва проблема с топлия старт. При мене пали от 5-6 завъртания иначе на студено пали от раз.
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Доколкото съм чел из форума, а всеки втори с TDS има този проблем - проблема може би е в ангренажната верига...
- nikolai4eff
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 17.11.2006
- Местоположение: burgas
Топъл старт тдс
Какво имаш в предвид под корекция на помпата, ако не е тайна колега?
не знам в същество операцията.коригират нещо през компютъра предварение ли,стойностти ли?резултата е че помпата е нагодена към разтегнатата верига и пали без проблеми.този проблем действително е много разпространен и е писано много във форума.тук сигурно някой знае точно какво се коригира на помпата.
Смяната в зависимост от частите и сервиза варира от 700 до 1000. При смяната освен две вериги се сменят и два банана, успокоител, ролки, гарнитура на главата. Живота на веригата е съизмерим със живота на мотора, макар че мисля, по книжка трябва да се сменя на 100 000км. На моя Рейндж е на 230 000 и още не е за смяна след корекцията. Според мен, не се хвърляй на смяна. Корекцията ми излезе около 60 лева в Супредизел. Аз съм доволен оттях. Ама като чета, май съм единствен такъв.
- nikolai4eff
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 17.11.2006
- Местоположение: burgas
Топъл старт тдс
НА МЕНЕ МИ Я ПРЕДЛАГАТ ТАЯ ПРОЦЕДУРА ЗА 45ЛВ.
- nikolai4eff
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 17.11.2006
- Местоположение: burgas
Топъл старт тдс
Смятам да пробвам, пък и доста убедителни бяха майсторите от сервиза. Искренно се надявам да се намери в крайна сметка решение на този така наболял проблем (разбира се, това не означава смяна на чисто нова помпа, че мале малее)
Корекции на помпата по електронен път са възможни,но ако увеличи количеството нафта за топъл старт и веригите и обтегачите са износени паленето става още по-трудно.най добре, ако са правени корекции всичките настройки да се върнат на фабричните и ако не се постигне подобрение проверка на центровката-колянав вал, предварение на помпата с индикатор и скоба на разпределителния вал.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Корекция/ъгълат на запалване/ на помпата се прави в начален стадии после пак втора и може би трета и тогава верига. това си е скъпа процедура която не е за подценяване и решенията трябва добре да се обмислят.
Аз обаче още не съм убеден че топлия старт е само верига. Защото веригата се центрова, а това от своя страна предполага още няколко елемента.
1. Електронната глава на помпата, която е претърпяла корекции във времето заради износване на елементите на самата помпа. И тука вече може само да гадаем за топлия старт.
Освен това помпата има две клапанчета вече непомня за какво бяха, но единия е за старта на двигателя.
Иначе казано веригата охабя и това е факта, обаче инженерите според мен са се сетили и за това и са предвидили да се прави тази интервенция на 100 к . като са се застраховали с няколко начина на корекция през помпата.
Ходих по мъките една година докато някой ме убеди че това тук е моя проблем и за съжаление никой неможа, ама не щото съм твърда глава, а защото Проблема е комплексен и многостранен. Пък тука колеги няма квалифициран персонал за да ти направят диагноза.
Моята кола я правих в дару кар после макар че познавах човека и той не можа да ми отговори точно.
Аз обаче още не съм убеден че топлия старт е само верига. Защото веригата се центрова, а това от своя страна предполага още няколко елемента.
1. Електронната глава на помпата, която е претърпяла корекции във времето заради износване на елементите на самата помпа. И тука вече може само да гадаем за топлия старт.
Освен това помпата има две клапанчета вече непомня за какво бяха, но единия е за старта на двигателя.
Иначе казано веригата охабя и това е факта, обаче инженерите според мен са се сетили и за това и са предвидили да се прави тази интервенция на 100 к . като са се застраховали с няколко начина на корекция през помпата.
Ходих по мъките една година докато някой ме убеди че това тук е моя проблем и за съжаление никой неможа, ама не щото съм твърда глава, а защото Проблема е комплексен и многостранен. Пък тука колеги няма квалифициран персонал за да ти направят диагноза.
Моята кола я правих в дару кар после макар че познавах човека и той не можа да ми отговори точно.




32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани