Премахване на вихрови клапи 330 Д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Премахване на вихрови клапи 330 Д
Здравейте, днес ми премахнаха вихровите клапи и сякаш в ниските обороти зацепва по бавно... Исках да попитам нужна ли е софтуерна намеса след премахването им?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Премахване на вихрови клапи 330 Д
Не не е необходима, но ако е автомат колата не е особенно добра идея да ги махнеш.

Re: Премахване на вихрови клапи 330 Д
Ръчна скоростна кутия е, но ми направи впечатление че в ниските обороти има разлика, това нормално ли е?
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Премахване на вихрови клапи 330 Д
Ако си автоматик, купувай пожарогасител CO2 за да си спокоен.
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Премахване на вихрови клапи 330 Д
vld написа:Не не е необходима, но ако е автомат колата не е особенно добра идея да ги махнеш.
И ако е автомат какво?
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Премахване на вихрови клапи 330 Д
Защо пишете глупости не мога да разбера? 

- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 784
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Премахване на вихрови клапи 330 Д
Нямам такава кола, нито карам дизел.
Относно мудните ниски обороти и други хора са се оплаквали след махане на клапите, така че е нормално.
Относно пожарогасителя и автоматика - вероятно се има предвид ако турбото почне да вкарва масло и въздух в двигателя, колата се форсира сама на макс и ако нямаш ръчни да вкараш 3та и да го изгасиш, буалата се заваряват. Тези клапи пречат това самофорсиране да се случи. Вютуб има интересни клипове за runaway diesel.
Относно мудните ниски обороти и други хора са се оплаквали след махане на клапите, така че е нормално.
Относно пожарогасителя и автоматика - вероятно се има предвид ако турбото почне да вкарва масло и въздух в двигателя, колата се форсира сама на макс и ако нямаш ръчни да вкараш 3та и да го изгасиш, буалата се заваряват. Тези клапи пречат това самофорсиране да се случи. Вютуб има интересни клипове за runaway diesel.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Премахване на вихрови клапи 330 Д
(bubsa) написа:Защо пишете глупости не мога да разбера?
Кое точно е глупост ?

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Премахване на вихрови клапи 330 Д
Възгледите на BMW за тези клапани са, че служат само за намаляване на вредните емисии в изгорелите газове, при ниски обороти на работа на двигателя.
Според BMW:
- ако клапаните блокират в отворено положение, се наблюдава увеличаване на вредните емисии при ниски обороти на работа на двигателя, други вредни последици за двигателя няма
- ако клапаните блокират в затворено положение, се наблюдава намаляване на мощността на двигателя с около 10% при работа на високи обороти
Не виждам как, ако турбината започне да вкарва масло и въздух, тези клапани ще го предотвратят, ако някой може да го разясни ще съм благодарен.
Според BMW:
- ако клапаните блокират в отворено положение, се наблюдава увеличаване на вредните емисии при ниски обороти на работа на двигателя, други вредни последици за двигателя няма
- ако клапаните блокират в затворено положение, се наблюдава намаляване на мощността на двигателя с около 10% при работа на високи обороти
Не виждам как, ако турбината започне да вкарва масло и въздух, тези клапани ще го предотвратят, ако някой може да го разясни ще съм благодарен.
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Премахване на вихрови клапи 330 Д
zvetiko написа:...
Слушайте Колегата, всичко останало са свободни съчинения по темата...
Excellent! Steven is my name!
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Премахване на вихрови клапи 330 Д
На предишната ми кола - е46 320д 150 к.с , турбото си тръгна на магистралата , а клапите ама грам не го спряха , даже доукрасиха картинката за ремонта . Поне от моя лош опит , клапите не спират този необратим процес , гасенето на мотора на 5-та го спря обаче . Клапите не ми помогнаха на мен тогава .
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Премахване на вихрови клапи 330 Д
За мен лично има огромна разлика в поведението на мотора/моторната спирачка при автомат и аз лично бих предпочел да ги оставя.
Липсата на моторна спирачка е отвратително, няма да изброявам недостатъците всички ги знаете.
Липсата на моторна спирачка е отвратително, няма да изброявам недостатъците всички ги знаете.


- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Премахване на вихрови клапи 330 Д
Аз също бях без моторна спирачка след премахване на клапите, но след обновяване на електрониката на кутията пак си я имам.
Моторната спирачка се увеличава значително обаче след модифицирането на торк конвертора да заключва след 50км/ч.
Моторната спирачка се увеличава значително обаче след модифицирането на торк конвертора да заключва след 50км/ч.

- ivailo0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 371
- Регистриран на: 13.04.2014
- Местоположение: Варна / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack
Re: Премахване на вихрови клапи 330 Д
Я сподели малко инфо колега.
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Премахване на вихрови клапи 330 Д
Става въпрос за моята кутия GM 5L50E A5S390R, която нормално заключва само на 5та.
Икономията касае само градското.
Модификацията си я направих ето тук:
http://ecotuning-automatic.de/ECO-Tuning-Automatik/index.html
Има филмчета и подробно обяснение на процеса.
Оборотите на мотора са съобразени с работата на конвертора понеже има кабел от ECU запоен за контрола на скоростната кутия.
В някои моменти конвертора се отключва например ако е на 5та и пада скоростта се усеща притрисане към 50 и сменя скорост.
Икономията касае само градското.
Модификацията си я направих ето тук:
http://ecotuning-automatic.de/ECO-Tuning-Automatik/index.html
Има филмчета и подробно обяснение на процеса.
Оборотите на мотора са съобразени с работата на конвертора понеже има кабел от ECU запоен за контрола на скоростната кутия.
В някои моменти конвертора се отключва например ако е на 5та и пада скоростта се усеща притрисане към 50 и сменя скорост.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани